Skottiruudullinen vekkihame ja valkoinen kauluspaita istuvat täydellisesti päälläsi. Hiivin hiljaa taaksesi ja nappaan kätesi selkäsi taakse. Hätkähdät ja päästät säikähtäneen kiljahduksen kun kuuluu metallinen kilahdus lukitessani hoikat käsivartesi käsiraudoilla selkäsi taakse. Nuuhkaisen samalla niskaasi ja huumaava hajuveden tuoksu valtaa tajuntani.
Palaan hetken kuluttua todellisuuteen ja sidon silmäsi mustalla huivilla. Voi kuinka kauniilta näytätkään, vartalosi on jännittynyt ja huulesi ovat jännityksestä hieman raollaan. Suutelemme intohimoisesti ja samalla avaan paitasi ylimmän napin. Hitaasti avaan nappeja ja joka kerta suutelen paljastuvaa, kuulasta ja kaunista ihoasi. Pitkien, hitaiden ja kiihottavien minuuttien jälkeen viimeinenkin nappi on auki.
Raotan paitaa ja paljaat rintasi paljastuvat ihailtavikseni. Kuinka täydelliset pienet, kiinteät rintasi ovatkaan. Maltan mieleni vaikka kaluni meinaa repiä tiensä housujen läpi ihailemaan kauneuttasi ja kaivan kännykkäni taskusta ja ikuistan tämän maailman kauneimman näyn kännykän muistiin. En malta ottaa montaa kuvaa, vaan liu’utan käteni vasemmalle reidellesi ja hitaasti nostan kättäni kohti kaikkein kauneinta aarrettasi. Ihailen kauniita kasvojasi, joilla on odottava ilme, koska sormeni saavuttavat maalinsa. Kosketan ihanan sileitä ja pehmeitä häpyhuuliasi hellästi ja värähdät samalla päästäen kiihottavan pienen äännähdyksen. Mikä taivaallinen märkyys onkaan sormiani vastassa.
Vastentahtoisesti nostan käteni pois pillustasi ja päästät pettyneen huokauksen. On huumaavaa katsella kun hankaat reisiäsi yhteen kädet selän taakse kahlittuina. Itsekin tärisen kiihkosta ja pelkään laukeavani hetkenä minä hyvänsä housuihini. Olet hyvin hämilläsi olevan näköinen silmäsi sidottuina kun katselen kauneuttasi, mutta en koske sinua hetkeen.
Hitaasti painan suuni kohden oikeaa rintaasi maalinani kiihottavasti kovettunut nännisi, jonka imaisen kiihkolla suuhusi. Pääsen yllättämään sinut ilmeisen hyvin, koska värähdät, lähes hypähdät ja päästät taas kiihottavan pikku kiljaisun kauniilta huuliltasi. Nostan oikean käteni vasemmalle rinnallesi ja nappaan toisen kivenkovan nännisi sormieni hyväiltäväksi. Kiima kohisee korvissani kun jatkan jumalaisten rintojesi hyväilyä suullani ja käsilläni. Huojut kiihottavasti ja painan toisen käteni jalkojesi väliin. Sisäreitesi ovat aivan märät ihanasta mahlastasi enkä malta enää vaan työnnän sormen hitaasti sisään taivaiden portista. Hieron hitaasti sinua sisältä ja huohottaen huulemme hakeutuvan kiihottavaan suudelmaan.
En malta enempää vaan nappaan sinut syliini ja kannan makuuhuoneeseen. Vapautan toisen kätesi ja ohjaan sinut sängylle selälleen makaamaan. Lukitsen kätesi pääsi päälle sängyn metalliseen päätyyn. Suutelen suutasi ja vastaat suudelmaan valtaisalla kiihkolla. Hitaasti laskeudun kaulallesi, johon jää jälki kiihkostamme ja jatkan matkaa noille kauniille ja terhakoille rinnoillesi joita ihailen ja jumaloin kiihkeillä huulillani. Lantiosi painautuu yhä tiiviimmin vasten minua ja maanittelet jatkamaan matkaani alaspäin. Suukottelen taivaallista vatsaasi ja kylkiäsi, kuinka onnekas olenkaan kun saan olla kanssasi.
Painaudun jalkojesi väliin, jotka olet levittänyt äärimmilleen. Käheällä, kuiskaavalla äänellä pyydät nuolemaan itseäsi. Tästä kutsusta en voi kieltäytyä, vaan painan huuleni vasten maailman kauneimpia häpyhuulia ja nuolaisen huulet toisistaan erilleen. Värähdät kun kieleni tavoittaa selkeästi paisuneen klitoriksesi, jonka otan huulieni väliin ja imaisen sinua voimakkaasti. Samalla työnnän kaksi sormeani sisääsi ja pillusi lihakset puristuvat ihanasti sormieni ympärille. Jatkan klitoriksesi nuolemista ja imemistäsi samalla kun sormeni seikkailevat sisälläsi. Kuuntelen ihania huokauksiasi ja joudun keskittymään nuolemiseen tosissaan kun lantiosi alkaa elää voimakkaasti omaa elämäänsä.
Painan vapaana olevan nimettömän vasten märkää pepunreikääsi. Tämä on tähän asti ollut kiellettyä, mutta huokaisten pyydät painamaan sormeni varovasti sisään peppuusi. Hetken tuntuu, että jännität liikaa, mutta yhtäkkiä sormeni sujahtaa sisääsi. Kiihottava ja lämmin puristus vastaanottaa sormeni. Hitaasti kiihdyttäen lisään sormien edestakaisen liikkeen vauhtia samalla puristellen varovasti sormiani vasten välilihaasi ja aloitat villin loppukirin kohti upeaa orgasmia.
Kun vapautan sinut käsiraudoista ja silmiäsi peittävästä huivista, hyökkäät vasten minua ja suutelemme valtavalla kiihkolla. Pyörähdän selälleni ja vedän sinut päälleni. Otat ihanasti kiinni kalustani ja ohjaat minut sisääsi ja aloitamme villin rakastelun. Nuori pillusi on taivaallisen tiukka ja ihana märkyytesi tuntuu aivan käsittämättömän hyvältä. Puristelen kiinteitä pakaroitasi melko kovakouraisesti ja yllytät minua läpsimään kämmenilläni pakaroitasi. Teen työtä käskettyä ja voin vain ihailla kiihkosta vääristyneitä kasvojasi kun kämmeneni osuvat yhä kovempaa vuorotellen pakaroillesi. Kuuluu kiihottavia läsähdyksiä kun iskut osuvat perille kauniisiin maaleihinsa.
Fantasia sinusta 1/2
5
1240
Vastaukset
- älö jaarittele
Vapautan sinut käsiraudoista ja silmät peittävästä huivista, hyökkäät minua vasten, ja suutelemme kiimaisella kiihkolla. Pyörähdän selälle ja vedän sinut päälle. Otat ihanasti kiinni kalusta ja ohjaat kullin pillun sisään ja aloitamme villin nainnin. Nuori pillusi on tiukka kuin taivas ja ihana märkäsi tuntuu aivan käsittämättömän hyvältä. Puristelen kiinteitä pakaroitasi kovakouraisesti ja yllytät minua läpsimään niitä punaisemmiksi. Teen työtä käskettyä, ja ihailen kiihkosta vääntyneitä hikisiä kasvojasi kun kämmen läimähtää yhä kovempaa pakaroille. Kuuluu kiihottava läsähdys iskun osuessa perille kauniiseen pyöreään PYLLYYN !
- pois jaarittelu
Painan nimettömän vasten märkää persereikää. Huokaisten pyydät painamaan sormen syvälle sisään perseeseen, ja äkkiä sormi sujahtaakin sisään. Kiihottava ja lämmin, ulosteinen puristus vastaanottaa etusormeni. Hitaasti kiihdyttäen lisään sormen vatkausta edestakaisin, puristelen samalla varovasti sormia vasten välilihaa, ja orkku lähestyy huuliltasi purkautuen.
- tällälailla
pois jaarittelu kirjoitti:
Painan nimettömän vasten märkää persereikää. Huokaisten pyydät painamaan sormen syvälle sisään perseeseen, ja äkkiä sormi sujahtaakin sisään. Kiihottava ja lämmin, ulosteinen puristus vastaanottaa etusormeni. Hitaasti kiihdyttäen lisään sormen vatkausta edestakaisin, puristelen samalla varovasti sormia vasten välilihaa, ja orkku lähestyy huuliltasi purkautuen.
Lantiosi lyö tiiviimmin minua vasten ja yniset ja vingut minua jatkamaan matkaa pilluusi päin. Imeskelen taivaallista vatsaasi ja mehukkaita kylkiäsi, olen kiimassa kuin minkki, kun saan olla kanssasi.
Tunkeudun jalkojesi väliin, ne on nyt aivan levällään. Kuulen käheän äänen korvassani kielarin kera : "Nuole mua beibe." Tästä innostuneena painan huuleni vasten maailman kauneimpia häpyhuulia, nuolaisen punaiseksi paisuneet limaiset häpyhuulet toisistaan erilleen. Värähdät, kun kieleni tavoittaa kovaksi paisuneen klitoriksesi, leikin kielelläni hetken aikaa klitoriksellasi, kunnes otan sen huulieni väliin ja imaisen sitä voimakkaasti, ja kuulen sinun ynisevän tyytyväisenä ja kauniin vartalon värähtelevän imaisujeni tahdissa. Samalla työnnän kaksi sormea pilluusi ja pillunlihakset puristuvat makeasti sormien ympärille, ja nyt huudat jo suoraa huutoa onnesta ja kiimasta käsittelyssäni. Jatkan klitoriksen nuolemista ja imemistä samalla kun sormeni runkkailevat tulikuumassa vitussasi. Kuuntelen huokauksiasi ja keskityn pillusi nuolemiseen, kun huomaan lantiosi nykivän voimakkaasti. - Tälviisiin
tällälailla kirjoitti:
Lantiosi lyö tiiviimmin minua vasten ja yniset ja vingut minua jatkamaan matkaa pilluusi päin. Imeskelen taivaallista vatsaasi ja mehukkaita kylkiäsi, olen kiimassa kuin minkki, kun saan olla kanssasi.
Tunkeudun jalkojesi väliin, ne on nyt aivan levällään. Kuulen käheän äänen korvassani kielarin kera : "Nuole mua beibe." Tästä innostuneena painan huuleni vasten maailman kauneimpia häpyhuulia, nuolaisen punaiseksi paisuneet limaiset häpyhuulet toisistaan erilleen. Värähdät, kun kieleni tavoittaa kovaksi paisuneen klitoriksesi, leikin kielelläni hetken aikaa klitoriksellasi, kunnes otan sen huulieni väliin ja imaisen sitä voimakkaasti, ja kuulen sinun ynisevän tyytyväisenä ja kauniin vartalon värähtelevän imaisujeni tahdissa. Samalla työnnän kaksi sormea pilluusi ja pillunlihakset puristuvat makeasti sormien ympärille, ja nyt huudat jo suoraa huutoa onnesta ja kiimasta käsittelyssäni. Jatkan klitoriksen nuolemista ja imemistä samalla kun sormeni runkkailevat tulikuumassa vitussasi. Kuuntelen huokauksiasi ja keskityn pillusi nuolemiseen, kun huomaan lantiosi nykivän voimakkaasti.Tekipä vitun hyvää!
- Näinhän tää menee!!
Tälviisiin kirjoitti:
Tekipä vitun hyvää!
Äläpä muutasano!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233967
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232942Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122491- 462051
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451660Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451593- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201396- 281380
- 951201