Markkinoille pyrkii yksi jos toinenkin myyjä. Tässä systeemin uusin tuttavuus.
Myyjä yrittää myydä makulatuuria ja selittää "Näitä on aina pidetty hylkytavarana miksi?" no juuri siksi, että ne eivät ole olleet käytössä vaan koevedoksia tai vastaavia joiden arvo on mitä on.
Myyjä pyytää 199€ - hieman on sekaisin.
Oikea hinta lienee jossain 2-5€ paikkeilla.
Lopuksi vielä se, että oikea merkki olisi vuodelta 1889 - ei todellakaan 1885.
Eli tässä nyt vain mättää kaikki. Selitykset ovat aivan oma juttunsa.
http://www.systeemi.net/thumbnail.php?pic=uplimg/img_1982346_4334754ecdf9e72a548afa69a2ac1bd6.jpeg&w=1024&sq=Y&b=Y&d=1372248932
Toki pyytää saa ja mutta ei tätä kukaan osta, ei edes Erkki.
Monen sortin myyjää liikkeellä
5
218
Vastaukset
- En ostaisi
Pyytäähän toki saa, mutta silti - perustiedot "merkistä" ovat mitä ovat....
- Kaiken voi pilata
Ei näkynyt yllä olevaa merkkiä myynnissä - olisiko myyjä vetänyt itse pois myynnistä - tai sitten tarjousaika päättyi.
Systeemissä myynnissä oleviin merkkeihin ja niiden selityksiin kannattaa suhtautua aika varovaisesti.
Esimerkki yksi. Merkkiä myydään loistona - todellisuudessa merkin keskitys ei ole kunnossa, alarivin hammastus ei ole täydellinen, leiman vuosiluvusta ei saa selvää ja leima on vinossa.
Esimerkki kaksi. Kirjettä myydään loistavana kohteena. Taksa väärä, leimat epäselvät ja kuori avattu repimällä. Takaosan sinetin vahat tulleet kuoresta läpi.
Vastaavia kohteita on lähes päivittäin. Osa johtuu siitä, että myyjät eivät ymmärrä asiasta mitään ja toinen syy on se, että ostajia tästä huolimatta tuntuu riittävän.
Systeemistä voi ostaa ja kannattaakin, mutta tervettä varovaisuutta suosittelen. Hyvät ja vähemmän hyvät myyjät tulevat aika nopeasti tutuiksi. Itse ostan aika monelta, mutta vastaavasti on myyjiä joita en osta yhtään mitään.
Itse ostan pääasiassa postimerkkikauppojen ja kerhojen huutokaupoista. eikä suurempia pettymyksiä ole tarvinnut kokea - muutamia kivoja löytyjä on sattunut tulemaan. - merillä ollut
Olin huomaavinani,että makulatuurimerkkejä on mennyt kaupaksi tuohon hintaan 199€.Taitaa tälläkin hetkellä olla myynnissä Systeemissä.
- Filateelinen Rva
Merkki josta aloituksessa oli kyse, ei mennyt kaupaksi - se hävisi myynnistä ennen aikojaan - makulattureista ei ole systeemissä koskaan (ainakaan minun aikanani) maksettu ko hintoja. Voitko kertoa jonkin ko. makulatuurin joka olisi myyty edes liki main näillä hinnoin? Kohteen numero riittää.
Ne jotka asiasta jotain ymmärtävät miksi ei ole maksettu. - Filateelinen Hra
Filateelinen Rva kirjoitti:
Merkki josta aloituksessa oli kyse, ei mennyt kaupaksi - se hävisi myynnistä ennen aikojaan - makulattureista ei ole systeemissä koskaan (ainakaan minun aikanani) maksettu ko hintoja. Voitko kertoa jonkin ko. makulatuurin joka olisi myyty edes liki main näillä hinnoin? Kohteen numero riittää.
Ne jotka asiasta jotain ymmärtävät miksi ei ole maksettu.Tällä hetkellä on systeemissä myynnissä yksi puhdas makulatuuri joka ei ole saanut tarjouksia lainkaan, lähtöhinta 0,10€.
M1911 1 MARKKA KOLMIRIVILÖ MAKULATUURIA LIIMATON !!!!
Uskoisin, että tästäkään kohteesta ei montaa euroa makseta - koska kyseessä ei ole filateelinen kohde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100