Monen sortin myyjää liikkeellä

Filateelinen Rva

Markkinoille pyrkii yksi jos toinenkin myyjä. Tässä systeemin uusin tuttavuus.

Myyjä yrittää myydä makulatuuria ja selittää "Näitä on aina pidetty hylkytavarana miksi?" no juuri siksi, että ne eivät ole olleet käytössä vaan koevedoksia tai vastaavia joiden arvo on mitä on.

Myyjä pyytää 199€ - hieman on sekaisin.
Oikea hinta lienee jossain 2-5€ paikkeilla.

Lopuksi vielä se, että oikea merkki olisi vuodelta 1889 - ei todellakaan 1885.
Eli tässä nyt vain mättää kaikki. Selitykset ovat aivan oma juttunsa.

http://www.systeemi.net/thumbnail.php?pic=uplimg/img_1982346_4334754ecdf9e72a548afa69a2ac1bd6.jpeg&w=1024&sq=Y&b=Y&d=1372248932

Toki pyytää saa ja mutta ei tätä kukaan osta, ei edes Erkki.

5

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ostaisi

      Pyytäähän toki saa, mutta silti - perustiedot "merkistä" ovat mitä ovat....

    • Kaiken voi pilata

      Ei näkynyt yllä olevaa merkkiä myynnissä - olisiko myyjä vetänyt itse pois myynnistä - tai sitten tarjousaika päättyi.

      Systeemissä myynnissä oleviin merkkeihin ja niiden selityksiin kannattaa suhtautua aika varovaisesti.

      Esimerkki yksi. Merkkiä myydään loistona - todellisuudessa merkin keskitys ei ole kunnossa, alarivin hammastus ei ole täydellinen, leiman vuosiluvusta ei saa selvää ja leima on vinossa.

      Esimerkki kaksi. Kirjettä myydään loistavana kohteena. Taksa väärä, leimat epäselvät ja kuori avattu repimällä. Takaosan sinetin vahat tulleet kuoresta läpi.

      Vastaavia kohteita on lähes päivittäin. Osa johtuu siitä, että myyjät eivät ymmärrä asiasta mitään ja toinen syy on se, että ostajia tästä huolimatta tuntuu riittävän.

      Systeemistä voi ostaa ja kannattaakin, mutta tervettä varovaisuutta suosittelen. Hyvät ja vähemmän hyvät myyjät tulevat aika nopeasti tutuiksi. Itse ostan aika monelta, mutta vastaavasti on myyjiä joita en osta yhtään mitään.

      Itse ostan pääasiassa postimerkkikauppojen ja kerhojen huutokaupoista. eikä suurempia pettymyksiä ole tarvinnut kokea - muutamia kivoja löytyjä on sattunut tulemaan.

    • merillä ollut

      Olin huomaavinani,että makulatuurimerkkejä on mennyt kaupaksi tuohon hintaan 199€.Taitaa tälläkin hetkellä olla myynnissä Systeemissä.

      • Filateelinen Rva

        Merkki josta aloituksessa oli kyse, ei mennyt kaupaksi - se hävisi myynnistä ennen aikojaan - makulattureista ei ole systeemissä koskaan (ainakaan minun aikanani) maksettu ko hintoja. Voitko kertoa jonkin ko. makulatuurin joka olisi myyty edes liki main näillä hinnoin? Kohteen numero riittää.

        Ne jotka asiasta jotain ymmärtävät miksi ei ole maksettu.


      • Filateelinen Hra
        Filateelinen Rva kirjoitti:

        Merkki josta aloituksessa oli kyse, ei mennyt kaupaksi - se hävisi myynnistä ennen aikojaan - makulattureista ei ole systeemissä koskaan (ainakaan minun aikanani) maksettu ko hintoja. Voitko kertoa jonkin ko. makulatuurin joka olisi myyty edes liki main näillä hinnoin? Kohteen numero riittää.

        Ne jotka asiasta jotain ymmärtävät miksi ei ole maksettu.

        Tällä hetkellä on systeemissä myynnissä yksi puhdas makulatuuri joka ei ole saanut tarjouksia lainkaan, lähtöhinta 0,10€.
        M1911 1 MARKKA KOLMIRIVILÖ MAKULATUURIA LIIMATON !!!!

        Uskoisin, että tästäkään kohteesta ei montaa euroa makseta - koska kyseessä ei ole filateelinen kohde.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe