etsin parasta valoratkaisua?

Epätoivoinen

Heissulis
Minulla on pienimuotoinen ongelma, sillä tarvitsisin lisävaloa sisällä kuvattiin otoksiin, missä pitäisi saada huone lisävalaistua paremmin.

http://kauppa.suomilammi.fi/product/989/flolight-microbeam-led-512

Olisiko esm: tuollainen hyvä? vai kannattaako tyytyä jonkinlaiseen "amatööriratkaisuun" eli niin sanotusti työmaavalaisimiin?

Kiitos jo vastauksistanne :D

5

179

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järki handuun!

Älä nyt ainakaan mitään perinteistä työmaavalaisinta laita. Ne kuumenee niin helwetisti että pieni huone on äkkiä kuin sauna. Sitä paitsi niissä on melkoinen tulipaloriski.

• parasta?

”etsin parasta valoratkaisua? ”
      Ihanko totta, paras maksanee ehkä 3000 – 10 000 €

Minkä kokoista huonetta olet valaisemassa?
      Kuvaatko videota vai käykö salamavalo?

• jpp75

Perus juttua kun ruvetaan heti tunkemaan monen tonnin valosettejä, tuossa ylhäällä jo kysyttiinkin oleellinen. Eli videota taikka kuvia, värilämpötila on noissa miten sattuu mutta ei se aina haittaa, itsekkin aluksi noilla potretteja kuvailin ja hyvin toimi. Siis aluksi ja hyvin pelitti kunhan muistaa vaan se että ne oikeasti kuumenevat ihan helkutisti, varovaisuutta. Saahan noita ledijuttuja jo ihan halvalla, itsellä ei tosin ole moista vaan pari halpaa salamaa.

• 4////6

eikö se vallitseva valo ole paras....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1535
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      979
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      92
      889
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      777
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      622
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      621
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      235
      610
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      607
    10. 49
      577
    Aihe