Heissulis
Minulla on pienimuotoinen ongelma, sillä tarvitsisin lisävaloa sisällä kuvattiin otoksiin, missä pitäisi saada huone lisävalaistua paremmin.
http://kauppa.suomilammi.fi/product/989/flolight-microbeam-led-512
Olisiko esm: tuollainen hyvä? vai kannattaako tyytyä jonkinlaiseen "amatööriratkaisuun" eli niin sanotusti työmaavalaisimiin?
Kiitos jo vastauksistanne :D
etsin parasta valoratkaisua?
5
175
Vastaukset
- järki handuun!
Älä nyt ainakaan mitään perinteistä työmaavalaisinta laita. Ne kuumenee niin helwetisti että pieni huone on äkkiä kuin sauna. Sitä paitsi niissä on melkoinen tulipaloriski.
- parasta?
”etsin parasta valoratkaisua? ”
Ihanko totta, paras maksanee ehkä 3000 – 10 000 €
Minkä kokoista huonetta olet valaisemassa?
Kuvaatko videota vai käykö salamavalo? - jpp75
Perus juttua kun ruvetaan heti tunkemaan monen tonnin valosettejä, tuossa ylhäällä jo kysyttiinkin oleellinen. Eli videota taikka kuvia, värilämpötila on noissa miten sattuu mutta ei se aina haittaa, itsekkin aluksi noilla potretteja kuvailin ja hyvin toimi. Siis aluksi ja hyvin pelitti kunhan muistaa vaan se että ne oikeasti kuumenevat ihan helkutisti, varovaisuutta. Saahan noita ledijuttuja jo ihan halvalla, itsellä ei tosin ole moista vaan pari halpaa salamaa.
- 4////6
eikö se vallitseva valo ole paras....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162985EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291361- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 56875
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642