Yksinäisyyden hyväksyminen

minäpä se vain

En minä tähän pieneen tilaan koko elämäntarinaani yritä mahduttaa, sanotaan nyt sen verran, että olen keski-ikäinen mies, ja muutamaa parisuhdetta lukuunottamatta ollut yksinäinen lähes koko ikäni. Ystäviä tai kavereitakaan en ole löytänyt.

Viime vuonna tutustuin tähän palstaan, ja täältä lukemieni neuvojen pohjalta yritin sitten minäkin tosissani irti yksinäisyydestä. Aloitin uusia harrastuksia, yritin jutella naapureiden kanssa, en pelännyt ventovieraita. Pyysin (edes vähän tuttuja) naisia kahville, kävin treffeillä ja niin edelleen.

No, vuosi oli ja meni, ja saldona on (edelleen) ilmeisesti kiistämätön ja loputon yksinäisyys. Pari tämän palstan kautta tapaamani henkilöä lopettivat hekin yhteydenpidon yksi kerrallaan, ilman selityksiä. Väkisin ottaa itsetunnon päälle kun toiset yksinäisetkin hylkivät.

Summa summarum, en näe oikeastaan muuta keinoa, kuin hyväksyä tämä yksinäisyys ja lopettaa yhteydenottojen yrittäminenkin. Ei niistä ole saanut kuin pahan mielen, kun se sama seinä tuntuu tulevan joka suunnasta vastaan yhtä harmaana.

Kysyisinkin nyt muilta palstalaisilta, etenkin miehiltä (jep, edustan sitä kantaa etteivät naiset ole "aidosti" yksinäisiä vaan oman valintansa kautta), miten olette pystyneet unohtamaan parisuhteen, ja lopettamaan sellaisen tavoittelun? Miten olette pystyneet tekemään elämästä niin nautittavaa, kuin se näissä olosuhteissa on mahdollista?

75

1977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanderin' star

      Minä täällä tahollani kysyn samaa, vaikka olenkin nainen. Aloituksesi voisi olla minun kirjoittamani - paitsi etten saisi tuollaista aikaiseksi.

      Olin nuorena luonnonlapsi, poikatyttö, tavallaan olen vieläkin. Tällainen karsii aika hyvin oman sukupuolen ystävyys- ja kaverisuhteet. Kun ei löydy yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteet naiselle epätyypillisiä. Älykkyys ja itsenäinen ajattelu on myös haitaksi, kumma kyllä. :)

      Tässä iässä arvostaisin ystäviä -tai edes kavereita- jopa enemmän kuin parisuhdetta. Osaan olla ja elää yksinkin. Yhteiselo parisuhteessa on jatkuvia kompromisseja, mikä pitkään sinkkuna eläneelle voi olla aika haastavaa, vaikka tahtoa löytyisi.

      Jokainen nainen "oman valinnan kautta" yksinäinen, hmm... No jos olen valinnut, etten suostu kynnysmatoksi tai narsistin uhriksi, niin sitten. Muuten aito.
      Toisinaan yksinäisen elämä on ihan nautittavaa. Olen huomannut, että silloinkin siihen liittyy usein jonkinlainen kohtaaminen ja yhteys toisen elävän kanssa. Tämä kokemus kantaa taas hetken, ja unohdan että minulta (muka) puuttuu jotain.

      Mielestäni erakoituminen lisää yksinäisyyttä, vaikka keksisikin tekemistä itselleen. Kannattaa pitää antennit auki ja huomata mahdollisuudet tarjota apua tai vaihtaa muutama sana. Kesällä ihmiset ovat avoimempiakin! :)

      • fardowsa

        Minä taas samaistun wanderin' stariin paitsi että ystäviä ja tuttavia on mutta parisuhdetta ei ilmeisesti viisikymppisenä ole enää mahdollista löytää. Enpä oikein tiedä miten pitäisi tulkita aloittajan kommentti naisten yksinäisyydestä, ilmeisesti pitäisi olla valmis ottamaan tuolta lähipubin terassilta se arska tai reino, joka sattuu muutaman kaljan jälkeen huomiota osoittamaan kun kävelen ohi käydäkseni kaupassa? Muualta on turha aloitteita odottaa tai niitä mennä tekemään, se on tullut jo nähtyä useamman vuoden kokemuksella (ja koskee myös nettiä).


      • Alike4

        Kuulen tuota myös omalta aikuiselta lapseltani: Että olisit saanut (naisena) varmasti jonkun kumppanin, jos olisit halunnut. Mutta tietyt piirteet, kuten wanderin' star kuvaa, tuntuvat ehkäisevän sekä miesten että naisten lähestymisen. Omat mielenkiinnon kohteenikin ovat jossain määrin ainakin naisellisista stereotypioista poikkeavat. En suorastaan kestä tietynlaista hössötystä tyyliin baby shower, meikki- ja tupperware-kutsut - en siis kestä näitä ikuisia barbi- ja kotileikkejä, kun olen itse joutunut aina raivaamaan omat polkuni. Niihin olisin kyllä jo liian vanhakin. Mutta tässä ketjussa kirjoittavat naiset, profiloitukaa, olisi kiva vaihtaa ajatuksia meilillä!


      • Fardowsa
        Alike4 kirjoitti:

        Kuulen tuota myös omalta aikuiselta lapseltani: Että olisit saanut (naisena) varmasti jonkun kumppanin, jos olisit halunnut. Mutta tietyt piirteet, kuten wanderin' star kuvaa, tuntuvat ehkäisevän sekä miesten että naisten lähestymisen. Omat mielenkiinnon kohteenikin ovat jossain määrin ainakin naisellisista stereotypioista poikkeavat. En suorastaan kestä tietynlaista hössötystä tyyliin baby shower, meikki- ja tupperware-kutsut - en siis kestä näitä ikuisia barbi- ja kotileikkejä, kun olen itse joutunut aina raivaamaan omat polkuni. Niihin olisin kyllä jo liian vanhakin. Mutta tässä ketjussa kirjoittavat naiset, profiloitukaa, olisi kiva vaihtaa ajatuksia meilillä!

        En ainakaan vielä ole valmis tekemään tänne profiilia kun aika vähän netissä ihan ajan kuluksi surffaan ja kohta jään kesälomalle ja lähden matkalle. Aikuinen lapsi minullakin, ei vielä lapsenlapsia enkä ole lapsirakas. tottakai omaa lastani rakastan enemmän kuin ketään muuta ja sisarusten lapsia myös, mutta noin yleisesti en ole mikään lasten kanssa hössöttävä ihminen.

        Viimeiset 20 vuotta olen pärjännyt itsekseni, joten en todellakaan kaipaa itselleni elättäjää tai suihkukaivon puhdistajaa, sen sijaan tasa-arvoista elämänkumppania ja rakastajaa aika ajoin kaipaisin. Olisi kiva kuulla aloittajalta mistä sellaisen löytää, jos kerran naisille tämä yksineläminen on oma valinta eli, jos oikein ymmärrän, koska tahansa voisi valita myös toisin. Nettiä ei kannata ehdottaa, se on kokeiltu moneen kertaan. Tanssimista en harrasta. Tuttavapiirissä tai naapureissa ei ole oman ikäluokan miehiä vapaana. Harrastuksissa on vain naisia ja joskus naisensa mukana tulevia miehiä.

        Hyvän ehdotuksen kun annat mistä sitä seuraa saa niin lupaan kokeilla jo tulevana viikonloppuna (tai loppuviikolla).


    • ota se arska vaan

      Pitäisikö sinun sitten saada joku nuori mies jolla on vielä elämä edessä?
      Sitäkö haluat? Kaikki kunnolliset 50v miehet ovat tietenkin varattuja, eikös sen pitäisi olla selvä juttu.

      • 9+4

        Miksi aloittaja ei mielestäsi ole kunnollinen mies?


      • dkoado akdoak
        9+4 kirjoitti:

        Miksi aloittaja ei mielestäsi ole kunnollinen mies?

        Jos on tuon ikäisenä yksin, ei voi olla kunnollinen.


      • Anonyymi
        dkoado akdoak kirjoitti:

        Jos on tuon ikäisenä yksin, ei voi olla kunnollinen.

        Kiitos vaan!


      • Anonyymi
        dkoado akdoak kirjoitti:

        Jos on tuon ikäisenä yksin, ei voi olla kunnollinen.

        Tottakai voi Olet varmaan vielä niin nuori että et usko että tuo olisi mahdollista Mutta se on enemmän kuin mahdollista tuollaisia tapaukseen ihan hirveät määrät pelkästään tässä maassa saatiin koko maailmassa


    • toivotanonnea

      Kannattaa jatkaa sitä minkä aloitit, joskus vielä tulee vastaan se oikea ystävä ja siihen mennessä sinulla on jo kokemusta erilaisista ihmisistä.

      Ei kannata pahoittaa mieltään, jos joku on epäasiallinen sinulle, ajattelet vaan että tuon kanssa en ainakaan halua olla tekemisissä.

      Kyllä niitä on mukaviakin ihmisiä olemassa, kyllä joku kiva löytyy kaveriksi.

    • minäpä se vain

      Vaikuttaisi siltä, etteivät miehet ole löytäneet keinoja parisuhteettomasta elämästä nauttimiseen, tai sitten he eivät vain enää lue tätä palstaa.

      Kaikella kunnioituksella arvon naiset, minä en nyt enää vain jaksaisi lukea teidän tekopirteitä ja optimistisia viestejänne. Teiltä löytyy tulevaisuudenuskoa vain siksi, että naisia elämä kohtelee paremmin, niin vaikeaa kuin se onkin hyväksyä.

      Teillä yksinäisyys on oma valinta, ja ei, se ei tarkoita sitä, että teidän olisi pitänyt "tyytyä" lähipubin promillepelleen, vaan sitä, että teille ei kelpaa yksinäinen, vaikkakin kunnollinen, mies. Tässäkin ketjussa parilla kirjoittajalla on jopa lapsi(a), joten se siitä "yksinäisyydestä".

      • 15+2

        Eli jos mies vaihtaa nuorempaan tai alkoholisoituu niin se on naisen syy, että hän jää yksin?

        Niin, tottakai silloin 21-vuotiaana olisi pitänyt voida nähdä 20 vuotta elämässä eteenpäin, ettei olisi valinnut väärin; sitä työteliästä, perheestä haaveilevaa, kädentaitoista miestä, joka sitten myöhemmin haluaakin lisää kokemuksia ja vaihtaa toiseen...


      • 08.jpg
        15+2 kirjoitti:

        Eli jos mies vaihtaa nuorempaan tai alkoholisoituu niin se on naisen syy, että hän jää yksin?

        Niin, tottakai silloin 21-vuotiaana olisi pitänyt voida nähdä 20 vuotta elämässä eteenpäin, ettei olisi valinnut väärin; sitä työteliästä, perheestä haaveilevaa, kädentaitoista miestä, joka sitten myöhemmin haluaakin lisää kokemuksia ja vaihtaa toiseen...

        Perusongelma on siinä, että te naiset ajattelette alapäällänne. Siitä seuraa, että te kaikki haluatte samanlaisia miehiä, joita Gaussin käyrän mukaisesti on paljon vähemmän kuin naisia. Täten, joudutte kilpailemaan vähäisestä määrästä miehiä, eli ennemmin tai myöhemmin tulee nuorempi ja/tai kauniimpi, joka tuon miehen vie. Kysynnän ja tarjonnan välinen laki. Kun kysyntää on paljon, ja tarjontaa vähän, hinta nousee.

        Eli vastaus kysymykseesi on kyllä, kyllä se on naisen oma syy, että hän jää yksin.


      • ...

        Ei mikään ihme, että et löydä seuraa kun olet noin katkera.


      • PLAAAAAAAAAAAA

        Voi että olette katkeria.. "Teiltä löytyy tulevaisuudenuskoa vain siksi, että naisia elämä kohtelee paremmin, niin vaikeaa kuin se onkin hyväksyä. " Älä ikinä sano noin jos et ole itse eläny naisena! Älä viisastele oikein kiehahti. Yksinäisyys ei ole helvetti oma valinta jos sitä ei oo halunnut. Minulle kelpasi yksinäinen ja kunnollinen mies jonka tapasin tällä palstalla, nyt asutaan yhdessä ja ollaan seurusteltu 1½ vuotta ja oltu kihloissa kohta vuosi ja meillä on koirakin mikä oli molempien haave! REVI SIITÄ etteikö muka naisille kelpaa. Riippuu kuule aika paljon omasta asenteestasi ja ulosannista haluaako sinua kukaan. Kyllähän yksinäisyys masentaa ja ketuttaa ja kaikkea mutta ei naisia tuolla tavalla kritisoimalla saa naista ystäväksi tai muutenkaan.


      • 08.jpg
        PLAAAAAAAAAAAA kirjoitti:

        Voi että olette katkeria.. "Teiltä löytyy tulevaisuudenuskoa vain siksi, että naisia elämä kohtelee paremmin, niin vaikeaa kuin se onkin hyväksyä. " Älä ikinä sano noin jos et ole itse eläny naisena! Älä viisastele oikein kiehahti. Yksinäisyys ei ole helvetti oma valinta jos sitä ei oo halunnut. Minulle kelpasi yksinäinen ja kunnollinen mies jonka tapasin tällä palstalla, nyt asutaan yhdessä ja ollaan seurusteltu 1½ vuotta ja oltu kihloissa kohta vuosi ja meillä on koirakin mikä oli molempien haave! REVI SIITÄ etteikö muka naisille kelpaa. Riippuu kuule aika paljon omasta asenteestasi ja ulosannista haluaako sinua kukaan. Kyllähän yksinäisyys masentaa ja ketuttaa ja kaikkea mutta ei naisia tuolla tavalla kritisoimalla saa naista ystäväksi tai muutenkaan.

        Sehän on sitten hienoa, että olet pystynyt voittamaan alapääsi saneleman miesmaun. Tämä todistaa sen, että nainenkin PYSTYY tekemään valinnan, ja siitä seuraa se, että suurin osa naisista on täydellisiä idiootteja, kun valitsevat jatkuvasti väärin. Mikä tietysti johtuu pienistä aivoistanne.

        Tosin, olen pessimisti sen suhteen, kuinka kauan tuota yksinäistä miestä viitsit katsoa, olen melko varma siitä, että ennemmin tai myöhemmin alapääsi ottaa taas vallan, ja lähdet etsimään "jännittävämpää" seuraa. Kuten olen monta kertaa jo toistanut, naisena aivosi ovat pienemmät, ja siksi et pysty samalla tavalla järkevästi ja loogisesti ajattelemaan yläpäälläsi, vaan alapääsi sanelee ratkaisut.

        Olet korkeintaan se poikkeus, joka vahvistaa säännön, REVI SINÄ SIITÄ :P

        Ja revi siitä vähän lisää, että minä olin tasan yhtä yksin silloin kuin asenteeni on vielä samanlainen muiden maassa matelevien, naisten jalkojen alla olevien, hyväksyntää hakevan miesten. Vaan enpä ole enää, nyt olen täysin rinnoin (haha) omaksunut naisvihan, jota te (etenkin suomalaiset) naiset ovat toimillanne ja asenteellanne vuosikausia minuun tartuttaneet. Seuratkaa nyt ylpeinä kättenne töitä :)


      • ystäväeipahitteeksi

        Aloittajalle: nim. minäsevain
        Lapsista puheenollen, niin ei ne lapset sitä aikuiskontaktin tarvetta ja yksinäisyyttä sitä kautta poista. Mainitsit tuossa lapset, joten nyt kysyisinkin, että minkälaista seuraa olet itsellesi hakemassa. Haluatko ehdottomasti sellaista seuraa,jolla ei esim. lapsia ole, siis lapsetonta naisystävää, vai kelpaako sinulle naisystäväksi vaikka eronnut, leski tai yksinhuoltaja?
        Minkä ikäistä seuraa olet hakemassa, hakenut, ja onko muita vaatimuksia, odotuksia ja ominaisuuksia, joita odotat seuralaisellasi olevan.


      • Zenana
        08.jpg kirjoitti:

        Sehän on sitten hienoa, että olet pystynyt voittamaan alapääsi saneleman miesmaun. Tämä todistaa sen, että nainenkin PYSTYY tekemään valinnan, ja siitä seuraa se, että suurin osa naisista on täydellisiä idiootteja, kun valitsevat jatkuvasti väärin. Mikä tietysti johtuu pienistä aivoistanne.

        Tosin, olen pessimisti sen suhteen, kuinka kauan tuota yksinäistä miestä viitsit katsoa, olen melko varma siitä, että ennemmin tai myöhemmin alapääsi ottaa taas vallan, ja lähdet etsimään "jännittävämpää" seuraa. Kuten olen monta kertaa jo toistanut, naisena aivosi ovat pienemmät, ja siksi et pysty samalla tavalla järkevästi ja loogisesti ajattelemaan yläpäälläsi, vaan alapääsi sanelee ratkaisut.

        Olet korkeintaan se poikkeus, joka vahvistaa säännön, REVI SINÄ SIITÄ :P

        Ja revi siitä vähän lisää, että minä olin tasan yhtä yksin silloin kuin asenteeni on vielä samanlainen muiden maassa matelevien, naisten jalkojen alla olevien, hyväksyntää hakevan miesten. Vaan enpä ole enää, nyt olen täysin rinnoin (haha) omaksunut naisvihan, jota te (etenkin suomalaiset) naiset ovat toimillanne ja asenteellanne vuosikausia minuun tartuttaneet. Seuratkaa nyt ylpeinä kättenne töitä :)

        Mutta naiset hallitsevat lopulta tätä maailmaa. HE pystyvät elämään yksinkin, ilman miestä, mitä sinä et kaikkine naisvihoinesi vieläkään pysty. Vihahan on vain rakkauden kääntöpuoli, sinun tulisi olla VÄLINPITÄMÄTÖN ennekuin olet naisten elämäsi lopppuun asti kestävän ikeen alta vapaa.


      • elämä on koitellut
        15+2 kirjoitti:

        Eli jos mies vaihtaa nuorempaan tai alkoholisoituu niin se on naisen syy, että hän jää yksin?

        Niin, tottakai silloin 21-vuotiaana olisi pitänyt voida nähdä 20 vuotta elämässä eteenpäin, ettei olisi valinnut väärin; sitä työteliästä, perheestä haaveilevaa, kädentaitoista miestä, joka sitten myöhemmin haluaakin lisää kokemuksia ja vaihtaa toiseen...

        ethän alistu se on pelkää huohotusta meneeseen miksisi sitllä sydäntä särkee


      • Anonyymi
        08.jpg kirjoitti:

        Perusongelma on siinä, että te naiset ajattelette alapäällänne. Siitä seuraa, että te kaikki haluatte samanlaisia miehiä, joita Gaussin käyrän mukaisesti on paljon vähemmän kuin naisia. Täten, joudutte kilpailemaan vähäisestä määrästä miehiä, eli ennemmin tai myöhemmin tulee nuorempi ja/tai kauniimpi, joka tuon miehen vie. Kysynnän ja tarjonnan välinen laki. Kun kysyntää on paljon, ja tarjontaa vähän, hinta nousee.

        Eli vastaus kysymykseesi on kyllä, kyllä se on naisen oma syy, että hän jää yksin.

        Voi kuule lapsi pieni naiset jos jotkut nimenomaan miettivät isompia kokonaisuuksia eivätkä sorru useimmiten yksipuoliseen menenpä tuon kanssa yksin koska se on hyvännäköinen Niin kuin miehet useammin tekevät eivät aina


    • Sempre solo

      Viestiketjun aloitus oli hienoa. Minäkin olisin voinut kirjoittaa samanlaisia ajatuksia. Mutta aloittajan viimeinenn viesti on outo. Voiko tuossa ehdottomuudessasi piillä myös osittain syy yksinäisyyteesi? Vaikka ihmiselleä on lapsia, voi hän silti tuntea olevansa yksinäinen. Eikä kai tässä tarkoitus ole muutenkaan luoda kilpailua siitä, kuka on yksinäisin. Eiköhän kyseessä ole jonkinlainen tunne, melankolinen vire siitä, että on yksin.
      Itsellänikin on kaksi lasta ja olen onnellinen, että he käyvät joskus luonani, n kuukauden välein syömässä. Sitä onnen tunnetta on vaikea sanoin kuvailla. Tästä huolimatta voin sanoa olevani yksinäinen:. Olen tehnyt samoja asioita, kuin "Minäpä se vain": aloittanut uusia harrastuksia, soitellut puolitutuille ja pyytänyt elokuviin, terassille tms. Samalla tavalla he ovat lopettaneet yhteydenpidon. Nyt kesäloman aikana yksinäisyys korostuu. Olen jälleen pyytänyt tuttuja uos: he eivät edes vaivaudu vastaamaan.
      Miesseuraa kaipaan ja olen pitänyt profiilia treffipalstalla. Kun nyt 6 vuoden ja yli sadan treffeilyn jälkeen olen edelleen tässä, ei itsetuntoni ole kovin korkealla.
      Sen sijaan, että syytteisimme toisiamme, kilpailisimme siitä, kuka on eniten yksinäinen, yritetään auttaa ja tukea toista pois yksinäisyydestä. Minusta nämä tänne kirjoittaneet naiset ovat hienosti kannustaneet ja myötäeläneet. Älä siis syytä heitä. Ja kaikesta huolimatta en ainakaan itse halua menettää toivoa löytää itselleni ystävä/ystäviä.

      • minäpä se vain

        Ehdottomuudessani? Tarkoitatko sitä, että en enää edes yritä löytää parisuhdetta?

        En minä väitä, etteikö ihminen voisi tuntea yksinäisyyttä vaikka keskellä ystävälaumaakin. Mutta kuka tahansa ymmärtää, että yksinäisyydessä, kuten mustassa värissäkin, on sävyeroja. Minulla ei ole lapsia, eikä voisikaan olla, en ole kenenkään naisen jälkikasvun isäksi kelvannut. Olisin kovin halunnut isäksi, ja minua satuttaa edelleen nähdä pariskuntia, tai pelkkiä isiä, lastensa kanssa ulkona. Tunnen itseni todella epäonnistuneeksi mieheksi.

        En halua syyttää enkä kilpailla. Haluaisin pois yksinäisestä elämästä, mutta en kertakaikkiaan pidä sitä enää mahdollisena. Uskon, että yksinäisyyteen auttaisi sekin, että voisi kirjoitella jonkun kanssa sähköposteja kiinnostavista aiheista, mutta niin, sellaisenkin kontaktin saaminen tuntuu olevan työn ja tuskan takana.

        Niin, sinulla ei naisena ja äitinä olekaan syytä menettää toivoasi löytää vielä ystäviä. En usko, että voisit edes ymmärtää, kuinka yksinäinen keski-ikäinen mies, ilman lapsia, ilman ystäviä, ilman puolisoa, voi olla. Siksi minä yritinkin saada muiden miesten mielipiteitä asiasta, koska luulen heidän ymmärtävän naisia paremmin sen, mistä minä oikein täällä kirjoitan.


    • Yrittänyttäeilaiteta

      Hei aloittaja: voit aloittaa sinäkin henkilökohtaisen tutustumisen nimettömästi vaikka tässä viestiketjussa kun luot itsellesi sähköpostin. Varmaan saat jokusen meilailukaverin piankin! Ymmärrän että katkeruutta on, jos tärkeät toiveet eivät ole toteutuneet. Lasten kasvattaminen ja siihen liittyvien valtavien haasteiden kohtaaminen yksin on yksinäisintä mitä itse tiedän. Yksinäisyydessä on erilaisia sävyjä, kuten itse totesit. Toivottavasti tänne nyt päätyy myös miehiä keskustelemaan.

    • Kukaan ei halua..

      Ero on varmaan siinä, että nainen voi ilmottautua maailmalle millaisena haluaa. Hän voi olla yksinäinen, arka tai ujo, eikä kukaan tuomitse häntä, päinvastoin hän saa osakseen sympatiaa ja lohdutusta. Nämä piirteet miehessä sen sijaan aiheuttavat monesti yksinäisyyden ja suoranaisen inhon muiden taholta.
      Yksinäistä miestä pelätään ja kartetaan kuin ruttoa, monesti kiusataan ja katsotaan ylen. Homoksi leimaaminen on myös mahdollista. Siksi hänen pitää "piiloutua" ja hyväksyä asia, vaikka mitään piiloutumisen tarvetta ei edes ole. Tilanne on silloin lohduton. Ympäröivä maailma ei halua häntä, eikä tule haluamaan. Kotikatu-sarjan Raine Aarnio kuvastaa hyvin tällaista henkilöä.

      .

      • 08.jpg

        Olet täysin oikeassa, minkä näkee siitäkin, että naisten mafia tulee miinustelemaan sinua (ja minua) maailmanlopun tappiin asti.

        Minusta ongelma on siinä, että me miehet nykyisin sallimme naisille aivan kaiken. Ei ole olemassa sellaista naista, joka voisi käyttäytyä niin huonosti, tai pukeutua niin rumasti, tai pitää niin huonoa huolta itsestään, etteikö hän silti löytäisi miestä. Me emme enää vaadi naisilta yhtään mitään, vaan päinvastoin, teemme itse kaiken, mitä he vain pienillä aivoillaan kehtaavat vaatia. Kuten eräs tiedemies hienosti totesi, jos naiset rakastelisivat vain käsillään kävelevien miesten kanssa, puolet Maapallon väestöstä kävelisi käsin tuota pikaa.

        Vielä ennen toista maailmansotaa miehen ja naisen välinen suhde oli normaali. Toisen maailmansodan myötä naiset "pääsivät" työelämään, ja emansipoituvat, "valtaantuivat". Miehiä kuoli miljoonia, ja päästimme valtamme käsistämme. Koska valtatyhjiö täyttyy AINA, sen täyttivät naiset, ja siitä me yksinäiset miehet nyt saamme "nauttia". On historian ironiaa, että miehiä on pidetty julmina ja väkivaltaisina johtajina, mutta nyt voimme nähdä, että naiset ovat tasan yhtä julmia ja vallanhimoisia. Ehkä jopa enemmän kuin miehet.

        Meidän miesten pitäisikin "voimaantua", ja ottaa takaisin meille kuuluva yhteiskunnallinen johtajuus. Olemme älykkäämpiä, voimakkaampia ja loogisempia. Menneisyyden kaikki suuret saavutukset ovat miesten tekemiä, ja jos naiset saavat jatkaa yhteiskunnan johdossa, seurauksena on vain lisää tuskaa ja kurjuutta, ihmiskunnan rappio ja tuho.


      • itsensä-rakastaja

        Raine Aarnio?? Mistä tuollaisen olet kaivanut? :DD

        Tiedoksi sinulle: yksinäinen nainen on ihan yhtä paha kummajainen toisille. Toistat kulunutta stereotypiaa: naisilla on aina toisensa, joku ystävätär (hahhaa), jolle purkaa mielipahaansa ja muita tuntojaan. Vaan kun ei ole. Arkaan, yksinäiseen naiseen haluaa tutustua vain joku hyväksikäyttäjä, mies tai nainen, jonka tavoite on vain jotenkin hyötyä tästä surkimuksesta.
        Tämän on kirjoittanut yksinäinen nainen, joka arvostaa itseään vaikkei kukaan muu sitä tee. Sinäkin olet sen velkaa itsellesi, nih!


      • 08.jpg
        itsensä-rakastaja kirjoitti:

        Raine Aarnio?? Mistä tuollaisen olet kaivanut? :DD

        Tiedoksi sinulle: yksinäinen nainen on ihan yhtä paha kummajainen toisille. Toistat kulunutta stereotypiaa: naisilla on aina toisensa, joku ystävätär (hahhaa), jolle purkaa mielipahaansa ja muita tuntojaan. Vaan kun ei ole. Arkaan, yksinäiseen naiseen haluaa tutustua vain joku hyväksikäyttäjä, mies tai nainen, jonka tavoite on vain jotenkin hyötyä tästä surkimuksesta.
        Tämän on kirjoittanut yksinäinen nainen, joka arvostaa itseään vaikkei kukaan muu sitä tee. Sinäkin olet sen velkaa itsellesi, nih!

        Ei todellakaan ole. Yksinäiselle(kin) naiselle olisi oven takana jonossa tarjolla miehiä, mutta te olette yhtälailla alapäänne vankeja, ja annatte lisääntymiselimienne sanella sen, millaisen miehen kelpuutatte elämäänne. Koska kaikkien naisten lisääntymiselimet suosivat samanlaisia miehiä, pienestä osasta miehiä kilpaillaan ja me loput jäämme täysin yksin.

        Kuten saksalaiset sotilaat toisen maailmansodan aikana lauloivat, näin vapaasti käännettynä, "älä sure Suzanne, kaatuneen sulhon tilalle tulee tuhat uutta".

        En suinkaan syytä tästä kuitenkaan teitä naisia, yksinomaan. Myös me miehet olemme tilanteeseen syyllisiä, kun hyväksyimme "tasa-arvon" ja päästimme yhteiskuntamme kehittymään luonnottomaan nykytilaansa. Sekä miesten että naisten onnellisuuden ja hyvän elämän takaamiseksi, ja tulevaisuuden turvaamiseksi, meidän miesten pitäisikin ottaa takaisin valtamme. Vuosikymmenien pehmennysten jälkeen meistä vain on tullut tahdottomia naisten pillin mukaan tanssivia miehen irvikuvia.


      • itsensä-rakastaja
        itsensä-rakastaja kirjoitti:

        Raine Aarnio?? Mistä tuollaisen olet kaivanut? :DD

        Tiedoksi sinulle: yksinäinen nainen on ihan yhtä paha kummajainen toisille. Toistat kulunutta stereotypiaa: naisilla on aina toisensa, joku ystävätär (hahhaa), jolle purkaa mielipahaansa ja muita tuntojaan. Vaan kun ei ole. Arkaan, yksinäiseen naiseen haluaa tutustua vain joku hyväksikäyttäjä, mies tai nainen, jonka tavoite on vain jotenkin hyötyä tästä surkimuksesta.
        Tämän on kirjoittanut yksinäinen nainen, joka arvostaa itseään vaikkei kukaan muu sitä tee. Sinäkin olet sen velkaa itsellesi, nih!

        Edellisellä kommentoin nimimerkin 'Kukaan ei halua..' viestiä. Ja pysyn sanojeni takana, sillä ei kukaan voi omaa kokemustani mitätöidä.
        Minulle vastannut 08.jpg taas elää niin pahasti omissa harhoissaan ja "miehisess" (!) ylemmyydentunnossaan, etten hälle viitsi sanoa mitään.
        Ajatuksillani ja käytökselläni haluan osoittaa, että ihmissuhde perustuu toisen hyväksyntään, kunnioittamiseen ja kumppanuuteen, ei seksiin.
        Yksilöitä olemme, kukin keskenämme ja yhdessä. Yleistäminen ei ole rakentavaa, varsinkaan miehet sitä, naiset tätä -vastakkainasettelu ei johda mihinkään. Kirjoitusten perusteella 08.jpg on täysin kasvamaton pikkupoika, ainakin henkisesti.


      • 08.jpg
        itsensä-rakastaja kirjoitti:

        Edellisellä kommentoin nimimerkin 'Kukaan ei halua..' viestiä. Ja pysyn sanojeni takana, sillä ei kukaan voi omaa kokemustani mitätöidä.
        Minulle vastannut 08.jpg taas elää niin pahasti omissa harhoissaan ja "miehisess" (!) ylemmyydentunnossaan, etten hälle viitsi sanoa mitään.
        Ajatuksillani ja käytökselläni haluan osoittaa, että ihmissuhde perustuu toisen hyväksyntään, kunnioittamiseen ja kumppanuuteen, ei seksiin.
        Yksilöitä olemme, kukin keskenämme ja yhdessä. Yleistäminen ei ole rakentavaa, varsinkaan miehet sitä, naiset tätä -vastakkainasettelu ei johda mihinkään. Kirjoitusten perusteella 08.jpg on täysin kasvamaton pikkupoika, ainakin henkisesti.

        Vau, onpa kovaa argumentointia, silkkaa tieteellistä faktaa :P

        Tuttuahan tuo toki jo on, pieniaivoiset naiset eivät pysty keskustelemaan aiheista loogisesti ja perustelemaan mielipiteitään, vaan heti kun vastaan tulee jotain, mitä he eivät ymmärrä, alkaa vastapuolen pilkkaaminen ja haukkuminen. Lapset käyttäytyvät samalla tavoin. Tulee väistämättä mieleen, etteivät naiset itseasiassa koskaan kasva aikuisiksi, vaan tarvitsisivat aikuisen miehen huolenpitoa.

        Esi-isämmehän ymmärsivät asian, ja siksi suurimman osan historiastamme naisia pidettiin omaisuutena, ei niinkään ihmisenä. Minusta meidän pitäisi kääntää kelloa tässä taaksepäin, vielä kun on aikaa kääntää länsimaat pois tuhon tieltä.


      • "Helppo elämä"
        itsensä-rakastaja kirjoitti:

        Raine Aarnio?? Mistä tuollaisen olet kaivanut? :DD

        Tiedoksi sinulle: yksinäinen nainen on ihan yhtä paha kummajainen toisille. Toistat kulunutta stereotypiaa: naisilla on aina toisensa, joku ystävätär (hahhaa), jolle purkaa mielipahaansa ja muita tuntojaan. Vaan kun ei ole. Arkaan, yksinäiseen naiseen haluaa tutustua vain joku hyväksikäyttäjä, mies tai nainen, jonka tavoite on vain jotenkin hyötyä tästä surkimuksesta.
        Tämän on kirjoittanut yksinäinen nainen, joka arvostaa itseään vaikkei kukaan muu sitä tee. Sinäkin olet sen velkaa itsellesi, nih!

        Taide kertoo osan totuutta. Monet laulut kertovat miesten yksinäisyydestä ja ahdistuksesta. Juice Leskinen sanoi: "Kun rupeaa rock'n roll-tähdeksi niin irtoaa keneltä hyvänsä". Zen Cafe laulaa: "Mies, jonka ympäriltä tuolit viedään" jne. Suomalaisessa tv-sarjassa oli potkut saanut yksinäinen entinen pankinjohtaja, jonka kuolinilmoituksessa ei ollut yhtään osanottoa. Miehellä on oltava status, ja hänen on sopeuduttava yhteiskunnan perhe-keskeiseen politiikkaan, jotta hänet hyväksytään. Nainen hyväksytään kysymättä häneltä mitään, eikä häneen kohdisteta konkreettisia toimia, kuten ilkivaltaa. Yksinäinen nainen ei ole uhka ympäristölle, mutta yksinäinen mies näyttää olevan ja sen todistamiseen ei paljon vaadita. Hän on uhri.

        Pointti oli varmaankin se, että "henkisesti heikon" naisen tilanne ei muodostu koskaan uhkaavaksi, toisin kuin "henkisesti heikon miehen". Nainen ei joudu koskaan vastaamaan ympäristölle tilastaan, eikä hänen tarvitse piilotua "tuntematonta uhkaa" vastaan sepittämällä tarinoita. Miehellä on oltava naisia sekä jatkuvasti ase kilpailla, jotta pystyy pitämään puolensa miesporukoissa. Miehen pitää antaa porukassa jatkuva vakuutus siitä, että on mies naisineen ja muiden ns. perhekeskisten asioiden ohella. Hänen on taisteltava asemastaan tai hänet nujerretaan. Muuten hän joutuu puolustuskyvyttömään asemaan ja hakemaan turvaa itsestä. Suomessa on tällaisia satoja tuhansia. Mies ei saa olla heikko.

        Ujo ja arka poika saatetaan hakata koulussa, rikkoa pyörä tai nimitellä, ja häneen kohdistetaan konkreettisia toimia (tuoli viedään alta), mutta arka tyttö jätetään pahimmassa tapauksessa vain porukasta. Siihen yksinäisyyden tilaan, joka hänellä olisi joka tapauksessa. Naisopettajat ottavat tytön suojelukseensa, pojan on pärjättävä yksin tai piilouduttava. Pojat saattavat joskus tarttua myös aseeseen niin nuorena kuin aikuisenakin, tai ainakin harkita sitä, koska tilanne on kestämätön.

        Työpaikkahaastattelussa mieheltä saa kysyä mitä hyvänsä ja hänen on avattava elämänsä haastattelijalle. Naiselta samojen asioiden kyseleminen on väärinkäytöstä. Kuten: "Onko perhettä, lapsia jne.?" Naisen herjaaminen johtaa yleensä toimiin, miehen herjaaminen pitää salata.

        Lyhyesti kiteytettynä miehen yksinäisyys on tuomittavampaa, pelottavampaa ja epätoivoisempaa kuin yksinäisen naisen. Jossain oli otsikko:" Yksinäisyys kaataa miehiä enemmän kuin naisia". Hiljainen nainen saattaa saada näitä "hyväksikäyttäjiä", koska hän haluaa heitä enemmän kuin poteroituneen erakon, joka on kaikessa hiljaisuudessa myöntänyt itselleen yksinäisyyden ja tyytynyt siihen. Yhteiskunnan silmin katsottuna hän ei ole enää mies, vaikka hänessä ei todellisuudessa ole mitään eroa verrattuna muihin, perheellisiin miehiin. Syrjäytymiseen vaikuttaa yksi merkittävä asia: Y-kromosomi, ainakin tilastoja tarkastellessa.


      • 08.jpg
        "Helppo elämä" kirjoitti:

        Taide kertoo osan totuutta. Monet laulut kertovat miesten yksinäisyydestä ja ahdistuksesta. Juice Leskinen sanoi: "Kun rupeaa rock'n roll-tähdeksi niin irtoaa keneltä hyvänsä". Zen Cafe laulaa: "Mies, jonka ympäriltä tuolit viedään" jne. Suomalaisessa tv-sarjassa oli potkut saanut yksinäinen entinen pankinjohtaja, jonka kuolinilmoituksessa ei ollut yhtään osanottoa. Miehellä on oltava status, ja hänen on sopeuduttava yhteiskunnan perhe-keskeiseen politiikkaan, jotta hänet hyväksytään. Nainen hyväksytään kysymättä häneltä mitään, eikä häneen kohdisteta konkreettisia toimia, kuten ilkivaltaa. Yksinäinen nainen ei ole uhka ympäristölle, mutta yksinäinen mies näyttää olevan ja sen todistamiseen ei paljon vaadita. Hän on uhri.

        Pointti oli varmaankin se, että "henkisesti heikon" naisen tilanne ei muodostu koskaan uhkaavaksi, toisin kuin "henkisesti heikon miehen". Nainen ei joudu koskaan vastaamaan ympäristölle tilastaan, eikä hänen tarvitse piilotua "tuntematonta uhkaa" vastaan sepittämällä tarinoita. Miehellä on oltava naisia sekä jatkuvasti ase kilpailla, jotta pystyy pitämään puolensa miesporukoissa. Miehen pitää antaa porukassa jatkuva vakuutus siitä, että on mies naisineen ja muiden ns. perhekeskisten asioiden ohella. Hänen on taisteltava asemastaan tai hänet nujerretaan. Muuten hän joutuu puolustuskyvyttömään asemaan ja hakemaan turvaa itsestä. Suomessa on tällaisia satoja tuhansia. Mies ei saa olla heikko.

        Ujo ja arka poika saatetaan hakata koulussa, rikkoa pyörä tai nimitellä, ja häneen kohdistetaan konkreettisia toimia (tuoli viedään alta), mutta arka tyttö jätetään pahimmassa tapauksessa vain porukasta. Siihen yksinäisyyden tilaan, joka hänellä olisi joka tapauksessa. Naisopettajat ottavat tytön suojelukseensa, pojan on pärjättävä yksin tai piilouduttava. Pojat saattavat joskus tarttua myös aseeseen niin nuorena kuin aikuisenakin, tai ainakin harkita sitä, koska tilanne on kestämätön.

        Työpaikkahaastattelussa mieheltä saa kysyä mitä hyvänsä ja hänen on avattava elämänsä haastattelijalle. Naiselta samojen asioiden kyseleminen on väärinkäytöstä. Kuten: "Onko perhettä, lapsia jne.?" Naisen herjaaminen johtaa yleensä toimiin, miehen herjaaminen pitää salata.

        Lyhyesti kiteytettynä miehen yksinäisyys on tuomittavampaa, pelottavampaa ja epätoivoisempaa kuin yksinäisen naisen. Jossain oli otsikko:" Yksinäisyys kaataa miehiä enemmän kuin naisia". Hiljainen nainen saattaa saada näitä "hyväksikäyttäjiä", koska hän haluaa heitä enemmän kuin poteroituneen erakon, joka on kaikessa hiljaisuudessa myöntänyt itselleen yksinäisyyden ja tyytynyt siihen. Yhteiskunnan silmin katsottuna hän ei ole enää mies, vaikka hänessä ei todellisuudessa ole mitään eroa verrattuna muihin, perheellisiin miehiin. Syrjäytymiseen vaikuttaa yksi merkittävä asia: Y-kromosomi, ainakin tilastoja tarkastellessa.

        Olet sinäkin täysin oikeassa. Väitetty "tasa-arvo" ei ole käytännössä muuta kuin miesten alistamista naisten tarpeisiin, tämähän nähdään jo siitä, ettei asevelvollisuutta ole vieläkään ulotettu koskemaan myös naisia, eikä siitä edes keskustella yhteiskunnan tasolla. Hyvin harvat miehetkään pitävät asevelvollisuutta rikkomuksena oikeuksiamme kohtaan, niin hyvin meidät on aivopesty.

        Osut naulan kantaan siinä, miten ujoja ja arkoja (=heikkoja) poikia alistetaan jo lastentarhasta asti. Koska nämä "heikommat" pojat ovat yleensä myös niitä älykkäämpiä, heidät koulutetaan jo pienestä pitäen pitämään "kynttilänsä vakan alla". Hyvät arvosanat johtavat vain pahempaan kiusaamiseen, eivätkä naisopettajat tee asialle yhtään mitään. Yhteiskunnan tasolla tämä johtaa siihen, että naiset valtaavat korkeakoulupaikat, nuorten miesten osana kun on vielä asevelvollisuuden suorittaminen ennen yliopisto-opintoja. Koko koulutusjärjestelmämme petaa naisten ylivaltaa, kuinkas muutenkaan kun pääosa opettajista on jo naisia.

        Näemme mihin tämä johtaa. Naiset eivät pienistä aivoistaan johtuen ole kovin päteviä teknologian kehittämisessä, ja siitä seuraa nykyinen tilanne, jossa länsimaat häviävät nousevalle Aasialle, jossa miehiä ei rasiteta "tasa-arvon" kaltaisella luonnottomuudella. Naisten teknologinen osaamattomuus paljastuu siinäkin, että jatkuvasti heitä pitää oikein "houkutella" tutustumaan tietotekniikkaan, tai teollisuusrobotteihin, you name it. Miehillä nämä asiat tulevat suorastaan luonnostaan, logiikkamme ja järkemme ansiosta. "Naisen logiikka" ei pärjää tietotekniikan kanssa, jossa 0 on aina 0, ja 1 on aika 1.

        Olen hyvin pessimisten länsimaiden tulevaisuuden suhteen. Maat, jotka antoivat miehille vapauden, veljeyden ja edistyksen häviävät idän ja etelän laumojen alle, vain siksi, että me idiootit "vapautimme" naisemme ja tuomitsimme täten itsemme.

        Ehkä on kuitenkin toivoa, maahanmuuton muodossa. Eurooppaanhan muuttaa nykyisin paljon väkeä hiekkalinnavaltioista, so muslimimaista. Muslimeilla on luonnollinen käsitys miehen ja naisen asemasta, ehkä he pystyvät kääntämään "tasa-arvon" takaisin luonnollisempaan suuntaan. Tosin, hintana on teknologian ja tieteen raunioituminen, onhan selvää, että ainoastaan valkoihoiset ja aasialaiset miehet ovat päteviä teknologian ja tieteen tekijöitä.


      • jaa-a
        08.jpg kirjoitti:

        Vau, onpa kovaa argumentointia, silkkaa tieteellistä faktaa :P

        Tuttuahan tuo toki jo on, pieniaivoiset naiset eivät pysty keskustelemaan aiheista loogisesti ja perustelemaan mielipiteitään, vaan heti kun vastaan tulee jotain, mitä he eivät ymmärrä, alkaa vastapuolen pilkkaaminen ja haukkuminen. Lapset käyttäytyvät samalla tavoin. Tulee väistämättä mieleen, etteivät naiset itseasiassa koskaan kasva aikuisiksi, vaan tarvitsisivat aikuisen miehen huolenpitoa.

        Esi-isämmehän ymmärsivät asian, ja siksi suurimman osan historiastamme naisia pidettiin omaisuutena, ei niinkään ihmisenä. Minusta meidän pitäisi kääntää kelloa tässä taaksepäin, vielä kun on aikaa kääntää länsimaat pois tuhon tieltä.

        Koska kaikkien naisten lisääntymiselimet suosivat samanlaisia miehiä, pienestä osasta miehiä kilpaillaan ja me loput jäämme täysin yksin.

        Ja minkälaiseen kovan tason tieteelliseen tutkimukseen tämä sitten perustuu. Tutkimus ja tilastot kehiin, muuten en usko!

        Pointtini on se, että kautta historian on ollut yksinäisiä miehiä JA naisia, osa vapaasta tahdostaan, osa olosuhteiden pakosta. Oma mutuni on, että suurin osa ihmisistä ei kuitenkaan jää lopullisesti yksin.


      • tyrmistynyt.
        08.jpg kirjoitti:

        Olet sinäkin täysin oikeassa. Väitetty "tasa-arvo" ei ole käytännössä muuta kuin miesten alistamista naisten tarpeisiin, tämähän nähdään jo siitä, ettei asevelvollisuutta ole vieläkään ulotettu koskemaan myös naisia, eikä siitä edes keskustella yhteiskunnan tasolla. Hyvin harvat miehetkään pitävät asevelvollisuutta rikkomuksena oikeuksiamme kohtaan, niin hyvin meidät on aivopesty.

        Osut naulan kantaan siinä, miten ujoja ja arkoja (=heikkoja) poikia alistetaan jo lastentarhasta asti. Koska nämä "heikommat" pojat ovat yleensä myös niitä älykkäämpiä, heidät koulutetaan jo pienestä pitäen pitämään "kynttilänsä vakan alla". Hyvät arvosanat johtavat vain pahempaan kiusaamiseen, eivätkä naisopettajat tee asialle yhtään mitään. Yhteiskunnan tasolla tämä johtaa siihen, että naiset valtaavat korkeakoulupaikat, nuorten miesten osana kun on vielä asevelvollisuuden suorittaminen ennen yliopisto-opintoja. Koko koulutusjärjestelmämme petaa naisten ylivaltaa, kuinkas muutenkaan kun pääosa opettajista on jo naisia.

        Näemme mihin tämä johtaa. Naiset eivät pienistä aivoistaan johtuen ole kovin päteviä teknologian kehittämisessä, ja siitä seuraa nykyinen tilanne, jossa länsimaat häviävät nousevalle Aasialle, jossa miehiä ei rasiteta "tasa-arvon" kaltaisella luonnottomuudella. Naisten teknologinen osaamattomuus paljastuu siinäkin, että jatkuvasti heitä pitää oikein "houkutella" tutustumaan tietotekniikkaan, tai teollisuusrobotteihin, you name it. Miehillä nämä asiat tulevat suorastaan luonnostaan, logiikkamme ja järkemme ansiosta. "Naisen logiikka" ei pärjää tietotekniikan kanssa, jossa 0 on aina 0, ja 1 on aika 1.

        Olen hyvin pessimisten länsimaiden tulevaisuuden suhteen. Maat, jotka antoivat miehille vapauden, veljeyden ja edistyksen häviävät idän ja etelän laumojen alle, vain siksi, että me idiootit "vapautimme" naisemme ja tuomitsimme täten itsemme.

        Ehkä on kuitenkin toivoa, maahanmuuton muodossa. Eurooppaanhan muuttaa nykyisin paljon väkeä hiekkalinnavaltioista, so muslimimaista. Muslimeilla on luonnollinen käsitys miehen ja naisen asemasta, ehkä he pystyvät kääntämään "tasa-arvon" takaisin luonnollisempaan suuntaan. Tosin, hintana on teknologian ja tieteen raunioituminen, onhan selvää, että ainoastaan valkoihoiset ja aasialaiset miehet ovat päteviä teknologian ja tieteen tekijöitä.

        Kylläpä teistä huokuu naisviha. Mikä meni pieleen lapsuudessanne; puristiko kenkä vai laittoiko paha opettaja nurkkaan seisomaan? :O

        Suosittelen ammattiauttajan kanssa keskusteluterapiaa.


      • suos. koht.
        08.jpg kirjoitti:

        Olet sinäkin täysin oikeassa. Väitetty "tasa-arvo" ei ole käytännössä muuta kuin miesten alistamista naisten tarpeisiin, tämähän nähdään jo siitä, ettei asevelvollisuutta ole vieläkään ulotettu koskemaan myös naisia, eikä siitä edes keskustella yhteiskunnan tasolla. Hyvin harvat miehetkään pitävät asevelvollisuutta rikkomuksena oikeuksiamme kohtaan, niin hyvin meidät on aivopesty.

        Osut naulan kantaan siinä, miten ujoja ja arkoja (=heikkoja) poikia alistetaan jo lastentarhasta asti. Koska nämä "heikommat" pojat ovat yleensä myös niitä älykkäämpiä, heidät koulutetaan jo pienestä pitäen pitämään "kynttilänsä vakan alla". Hyvät arvosanat johtavat vain pahempaan kiusaamiseen, eivätkä naisopettajat tee asialle yhtään mitään. Yhteiskunnan tasolla tämä johtaa siihen, että naiset valtaavat korkeakoulupaikat, nuorten miesten osana kun on vielä asevelvollisuuden suorittaminen ennen yliopisto-opintoja. Koko koulutusjärjestelmämme petaa naisten ylivaltaa, kuinkas muutenkaan kun pääosa opettajista on jo naisia.

        Näemme mihin tämä johtaa. Naiset eivät pienistä aivoistaan johtuen ole kovin päteviä teknologian kehittämisessä, ja siitä seuraa nykyinen tilanne, jossa länsimaat häviävät nousevalle Aasialle, jossa miehiä ei rasiteta "tasa-arvon" kaltaisella luonnottomuudella. Naisten teknologinen osaamattomuus paljastuu siinäkin, että jatkuvasti heitä pitää oikein "houkutella" tutustumaan tietotekniikkaan, tai teollisuusrobotteihin, you name it. Miehillä nämä asiat tulevat suorastaan luonnostaan, logiikkamme ja järkemme ansiosta. "Naisen logiikka" ei pärjää tietotekniikan kanssa, jossa 0 on aina 0, ja 1 on aika 1.

        Olen hyvin pessimisten länsimaiden tulevaisuuden suhteen. Maat, jotka antoivat miehille vapauden, veljeyden ja edistyksen häviävät idän ja etelän laumojen alle, vain siksi, että me idiootit "vapautimme" naisemme ja tuomitsimme täten itsemme.

        Ehkä on kuitenkin toivoa, maahanmuuton muodossa. Eurooppaanhan muuttaa nykyisin paljon väkeä hiekkalinnavaltioista, so muslimimaista. Muslimeilla on luonnollinen käsitys miehen ja naisen asemasta, ehkä he pystyvät kääntämään "tasa-arvon" takaisin luonnollisempaan suuntaan. Tosin, hintana on teknologian ja tieteen raunioituminen, onhan selvää, että ainoastaan valkoihoiset ja aasialaiset miehet ovat päteviä teknologian ja tieteen tekijöitä.

        Ota yhteyttä vaikka tuonne:

        http://www.therapion.com/nettiterapia.php


      • 08.jpg
        tyrmistynyt. kirjoitti:

        Kylläpä teistä huokuu naisviha. Mikä meni pieleen lapsuudessanne; puristiko kenkä vai laittoiko paha opettaja nurkkaan seisomaan? :O

        Suosittelen ammattiauttajan kanssa keskusteluterapiaa.

        Haha, heti kun olet eri mieltä yleisesti vallitsevan (naisista lähtöisin) mielipiteen kanssa, sinulle tarjotaan ainoaksi vaihtoehdoksi terapiaa :D

        Noinhan Neuvostoliiton loppuaikoina toisinajattelijoita kohdeltiin, voisitte naiset yrittää keksiä jotain omaakin joskus.

        Ei sitten tule mieleen, että tämä naisviha kumpuaa itseasiassa siitä, miten te naiset miehiä kohtelette? Eipä tietenkään, eihän teissä mitään vikaa voisi olla, tehän niitä uhreja aina olette.


      • TURPIINSA SAANUT
        08.jpg kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Yksinäiselle(kin) naiselle olisi oven takana jonossa tarjolla miehiä, mutta te olette yhtälailla alapäänne vankeja, ja annatte lisääntymiselimienne sanella sen, millaisen miehen kelpuutatte elämäänne. Koska kaikkien naisten lisääntymiselimet suosivat samanlaisia miehiä, pienestä osasta miehiä kilpaillaan ja me loput jäämme täysin yksin.

        Kuten saksalaiset sotilaat toisen maailmansodan aikana lauloivat, näin vapaasti käännettynä, "älä sure Suzanne, kaatuneen sulhon tilalle tulee tuhat uutta".

        En suinkaan syytä tästä kuitenkaan teitä naisia, yksinomaan. Myös me miehet olemme tilanteeseen syyllisiä, kun hyväksyimme "tasa-arvon" ja päästimme yhteiskuntamme kehittymään luonnottomaan nykytilaansa. Sekä miesten että naisten onnellisuuden ja hyvän elämän takaamiseksi, ja tulevaisuuden turvaamiseksi, meidän miesten pitäisikin ottaa takaisin valtamme. Vuosikymmenien pehmennysten jälkeen meistä vain on tullut tahdottomia naisten pillin mukaan tanssivia miehen irvikuvia.

        Vai että niinkö on näreet? Naisten EI ANNETA elää yksinään tasapainoista elämää ellei sitten yli 40v. ja vanhempana kurppana. Kaikki varmaan on alapäänsä vankeja jollain tapaa mutta osalla toimii edelleen järki päässä! Kaikki EI HALUA suhdetta vaan pystyy elämään yksin vaikka sitten masturboiden. Sehän ei kenellekään muulle kuulu, että miten aktiivista on seksielämä ITSENSÄ KANSSA!!!!!

        Kaikki naiset ei välttämättä halua lapsia, koska kokee ettei lasten saanti ole elämän tarkoitus nro1. Ihmisiä maailmassa piisaa. Kaikki kunnia tietysti perheellisille. Pääasia että jokainen nauttii elämästään ja on onnellinen siinä. Turha perheellisten on silti tulla arvostelemaan niitä jotka valitsee lapsettomuuden!

        Ikävää tietty niille, jotka tahtois suhteen ja perheen, että jos on vaikeeta löytää. Todella ikävää. Kannattaa olla aktiivinen. Ehkä jonain päivänä se tärppää. En usko että kaikki naiset tahtoo yhden ja saman miehen. Aika moni on moniavioisuutta vastaan. Itse en tahtoisi jakaa rakastani muiden naisten kanssa. Tuskin mieskään jakaisi naistansa muiden miesten kesken.

        Ihmiset on jo niin monimutkaisia ettei voi vetää mitään tiettyä marginaalia tyypilliseen käyttäytymiseen. Tai siis voi, mutta kun aina on niitä POIKKEUKSIA! Koittakaa ymmärtää toisianne vähän enemmän.

        Naisille elämä ei ole yhtään sen helpompaa. Ei ainakaan niille, jotka on niitä poikkeuksia eikä välttämättä tahdo perinteistä elämää kotilehdistä, tai tahtoo mutta silti on erilainen persoona.


      • 08.jpg
        TURPIINSA SAANUT kirjoitti:

        Vai että niinkö on näreet? Naisten EI ANNETA elää yksinään tasapainoista elämää ellei sitten yli 40v. ja vanhempana kurppana. Kaikki varmaan on alapäänsä vankeja jollain tapaa mutta osalla toimii edelleen järki päässä! Kaikki EI HALUA suhdetta vaan pystyy elämään yksin vaikka sitten masturboiden. Sehän ei kenellekään muulle kuulu, että miten aktiivista on seksielämä ITSENSÄ KANSSA!!!!!

        Kaikki naiset ei välttämättä halua lapsia, koska kokee ettei lasten saanti ole elämän tarkoitus nro1. Ihmisiä maailmassa piisaa. Kaikki kunnia tietysti perheellisille. Pääasia että jokainen nauttii elämästään ja on onnellinen siinä. Turha perheellisten on silti tulla arvostelemaan niitä jotka valitsee lapsettomuuden!

        Ikävää tietty niille, jotka tahtois suhteen ja perheen, että jos on vaikeeta löytää. Todella ikävää. Kannattaa olla aktiivinen. Ehkä jonain päivänä se tärppää. En usko että kaikki naiset tahtoo yhden ja saman miehen. Aika moni on moniavioisuutta vastaan. Itse en tahtoisi jakaa rakastani muiden naisten kanssa. Tuskin mieskään jakaisi naistansa muiden miesten kesken.

        Ihmiset on jo niin monimutkaisia ettei voi vetää mitään tiettyä marginaalia tyypilliseen käyttäytymiseen. Tai siis voi, mutta kun aina on niitä POIKKEUKSIA! Koittakaa ymmärtää toisianne vähän enemmän.

        Naisille elämä ei ole yhtään sen helpompaa. Ei ainakaan niille, jotka on niitä poikkeuksia eikä välttämättä tahdo perinteistä elämää kotilehdistä, tai tahtoo mutta silti on erilainen persoona.

        Ei anneta, hahahahaa. Onhan tänne länsimaihin tulossa sekin, että YKSINÄISET naiset voivat saada lapsettomuushoitoja :) Hahaha. Mikään ei ole niin hemmoteltu, jopa pilalle hemmoiteltu, kuin suomalainen, yleisimmin pohjoismaalainen, nainen.

        Osalla tosiaan toimii järki päässä, ja sitä osaa kutsutaan "miehiksi". Toisilla järki asuu vain alapäässä, sitä osaa taas kutsutaan "naisiksi". Siksi suurimman osan historiamme ajasta naiset olivat miesten vallan alla, se oli ainoa keino taata yhteiskunnan rauha ja kehitys. Ja kuten nykyajasta huomaamme, naisten "vapautuminen" on johtamassa yhä pahenevaan kaaokseen, mielenterveysongelmiin, epäloogisiin, jopa vaarallisiin, kauneusihanteisiin (esim sairaalloinen laihuus = naisten itselleen kehittämä psykologinen sairaus) ja niin edelleen. Tien päässä ei odota sen vähempi kuin länsimaiden täydellinen luhistuminen. No, aikansa toki kutakin.

        Hahahaa, samantyyppinen mies ei tarkoita YHTÄ JA AINOAA miestä, vaan TIETTYÄ, kapeaa OSAA miehistä. Ymmärrän, että se on noilla pienillä aivoilla melko vaikeaa tajuta. Hahahaa, vai ei naiset halua jakaa miestään muiden naisten kanssa :) Suomessakin on tuhansia yksinhuoltajaäitejä, joilla on lapsia ties kuinka monen eri miehen kanssa. Se siitä "yksiavioisuudesta". Tämä yksiavioisuus on itseasiassa täysin "luonnoton" keksintö, se on aikoinaan kehitty vain siksi, että taataan yhteiskunnallinen rauha. Nyt se on romutettu, ja seuraukset ovat sen mukaiset.

        Hahahaa, naisille ei muka ole elämä helpompaa :) Koulutustilastot (yhä suurempi osa korkeakoulutetuista on naisia), asunnottomuustilastot (suurin osa asunnottomista on miehiä), työttömyystilastot (suurin osa miehiä), terveystilastot (miehet kuolevat nuorempina ja sairastavat enemmän, mutta suurin osa terveydenhuollosta keskittyy naisten, usein keksittyihin, oireisiin). Naiset saavat olla VAPAITA, tehdä mitä haluavat, ainoastaan MIEHIÄ koskee enää perinteiset roolit. Esimerkiksi, mies ei EDELLEENKÄÄN saa olla heikko, mies ei saa itkeä, mies ei saa pitää lapsista (epäillään heti pedofiiliksi!), edelleen nainen odottaa, että mies tienaa enemmän, vaikka naisilla on koulutusetu!


      • 2+7
        08.jpg kirjoitti:

        Olet täysin oikeassa, minkä näkee siitäkin, että naisten mafia tulee miinustelemaan sinua (ja minua) maailmanlopun tappiin asti.

        Minusta ongelma on siinä, että me miehet nykyisin sallimme naisille aivan kaiken. Ei ole olemassa sellaista naista, joka voisi käyttäytyä niin huonosti, tai pukeutua niin rumasti, tai pitää niin huonoa huolta itsestään, etteikö hän silti löytäisi miestä. Me emme enää vaadi naisilta yhtään mitään, vaan päinvastoin, teemme itse kaiken, mitä he vain pienillä aivoillaan kehtaavat vaatia. Kuten eräs tiedemies hienosti totesi, jos naiset rakastelisivat vain käsillään kävelevien miesten kanssa, puolet Maapallon väestöstä kävelisi käsin tuota pikaa.

        Vielä ennen toista maailmansotaa miehen ja naisen välinen suhde oli normaali. Toisen maailmansodan myötä naiset "pääsivät" työelämään, ja emansipoituvat, "valtaantuivat". Miehiä kuoli miljoonia, ja päästimme valtamme käsistämme. Koska valtatyhjiö täyttyy AINA, sen täyttivät naiset, ja siitä me yksinäiset miehet nyt saamme "nauttia". On historian ironiaa, että miehiä on pidetty julmina ja väkivaltaisina johtajina, mutta nyt voimme nähdä, että naiset ovat tasan yhtä julmia ja vallanhimoisia. Ehkä jopa enemmän kuin miehet.

        Meidän miesten pitäisikin "voimaantua", ja ottaa takaisin meille kuuluva yhteiskunnallinen johtajuus. Olemme älykkäämpiä, voimakkaampia ja loogisempia. Menneisyyden kaikki suuret saavutukset ovat miesten tekemiä, ja jos naiset saavat jatkaa yhteiskunnan johdossa, seurauksena on vain lisää tuskaa ja kurjuutta, ihmiskunnan rappio ja tuho.

        Mahdatkohan olla Persu? Jutut ainakin samaa luokkaa.


      • ParruaPeppuun
        08.jpg kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Yksinäiselle(kin) naiselle olisi oven takana jonossa tarjolla miehiä, mutta te olette yhtälailla alapäänne vankeja, ja annatte lisääntymiselimienne sanella sen, millaisen miehen kelpuutatte elämäänne. Koska kaikkien naisten lisääntymiselimet suosivat samanlaisia miehiä, pienestä osasta miehiä kilpaillaan ja me loput jäämme täysin yksin.

        Kuten saksalaiset sotilaat toisen maailmansodan aikana lauloivat, näin vapaasti käännettynä, "älä sure Suzanne, kaatuneen sulhon tilalle tulee tuhat uutta".

        En suinkaan syytä tästä kuitenkaan teitä naisia, yksinomaan. Myös me miehet olemme tilanteeseen syyllisiä, kun hyväksyimme "tasa-arvon" ja päästimme yhteiskuntamme kehittymään luonnottomaan nykytilaansa. Sekä miesten että naisten onnellisuuden ja hyvän elämän takaamiseksi, ja tulevaisuuden turvaamiseksi, meidän miesten pitäisikin ottaa takaisin valtamme. Vuosikymmenien pehmennysten jälkeen meistä vain on tullut tahdottomia naisten pillin mukaan tanssivia miehen irvikuvia.

        Ryhdy HOMOKSI!


    • Kastilaitos toimii

      Tuo aloittajan esittämä kysymys on sama juttu kuin miksei työtön saa työtä, vaikka olisi koulutusta ja osaamistakin olemassa ja elämäntavat kunnossa.

      Kun olet jostain (parisuhteet/sosiaaliset piirit/työelämä) ulkopuolella, olet hyljeksitty ja epäkelpo. Sinuun ei usko kukaan. Kukaan ei usko että voisit olla hyvä, koska et jo ole kuvioissa sisällä.

      Toivo paremmasta on suurelta osin mennyttä, varsinkin jos ikää on yli 30v.

      • tuulimarikki

        Kun vaan luonne on hyvä, mikäpä sen tärkämpää. Voit olla kauniskin, mutta myös sitten sisäsesti . Näin kun olisikin ,mutta pettämistä yms. näkyy olevan liikkeellä


      • 08.jpg
        tuulimarikki kirjoitti:

        Kun vaan luonne on hyvä, mikäpä sen tärkämpää. Voit olla kauniskin, mutta myös sitten sisäsesti . Näin kun olisikin ,mutta pettämistä yms. näkyy olevan liikkeellä

        Voisitte jo lopettaa tuon propagandanne "hyvästä" luonteesta ja "sisäisestä" kauneudesta. Näemme valheidenne lävitse! Erityisesti, kun naiset ovat niitä, jotka pettävät, eivät miehet.

        Totuus on se, että luonteesta tai "sisäisestä" kauneudesta riippumatta naisia miellyttää vain hyvin kapealle alueelle normaalijakaumassa sijoittautuvat miehet. Tämä johtaa siihen, että harvat miehet "saavat kaiken" ja me muut emme yhtään mitään.

        Sellaista on teidän "tasa-arvonne", se ei ole demokratiaa eikä vapautta, se on "rodunjalostusta" kohti väkivaltaista yhteiskuntamme päättymistä.


      • Anonyymi
        08.jpg kirjoitti:

        Voisitte jo lopettaa tuon propagandanne "hyvästä" luonteesta ja "sisäisestä" kauneudesta. Näemme valheidenne lävitse! Erityisesti, kun naiset ovat niitä, jotka pettävät, eivät miehet.

        Totuus on se, että luonteesta tai "sisäisestä" kauneudesta riippumatta naisia miellyttää vain hyvin kapealle alueelle normaalijakaumassa sijoittautuvat miehet. Tämä johtaa siihen, että harvat miehet "saavat kaiken" ja me muut emme yhtään mitään.

        Sellaista on teidän "tasa-arvonne", se ei ole demokratiaa eikä vapautta, se on "rodunjalostusta" kohti väkivaltaista yhteiskuntamme päättymistä.

        Suosittelen hyvin vahvaa itsereflektiota sinulle, sinä olet jostain syystä nyt todella vihainen Mutta naiset eivät ole siihen syy. Onko sinun perheesi ollut välinpitämätön sinua kohtaan? Oletko saanut rakkautta halauksia? Voisitko jutella vanhempiesi kanssa Miten elämäsi on mennyt?


    • sovinistienvihaaja

      Alkoi niin vituttaan ton yhden sovinistin jutut taas. Että akka saa aina seuraa? Paskan vitut sanon minä. Minä pukeudun normaalisti, pidän itsestäni huolta, meikkaan, laitan hiukset. Ja olen ollut koko ikäni yksin, en ole seurustellut ikinä. Treffipalstalla on ollut profiili 10 vuotta ja treffejä on 5 - 10 kpl vuodessa. Kenellekään en kelpaa, vaikka olen NAINEN. En ole kranttu, huolisin vaikka sen arskan tai reinon, mutta kun en kelpaa niillekään. Edes puliukoille ei kelpaa nainen, jolla on ylipainoa. Joo nyt joku sovinisti sanoo "ethän piä itestäs huolta kun oot läski". Noh, liikun 3-4 tuntia JOKA PÄIVÄ. En syö herkkuja KOSKAAN. En käytä alkoholia koskaan. Syön normaalisti pari ateriaa päivässä. Läski ei vaan lähde lukuisten kroonisten sairauksien vuoksi. Mutta ukoille en kelpaa. En edes reiskoille ja arskoille terdellä.

      • Pyöreä ei haittaa

        Muutamat asiat, mitkä mua haittaisivat naisessa olisivat ehdottomuus ja voimakkaat mielipiteet sekä osin sellainen tietty itsekkyys, surkuttelu ja kova ääni. Ns. "itsenäisiksi" itsensä tuntevat naiset ovat kaikkein rasittavimpia. Humalainen nainen taas hyppii jatkuvasti asiasta toiseen ja yhdistelee väärin asioita ja keksii niitä. Hermot menee äkkiä. Lyhyesti: Itsenäinen, kovalla äänellä varustettu ehdoton nainen olisi mun kohdalla poissa pelistä.

        Pyöreys ei ole koskaan haitannut, eikä kohtuullinen alkoholin käyttö. Ylipainoa on melkein kaikilla, ja vain murto-osalla se johtuu liikunnan puutteesta. Tärkeimpiä ominaisuuksia mun mielestä ovat rauhallisuus, vaatimattomuus, nöyryys sekä tietyt tavoitteet elämässä omaava (esim. työssäkäynti tai kouluttautuminen).


      • 08.jpg

        5-10 kpl vuodessa :D Tajuatko sinä idioottifeministi, että palstan yksinäiset miehet eivät elinaikanakaan ehdi noin montaa kertaa treffeille? Juku, ihan alkaa säälittää tuo sinun "kelpaamattomuutesi" :)

        Kokemuksesi vain todistaa pointtini; myös sinä ajattelet alapäälläsi, ja haet tietynlaisia miehiä, kuten kaikki muutkin naiset. Katsos, näillä miehillä on VARAA VALITA. Joten, miksi he valitsisivat pakan huonoimman kankaan? Tietenkin heille kelpaa vain kauniit, nuoret ja hoikat! Jotka he sitten jättävät, kun eivät ole enää niin nuoria tai kauniita, tai hoikkia.

        Alkakaa ajattelemaan niillä pienillä aivoillanne, ja älkää antako sen alapäänne sanella elämänne valintoja.


      • vitungeenivirhelehmä

        Kuka järkevä mies haluaisi altistaa mahdolliset lapsensa sinun kroonisesti sairastaville paskageeneillesi? Ei kukaan. Siinä sulle faktaa, ole hyvä.


      • Anonyymi
        08.jpg kirjoitti:

        5-10 kpl vuodessa :D Tajuatko sinä idioottifeministi, että palstan yksinäiset miehet eivät elinaikanakaan ehdi noin montaa kertaa treffeille? Juku, ihan alkaa säälittää tuo sinun "kelpaamattomuutesi" :)

        Kokemuksesi vain todistaa pointtini; myös sinä ajattelet alapäälläsi, ja haet tietynlaisia miehiä, kuten kaikki muutkin naiset. Katsos, näillä miehillä on VARAA VALITA. Joten, miksi he valitsisivat pakan huonoimman kankaan? Tietenkin heille kelpaa vain kauniit, nuoret ja hoikat! Jotka he sitten jättävät, kun eivät ole enää niin nuoria tai kauniita, tai hoikkia.

        Alkakaa ajattelemaan niillä pienillä aivoillanne, ja älkää antako sen alapäänne sanella elämänne valintoja.

        Sinäkin projisoit omia ajatuksesi muihin kuten niin moni tällä palstalla tekee Se että sinä itse mahdollisesti ajattelet alapäällä se ei tarkoita että muut ajattelisivat yritä opetella erottamaan nämä kaksi asiaa Ymmärrän että olet turhautunut elämääsi mutta sinä pystyt korjaamaan sitä

        Hyvää joulun odotusta sinulle


    • artesy

      Tosiasiassa yksinäisen on helpompi elää jonkinsortin sopusointuista aikuiselämää kuin perheellisen. Tietysti persoonallisuus vaikuttaa siihenkin, kuten kaikkeen yhteiskunnalliseen kanssakäymiseen, mutta kun pahin kutuvaihe on mennyt ohi, voi keskittyä itseensä. Ehkä olen itsekkäämpi ja omapäisempi kuin norminaiset, mutta pahin skenaario olisi minuntyyppiselle jokin rasite-reino, joka pyörittäisi hiljaista ja hyvää elämääni omaan tahtiinsa.
      Ja sitäpaitsi, kuka arvottaa kenenkin elämää vain muiden kautta? Häh. Lapsettomana naisena saan sääliä tai mollaamista ja se ihmetyttää. Miksi osaisin kaivata jotain muuta mistä en edes tiedä mitään! Yksin olet sinä hminen, just näin, ja kaiken keskellä yksin.

    • pohdinta

      Ihmiselle paras olla yksin-ei riitoja ei turhia luuloja. Kun haluat seuraa ja yksinäisyys masentaa lähde ulos harrastuksiin hae treffipalstoilta seuraa. Suhde toiseen ihmiseen on aina ongelmallinen. Oletko valmis elättämään toisen pyyteettömasti vai oletko rahan suhteen minä itse? Elämä valintoja ja kun valitsee ja valitsee ja hakee parasta jää tyhjä käteen. Ehkä neuvo tämä: ota huonompi kuin sinä kaveriksi ja nosta hänet tasavertaiseksi rinnallesi.

      • heikot helvettiin

        Eli haluat meidän altistava itsemme hyväksikäyttäjille? En ikinä anna yhdenkään luuseripyrkyrin kiivetä ylös minun tukemanani.


    • Tunneäly

      Terve 08.jpg. Täällä yksi nainen vastailee sun argumentteihin. Sua selvästi pännii ettei me naiset pienillä aivoillamme tajuta sun suuria ajatuksia - eikä ikinä tulla tajuamaankaan. Sepä se ilmeisesti on Marsin ja Venuksen kohtaamattomuuden syy, että luonnonlait sen yksinkertaisesti estää! Minäkin niin haluaisin rakastaa apinaa, mutta kun ei se ressukka ymmärrä antaa rakkaudelleni arvoa. Miksi ihmeessä jotkut miehet tarvii näitä kynnysmattoja??? Mutta tässä nyt kuitenkin vasta-argumentti: Niin kauan kun on ihmisiä - sekä miehiä että naisia - jotka pohjimmiltaan vieroksuvat naisen emansipoitumista, niin asetelmat säilyvät em. luonnonlakien kaltaisina.
      Totta on, että naisen logiikka on usein tarpeettoman monimutkainen ja varmasti erilainen kuin miehen 0-1-logiikka, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö nainen voisi olla tasavertainen kumppani. Älyä on monenlaista.

      • 08.jpg

        Tietenkään ette tajua, enhän minä sitä odotakaan. Odotan sitä, että muut miehet vihdoin ymmärtäisivät, kuinka sorretussa ja väheksytyssä asemassa nykyisin elämme, ja tekisivät asialle jotain. "Tasa-arvo" on vasta 70 vuotta vanha keksintö, ja syntyi toisen maailmansodan raskaiden miestappioiden myötä. Suurimman osan historiasta miehen ja naisen välinen suhde oli luonnollinen, ja tästä johtuen kehityksemme onkin tuonut meidät tänne asti. Kelloa voidaan siis, ja sitä pitääkin, kääntää takaisin luonnolliseen kehitykseen.

        Nainen ja mies eivät voi olla tasavertaisia kumppaneita. Me miehet olemme vahvempia, loogisempia ja älykkäämpiä. Käytännössä KAIKKI teknologinen ja tieteellinen kehitys on miesten luomaa. Siitä yksinkertaisesta faktasta tajuaa, kuinka EPÄNORMAALIA nykytilanne, jossa suurin osa korkeakouluopiskelijoista on naisia, onkaan. Siksi kehityskin on taantunut lähinnä uusien pelien kehittämiseksi, ja idän kansat rynnivät ohitsemme vasemmalta ja oikealta. Idässä, jossa miestä ei rasita luonnoton "tasa-arvo", on nykyisin kehityksen painopiste.

        Eivät naisetkaan pidä nykytilanteesta. Sen muunmuassa kertoo tarpeenne hakea miehiä hiekkalinnavaltioista, toisinsanoen, haette turvaa miehisistä linnakkeista, maista, jossa miehet saavat edelleen olla miehiä, ja sukupuolten välinen suhde on luonnollinen.


      • Anonyymi
        08.jpg kirjoitti:

        Tietenkään ette tajua, enhän minä sitä odotakaan. Odotan sitä, että muut miehet vihdoin ymmärtäisivät, kuinka sorretussa ja väheksytyssä asemassa nykyisin elämme, ja tekisivät asialle jotain. "Tasa-arvo" on vasta 70 vuotta vanha keksintö, ja syntyi toisen maailmansodan raskaiden miestappioiden myötä. Suurimman osan historiasta miehen ja naisen välinen suhde oli luonnollinen, ja tästä johtuen kehityksemme onkin tuonut meidät tänne asti. Kelloa voidaan siis, ja sitä pitääkin, kääntää takaisin luonnolliseen kehitykseen.

        Nainen ja mies eivät voi olla tasavertaisia kumppaneita. Me miehet olemme vahvempia, loogisempia ja älykkäämpiä. Käytännössä KAIKKI teknologinen ja tieteellinen kehitys on miesten luomaa. Siitä yksinkertaisesta faktasta tajuaa, kuinka EPÄNORMAALIA nykytilanne, jossa suurin osa korkeakouluopiskelijoista on naisia, onkaan. Siksi kehityskin on taantunut lähinnä uusien pelien kehittämiseksi, ja idän kansat rynnivät ohitsemme vasemmalta ja oikealta. Idässä, jossa miestä ei rasita luonnoton "tasa-arvo", on nykyisin kehityksen painopiste.

        Eivät naisetkaan pidä nykytilanteesta. Sen muunmuassa kertoo tarpeenne hakea miehiä hiekkalinnavaltioista, toisinsanoen, haette turvaa miehisistä linnakkeista, maista, jossa miehet saavat edelleen olla miehiä, ja sukupuolten välinen suhde on luonnollinen.

        Kylläpä sinulla on nyt paha olla mitä väliä sillä on Ketkä ovat keksineet mitäkin Tärkeintä on nykyajassa se että kumpaakin kohdellaan kunnioittavasti ja arvostavasti ei se ole sinulta pois vaikka sieltä tuntuukin ennen naisia sorrettiin täysin kohtuuttomasti nyt naiset saavat äänensä kuuluviin Mikä on hyvä asia


    • nuorikko1

      olen 24 vuotias "yksinäinen" nuori nainen, tuttuja tietty on, mut ei oikeita ystäviä/kavereita joiden kanssa hengailis ja viettäis aikaa. tätä palstaa kun luen niin näen vain katkeria viestejä aikuisilta ihmisiltä, ei kaikki, mut jotkut ovat. toivon vain ettei itestäni tule yhtä katkeraa ja kapeakatseista aikuista ainakin tämä 08.jpg. aivan järkyttävää paskaa puhut suorastaan. mut mä toivon että joskus näkisit myös sen positiivisen puolen.

      • 08.jpg

        Älä sure, ei sinusta tule minun kaltaistani. Minun kaltaiseni voi tulla vain yksinäisestä miehestä, naisena olet katkeruudelta ja vihalta turvassa. Siksi sinä voit nähdä "positiivisen" puolen, koska muuta puolia ei nyky-yhteiskunta sinulle tarjoakaan.

        Kunpa sinä joskus voisit nähdä, miltä maailma näyttää verkkoaidan tällä puolen, jossa elämä on vain ja ainoastaan yksinäistä puurtamista, harmaita päiviä ja myrskypilviä, elämä, jossa ainoa sana, jonka kuulet on "ei", ei ei ei, yhä uudelleen ja uudelleen.

        Mutta et sinä voi. Et voi koskaan ymmärtää millaista on yksinäisen miehen elämä. Sinä, ja muut naislukijat, voitte saada pienen kuvan tästä elämän irvikuvasta, kun näette tekstieni kautta millaiset olette minusta tehneet.


    • koira ja mies

      "Kysyisinkin nyt muilta palstalaisilta, etenkin miehiltä..... miten olette pystyneet unohtamaan parisuhteen, ja lopettamaan sellaisen tavoittelun? "

      Itse otin koiran.
      Pitää vain tiedostaa että tuo on sitten kuvioissa (toivottavasti) sen 10-15 vuotta, sitoo menemisiä joka päivä ja että lenkitystä vaatii joka päivä riittävästi, 1.5h - 2h vähintään yhteensä.

      Hyvä hommata pari koiranhoitajaa, jos itse vaikka kipeänä.
      Koirasta on paljon iloa ja seuraa joka ikinen päivä.

      Koiraa ulkoiluttaessa törmää toisiin koiraihmisiin, joiden kanssa on mukava jutella, joistain voi tulla vaikka kavereita.
      Moni ei-koirallinenkin on tullut juttelemaan ja silittelemään koiraa :)

      Koira pitää ihmisen liikkeessä, kunnossa, virkeänä, iloisena ja sosialisoi jos vain sen antaa sosialisoida.. tuo ylip. paljon sisältöä elämään.

      Sitten olis tietysti pitkä litania niitä juttuja mitä koira ei tee (vs. nainen/mies), esim. se ei "petä" sua, uskollisempaa kumppania saa hakea! Aina on iloinen sinut nähdessään ja valmis ottamaan vastaan rapsutuksia ja kaiken sen huomion mitä vain annat.

    • Kerman123

      Olen vähän nuorempi, mutta alkaa jo silti välillä ahdistamaan yksinäisyys ja se, että kaverit/tutut alkavat perustamaan perheitä. Muutin uudelle paikkakunnalle naisen työn perässä, meillä oli suunnitelmissa perheen perustaminen yhteenmuutto yms. "normaalia". Ajattelin, että tässä on SE OIKEA minulle. En voinut ajatella mitään muuta kuin tätä naista joka päivä, en pystynyt edes syömään kunnolla. Nainen kuitenkin yhtäkkiä lopetti aktiivisen yhteydenpidon ja suhde päättyi sitten siihen. Ilmeisesti hänellä oli muitakin miehiä / halusi olla sinkku ja on sitä edelleen. Masennuin ainakin muutamaksi kuukaudeksi melko pahasti, ainut pelastus oli työssäkäynti ja yritin viikonloppuisin alkoholilla parantaa yksinäisyyttä ja huonoa oloa, mutta se ei kyllä auttanut pätkääkään, heräsin ja huusin yksinään, että "hitto kun on paha olo". Hieman tämän jälkeen tapasin toisen naisen baari-iltana, joka oli vanhempi kuin minä. Tiesin jo etukäteen, ettei siitä tule mitään, koska tämä nainen oli vielä naimisissakin ja hänen "tuleva ex-miehensä" pyöri vielä kuvioissa. Lisäksi hänen rahankäyttönsä oli jotain sellaista, mitä ei sen ikäiseltä naiselta enää osaisi odottaa ja välillä autoin häntä taloudellisesti (mitä ei todellakaan olisi pitänyt tehdä). Nainen vakuutteli monesti, että nyt suhde päättyy ja hän ottaa eron ja ,että hän on todella ihastunut minuun. Kävin jopa hänen vanhempiensa luona esittäytymässä. Tämä "ex-mies" kuitenkin pyörii jatkuvasti hänen asunnossaan ja tällä hetkelläkin hän taitaa siellä olla, eikä eroa taida tulla koskaan. Yhtenä päivänä naisella oli fritsuja kaulassa, joten tiesin jo siitä, että hän pelehtii miehensä ja minun kanssani vuoronperään. Tätä tapahtui jo aikaisemminkin, mutta annoin yhden kerran anteeksi, koska tunsin itseni yksinäiseksi, enkä halunnut menettää häntä. Homman jatkuttua tuli kuitenkin lopulta sanottua suoraan (ja aika pahastikin), mitä ajattelen asiasta ja päätin itse lopettaa kokonaan kontaktoinnin. Olen siis tällä hetkellä yksin uudella paikkakunnalla, paria juopottelukaveria lukuunottamatta ja välillä ahdistaa, että tällaistako mun elämä on, lenkkeily auttaa ja kun pääsee töissä juttelemaan työkavereille. Lisäksi joskus viikonloppuisin tulee mentyä kotipaikkakunnalle ja siellä voi nähdä taas tuttuja/perhettä.

      • 08.jpg

        Juuri tuolla tavalla naiset nykyisin pyörittävät miehiä! Toisen maailmansodan jälkeiset miessukupolvet ovat vetistyneet jatkuvan "tasa-arvo" propagandan myötä, miljoonien kaatuneiden miesten myötä yhteiskunnan sukupuolijako vääristyi, antaen naisille ylivallan, ja tuo ylivalta jatkuu yhä.

        Sinun kaltaisiasi miehiä juuri yritän pelastaa naisten fasismilta, meidän on vihdoin tajuttava, että yhteiskunnallinen johtajuus kuuluu MEILLE, ja mikä tahansa muu asema naiselle, kuin olla kotiäiti, on mahdotonta ja luonnotonta.

        Teit täysin oikein kun lopetit kontaktin tuohon lutkaan. Kaikki naiset ovat lutkia, ellei heitä pidetä kovassa kurissa, valitettavasti. Teit oikein siinä, että sanoit tuolle naiselle pahasti, toivon, että muistit tehdä selväksi hänelle, millainen "maksullinen nainen" hän on.

        Ota itsestäsi niskasta kiinni, ja lopeta juopottelu. Meidän miesten täytyy ryhdistyä, eikä huumeet tai alkoholi ole muuta kuin aineita, jotka tylsistyttävät ja tuhoavat voimamme ja älykkyytemme. Tulemme tarvitsemaan molempia, sillä ainoa toivo länsimaille on miesten kiistattoman johtajuuden takaisin hankkiminen. Siinä taistelussa naisia vastaan tulemme tarvitsemaan jokaikistä miestä.


      • Torsti N.
        08.jpg kirjoitti:

        Juuri tuolla tavalla naiset nykyisin pyörittävät miehiä! Toisen maailmansodan jälkeiset miessukupolvet ovat vetistyneet jatkuvan "tasa-arvo" propagandan myötä, miljoonien kaatuneiden miesten myötä yhteiskunnan sukupuolijako vääristyi, antaen naisille ylivallan, ja tuo ylivalta jatkuu yhä.

        Sinun kaltaisiasi miehiä juuri yritän pelastaa naisten fasismilta, meidän on vihdoin tajuttava, että yhteiskunnallinen johtajuus kuuluu MEILLE, ja mikä tahansa muu asema naiselle, kuin olla kotiäiti, on mahdotonta ja luonnotonta.

        Teit täysin oikein kun lopetit kontaktin tuohon lutkaan. Kaikki naiset ovat lutkia, ellei heitä pidetä kovassa kurissa, valitettavasti. Teit oikein siinä, että sanoit tuolle naiselle pahasti, toivon, että muistit tehdä selväksi hänelle, millainen "maksullinen nainen" hän on.

        Ota itsestäsi niskasta kiinni, ja lopeta juopottelu. Meidän miesten täytyy ryhdistyä, eikä huumeet tai alkoholi ole muuta kuin aineita, jotka tylsistyttävät ja tuhoavat voimamme ja älykkyytemme. Tulemme tarvitsemaan molempia, sillä ainoa toivo länsimaille on miesten kiistattoman johtajuuden takaisin hankkiminen. Siinä taistelussa naisia vastaan tulemme tarvitsemaan jokaikistä miestä.

        Haista nyt jo paska "taisteluinesi". Olen mies ja kiinnostaakin niiin tuollaisen tahattoman koomisen, harhaisen sekopollan "härkäporukoihin" ryhtyminen. Eli ei siis todellakaan kiinnosta jollet vittuilua tajunnut.


      • 08.jpg
        Torsti N. kirjoitti:

        Haista nyt jo paska "taisteluinesi". Olen mies ja kiinnostaakin niiin tuollaisen tahattoman koomisen, harhaisen sekopollan "härkäporukoihin" ryhtyminen. Eli ei siis todellakaan kiinnosta jollet vittuilua tajunnut.

        Selvä, jatka sitten elämääsi vulvan paineen alla, naisten oikkujen orjana, miehisen kunniasi kadottamana ja kadotettuna eunukkina.

        Minullehan se on herttaisen yhdentekevää mikä sinunlaisiasi naisten orjia kiinnostaa tai ei kiinnosta.


      • Torsti N.
        08.jpg kirjoitti:

        Selvä, jatka sitten elämääsi vulvan paineen alla, naisten oikkujen orjana, miehisen kunniasi kadottamana ja kadotettuna eunukkina.

        Minullehan se on herttaisen yhdentekevää mikä sinunlaisiasi naisten orjia kiinnostaa tai ei kiinnosta.

        Miten muuten ajattelit aloittaa ja käydä tämän suuren naistenvastaisen sotasi?

        Eikö olisi helpompaa että ryhtyisit suosiolla homoksi ja nauttisit vain isoaivoisten teknisesti ja tieteellisesti lahjakkaiden miesten seurasta? Taukoaisi tuo häiriintynyt horinakin kun saisit isoa melaa suuhusi imettäväksi.


      • 08.jpg
        Torsti N. kirjoitti:

        Miten muuten ajattelit aloittaa ja käydä tämän suuren naistenvastaisen sotasi?

        Eikö olisi helpompaa että ryhtyisit suosiolla homoksi ja nauttisit vain isoaivoisten teknisesti ja tieteellisesti lahjakkaiden miesten seurasta? Taukoaisi tuo häiriintynyt horinakin kun saisit isoa melaa suuhusi imettäväksi.

        Tämä on jo sitä sotaa, kynähän on vahvempi kuin miekka.

        Muun viestisi jätän omaan arvoonsa, on selvää, että olet täysin naisten pauloissa, ehkäpä jopa kuvittelet saavasi heidät suosiolliseksi itsellesi asettumalla minua, ja muita miehiä, vastaan.


      • Torsti N.
        08.jpg kirjoitti:

        Tämä on jo sitä sotaa, kynähän on vahvempi kuin miekka.

        Muun viestisi jätän omaan arvoonsa, on selvää, että olet täysin naisten pauloissa, ehkäpä jopa kuvittelet saavasi heidät suosiolliseksi itsellesi asettumalla minua, ja muita miehiä, vastaan.

        Kovin on passiivista ja turhaa sotaa, tulee kestämään siihen saakka kunnes päätät päiväsi ilman että mitään näkyvää tapahtuu. Ja itse tosiaankin olet pelkkä marginaalinen friikki, turha uskotella itsellesi että sinulla on joku "muiden miesten" legioona takanasi. Jopa katkeroituneet surkimukset hylkäävät toiset samanlaiset, aina.


      • 08.jpg
        Torsti N. kirjoitti:

        Kovin on passiivista ja turhaa sotaa, tulee kestämään siihen saakka kunnes päätät päiväsi ilman että mitään näkyvää tapahtuu. Ja itse tosiaankin olet pelkkä marginaalinen friikki, turha uskotella itsellesi että sinulla on joku "muiden miesten" legioona takanasi. Jopa katkeroituneet surkimukset hylkäävät toiset samanlaiset, aina.

        Passiivisesti ja kärsivällisesti se vesikin kiven murtaa, ei nopeasti ja väkivaltaisesti.
        Edustan toki vielä marginaalia, mutta jonkunhan on oltava edelläkävijä. Suomalaisten, yleisemmin pohjoismaalaisten, miesten olisi herättävä ja ymmärrettävä, että "tasa-arvo" ei ole muuta kuin naishegemoniaa. Esimerkiksi, on suorastaan pelottavaa, kuinka hyvin suomalaiset miehet on aivopesty asevelvollisuuden kannattajiksi, vaikka se on suurimpia naishegemonian merkkipaaluja nyky-yhteiskunnassamme.

        Toivon, että sinäkin vielä joskus heräät ymmärtämään, kuinka luonnoton nykytilanne on. Toistaiseksi elät vielä siinä toivossa, että miellyttämällä naisia voitat heidän suosionsa. Petät omaa sukupuoltasi ja kavallat kehityksemme rakentaneiden miesten muiston. Mutta sellaistahan se on, jokaisessa joukossa on omat petturinsa.


      • Torsti N.
        08.jpg kirjoitti:

        Passiivisesti ja kärsivällisesti se vesikin kiven murtaa, ei nopeasti ja väkivaltaisesti.
        Edustan toki vielä marginaalia, mutta jonkunhan on oltava edelläkävijä. Suomalaisten, yleisemmin pohjoismaalaisten, miesten olisi herättävä ja ymmärrettävä, että "tasa-arvo" ei ole muuta kuin naishegemoniaa. Esimerkiksi, on suorastaan pelottavaa, kuinka hyvin suomalaiset miehet on aivopesty asevelvollisuuden kannattajiksi, vaikka se on suurimpia naishegemonian merkkipaaluja nyky-yhteiskunnassamme.

        Toivon, että sinäkin vielä joskus heräät ymmärtämään, kuinka luonnoton nykytilanne on. Toistaiseksi elät vielä siinä toivossa, että miellyttämällä naisia voitat heidän suosionsa. Petät omaa sukupuoltasi ja kavallat kehityksemme rakentaneiden miesten muiston. Mutta sellaistahan se on, jokaisessa joukossa on omat petturinsa.

        Miks heräisin kun olen itso HOMO ja mulla on suhteita ja seksiä sen verran kuin kuuluukin. Itselläshän ei tuo elämä suju.


      • Anonyymi
        08.jpg kirjoitti:

        Juuri tuolla tavalla naiset nykyisin pyörittävät miehiä! Toisen maailmansodan jälkeiset miessukupolvet ovat vetistyneet jatkuvan "tasa-arvo" propagandan myötä, miljoonien kaatuneiden miesten myötä yhteiskunnan sukupuolijako vääristyi, antaen naisille ylivallan, ja tuo ylivalta jatkuu yhä.

        Sinun kaltaisiasi miehiä juuri yritän pelastaa naisten fasismilta, meidän on vihdoin tajuttava, että yhteiskunnallinen johtajuus kuuluu MEILLE, ja mikä tahansa muu asema naiselle, kuin olla kotiäiti, on mahdotonta ja luonnotonta.

        Teit täysin oikein kun lopetit kontaktin tuohon lutkaan. Kaikki naiset ovat lutkia, ellei heitä pidetä kovassa kurissa, valitettavasti. Teit oikein siinä, että sanoit tuolle naiselle pahasti, toivon, että muistit tehdä selväksi hänelle, millainen "maksullinen nainen" hän on.

        Ota itsestäsi niskasta kiinni, ja lopeta juopottelu. Meidän miesten täytyy ryhdistyä, eikä huumeet tai alkoholi ole muuta kuin aineita, jotka tylsistyttävät ja tuhoavat voimamme ja älykkyytemme. Tulemme tarvitsemaan molempia, sillä ainoa toivo länsimaille on miesten kiistattoman johtajuuden takaisin hankkiminen. Siinä taistelussa naisia vastaan tulemme tarvitsemaan jokaikistä miestä.

        Olen pahoillani mutta teksisi on täysin raivon vallassa kirjoitettua sekamelskaa ei tuossa ole mitään tolkkua

        Minäkin olin 40 vuotta ilman naista ja ymmärrän erinomaisen hyvin Mitä Yritetään ajaa takaa mutta tuo kirjoituksia vain on liian tunteen vallassa kirjoitettu että siinä olisi mitään järkeä

        Hyvää joulun odotusta sinulle Toivottavasti voit paremmin tänään


      • Anonyymi
        Torsti N. kirjoitti:

        Kovin on passiivista ja turhaa sotaa, tulee kestämään siihen saakka kunnes päätät päiväsi ilman että mitään näkyvää tapahtuu. Ja itse tosiaankin olet pelkkä marginaalinen friikki, turha uskotella itsellesi että sinulla on joku "muiden miesten" legioona takanasi. Jopa katkeroituneet surkimukset hylkäävät toiset samanlaiset, aina.

        Juuri Näinhän se menee mutta todennäköisesti tuo yksinäinen reppana jatkaa kiukuttelua täällä kunnes tosiaan aika hänestä jättää Toivotaan että asia menee toisin mutta valitettavasti en usko siihen


    • sommarstudio

      Minulla parisuhteet (oma, mutta myös toisten) poisti kaverit joidenka kanssa tuli tehtyä ikimuistoisia asioita. Molempia kaipaa, sekä vertaisiaan kavereita että sitä erilaista ihmistä.

      Aloittajalle neuvoksi että etsi itsellesi myös kavereita, ei pelkkää sukupuolisuhdetta.

      Jos tuttava lopettaa yhteydenpidon ei se aina tarkoita etteikö hän vastaisi sinun yhteydenottoihisi. Joskus yhteydenpito perustuu toisen aktiivisuuteen jolloin toisen rooli on olla saatavilla ja ilahtua kun hänet muistetaan.

    • 746572

      Tulipa tätä ketjua lueskellessa taas mieleen, miksi olen palstalta pysynyt jo pitkään poissa (tämä on vain satunnainen eksyminen). Kun näitä misogyynisiä, sovinistisia viestejä lukee, ei jää epäselväksi, miksi useat miehet ovatkaan yksinäisiä. Kukaan terveellä itsetunnolla varustettu nainen ei halua katkeran, naisvihamielisen ukon kynnysmatoksi. Ja tuo lässytys siitä, miten nainen ei voi olla yksinäinen, alkaa todella kyllästyttää. Samoin se, että yksinäisyys käsitetään samaksi kuin parisuhteettomuus.

      • sommarstudio

        => Ja tuo lässytys siitä, miten nainen ei voi olla yksinäinen, alkaa todella kyllästyttää.

        Naiset eivät voi olla yksinäisiä koska miehet tekevät heille aloitteita, esim. pyytävät tanssimaan. Naiset eivät pääsääntöisesti tee aloitteita.

        Tämä on se periaate, mutta siinä unohdetaan se että kaikki naiset eivät suinkaan voi valita parasta tarjoajaa koska heihin ei kohdistu aloitteita (ylipaino, ei ole kauniit kasvot tms.). Ja jos he itse tekevät aloitteen voivat he joutua torjutuiksi tai hyväksikäytetyiksi.

        Minä olin täällä miehen roolissa tarjoamassa ojennettua kättä ihmiselle joka ei halua kulkea yksin, mutta kukaan ei tarttunut siihen. Sikäli huomasin että on ajanhaaskausta etsiä täältä kaveria, mutta on ihan kiva jutella asioista ja huomata miten muilla menee. Oma tilanteeni ei ole ainutlaatuinen tai edes varsinaisesti huono.


    • ARKA64

      Voi hitto! minä viettänyt 3 vkoa tässä neljän seinän sisällä lomaa viettämässä..

      Ei kavereita, ystäviä.. Ei mitään.

      Joku "hörhö" varmaan sanoo, että oma valinta, mutta ei se välttämättä niin ole..

      No, ylihuomenna töihin,jee.. yksinäisyys loppuu! 8 tunniksi..

      • masturbo

        Mikset vetele käteen?


      • Anonyymi
        masturbo kirjoitti:

        Mikset vetele käteen?

        Yritetty on, mutta kun vaihdoin kättä, niin tuntui kun vieraissa olisi


    • Anonyymi

      Nyt täytyy sanoa että mä oon eron jälkeen odottanu oikeaa. Eikä sekä oikein oo toiminu vittu keikat kirkot jouluruokailut silmät auki joskus tuntuu ettei vapaita naisii oo missään toki joskus ku ehdottaa heti seksii ni saa kyl m47 huittisista ja kunnon mies

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe