Pitäisiköhän miettiä uranvaihtoa, aika tympeää palvelua, kun käytiin pizzalla sunnuntaina 30.6.2013......mene vaikka pyörittämään sitä taikinaa, sillä sieltä kuului päivää tervetulo toivotukset......sinun puheestasi ei saanut mitään selvää ja ilme oli, että menkää helvettiin täältä...en koskaan ennen ole käynyt siellä syömässä.....toista kertaa ei tule :(
En asu Suomussalmella, olin vain ohikulkija, jolla jäi paskan maku suuhun palvelusta :(
Suomussalmen Nesteen kotipizza myyjä.....
37
4757
Vastaukset
- pysy KELAssa
syvällä näkyy olevan kateuden katkeruus eräällä kun piti avata jälleen uusi mollaussivu anonyyminä. Jos ei toiset ole mieliksi niin eikö sitä voi sanoa mielipiteensä tapahtumapaikalla eikä itkeä joutavia täällä suolipalstalla?
- Herää pahvi !
Palveluammatissa pitää tietää, miten hymyillään ja puhutaan, eikä mumista ja naaman ilmekkin pitäisi ikuistaa naamarilla, kun itse ei osata hymyillä, kuka helvetti kehtaa tiskillä sanoa, että voisit hymyillä vähän ja muuttaa vähän palvelualttiutta,sieltähän soitettaisiin poliisi paikalle, palautteet tehdään usein anonyyminä, ei kukaan ala räyhäämään tiskillä...ja varsinkaan täällä ei nimiä kannata kirjoittaa mihinkään......asiat vain pitää tietää, sellaista on työelämä !
En koskaan missään muualla ole nähnyt niin nyrpeätä naamaa ! - sanoin kyllä........
Herää pahvi ! kirjoitti:
Palveluammatissa pitää tietää, miten hymyillään ja puhutaan, eikä mumista ja naaman ilmekkin pitäisi ikuistaa naamarilla, kun itse ei osata hymyillä, kuka helvetti kehtaa tiskillä sanoa, että voisit hymyillä vähän ja muuttaa vähän palvelualttiutta,sieltähän soitettaisiin poliisi paikalle, palautteet tehdään usein anonyyminä, ei kukaan ala räyhäämään tiskillä...ja varsinkaan täällä ei nimiä kannata kirjoittaa mihinkään......asiat vain pitää tietää, sellaista on työelämä !
En koskaan missään muualla ole nähnyt niin nyrpeätä naamaa !Tilaamianne pizzojen jälkeen ääneen, että elämäänsä kyllästyneen palvelua saatiin, mutta ei se myyjä virkannut mitään.....minkäänlaista opastastusta ei saanut mihinkään asiaan, sanottiin, että juomiakin otettaisiin, ei sanonut edes mistä sitä otetaan, sanoi vain paljonko ne maksaa...otti rahat ja lähti tiskiltä livohkaan :(
Laitan kyllä palautetta johonkin kotipizzan juttuihin, jos löydän jostain jotain......vihaksi pistää tuollaiset asiakaspalvelijat :( - sitähän minäkin
sanoin kyllä........ kirjoitti:
Tilaamianne pizzojen jälkeen ääneen, että elämäänsä kyllästyneen palvelua saatiin, mutta ei se myyjä virkannut mitään.....minkäänlaista opastastusta ei saanut mihinkään asiaan, sanottiin, että juomiakin otettaisiin, ei sanonut edes mistä sitä otetaan, sanoi vain paljonko ne maksaa...otti rahat ja lähti tiskiltä livohkaan :(
Laitan kyllä palautetta johonkin kotipizzan juttuihin, jos löydän jostain jotain......vihaksi pistää tuollaiset asiakaspalvelijat :(Uskallatko ihan omalla nimelläsi antaa palautetta?
- Tahallaan työtön...
Hah. Kuka vittu nyt kateellinen Kotipissa-yrittäjälle? Vituttais se muakin niin passkoissa hommissa olla:)
Ymmärrän kyllä ettei paljoa naurata, kun joillekin asiakkaille pitää persekin nuolla samaan hintaan :)
- lyhyt oppimäärä
hienosti menee suomussalmelaisittain, näyt olevan vieläpä kehityskykyinen katkeruudessasi... tuolla vauhdilla toimitat itsesi nopeasti paikallisten ykkössekopäiden kerhon pysyväisjäseneksi... eläke-etuineen kaikkineen... siinähän sitä jo ammatti onkin!
- shit
sitä saa mitä tilaa, varsinkin kun asiakas tulee naama norsunveellä. eikä sitäpaitsi
asiakas ole läheskään aina oikeassa vaikka kuinka väitetään. mielipiteeni ei liity ollenkaan ko paikkaan vaan yleisesti.
- Homerosperses
Vain ohikulkija jolla jäi munankarva hampaiden väkiin.
- Palveluammattilainen
Paikkakuntalaisena voin sanoa, että Suomussalmen Nesteellä on pari aika tympääntyneen näköistä naismyyjää. Niin totisia torvensoittajia,että ihan pahaa tekee,kun ajattelee,että he ovat a s i a k a s p a l v e l u s s a. Iloinen hymy ja tervehdys ja kiitos kuuluvat myyjän työhön luontaisetuna ja myös näitä paikan
omistajien tulee v a a t i a työntekijöiltään. Ja myös asiallista käytöstä - ei asiakkaisen nähden (muka selän takana!!!) virnuilua,mulkoilua jne...
Mutta on siellä Nesteellä kyllä tosi kivojakin ja herttaisia asiakaspalvelijoita - ainakin yrittäjien puolisot ovat oikein mukavia ja heidän kanssaan on miellyttävä asioida.- ohikulkija.....
Sainhan puheenaihetta sillekkin kylälle :)
- Joskus käynyt
Ainakin yksi tummatukkainen myyjä on ystävällinen. Kyllä se vaaleakin on ihan ok. Muista ei olekaan sitten kokemusta.
- Akseli.
Kumpi se on se Nante niistä yrittäjistä? Isompi vai pienempi?
- 52vmiesuomussalmelta
olen yli 50v mies ja en todellakaan mikään komea mies, mutta minulla on ainoastaan hyvää sanomista nesteen henkilökunnasta, niin tytöistä kuin korjaamon miehistä!!! varmaan haukkujat on itse olleet ns,maailman komeimpia ja kauniinpia ja viisaampia kuin kukaan muu!! miettikää miten käyttäydytte ja sanotte!!!!!!!!!!!!!!!!
- myyjästä....
Olikin kysymys, hän mutisi itsekseen ja ilme hänen kasvoillaan oli ( painukaa helvettiin ) kun yritettiin tilata pizzaa, hän oli laiha ja tummatukkainen, pizzan tekijät sanoivat päivää ja opastivat vähän, mutta tämä myyjän ilme oli kuin olisi syönyt hapankaalia...en tiedä entisistä omistajista,korjaamon miehistä,koska en ole käynyt siellä koskaan ennen, enkä aikonut käydä tulevaisuudessakaan :(
- hulvaton hulda
Kyllä Nesteen palvelut on parantuneet uusien omistajien myötä..ovella tervehditään reippaasti ja lähtiessäkin vielä heipat huudetaan..Autopuolellakin asiantuntevaa henkilökuntaa.
- abc asiakas
ONNEKSI ei tarte siellä asioida !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- joopasejoo...
menkäähän ite töllöttämmään tiskin toeselle puolelle ja tehkää paremmin!!!!!!!!!!!
- ammatinvalinta on...
epäonistunut, minä ainakin haluan muuta kuin tympeätä naamaa katsoa ;)
- Akseli.
Sanokaa nyt prkl.... kumpi se on se Nante!
- ei ämmä
Tämä mainos täytyy käyttää ja käydä ko. huoltsikalla.
- kysyjä
mikäs tämä nyt taas on.
- Suminukko
Ei kyllä oo asiasta tietoa, mutta minä veikkaan, että se isompi on se Nante.
- kulkijakutvonen
Joo kävin itsekin pari viikkoa sitten, eikä tarvitse uudestaan käydä. sen verran tympiintynyt punatukka siellä työskenteli. empä muusta sitten tiedäkään.
- Serlokki
Vähän olen ihmetellyt, että kenellä on niin kova into haukkua Nesteen väkeä, kun yrittäjä vaihtui ja pitää sitkeästi yllä vanhoja keskusteluketjuja aiheesta. Itse kun olen siellä asioinut, on kaikki toiminut oikein hyvin.
- hygieenikko
Minä olen sitä ihmetellyt, miksi he paljain käsin vaivaavat sen pizza taikinan. Eikö vois käyttää ohuita hoitoalan kertakäyttökäsineitä. Samoilla käsillä käsitellään kassaa ja rahoja. Ja hiukset myssyn alle!
- shit
heh heh, ja sinä se vaan paljain käsin vessasta tullessasi työnnät rahasi kassalla,
- kohta entinen asiak
Samaa mieltä punatukasta ja siitä laihasta! Yrittäjät ovat ystävällisiä. Palkollisilla naama norsunv*****a.n
- Pyykinpesijä
Äläkääpä nyt trollatko, ihan siellä on ok meininki!!!! Ja se punatukka on söde!!
- Hottis
Punatukka on HOTTIS!
- Voukkilainen
Suomussalmelaiset on juntteja.
- ison kulin apina
Olen tyydyttänyt kerran itseäni siellä.
- asiakaspalvelun abc
Loistopaikka,kunhan pari myyjää vaihtuis. Ei rautanaamoja pitsan pyöritykseen tuolla asenteella...
- -x-
Lapsenkengissä koko yritys,pysyy pystyssä siihen asti kun starttiraha loppuu.Hei ja terve vaan :)
- Keinonen Mäntti
Olisit soittanut poliisit paikalle.Kyllä tuommoinen käytös on saatava kuriin.
Eikö edes hymyillyt?
Tietysti toinen mahdollisuus olisi haastaa käräjille,saisi ansionsa mukaan.
Toivottavasti olet edes jotenkin toipunut tuosta välikohtauksesta ja voit jatkaa elämääsi edes jotenkin eteenpäin :)) - pizzan ystävä =)
eipä oo siinnä paikassa tullu edes aikoihin käytyä. Kun karvakäsiltä saa paljo parempaa evästä. Mutta jos toi kerta pitää paikkansa mitä keskustelun aloittaja väittää. Niin taitaa jäähä käymättäki jos on niin huonot päivät henkilökunnalla et pitää päästä asiakkaisiin purkamaan kiukkuaan.
- nestori x
Hyvää on ollut palvelu Suomussalmen Nesteellä, pitsat on olleet hyvin makoisia.
Ei paljoa auta asiaa jos ja kun kirjoittelee jostai palvelusta Suomi24, keskustelusivuille. Eikö olisi paljon parempi jos valittaisit siellä paikanpäällä asiasta, ei taida vain rohkeus riittää. Edelleenkin kun matkamme johtaa Suomussalmelle, käymme syömässä pitsat, Suomussalmen Nesteellä. - patakakkonen
Kyllä minä hattua nostaisin, jos olisi, nuorille yrittäjille. Ovat saaneet paikan uuteen nousuun ja homma toimii ihan mukavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3192402Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2642234Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511377Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.231369- 871291
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta451246- 1021236
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1641223- 821221
Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861151