Mikähän tämä on

fiiuliin*

Tietääkö kukaan mikä tämä ohjelma oikein on.
Se takertui alapalkkiin enkä saa sitä pois.
Pyytää maksuksi jotain 29 €: ajos ottaa se avukseen koneeseen
Lupaa huolehti kaikki koneeseen tulleet viat.

Ja kun en saa sitä pois !!!!!

19

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjoutava

Käynnistä napista mene ohjauspaneeliin ja siellä asennetuista ohjelmista poista sen niminen ohjelma.

• *Kukkahame*

jaa'aH!
      Ei ole kokemusta tuollaisesta, mutta älä tee mitään kyllä se lähtee jonkun ajan kuluttua, toivotaan niin.
      Voihan se olla joku viirusturva, mutta jos sinulla sellainen jo on,

• -----------

Jos sammuttaisit koneesi, vai joko olet kokeillut.
      Minulta ainakin niin häipyy tarpeettomia.

• vas. alanurkka

Minun vanhalta näytöltäni kellon aika on mennyt sekaisin. Nyt se näyttää klo 1.35. Onko tietoa mistä täsmä ajan saa takas?

• hiiri-rulainen

Minulla oikean ajan, oikeassa alanurkassa olevan kellotaulun alla, on digitaalinen aika. Sen alla voi ajan nuolin muuttaa oikeaksi hiirellä napsuttamalla.

Siis ensin napsautetaan aikaa hiirellä.

• *Kukkahame*

Minulla tulee esille kellon kun klikkaan ajan näyttöä.
      Sitten vaan minuutit ja tunnit kohilleen, siinä on pienet nuolet lisäykseen ja vähennykseen

• se sama tohelo

Apuva. Ilmeisesti tämän vahan koneen aikaa näyttävä akku on sipahtamassa. Neuvottiin, että niillä pienillä nuolilla saa ajan asetettua paikalleen. Niin saa tunnit, mutta minuuteille ei ole omaa nuolta.

Tiekkareista tietävä henkilö sanoi, että mokoma aika voi vaikuttaa koneen virusturvan heikkenemiseen, niettä sikäli se pitäin saada kuntoon. Joku jippo siinä minuuttien asettamisessa?

• aikaan.
        se sama tohelo kirjoitti:

Apuva. Ilmeisesti tämän vahan koneen aikaa näyttävä akku on sipahtamassa. Neuvottiin, että niillä pienillä nuolilla saa ajan asetettua paikalleen. Niin saa tunnit, mutta minuuteille ei ole omaa nuolta.

Tiekkareista tietävä henkilö sanoi, että mokoma aika voi vaikuttaa koneen virusturvan heikkenemiseen, niettä sikäli se pitäin saada kuntoon. Joku jippo siinä minuuttien asettamisessa?

Minä ainakin saan. Digitaalisen kellon minuuttiajan laitan hiiren vasemmalla painikkeella siniseksi, ja sitten samoilla nuolilla laitan aikaan.

• fiiuliin*

Olen kokeillut kaikilla tavoilla,
      Se oli tietoturva pikakuvakkeen päällä ja nyt se on muuttanut sen entisen kuvakkeen omaksi kuvakseen.
      Voi kuin kumma juttu , ja poikakin on maailmalla.

Kävin ohjauspaneelin jo monta kertaa läpi, siellä ei ole sellaista kuvaketta.

• jjoutava

Kai siellä kuitenkin on se nimi kokeile hiiren kakkospainikkeella klikata se tulee näkyviin se nimi.

• fiiuliin*
        jjoutava kirjoitti:

Kai siellä kuitenkin on se nimi kokeile hiiren kakkospainikkeella klikata se tulee näkyviin se nimi.

Ohoh.
        Enkö tosiaankaan maininnut ohjelman nimeä viestissäni, siltähän tuo tosiaan ainakin nyt näyttää

On sillä nimi
        SpeedUpMyPC
        Uniblue
        Uniblue Systems

• fiiuliin* kirjoitti:

Ohoh.
        Enkö tosiaankaan maininnut ohjelman nimeä viestissäni, siltähän tuo tosiaan ainakin nyt näyttää

On sillä nimi
        SpeedUpMyPC
        Uniblue
        Uniblue Systems

Mulle putkahti BackUpMyPc Teki työpöydälle oman logonsakin.

On ilmainen
        Talletustillaa r a j a t t o m a s t i

Minne piip -pilveen se joka päivä haluaisi tallteettaa kaiken Winsu-koneessa tekemäni ?
        Mistähän se rahaa tekee?

Ve stigia terrent. En avaa sitä. Miten saan sen pois?

• erakoitunut mies

No voi mahoton!! Kyllä sieltä ajan asetus löytyi. Kiitos olette perillä näistä juitsuista.

• änhä

No voi mahoton miten arvasin tuon ärtymyksen. Tietysti kun on sama äijä ennenkin 'rtynyt samasta asiasta.

• puoliksi täysi klasi

Mielestäni tuo "mahoton" oli iloinen eikä ärtynyt saamastaan avusta.

• Se ilmeisesti tarjoaa palveluksiaan PC siis tietokoneen puhdistamisesta.
      Näitä löytyy kotimaisiakin,...tuo nyt on sitä maailmanlaajuista etätyötä ja tarjontaa.

• Näkyy olevan Windovs 7 oma, tietokoneen optimaalisen nopeuden kehittämisohjelma.

• ???

Mikä kone sinulla on Sinis.

• Tavallinen peruskäyttäjä ei saa ilman lisäkursseja tai hyvät tiedot omaavaa ATK-henkilön apua koneestaan irti kaikkia sen sisältämiä mahdollisuuksia ja hienouksia.
      Joitakin bisnestyyppisiä näillä markkinoilla tarjoaa apuaan. Koska niiden tarkoitus on tahkota rahaa asiakkaan kustannuksella, luovuin näistä lähetyksistä.
      Kyllähän ne postilähetystuotteet seikkaperäisesti neuvoivat, mutta tarpeettoman tilpehöörin käyttöön paljolti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      82
      1584
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      14
      1024
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      96
      930
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      922
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      734
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      141
      699
    7. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    8. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      81
      670
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      651
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      651
    Aihe