Vielä vuosi sitten oisin allekirjoittanut sanonnan "kerran pettäjä, aina pettäjä". En enää. Itse tullut petetyksi parissakin suhteessa. Sitten riitti ja enää ei kiinnostanut kuin yhden illan jutut. KUNNES tapasin elämäni naisen. Kaikilla tavoin ihanin, mukavin, kaunein nainen, mitä nyt mies vain voi toivoa. Toki isojakin riitoja välillä mutta ketään en ole eläessäni niin paljon rakastanut. Sitten tapahtui jotain joka romutti aivan kaiken. Olin suuren riidan jälkeen kännissä (ei mikään puolustus) kuin käkikello ja petin häntä. Minä, joka aina halveksinut pettäjiä viimeseen saakka. Kerroin tästä heti ja muutama kk sinniteltiin mutta luottamusta ei vaan enää saanut takas. Eniten kaduttaa se miten särjin hänen sydämen ja pilasin jotain niin kaunista. Nyt lopullisesta erosta jo puoli vuotta mutta edelleen ihan saatanan vaikea olla itsensä kanssa kun on tehnyt jotain mitä aina halveksinut niin vitusti ja satutin sitä naista niin pahasti. Edes petetyksi tuleminen ei ole tuntunut itsestä näin pahalta kuin se että itse on se halveksittava paska, Koko elämä ollu siitä asti ihan hajalla. En tullu tänne sääliä hakemaan mutta älkää nyt perkeleessä pettäkö ja olko niin idiootteja kuin minä. Tuota tekoa kadun ja häpeän hautaan saakka. Itseinho syö elävältä.
Pettäjän tarina
-Jay
1
444
Vastaukset
- Snif
:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240