Mistäs Salosta saa ostettua komponentteja? Eli ihan perus konkat ja vastukset. Alkaa taas olemaan se aika vuodesta, että Topfieldin elkot menevät vaihtoon enkä jaksaisi ajella Turkuun Elfaan niitä ostelemaan...
Keltaiset sivut yms. eivät tietenkään paljasta myyjiä...
Elektroniikkakomponentteja
8
1979
Vastaukset
- konkkaaaa
Jannen huoltomyynnistä sai ainakin viimeksi peruskomponentteja. Ottaa välistä jonkun verran mutta jos kiire on.
Muuten kannattaa tilata netistä tai ajella sinne Elfaan - Kolvaaja
Itse hankin ko. komponentit Partcosta. Eivät maksaneet juuri mitään nettikaupasta hankittuna, vaikka niiden laatu oli aivan huippuluokkaa verrattuna Topfieldin alkuperäisiin.
http://www.partco.biz/verkkokauppa/find_us.php - könkkä
Jannen huoltomyynti vaihtoi digiboxiin 8kpl konkkia ja maksoi 35 euroa. Eikä tarvinnut itse kolviin tarttua. Kaikkea ei kannata itse tehdä. Ja työllä on takuu. Onko, jos itse sulattaa puoli piirilevyä? Noh. Täällähän keskustelevat tosi taitavat kaverit. Arvaan jo kaikki näsäviisaat vinoilut.
- Kolvaaja
Joo, kyllä tuolla hinnalla kannattaa viedä ehdottomasti Jannelle, mikäli kolvin käyttö ei oikein hankassa!
- KekoC
Paljon tinasin ja paljon pilasin, vaan nyt on jo kolvini kylmennyt....
- kylmäkolvi
Pitänee varmaan tuota Partcoakin harkita. En ole mikään elämää suurempi asentajaguru, mutta kertaalleen olen digiboksin konkat itse vaihtanut, eikä se syttynyt palamaan ;)
Etsin kyllä uuttakin digibokia, mutta jostain syystä tekniikka ei ole kehittynyt 10v aikana pätkääkään. Topfieldillä edelleen ihan presiis samat lämpöongelmat ja muut merkit edelleen kaatuvat, jumittavat ja ovat kökköjä käyttää. Masentavaa on tämä digipelleily. - Kolvaaja
Digiboksit eivät ole kehittyneet viime vuosina siitä yksinkertaisesta syystä, että ne eivät ole kaupallisesti kannattavia. Nykyisin parhaat telkkarit pystyvät tallentamaan parikin kanavaa yhtäaikaa ulkoiselle USB-levylle. Lisäksi yhä useimmat katsovat ohjelmansa netistä - juuri silloin kuin haluavat. Mihin siis digibokseja oikeastaan tarvitaan?
- nyyhkyt
Varmaan vielä aika marginaalista että televisiossa on tallennusmahdollisuus. Ei ole vielä kovin monella. Eikä niitä netistä katsojiakaan montaa ole. Mutta se on kyllä tosiasia, että noi digiboxit eivät näemmä kehity mihinkään niiden ekojen jälkeen. Samaa sontaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234