Haluan vain jakaa tämän tiedon, minulle tämä ainakin oli uusi tieto.
Rosenlew ja Electrolux astianpesukoneet voi resetoida, laittamalla ohjelman päälle odottomalla 4 min. ja kas pesukone toimii ihan normaalisti.
Oma koneemme teki tenän, aloitti ohjelman ja ei sitten ottanut vettä, vaihdettiin mangeettiventtiili ja pelannut senkään jälkeen. Varaosa liikkeestä ehdolteltiin myös piirikortti vikaa, mutta tulimme siihen tulokseen, että sitä ei aleta korjaamaan, koska koneella jo ikää ja olis sama ostaa uusi, ellei korjaannu venttiilin vaihdolla.
Anoppilla meni talvella takuun piirissä oleva kone samalla lailla. Aloitti ohjelman (= hurahti kerran) ja teki tenän. Eiku soitto huoltoliikkeeseen jja mies korjaamaan, oli sanottu puhelimessa juuri mangeettiventtiili viaksi jne. Huoltomies totesi tyynesti, että kokeillaampa mitä se tekee. Anoppi laittoi koneen päällä, ohjelma käynnistyi ja tavallaan pysähtyi. Että noin se tekee, ei se toimi, siihen huoltomies et odotellaan rauhassa ja 4 min. kuluttua kone käynnistyi normaalisti. Sanoi, ettei tätä lue missään, se resetoi itsensä ja pelittää taas.
Ajateltiin omaan koneeseen kokeilla samaa ja kone toimii taas. Säästyi 400-500€ lomabudjettiin.
Ja jos tämä tieto on jo jossain aikaisemmassa ketjussa, olen pahoillani et tuli toiseen kertaan.
Astianpesukoneen resetointi
rosen1
1
28387
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa että alkoi toimiin ku vaan odotti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939