Pentu on nyt 12vk ja sillä pitäisi olla korvalehdet pään myötäiset. Toinen korva on jo nyt menossa ilmavaan suuntaan. Onko kellään mitään niksiä tähän? Auttaako korvalehden hieronta mitään?.
pennun korvat
3
245
Vastaukset
- Ruokinnan merkitys
Jotkut teippaa korvat mutta itse luotan laadukkaaseen ravintoon joka sisältää kasvuun tarvittavat ravintoaineet. Itse kun en harrasta näyttelyitä niin en ota paineita korvien kasvusta ellei sitten ole jo terveydellistä haittaa ja pitää viedä eläinlääkärille apua hakemaan. Näyttelyyn jos meinaa niin kannattaa kasvattajalta kysyä neuvoa korvien suhteen. Muuten katso laadukas muona koirallesi joka sopii kukkarolle sekä masulle :)
esim.http://www.mustijamirri.fi/ ja http://www.petenkoiratarvike.com/
Löytyy hyvä valikoima muonia. - vekkikorvaa odottava
Kyllä laadukasta muonaa syö (Hill`sin penturuokaa). Korvista olen huolestunut, jos eivät laskeudu samanlaisiksi. Rodunomaisuus pitää näkyä pään ilmeessä, vaikka ei näyttelyitä harrastakaan.
Onko tuolla teippaamisella saatu tulosta. Nyt olen yrittänyt hieroa tätä väärin taipuvaa korvaa.
LISÄÄ VINKKEJÄ ! - Lihapitoisuus
Hill's on muuten ok mutta esim.lihapitoisuus jää pieneksi joten lisäisin joko ko. merkin omaa penturuokaa märkänä tai ziwipeakia/jauhelihaa.
Moni teippaa ja mitä olen huomannut niin ovat asettuneet aloilleen parhaiten niin. Eri roduilla ja kasvattajilla on omat tapansa asettaa korvat joten kannattaa meilillä nakata omansa kasvattajaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2802621Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772453SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552195Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj761877- 1201628
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1341406
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731308Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881130Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761099