Autoissa on kaikenlaisia huomiovaloja. On polttimonpalo-valoja, on airbag-vikavaloja ja moottorihäiriövaloja. Opelille plussaa siitä että se panostanut "koneremppa lähellä"-valon luotettavuuteen. Tämä huomiovalo palaa aina niin hilpeästi, vahingossakaan se ei hajoa ennen katsastus miehelle lavertelemistaan.
Se on koodien resetointi suoritettava juuri ennen halliin menoa. Katsastukselle tuli jo 50e "opellisä bonusta" maksettavaa.
Ja mitä tulee ennen aikeiseen ruostumiseen, joka taas johtuu siitä saamme vain madonsyömät hedelmät oikean audin hinnalla täällä takapajulassa.
Auton ostamisesta mm. opelilla on liian suuri riski joutua maksamaan täysi ostohinta ja hitsaukset, koska tämän merkin tyypillinen "pikku jekkua" ei asiakas pysty syyttömyyttään todistamaan.
Muutoin, kuin ruostehuomio-valo. Runkoon vaan sähkön johtokykyä ajonaikana ja erotuksia antureiden välityksellä laskemaa. Kun metalli opelista haurastuu liikaa ennenaikoja, voidaan hyvitystä takuun piikkiin hakea.
Tai muutoin ei Suomeen saisi tuoda, kuluttajansuojalaki prkle!
Opelille ehdottomasti ruostevalo pakko!
5
227
Vastaukset
- kimolotti
Kuinkas vanha Ooppelion oikein kyseessä. Hommaa nyt vähän tuoreempi äläkä aja museoautolla ja täällä sitten itke iso mies.
- Mitä Mitä
Kauhean paljon kirjoitusvirheitä - ei jaksa yrittää saada selvää.
- Volvo2013
Mikähän siinä on ku täälä vielä joku tojo ta volsu autonomistaja vielä aikansa taaksejääny.
Muutenkin ei katsastus tilastojen mukaan kyseinen merkki ole ollut ruostuvien merkkien kärki päässä. - Andropologi
Sama sepustus monella palstalla.
Heikko provo, jossa ei ole keskustelun herättäjäksi. - sglt6hobdmvmb
Opel Astra 14 vuotta vanha. Ei ole tarvinnut ruosteita korjailla. Katsastusmies jaksaa aina kehua auton hyvää kuntoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076