Kuikan lava - keski-suomi

Antti1112

Kokeilkaapas kerran reissullanne. Ihana tunnelmallinen ja kauniita naisia tupa pullollaan. Mikä tärkeintä, väki osaa tanssia. Tästä on kunnon kesäjamit tehty. Jostain syystä tuon lavan tunnelmaa ei muualta löydy, rentoa väkeä. Tänä kesänä täytyy taas käydä katsomassa ovatko aikaisempien kesken fiilis säilynyt ;)

14

2140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AÄÅ

Valitse elämä, tule Kuikkaan. Tänään ti. päivätanssit.

• Rampa Sambaaja

Sinne ma roppini kannan ja siellä Kuikan hengessä kaikkeni muille annan.

PS En ole se mies, joka laskee leukansa naisen olkapäälle ja laulaa koko ajan nuotin vierestä tanssittavaa biisiä naisen korvaan.

• se siitä
        Rampa Sambaaja kirjoitti:

Sinne ma roppini kannan ja siellä Kuikan hengessä kaikkeni muille annan.

PS En ole se mies, joka laskee leukansa naisen olkapäälle ja laulaa koko ajan nuotin vierestä tanssittavaa biisiä naisen korvaan.

Olen käynyt Kuikan lavalla ja en tykännyt, koska se lava on niin pieni ja matala.Tuli heti tungos, kun oli vähänkin enemmän porukkaa.

• Ja tämä tästä

NO SÄ ET VARMAAN TYKKÄÄ MISTÄÄN,EDES MARKETEISTA..kotona paras olla jos ei tykkää että lava vetää ihmisä paikalle ja luo monipuolista tanssiporukkaa lattialle. Kiitos Kuikan porukalle,kesä on ollut hieno keleistä riippumatta!

• SE SIITÄ

Sinähän sen varmaan parhaiten tiedät mistä minä tykkään!

• JA TÄMÄKIN TÄSTÄ
        SE SIITÄ kirjoitti:

Sinähän sen varmaan parhaiten tiedät mistä minä tykkään!

NIIIIIIIIIII-IN TIIIÄNKIIIIIIII JA SINOOOT HAPAN

• EMÄS JA HAPAN
        JA TÄMÄKIN TÄSTÄ kirjoitti:

NIIIIIIIIIII-IN TIIIÄNKIIIIIIII JA SINOOOT HAPAN

JA SINOOT SITTEN EMÄS

• sitruunapilli
        EMÄS JA HAPAN kirjoitti:

JA SINOOT SITTEN EMÄS

juu ihan itte minä emäs:)) tai toivotaan etten sun emäs..

• marii--

Huomenna menen ekaa kertaa, esiintyjä on aivan huippu. Toivottavasti sieltä löytyy omankin ikäistä porukkaa, ainakin luulisin kun bändikin on nuorten suosiossa, soittavat hyvää ja tanssittavaa musiikkia. Voi kun vielä kuskin sais niin vois piipahtaa virvokkeilla..

• Seuraaja

Kuikan lava vetää huomenna nuorta porukkaa. Bändin suosio kai korkeinta keski- suomessa, jossa ymmärretään kunnon musiikin päälle.

• Komppaaja

Soittajat ei tykkää Kuikan lavasta.

• tiuhzzz

oltko taas tyrkyllä ja pilasti niiden silmäpelin muiden kanssa...v pirkuless

• Anonyymi

Eipä voi sanoa samaa miehistä !

• Anonyymi

Muutaman kerran vuosien varrella käyneenä olen todennut että ei kiitos. Mieluummin muualle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      303
      11669
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5309
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4289
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe