Kuikan lava - keski-suomi

Antti1112

Kokeilkaapas kerran reissullanne. Ihana tunnelmallinen ja kauniita naisia tupa pullollaan. Mikä tärkeintä, väki osaa tanssia. Tästä on kunnon kesäjamit tehty. Jostain syystä tuon lavan tunnelmaa ei muualta löydy, rentoa väkeä. Tänä kesänä täytyy taas käydä katsomassa ovatko aikaisempien kesken fiilis säilynyt ;)

14

1696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AÄÅ

      Valitse elämä, tule Kuikkaan. Tänään ti. päivätanssit.

      • Rampa Sambaaja

        Sinne ma roppini kannan ja siellä Kuikan hengessä kaikkeni muille annan.

        PS En ole se mies, joka laskee leukansa naisen olkapäälle ja laulaa koko ajan nuotin vierestä tanssittavaa biisiä naisen korvaan.


      • se siitä
        Rampa Sambaaja kirjoitti:

        Sinne ma roppini kannan ja siellä Kuikan hengessä kaikkeni muille annan.

        PS En ole se mies, joka laskee leukansa naisen olkapäälle ja laulaa koko ajan nuotin vierestä tanssittavaa biisiä naisen korvaan.

        Olen käynyt Kuikan lavalla ja en tykännyt, koska se lava on niin pieni ja matala.Tuli heti tungos, kun oli vähänkin enemmän porukkaa.


    • Ja tämä tästä

      NO SÄ ET VARMAAN TYKKÄÄ MISTÄÄN,EDES MARKETEISTA..kotona paras olla jos ei tykkää että lava vetää ihmisä paikalle ja luo monipuolista tanssiporukkaa lattialle. Kiitos Kuikan porukalle,kesä on ollut hieno keleistä riippumatta!

      • SE SIITÄ

        Sinähän sen varmaan parhaiten tiedät mistä minä tykkään!


      • JA TÄMÄKIN TÄSTÄ
        SE SIITÄ kirjoitti:

        Sinähän sen varmaan parhaiten tiedät mistä minä tykkään!

        NIIIIIIIIIII-IN TIIIÄNKIIIIIIII JA SINOOOT HAPAN


      • EMÄS JA HAPAN
        JA TÄMÄKIN TÄSTÄ kirjoitti:

        NIIIIIIIIIII-IN TIIIÄNKIIIIIIII JA SINOOOT HAPAN

        JA SINOOT SITTEN EMÄS


      • sitruunapilli
        EMÄS JA HAPAN kirjoitti:

        JA SINOOT SITTEN EMÄS

        juu ihan itte minä emäs:)) tai toivotaan etten sun emäs..


    • marii--

      Huomenna menen ekaa kertaa, esiintyjä on aivan huippu. Toivottavasti sieltä löytyy omankin ikäistä porukkaa, ainakin luulisin kun bändikin on nuorten suosiossa, soittavat hyvää ja tanssittavaa musiikkia. Voi kun vielä kuskin sais niin vois piipahtaa virvokkeilla..

      • Seuraaja

        Kuikan lava vetää huomenna nuorta porukkaa. Bändin suosio kai korkeinta keski- suomessa, jossa ymmärretään kunnon musiikin päälle.


    • Komppaaja

      Soittajat ei tykkää Kuikan lavasta.

    • tiuhzzz

      oltko taas tyrkyllä ja pilasti niiden silmäpelin muiden kanssa...v pirkuless

    • Anonyymi

      Eipä voi sanoa samaa miehistä !

    • Anonyymi

      Muutaman kerran vuosien varrella käyneenä olen todennut että ei kiitos. Mieluummin muualle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe