Kokeilkaapas kerran reissullanne. Ihana tunnelmallinen ja kauniita naisia tupa pullollaan. Mikä tärkeintä, väki osaa tanssia. Tästä on kunnon kesäjamit tehty. Jostain syystä tuon lavan tunnelmaa ei muualta löydy, rentoa väkeä. Tänä kesänä täytyy taas käydä katsomassa ovatko aikaisempien kesken fiilis säilynyt ;)
Kuikan lava - keski-suomi
14
1924
Vastaukset
- AÄÅ
Valitse elämä, tule Kuikkaan. Tänään ti. päivätanssit.
- Rampa Sambaaja
Sinne ma roppini kannan ja siellä Kuikan hengessä kaikkeni muille annan.
PS En ole se mies, joka laskee leukansa naisen olkapäälle ja laulaa koko ajan nuotin vierestä tanssittavaa biisiä naisen korvaan. - se siitä
Rampa Sambaaja kirjoitti:
Sinne ma roppini kannan ja siellä Kuikan hengessä kaikkeni muille annan.
PS En ole se mies, joka laskee leukansa naisen olkapäälle ja laulaa koko ajan nuotin vierestä tanssittavaa biisiä naisen korvaan.Olen käynyt Kuikan lavalla ja en tykännyt, koska se lava on niin pieni ja matala.Tuli heti tungos, kun oli vähänkin enemmän porukkaa.
- Ja tämä tästä
NO SÄ ET VARMAAN TYKKÄÄ MISTÄÄN,EDES MARKETEISTA..kotona paras olla jos ei tykkää että lava vetää ihmisä paikalle ja luo monipuolista tanssiporukkaa lattialle. Kiitos Kuikan porukalle,kesä on ollut hieno keleistä riippumatta!
- SE SIITÄ
Sinähän sen varmaan parhaiten tiedät mistä minä tykkään!
- JA TÄMÄKIN TÄSTÄ
SE SIITÄ kirjoitti:
Sinähän sen varmaan parhaiten tiedät mistä minä tykkään!
NIIIIIIIIIII-IN TIIIÄNKIIIIIIII JA SINOOOT HAPAN
- EMÄS JA HAPAN
JA TÄMÄKIN TÄSTÄ kirjoitti:
NIIIIIIIIIII-IN TIIIÄNKIIIIIIII JA SINOOOT HAPAN
JA SINOOT SITTEN EMÄS
- sitruunapilli
EMÄS JA HAPAN kirjoitti:
JA SINOOT SITTEN EMÄS
juu ihan itte minä emäs:)) tai toivotaan etten sun emäs..
- marii--
Huomenna menen ekaa kertaa, esiintyjä on aivan huippu. Toivottavasti sieltä löytyy omankin ikäistä porukkaa, ainakin luulisin kun bändikin on nuorten suosiossa, soittavat hyvää ja tanssittavaa musiikkia. Voi kun vielä kuskin sais niin vois piipahtaa virvokkeilla..
- Seuraaja
Kuikan lava vetää huomenna nuorta porukkaa. Bändin suosio kai korkeinta keski- suomessa, jossa ymmärretään kunnon musiikin päälle.
- Komppaaja
Soittajat ei tykkää Kuikan lavasta.
- tiuhzzz
oltko taas tyrkyllä ja pilasti niiden silmäpelin muiden kanssa...v pirkuless
- Anonyymi
Eipä voi sanoa samaa miehistä !
- Anonyymi
Muutaman kerran vuosien varrella käyneenä olen todennut että ei kiitos. Mieluummin muualle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263118
- 681497
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761083Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1411010- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis136757