Kuikan lava - keski-suomi

Antti1112

Kokeilkaapas kerran reissullanne. Ihana tunnelmallinen ja kauniita naisia tupa pullollaan. Mikä tärkeintä, väki osaa tanssia. Tästä on kunnon kesäjamit tehty. Jostain syystä tuon lavan tunnelmaa ei muualta löydy, rentoa väkeä. Tänä kesänä täytyy taas käydä katsomassa ovatko aikaisempien kesken fiilis säilynyt ;)

14

1985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AÄÅ

Valitse elämä, tule Kuikkaan. Tänään ti. päivätanssit.

• Rampa Sambaaja

Sinne ma roppini kannan ja siellä Kuikan hengessä kaikkeni muille annan.

PS En ole se mies, joka laskee leukansa naisen olkapäälle ja laulaa koko ajan nuotin vierestä tanssittavaa biisiä naisen korvaan.

• se siitä
        Rampa Sambaaja kirjoitti:

Sinne ma roppini kannan ja siellä Kuikan hengessä kaikkeni muille annan.

PS En ole se mies, joka laskee leukansa naisen olkapäälle ja laulaa koko ajan nuotin vierestä tanssittavaa biisiä naisen korvaan.

Olen käynyt Kuikan lavalla ja en tykännyt, koska se lava on niin pieni ja matala.Tuli heti tungos, kun oli vähänkin enemmän porukkaa.

• Ja tämä tästä

NO SÄ ET VARMAAN TYKKÄÄ MISTÄÄN,EDES MARKETEISTA..kotona paras olla jos ei tykkää että lava vetää ihmisä paikalle ja luo monipuolista tanssiporukkaa lattialle. Kiitos Kuikan porukalle,kesä on ollut hieno keleistä riippumatta!

• SE SIITÄ

Sinähän sen varmaan parhaiten tiedät mistä minä tykkään!

• JA TÄMÄKIN TÄSTÄ
        SE SIITÄ kirjoitti:

Sinähän sen varmaan parhaiten tiedät mistä minä tykkään!

NIIIIIIIIIII-IN TIIIÄNKIIIIIIII JA SINOOOT HAPAN

• EMÄS JA HAPAN
        JA TÄMÄKIN TÄSTÄ kirjoitti:

NIIIIIIIIIII-IN TIIIÄNKIIIIIIII JA SINOOOT HAPAN

JA SINOOT SITTEN EMÄS

• sitruunapilli
        EMÄS JA HAPAN kirjoitti:

JA SINOOT SITTEN EMÄS

juu ihan itte minä emäs:)) tai toivotaan etten sun emäs..

• marii--

Huomenna menen ekaa kertaa, esiintyjä on aivan huippu. Toivottavasti sieltä löytyy omankin ikäistä porukkaa, ainakin luulisin kun bändikin on nuorten suosiossa, soittavat hyvää ja tanssittavaa musiikkia. Voi kun vielä kuskin sais niin vois piipahtaa virvokkeilla..

• Seuraaja

Kuikan lava vetää huomenna nuorta porukkaa. Bändin suosio kai korkeinta keski- suomessa, jossa ymmärretään kunnon musiikin päälle.

• Komppaaja

Soittajat ei tykkää Kuikan lavasta.

• tiuhzzz

oltko taas tyrkyllä ja pilasti niiden silmäpelin muiden kanssa...v pirkuless

• Anonyymi

Eipä voi sanoa samaa miehistä !

• Anonyymi

Muutaman kerran vuosien varrella käyneenä olen todennut että ei kiitos. Mieluummin muualle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      75
      5962
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      5427
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      21
      3128
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      182
      2588
    5. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      244
      2433
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      20
      2223
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      103
      1561
    8. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      359
      1452
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      75
      1333
    10. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1226
    Aihe