Kuikan lava - keski-suomi

Antti1112

Kokeilkaapas kerran reissullanne. Ihana tunnelmallinen ja kauniita naisia tupa pullollaan. Mikä tärkeintä, väki osaa tanssia. Tästä on kunnon kesäjamit tehty. Jostain syystä tuon lavan tunnelmaa ei muualta löydy, rentoa väkeä. Tänä kesänä täytyy taas käydä katsomassa ovatko aikaisempien kesken fiilis säilynyt ;)

14

1924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AÄÅ

Valitse elämä, tule Kuikkaan. Tänään ti. päivätanssit.

• Rampa Sambaaja

Sinne ma roppini kannan ja siellä Kuikan hengessä kaikkeni muille annan.

PS En ole se mies, joka laskee leukansa naisen olkapäälle ja laulaa koko ajan nuotin vierestä tanssittavaa biisiä naisen korvaan.

• se siitä
        Rampa Sambaaja kirjoitti:

Sinne ma roppini kannan ja siellä Kuikan hengessä kaikkeni muille annan.

PS En ole se mies, joka laskee leukansa naisen olkapäälle ja laulaa koko ajan nuotin vierestä tanssittavaa biisiä naisen korvaan.

Olen käynyt Kuikan lavalla ja en tykännyt, koska se lava on niin pieni ja matala.Tuli heti tungos, kun oli vähänkin enemmän porukkaa.

• Ja tämä tästä

NO SÄ ET VARMAAN TYKKÄÄ MISTÄÄN,EDES MARKETEISTA..kotona paras olla jos ei tykkää että lava vetää ihmisä paikalle ja luo monipuolista tanssiporukkaa lattialle. Kiitos Kuikan porukalle,kesä on ollut hieno keleistä riippumatta!

• SE SIITÄ

Sinähän sen varmaan parhaiten tiedät mistä minä tykkään!

• JA TÄMÄKIN TÄSTÄ
        SE SIITÄ kirjoitti:

Sinähän sen varmaan parhaiten tiedät mistä minä tykkään!

NIIIIIIIIIII-IN TIIIÄNKIIIIIIII JA SINOOOT HAPAN

• EMÄS JA HAPAN
        JA TÄMÄKIN TÄSTÄ kirjoitti:

NIIIIIIIIIII-IN TIIIÄNKIIIIIIII JA SINOOOT HAPAN

JA SINOOT SITTEN EMÄS

• sitruunapilli
        EMÄS JA HAPAN kirjoitti:

JA SINOOT SITTEN EMÄS

juu ihan itte minä emäs:)) tai toivotaan etten sun emäs..

• marii--

Huomenna menen ekaa kertaa, esiintyjä on aivan huippu. Toivottavasti sieltä löytyy omankin ikäistä porukkaa, ainakin luulisin kun bändikin on nuorten suosiossa, soittavat hyvää ja tanssittavaa musiikkia. Voi kun vielä kuskin sais niin vois piipahtaa virvokkeilla..

• Seuraaja

Kuikan lava vetää huomenna nuorta porukkaa. Bändin suosio kai korkeinta keski- suomessa, jossa ymmärretään kunnon musiikin päälle.

• Komppaaja

Soittajat ei tykkää Kuikan lavasta.

• tiuhzzz

oltko taas tyrkyllä ja pilasti niiden silmäpelin muiden kanssa...v pirkuless

• Anonyymi

Eipä voi sanoa samaa miehistä !

• Anonyymi

Muutaman kerran vuosien varrella käyneenä olen todennut että ei kiitos. Mieluummin muualle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3118
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1497
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      76
      1083
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      141
      1010
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      921
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      858
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      836
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      136
      757
    Aihe