Varoittava esimerkki

oikeus voittakoon

Joutsenossa toimiva parkettien ja puulattioiden hionta yritystä ei kannata kenenkään palkata. Kyseinen firma kävi vuosisitten meillä lattian hiomassa/lakkaamassa ja sen jälkeen kolmekertaa tekemässä korjauksia. Nyt lattiasta voi sormella raaputtaa lakan pois. Kyseisestä firmasta tekijä kävi katsomassa lattian ja tuumasi vain lattia ei ole sellainen kun sen pitäisi olla. Hei ei korvaa mitään, vie vaikka oikeuteen oli miehen sanoma. Niinpä asia onkin menossa nyt eteenpäin. Haluan vain varoittaa teitä toisia tällä kirjoituksella kyseisestä firmasta. Valitkaa paremmin kuin minä.

12

4200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parkettien partaperse

      Kaduttaako kännissä kirjoittama viesti. Hyvä firma se on, olet vain itse katkera pikkutarkka kusipää. Oikeudessa tavataan, heh heh...

    • 9::

      "Hei ei korvaa mitään, vie vaikka oikeuteen oli miehen sanoma."

      Jos pitää kutinsa niin aika hyökkäävä asenne asiakaspalvelun tiimoilta...

    • remonttiireiska

      Kiitos tiedosta, pitääpä muistaa kun aloitetaan remppaa.

    • eräs mielipide

      Aloittajan kertomus lattian korjauksesta vaikuttaa lähinnä erikoiselta .
      koska lattia ei ole ilmeisesti kyseessä olevan firman asentama, niin ei voi vaatia hionnan tehneeltä firmalta mahdottomia.
      Lattia on ollut ennen hiontatyötä varmasti huonossa kunnossa monista syistä johtuen, kulumaa, naarmuuntumista ja mahdollisia vesivaurioita.

      Kertoman mukaan firma on käynyt korjaamassa jo kolme kertaa pintaa. Jossain menee raja korjausten määränkin suhteen, ei voi vaatia jatkuvaa uudistamista vuodesta toiseen.

      Koska lattiaa ilmeisesti käytetään se myös kuluu jatkuvasti. Myös parketin puhdistaminen vaatii huolellisuutta, pystyttekö todistamaan että olette itse hoitaneet lattian puhdistuksen aina oikeaoppisesti ja ettei lattialle ole kaatunut koskaan mitään nestettä?

      Olen kerran hiotuttanut parketit ja todennut sen työlääksi eikä paljoa edullisemmaksi siihen nähden mitä lattian uusiminen olisi maksanut.

      Pari vuotta sitten kun lattiat taas olivat huonossa kunnossa johtuen mm. koiran kynsien naarmuista, päädyimme uusimaan parketit.

      • oikeus voittakoon

        Tarkennuksia aloitus viestiin. Lattia hiottiin ensimmäistä kertaa ja oli tosi kulunut, mutta heillä tiedossa. Korjauskäynnit tapahtui kuukauden sisällä ensimmäisestä heidän lakkauksesta ja noin kolmenkuukauden päästä viimoisesta korjauksesta rupesi lattiasta löytymään lautojen saumoja, joista lakka irtoaa sormella rapsuttamalla. Lattiaa hiottiin noin 60 neliö ja lakanirtoamista löytyy joka puolelta lattiaa.

        Siksi palkkasin ammattifirman tekemään olettaen saavani kunnollisen lattian, mutta toisin kävi. Yleensä firmat kantaa vastuun, mutta ei tämä firma.

        Kyllä pitää miehen sanoma paikkansa ja hän on todella röyhkeä/hyökkäävä. Siksi haluankin julkisesti varottaa toisia, minä olen oppirahat maksanut älkää toiset maksako sonnasta.


    • 9::

      "Niinpä asia onkin menossa nyt eteenpäin."

      Laitteles raporttia jahka asiasta uutta ilmenee.

    • Hiontayritys

      Mainitset hiontayrityksen olleen asialla. Yritys ei nyt tällä kertaa onnistunut. Yrittänyttä ei laiteta, vai miten se oli.

    • vituks

      Aloitus kommenttiin yhtyen en minäkään enää ota kyseistä firmaa lattiahommiin vaikka tarvetta onkin. Kyseinen firma kävi hiomassa parkettilattian meidän ollessa poissa kotoa viikonlopun, en ymmärrä miten hioma kone tarvitsee sellaisen virtalähteen, että virta on otettava pääsulakkeiden alta piuhanpäät sinne kiinnittäen. No seurauksena oli pääkatkaisijan unohtuminen 0 asentoon jonka seurauksena suli pakastin ja jääkaappi sisältöjen pilaantuessa no vakuutus onneksi korvasi vahingon, mutta kyllä harmitti. Lattiakaan ei täysin onnistunut sillä siihen jäi jälkiä hyvin helposti joten lakkaus suoritettiin uudelleen, koska lakkaus tehtiin samalla lakalla tulos oli sama.

      Äitini pyysi samaa firmaa hiomaan ja lakkaamaan lattian, työstä ei oltu vielä edes sovittu lopullisesti kun kyseinen henkilö käynnisti koneen ja alkoi hioa lattiaa malliksi. Äitini sanoi ettei oltu edes sovittu hinnasta ja ottaako hän kyseisen firma sitä tekemään, parempi olisi ollut jos ei olisi, sillä itse firman omistaja ei kiireidensä keskellä joutanut itse työtä tekemään, vaan laittoi poikansa asialle sillä seurauksella, että hän kuopaisi syvän montun parkettiin eikä sitä pystynyt enää korjaamaan. Että sellainen kokemus meillä on tästä vieläkin lattioita hiovasta ja lakkailevasta nimeltä mainitsemattomasta firmasta.

    • apinaopettelehiomaan

      krauta, sieltä hakee santapaperia ja antaa hioa. Vituks män tarina vähän haiskahtaa väritelty. ja sitähän se onkin. "yöstä ei oltu vielä edes sovittu lopullisesti kun kyseinen henkilö käynnisti koneen ja alkoi hioa lattiaa malliksi."

    • Anonyymi

      Samanlaiset kokemukset itsellä, täysin ylihinnoiteltua työtä! Tämän firman kohdalla kalliilla hinnalla ei saa laatua, en voi suositella isää enkä poikaa!

      • Anonyymi

        " en voi suositella isää enkä poikaa!"
        Entäs Pyhää Henkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " en voi suositella isää enkä poikaa!"
        Entäs Pyhää Henkeä?

        Tottakai, Jumala pelastaa minä en!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe