TOP10 Matkatarjoukset

Matkailemaan

Oletteko varanneet/olleet ko. matkoilla? Onko luotettava? Onko jotain erityistä johon kiinnittää huomiota varatessa? Kiitosta jo etukäteen :)

151

36568

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuno20

      Samaa minäkin mietin. Eikö kellään ole kokemusta??

      • Anonyymi

        Ihan hyvin toimi kaikki, pieniä ristiriitaisuuksia kyllä oli tiedoissa mm. lähtöselvitys automaatilla mutta, ei voinut tehdä vaan normaalisti tiskillä - mikä kyllä ihan ok.
        Kone ok. henkilökunta "ulkomaalaista" tietty.
        Ruokia ei voinut ennakkoon varata koneeseen (sunexpres), meidän matkalla ainakaan. Mutta koneesta voi jotain ostaa - maksu vain kortilla.

        Kuljetus kentältä meillä mukavasti pikkubussi mennessä ja upea tilataksi tullessa.
        Oma mokamme tietysti oli kun ei tajuttu asiaa - meno hotellille oli yöllä klo.2 niin huoneen olisimme saaneet vasta klo.14, joten jouduimme maksamaan jotta saimme heti huoneen, tämä ei tietysti vain top10 toimiston vaan yleinen käytäntö.
        Samoin lähdettäessä olisi pitänyt maksaa lisää jos olisi haluttu pitää huone iltaan asti - myös tämä muillakin toimistoilla, joka pitää vaan ottaa huomioon.
        Yleensä jos lähtö pois on yöllä esim. klo 2. huone pitää luovuttaa ed. päivän puolella klo.12 kuten normaalistikin


    • pertti89
      • matkaukko

        kiitos


      • Anonyymi

        kiitän nyt kuitenki .kiitos


    • maikala

      8-15.3.2014 Kappadokian matkalla käyty; lennot hoiti Corendon Airlines(ks. Finavian sivuilta; lähtöjä klo 10 ja 19) tietoa tulee todella niukasti niin matkan järjestäjältä(Wow travel/Tom travel) kuten matkaoppaaltakin, tulkilta infoa irtoaa kaikista vähiten ja perusteluita senkään vertaa. Käytetyin vastus oli, että "mä kerron sitten myöhemmin". Teidät viedään mm. matto, nahka ja korutehtaaseen koska valtio sponsoroi matkanjärjestäjää. Halvinta oli shoppailla Alanyassa(Benchin hupparit 10€, Adidaksen verkkahousut takki 10€, Conversen pikkulaukku 5€, Conversen huppari ja housut 22€, korkkarit 5€, farkut lahkeiden lyhennyksellä 25€; nämä hinnat tingittyinä, lähtöhinnat 3x suurempia..) Autovuokraus "boaskentissä" (Boğazkent) maksoi 40€/vrk bensat. .ajallisesti rajoittamaton, vartioitu autoparkki esim.Manavgatissa maksoi 5 liiraa(
      Alle 2 eur.)Yöpymiset oli näissä hotelleissa; Incekum Beach Resort , Nevşehir Stone Concept,Aksu IC , Boğazkent Siam. Tähdet on sitten turkin standardien mukaan...
      JOS sinussa on yhtään budjettimatkailijan/reppureissaajan luonnetta ja uskallat rohkeasti liikkua bussilla omin toimin eri kohteissa, nii älä haksahda ostamaan infotilaisuudessa markkinoitavaa All inclusive-pakettia(199€/henk), vaan osta omat eväät mennen tullen yhteisillä bussimatkoilla huoltoasemilta ja käy kohteissa ulkona syömässä ravintoloissa; hotellien buffetruoka on ala-arvoista paikallisiin rafloihin verrattuna.
      Mutta jos tyydyt möllöttämään hotellissa drinkki kourassa 24/7, niin All inclusive tulee halvemmaksi, sillä hotellien juomat on todella kalliita! Kirjoitan napsu.fi:n sivuille tarkemman arvostelun mitä pikimmiten sinne matkavinkit osioon :)

      • Kandipaatti

        Luuletko ressu, että ostamasi "merkkituotteet" ovat aitoja? Oli varmaan ihan aidolla tussilla se Adidas siihen kirjoitettu...


    • holiday2

      Olimme varanneet matkan Kreikkaan Golden Coastille. Tulikin ilmoitus että Paikka vaihtuisi Eteria Village Resort&conference. Ongelma siinä että Tuttava perhe tulee samaan aikaan Sveitsistä Golden Coastiin.
      No, voimme toki perua mutta Ystäviemme vuoksi sekin ei oikein kiva ratkaisu.

      • Piret

        Hei!
        Meillä sama juttu ja kohde vaihtui. Oletteko saaneet lentoliput? Meille ei ole tullut ja matka on loppuviikosta Attenaan ja sieltä
        Eretria Village resortiin


    • Rahat loppu

      Meillä sama juttu, eli paikka vaihtui. Hyväksyimme uuden.

      3 päivää ennen matkan alkua tuli Kreikasta ilmoitus, että kone ylibuukattu! Saisimme rahat takaisin 200 euron kompensaatiolla (yht. koko perheelle!). Vaihtoehtona yrittävät löytää lentoja uudelle päivälle.Sanoimme sen sopivan, aikaa ehdotuksille seuraavaan päivään asti, jonka jälkeen alkaisimme ite järjestelemään äkkilähtöä. Mitään ei kuulunut, varsin lennot ja hotellin netistä itse. Suomen puolelta olivat luvanneet antaa vaikka koko summan meille heti kun sanoin ettei meillä ole varaa ostaa toista 2 vkon matkaa.Laitoin viestiä Suomeen ja Kreikkaan että aikaraja ylittyi, laittakaa rahat tilille. Seur. päivänä tuli yllättäen ilmoitus uusista lennoista ja lähtö aikaisin aamulla. Pikainen soitto Suomen ja Kreikan päähän. Ei kuulema ongelmaa, peruutus onnistuisi ja rahat tulisivat takaisin. Tosin nyt Suomen päässä sanoivat etteivät voi maksaa kuin heille maksetut rahat, n. puolet summasta, mutta sen he tekisivät heti.

      Meni yli viikko ja soitin reissust kun rahoja ei vieläkään oltu maksettu. Sitten ne tulivat, mutta Kreikan rahoista ei ole kuulunut mitään! Laitoin viimeksi eilen sinne sähköpostia.

      Oletteko muut saaneet Kreikasta rahoja takaisin, jos olette samanlaisessa tolanteessa?

      • Too late

        Maksoin Top 10 matkoille yhden yön varauksen Tallinnan hotellista. Jostain syystä matka voucher tuli vasta viikon päästä maksusta ja sitten olikin jo myöhäista varata hotellia haluamalleni päivälle. Nyt pitää siis yrittää saada rahat takaisin.


    • tyytyväinen

      Mä ostin hotellidiilin Best Western Hotel Pilottiin. Kaikki sujui hyvin. Oli kätevää, kun lento lähti kuudelta aamulla ja hotellista oli ilmainen lentokenttäkuljetus 4.40. Käytän Top 10 matkatarjousta toistekin!

    • Matkalleko?

      Matkadiili on tilattu ja maksettu. Matka olisi tulevana keskiviikkona eli ylihuomenna!!! Olemme edelleen ilman lippuja ja aikatauluja :( :( Tänään viimeksi oltu yhteydessä. Selvittävät kuulemma asiaa..... Hoh hoijaa. Alkaa usko loppua.

      • kiinnostaa kans

        Miten meni?


    • turkulainen898

      Mulla on sama tilanne. Ostin äkkilähdön viime viikolla ja matka kyprokseen on ylihuomenna eli keskiviikkona. Matkadokumentit eivät ole vieläkään tulleet. Alan olemaan tosi hermostunut ja vihainen.

    • pettynyt ex-asiakas

      Firman asiakapalvelu kusee ainakin tosi pahasti. :(

    • Teneriffa onnistu

      olimme huhtikuu/2014 teneriffalla. Kaikki sujui niinkuin pitikin. Lennot varattiin erikseen finnmatkoilta.

    • RAFU2
    • otra

      Moi,
      Kyllä ja huijausta on. Meidän piti lähteä viime Joulukuussa Roomaan, mutta ei sinne päästy.
      Onneksi saimme rahat luottokorttiyhtiöltä takaisin.

      • Top-10

        12.12. Rooman matkanne peruuntui Rooman lentokenttähenklökunnan lakkoilun takia. Lentoyhtiö (Norwegian) joutui tämän takia perumaan ko. päivän Rooman lennon. Lakkoilua voidaa pitää huijauksena (laittomana), mutta matkanjärjestäjää tai matkanvälittäjää on turha syyttää italialaisten työtaisteluista.


    • OtaJokuMuu

      Älä varaa matkoja top10, Viroon rekisteröity yritys. Ota Groupone tai travelbird ennemmin halpayhtiöistä. Esim. nuo kaksi toimineet luotettavasti go interanationalin konkurssissa ja jo aloittaneet rahojen palauttamisen asiakkaille. Tätä ei ole vielä tähän päivään mennessä top10 osalta tapahtunut. Top10 ei ole myöskään suomen matkanjärjestäjien rekisterissä, Voit tarkistaa luotettavat matkanjärjestäjät täältä. http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Matkustaminen-ja-matkan-jarjestaminen/matkatoimistorekisteri/

    • Rahansa_menettänyt

      Top 10 Matkatarjoukset ovat poistaneet facebook sivuiltaan asiakkaiden mahdollisuuden kirjoittaa heidän seinälleen. Alkoi vissiin tulemaan liikaa kyselyitä rahojen perään joita ei näkynyt. Älkää käyttäkö näitä jos haluatte lähteä riskittömästi matkalle, vain 2/5 matkasta menee niinkuin pitää.

      • toimikaa

        olen täysin samaa mieltä! Täysi huijariyritys!!! Pitäisi saada vastuuseen!!!


    • Ei_enää_ikinä

      En suosittele kenellekään juuri edellä mainitun Go Internationalin tapauksen takia. Kaikki muut yhtiö matkoja välittäneet yritykset ovat palauttaneet rahoja, mutta Top10 tapauksessa joudutaan vain ihmettelemään. "Yritykseltä on pyydetty selvitystä erityisesti siihen, millä perusteella se katsoo olevansa vapaa matkanvälittäjän vastuusta." (ecc.fi, 4.3.2015)

    • bulgariaan

      Hei, onko kukaan varannut toukokuulle 2015 Bulgariaan täydenhoidon matkoja? Matkat on maksettu mutta mitään ei ole tullut vastineeksi, ei edes lentojen tietoja lähtöpäivänä. Onko tämä ihan normaalia kyseiselle matkanjärjestäjälle, entä oletteko saaneet paketit mistä olette maksaneet varattaessanne matkaa?

      • KisA1

        Maksettu ja tilattu maaliskuussa. Parissa päivässä tuli matkustusasiakirja ja muut tiedot.Kaikki suju hyvin ja nopeestiLähtö päivä 21.5Lentokenttä kuljetuksen dokumentit tulee viikkoa ennen matkaa.


      • jarikrisse

        Joo.meillekkin tuli kaikki paperit parin päivän sisällä.soittelin sinne vielä ja sain vastaukset kysymyksiini.matkalle huomenna aamulla 😁☀


    • enntiijä

      Sitä saa mitä tilaa, vai saako :D

    • Jepjepjep123

      Turkki antalya - kappadokia 1 viikko.

      Aika pettymys matka. Viikko kävellään jonossa nähtävyydeltä nähtävyydelle ja nyt saa ottaa valokuvia. Nyt teidän pitää syödä. Nyt teidän pitää olla valmiina lähtemään taas johonki vittuun. Ja Yleensä tippiä annetaan omasta tahdosta. Turkkilaiset tyrkyttää koko ajan jotain my friend my friend special price.only for you.. Jep jep. Juomat tulee todella kalliiksi. Hotellille ei saa viedä edes omaa vettä eikä ruokaa. Eli pakottaavat käytännössä ostamaan sen ruokapaketin. 135€. Hotellialue aidattu alue jossa vitusi kieltoja. Tuntui vankilalta. Johtoporras istuu rahan päällä ja työntekijät saa huonoa palkkaa. Lennoista sai tiedon päivän varoitusajalla ja oho.. Ne olikin 2vrk myöhässä. Myös loman lopussa ilmoitetaan että joudutte vielä olemaan pari päivää lisää täällä koska lennot peruttu. Noh olen hieman provosoitunut, oli meillä oikeesti ihan hauskaa, mutta en toiste mene enkä suosittele jos on yhtään matkakokemusta niin räätälöi oma reissu! Jos olet ensimmäistä kertaa ulkomailla tai vanhus niin reissu voi olla todella antoisa! Maisemat oli upeat ja sää mainio, ruoka hyvää.

    • HUUHAAtop10

      Älkää hyvät ihmiset varatko mitään TOP 10 matkatarjouksista. Rekisteröity Viroon ja ei vastaa matkanjärjestäjille kuuluvista velvotteista.

    • EienääikinäTop10
    • Kimmo87

      Ei kokemusta, varaisin suoraan tunnetuilta isoilta toimistoilta TAI itse omat lennot suoraan lentoyhtiöltä hotellit hotels.com / trivago jne jne.

      Feissarissa todella hienoja matkailukisoja http://bit.ly/karibia-fb-kisa

      Jos sitä lähtisi vaikka ilmaiseksi karibialle -> Tykkää & Jaa

    • 1hl

      Älkää herran tähden tilatko IKINÄ MITÄÄN MATKAA kyseisestä lafkasta. Meitä on pitkä liuta ihmisiä, jotka menetimme rahamme, kun Top välittämä matka Pohjois-Kyprokselle ei toteutunutkaan keväällä, vaan heidän käyttämänsä vastuullinen matkanjärjestäjä meni ( lue:pantiin ) konkkaan. Oltiin lähdössä täyshoitolomalle 5 tähden hotelliin, matkat oli maksettu lokakuussa edellisenä vuonna. Viime viikolla tuli tietoa konkurssipesästä, että turhaan odottelette korvauksia! TOP 10 EI OTA MINKÄÄNLAISTA VASTUUTA VÄLITTÄMISTÄÄN MATKOISTA.

    • terveisiä_huijareille

      Lainaus suoraan Top10Matkatarjousten sivuilta, joita yhtiö EI KUITENKAAN NOUDATA, älkää siis uskoko heidän lupauksia. Eli jos kaikki sattuu menemään hyvin, homma toimii (joskin aivan viime tipassa usean tiedustelun jälkeen), MUTTA muuten YHTIÖ EI OTA MITÄÄN VASTUUTA VÄLITTÄMISTÄÄN MATKOISTA JA OLET TÄYSIN TURVATON (kuten nyt Go International AS:n konkurssissa):

      "YLEISET MATKAEHDOT JA EDELLYTYKSET
      Top 10 Matkatarjoukset järjestämiin Suomessa myytyihin pakettimatkoihin sovelletaan yleisiä valmismatkaehtoja (Suomen matkatoimistoalan liitto ry:n ja kuluttaja-asiamiehen neuvottelemat yleiset valmismatkaehdot) ensisijaisesti sekä toissijaisesti näitä matkaehtoja. Jos nämä matkaehdot ja yleiset valmismatkaehdot ovat ristiriidassa, sovelletaan yleisiä valmismatkaehtoja.

      Näitä yleisiä ehtoja ja edellytyksiä sovelletaan kaikkiin Travel Sales Consultancy S.L ja kaikkiin Top10matkatarjoukset.com ja kuluttajan välille solmittuihin sopimuksiin. Näiden yleisten ehtojen ja edellytysten teksti toimitetaan kuluttajalle ennen sopimuksen tekemistä.

      Lauseke 1: Valvova viranomainen ja vakuudet valmismatkojen tilanteessa
      Olemme rekisteröityinä valmismatkaliikerekisterissä seuraavilla tiedoilla:
      C.I.A.N valmismatkaliikerekisteri numerolla C.I.AN-296565-2
      Travel Sales Consultancy S.L:llä on voimassa oleva vakuus, ja lisäksi Espanjan matkailulain vaatima vastuuvakuutus joka kattaa mahdolliset asiakkaisiin kohdistuneet henkilö, ja taloudelliset vahingot joiden katsotaan johtuvan yhtiön tai yhtiön käyttämien 3. osapuolten virheistä. "

    • Pikjgdsa

      Ei ole luotettava matkatoimisto. Suosittelen että kannata top10 tilata matkoja. Lippuja saa odotella, ja lennot vaituu. Ei kiva kun on loman varannut, ja sitten lennot onkin ihan eri päivänä kun varaus aikaa. Aivan huijari matkatoimisto...Kevään matkarahoja tässä vielää odotetaa. Vaikka toiset maksoivat jo, mutta top 10 ei maksa. Omaa taskuu laittanut ovat ne.

    • Ygednboo

      Paska firma! Älkää tilako matkoja tältä firmalta.

    • Sykys

      Täällä ollaa kyllä samaa mietä. Ei matkoja tämän firman kautta!

    • Lörtsy

      Täällä myös rahoja odotellaa!!!

    • nevereverno

      Samaa olen kuullut,että tällä ei homma pelannut tuossa Norjan kuprussa. Mekin otimme P-Kyproksen matkan silloin tältä, mutta onneksi luottokortilla maksettu ja luottokunta sanoi, että ei tarvi maksaa heidän lähettämää laskuaan, kaikki ookoo. Groupon ja TravelBird ovat ilmeisesti aivan kiltisti maksaneet kuprurahat takaisin ostajille....en osta enää ikinä mitään Top10:ltäja poistin sen sähköpostilistaltanikin.....

    • Kappadokia

      Olimme Kappadokiassa viikolla 42. Hauskin reissu ikinä. Mikään ei aluksi meinannut mennä niin kuin oli sovittu, mutta lopulta aina päästiin tavoitteeseen. Alkuperäinen oppaamme löi hanskat tiskiin heti lentokentältä noudon jälkeen ja apuun hälytettiin toinen opas naapuri firmasta. Onneksi. Tämä uusi oppaamme oli aito pelimies 71 - vuotias Kemal. Hän oli asunut Suomessa yli 30 vuotta.Todella ammattitaitoinen kaveri. Hän tuli oppaaksemme kolmen tunnin varoitusajalla, mutta hoiti homman tyylikkäästi kotiin. Tuosta 199€ ruokapaketista sanoisin, että se kannattaa ottaa. Kaikki ruoat on maksettu heti, ja hinta sisältää myös pääsyliput kohteisiin. Täytyy muistaa että kyseessä on seuramatka joten omiin sooloiluihin ei kannata ryhtyä. Ruoka oli jokaisessa paikassa hyvää ja maukasta ja sitä oli riittävästi. Ja mikä oli mukavinta, ei sitä ruokaa tarvinnut lähteä etsimään iltaisin mistään, vaan istui aina valmiiseen pöytään. Valitettavasti meidänkin seurueeseen kuului näitä "vapaamatkustajia" jotka katsoivat voivansa ruokailla ilman maksua. Säälittäviä tapauksia. Top 10 -matkalle lähtiessä täytyy ottaa mukaan reipas seikkailumieli eikä olla jatkuvasti sinkki kireällä jos nyt kaikki ei mene ihan käsikirjoituksen mukaisesti. Lomallehan sinne mennään eikä kiristelemään hampaita ja hermoja. Vaimoni kanssa nautimme jokaisesta hetkestä tällä riemukkaalla matkalla. Kiitos siitä kuuluu hyvälle ja joustavalle matka seurueellemme, oppaallemme Kemalille ja kuljettajallemme Jussufille. Tulen käyttämään ko. firman matkoja tulevaisuudessakin, vaikka kaikki ei nyt ihan tuubiin mennytkään. Reipasta seikkailumieltä ja huumoria mukaan, niin matkasta tulee ikimuistoinen.

    • Suomipoika64

      Kaikki tuntuvat olevan matkustelijoita tyyliin: Pitää saada halvinta ja palvelun on oltava 5 tähden luokkaa. Tuntuu ihan normaalilta budget luokan matkailulta, tosin vielä "seuramatkalla". Taidan kokeilla, iänikuisten lentojen ja hotellien yhteen sovittamisen sijaan. Olemme sen verran ROCK perhe, ettei pikku vastoinkäymiset lannista, ja ainahan voi tulla finnairilla kotiin...

    • TosiOnTämä

      Rahat hakusessa takaisin tuolta matkanjärjestäjältä. Ei koskaan enään tuon kautta.

    • Flop10

      Vaikka omaisi rutkasti positiivista asennetta, niin en suosittele Top 10.
      Se vastaa täysin omatoimimatkaa, ainoastaan sillä erotuksella, että joudut penäämään sitä, mistä olet maksanut.

    • Surullista

      Top 10 matkatarjoukset; on ihme, että yritys voikin antaa tyhjiä lupauksia.
      Luotettavaa palvelua löytyy, kun ei hae sitä ko.firmasta.

    • harkitsija

      Saisiko uusia kokemuksia perustelujen kera?

      Kyllähän se liian hyvältä kuulostaa ollakseen totta, että reissu olisi noin puoleen hintaan...

    • jullikainen

      tulin katumapäälle, reissu bulgariaan elokuu 1200euroa yritin perua, ei rahoja takaisin

    • prklx2

      Onko kukaan saanut vastauksi Kilpailu- ja Kuluttajavirastolta top10 matkojen go interanationalin konkurssi Kyproksen matkasta? Joko top10 pulittanut rahoja joillekkin takaisin? Vit..aaa jo tämä odotus. Kävikö kukaan katsomassa matkamessuilla top10 osastoa ?

    • Huijarifirma

      Top 10 matkatoimistoa ei todella kannata käyttää, virolainen täysin epäluotettava toimisto. Omakohtaista kokemusta on katteettomista korvauslupauksista. Asiaa on nyt puitu jo 4 kuukautta, eikä luvattuja korvauksia kuulu vieläkään. Toimiston mukaan kirjanpidossa on niin kiire, ettei voida korvausta hoitaa kuntoon. Kyse on kuitenkin vain € 50 summasta. Eihän se asiakasta eikä kai k.o. firmaakaan perikatoon vie, mutta kyse on periaatteesta. Olen soitellut luvatusta korvauksesta parin viikon välein, tuntuu uskomattomalta että toimiston tädeillä on otsaa aina vain yrittää käyttää samaa asiakkaan väsytystaktiikkaa ja vedota toimiston kiireisiin. Kyllä normikansalaista hävettäisi olla töissä tällaisessa yrityksessä.

    • Evgen

      Meillä oli kahden päivän matka Prahaan 29.02.2016 - 02.03.2016 lennoilla sinne ja takas, majoituksella ja aamiaisella. Saatiin matkustusasiakirjat 24t sisällä (eli seuraavana päivänä). Kaikki meni niin kuin pitäkin, joten suosittelen.

      • hassuaOn

        Juurikin tultiin Prahasta. Kaikki ok. Turkissa, kreetalla, espanjassa, kyproksella ja virossa käyty ko. firman reissuilla eikä mitään valittamista ole ollut


    • Asiakasvanhus

      Elämme toivossa, että matkaliput tulevat!!!!

      • Uusiasiakas

        Tuliko liput?


    • Uusiasiakas

      Tilattu liput tänään. Katotaan tuleeko liput luvatusti 24 tunnin sisällä.

    • kaikkimeni

      Ollaan tosiaan odoteltu myös tästä kyseisestä kypros sekoilusta rahoja takasi mut ei oo tullu/kuulunu mitään. Tehtiin kaikki hakemukset jne mitkä käskettiin silti ei oo kuulunu mitään. Onko muille tullut top 10 kautta rahoja takasin? Olis kiva kuulla jos on jollekkin maksettu korvauksia.

      • kokemus16

        Meille tuli ainakin palautusta auton vuokraamisesta, kun ei otettukaan autoa. Matka sujui muutenkin hyvin.


    • espanjafani

      Top10 matkalla oltu jo monta kertaa, viimeksi Teneriffalla. Kaikki sujui lupausten mukaisesti ja hotelli vastasi odotuksia (Hotel Puerto de la Cruz).

    • Hurewplmnrshjjj

      Ei täälläkää ole saatu rahoja, ei mitää ole kuulunut. Taitaa jäädä rahat saamatta. Mutta onneksi oli vain kahden hengen matkat! Tappoi 600€ ei enää tämän firman kautta olla matkoja tilattu, eikä tilatakaan. Se on ihan varma. Vaikka olis kuinka halvat matkat.

    • Maksaja

      Kun katsoo Top kympin hintoja Rantapallossa ja klikkaa jotain matkaa, ei sitä hintaa ja matkaa löydy ollenkaan vaan tuplasti kalliimpi.

    • Pithnklll

      Saahan top10 olla halvat matkat, jos vaikka haluaakin perua matka. Niin jää omaksi tappioksi, ei saa rahoja takaisin. Ja monesti top 10 lennot muuttuu. Porukka joutuu eri hotellii, kuin esm . toiset perheen jäsenet. Näin on käynnyt. Ja kun luvataa että hotelli on lähellä kaupunkia,. Paikan päällä tulee yllätys, että se hotelli olikin ylipuukattu. Tiedän kun minun tutuille näin käynnyt. Että olkaa varovaisia tämä matkatoimiston kanssa. Ps. Kannattaa maksaa vähän enempi, niin saa sitä mitä tilaa..

    • Fsabbbiii

      Samaa täällä minäkin kokenut. Piti hotelli olla keskustassa, mutta se olikin 50 km mitä luvattii. Sellainen kauhea mörskä. Mutta nostimme kapinan, seuraavana päivän pääsimme, sinne minne olimme varanneet. Ja vielä meillä muuttu, matkapäiväkin. Olimme varanneet lennot Oulusta. Saimme viettää yön helsingissä hotellissa. Kun yli päivällä aika muuttu. Tuli makalle hintaa. Kun meitäkin oli 5 henkeä matkalla. Joten tämä matkatoimisto, ei kuulu enää meidän perheen listalle ikinä.

    • Annnnnhaaaaski

      Täällä myös rahoja odottelemme, ei mitää ole mistää kuulunut! Ei kyllä enää tämän firman kanssa, mitää matkaa tilata. Ja olen varottanut myös ystäviäniä,tästän firmasta,että eivät vain tilaa matkaa täältä. Pettynyt ole kun eivät mitää tietoa rahojen maksusta takaisin.

    • prklx2

      Ei ole tullut vielä lisätietoa mistään päin. Ei kkv, eikä sieltä Norjasta siltä asianajajalta. Kauankohan tässä vielä menee että kuluttaja saa omansa pois tuolta firmalta?
      Oli viimeinen matka minullakin tuolta ja kenellekkään en kyllä suosittele.....

    • ottaapattiin

      Sain s-postia ihanalta ihmiseltä jossa hän jakoi kokemuksensa kuinka saada rahat onnistuneesti takaisin, toimin ohjeen mukaisesti ja lähetin paperit Helsingin käräjäoikeuteen, sieltä jo tuli vastaustakin et perille on mennyt, korvaus summa vain oli muuttunut eli "käynnistyskulut" ovat nykyisin 86€ nyt vaan pikku odotus ja hyvin varmasti lopulta käy muille paitsi Kimille heh......

    • leenam55

      Tarkistakaa että ruumaan menevä laukku on lentolipussa jos olette maksaneet sen top10:lle.itse jouduin maksamaan 50euroa selvitystiskillä.vähän kun otti päähän.

    • Hsusanna

      Kävimme heinäkuussa 2016 viiden päivän Barcelonan matkalla mieheni kanssa. Varasimme matkan viikkoa ennen lähtöä ja saimme varausvahvistuksen alle 24 tunnissa. Varmistin vielä hotellilta etukäteen, että varauksenne on voimassa ja kaikki meni matkanjärjestäjien eli top10 matkatarjousten osalta tosi hyvin. Ainoa miinus oli, että meille oltaisiin tarjottu ilmainen kuljetus kentältä hotellille, mutta lentomme oli lähes 3 tuntia myöhässä (vissiin tyypillinen ongelma lentoyhtiö Vuelingilla), emmekä saaneet yhteyttä kuljetusfirmaan, jotta olisimme voineet ilmoittaa myöhemmästä saapumisajankohdastamme. Top 10 matkatarjousten ohjesähköpostissa luki hyvin selkeästi, että matkanjärjestäjä ei korvaa, jos lentokenttäkuljetus ei toteudu, joten koska emme saaneet yhteyttä kuljetukseen, emme ottaneet asiasta sen kummemmin stressiä, vaan menimme kentältä bussilla ja taksilla hotellille. Paluulento oli lähes ajoissa, joten Vuelingillakin hommat pelaa ainakin joskus :) Joka tapauksessa meille jäi hyvät kokemukset top10- firmasta ja uskaltaisin varata kyseiseltä firmalta matkan uudestaankin.

    • ReissuKai

      En jaksanut ihan kaikkia viestejä lukea, kerron vain omat kokemukseni TOP10MATKOISTA. Olen tilannut varmaan kuusi matkaa kyseiseltä yritykseltä ja kaikki on toiminut tosi hyvin. Minäkin olin niiden onnettomien joukossa, joiden Pohjois-Kyproksen matkan välittäjäfirma meni konkurssiin, enkä ole vielä rahoja saanut. Matka oli ALL-INCLUSIVE viikon reissu ja hinta 290 / henkilö, jos oikein muistan, joten olisi kai tuossa vaiheessa pitänyt kellojen soida, että mikä firma pystyy tuolla hintaa matkan järjestämään, no ei siis mielettömistä tappioista ole kyse.
      Lentokenttä- / hotellikuljetukset on pääosin toiminut hyvin. Maakohtaisia eroja on. Manner Espanjalaiset on niin ylimielisiä, että eivät jaksa olla matkustajia vastassa, niin kuin oli sovittu ja luvattu yhdellä matkallani. No, kuljetusfirman toimistokoppi löytyi kentältä ja siellä kiukuttelevat virkailijat jaksoi vihdoin opastaa hotelliin menevälle bussille. Tämän kokivat muutkin samaan kohteeseen eri päivinä tulleet matkustajat. Osa tuli hotellille taksilla. En tiedä, saivatko mitään korvauksia.
      Muualla on kujetuksetkin sujuneet tosi mallikkaasti. Kaiken kaikkiaan halpa ja minun kokemuksien mukaan luotettava yritys. Tulen käyttämään edelleenkin. Olen varmasti jo reilusti säästänyt tuon Kyproksen reissun rahat TOP10 matkojen edullisuuden takia.
      Mutta, kuten kerroin. Nämä on minun kokemuksia. Hyviä lomareissuja kaikille!

    • MinniMaarit

      Kokeilin myös ihan mielenkiinnosta heinäkuussa Prahan matkaa. Olin erittäin tyytyväinen kaikkeen. Kaikki toimi. Kuljettaja vastassa nimelläni lentokentän aulassa kun saavuin, samoin kentälle paluukyyti juuri kuin oli sovittu. Hotelli oli oikein siisti ja ihana vuode. Hiukan meteliä käytävillä aamulla, kun keittiölle toimitettiin tavaraa, mutta 268,- ekee viiden päivän reissusta, eihän sillä rahalla käy edes Tukholmassa. Ei siis kannata valittaa. Jos on oikein tiukkapipo, en suosittele oikeastaan lähtemään minnekään, sillä matkoilla voi aina sattua jotain odottamatonta.

    • Mutkato

      Olemme olleet lukuisilla Top 10 matkoilla ja myös muilla matkoilla joten verrattavaa on. Olemme aina saatu hyvää palvelua kyseiseltä firmalta ja kaikki on aina sujunut hyvin. Olemme säästäneet paljon euroja ja voineet sen takia matkustaa enemmän. Oletteko te kaikki valittajat ajatelleet ollenkaan sitä että ehkä kyseinen matkanjärjestäjä ei ole syypää kaikkiin epäonnistumisiin vaan joutunut itse kärsijäksi. Me tulemme mielellämme jatkossakin käyttämään Top 10 matkoja ja suosittelen lämpimästi myös muille.

    • onnistahti

      Olin viikko sitten Nizzassa ky toimiston kautta varatulla huippu halvalla (4 yön 5 päivän) matkalla ja kaikki sujui hienosti. Lentokenttä kuljetuksia tosin jouduimme kyselemään ennen lähtöä kun eivät tulleet sähköpostiin mutta nekin hoituivat moitteitta...varasimme matkan viimehetkessä joten se ehkä vaikutti. Uskallan lähteä toistekin vaikka hieman epäilin tilatessa kun hinta oli liian hyvä ollakseen totta ja toimisto tuntematon.

    • rahojaodotellessa

      Onkos kukaan saanut käytännössä rahoja takaisin top10:ltä liittyen peruuntuneisiin Kyproksen matkoihin? Ilmeisesti sekä oikeudenkäynneissä Virossa että Suomessa top10 todettiin korvausvelvolliseksi, mutta jos pulju laitetaan konkurssiin niin eihän sieltä sitten todennäköisesti enää mitään saa, vaikka kuinka olisi käräjäoikeuden lainvoimainen päätös.

      Viime aikoina näkynyt merkkejä agressiivisesta hinnoittelusta top10:ltä. Ettei vaan yrittäjä varautuisi parhaillaan ns. pesäntyhjentämiseen ja haalisi sitä ennen mahdollisimman paljon likvidiä varallisuutta yritykseensä..

    • Ritvaaa

      Voin suositella ko. toimistoa lämpimästi! Olen ollut kolmella heidän järjestämällään reissulla ja kaikki on toiminut todella hyvin, niin lennon, kuljetuksen kuin hotellienkin osalta, niin koti kuin ulkomaan matkojenkin suhteen. Seuraava matka jo ostettuna odottaa jo.

    • huijauseikannata

      Sain käräjäoikeudesta kirjeen. Top 10 velvoitettiin maksamaan takaisin Kyproksenmatka, joka ei ikinä toteutunut. (Valmismatkalain 5 § perusteella) on sitten lainvoimainen päätös ja perintä käynnistyi Virossa ja Espanjassa. Lain pitkä koura tavoittaa karkulaisen.


      Kehotan lukemaan lehtiartikkelit yhtiön menettelytavoista sekä valtion viranomaisten lausunnot.

    • pohjois-kyrpos

      Kiinnostaisi tosiaan tietää, että ovatko rahojaan oikeusteitse hakeneet käytännössä saaneet ne takaisin. Voisiko joku kertoa jos on? Veikkaan ettei top10:n tase oikein kestä korvaussummia ja pienimuotoinen pesäntyhjennys talousrikosmausteilla saattaa olla edessä jos perintä uhkaa käynnistyä.

    • Solblomma

      Olemme juuri Iliassa, Kreikassa. Matka on mennyt suunnitelmien mukaan, olemme nauttineet kauniista ja aurinkoisesta matkasta. Hotelli Iliassa on kauniilla paikalla, maisemat ovat upeat, mutta hotellin taso ei vastaa esitteen lupaamaa xxxx tähteä. Aamiaine, joka matkaan kuuluu, on aivan ala-arvoinen. Huoneet ovat todella vaatimattomasti varustettu, eikä siivous toimi. Toivoisin näihin seikkoihin parannusta.

    • Enolerbotti

      Olimme varanneet Marokon loman sekä private taksikuljetukset lentokentältä Top 10 kautta marraskuun lomalle. Saavuttuamme Marokkoon ei taksia ollut ja selvittelyn jälkeen totesimme että samaan autoon oli ollut kaksi voucheria samalla nimellä. Toinen ryhmä oli ennättänyt ottaa varaamamme auton meistä tietämättä. Private kuljetus ei siis ollut vain meille vaan pikkubussi jonka kuljettaja ei tiennyt montaako henkeä odottaa. Muutoinkin ahdistavan lentokenttäkokemuksen jälkeen ei kuljetuspalvelun operoinut paikallinen taksifirma (Hoppa) pystynyt järjestämään toista autoa, vaan jouduimme itse maksamaan ylihintaisen taksin. Saimme tästä kuitin jota haimme reklamaatiolla korvattavaksi Top10 matkoilta. Eivät maksaneet, syynä kuulemma se etteivät he saa rahoja tältä Hoppalta. Siis väärin myyty private kuljetus joka ei toteutunut, ja josta ei saa korvausta. Hotellista huoneestamme hävisi myös 20€ lähtöä edeltävä iltana. Tämä ei tietysti ole matkanjärjestäjän vika mutta moni kärsi myös vatsaoireista hotellissa. Joten kokonaisuutena kehotan välttämään tätä yritystä !

    • turhakusetus

      Katselin tulevan alkukesän matkoja hakukoneella ja top10 matka vaikutti ensialkuun edulliselta, mutta kun vertasin saman lennon ja hotellin hintoja omatoimisesti ostettuna niin Norwegianin (sama lento) ja sama hotelli vrk/euroa olikin halvempi. Mitään hyötyä tai etua ei ole käyttää jotain epämääräistä matkanjärjestäjää.

    • STOP-10

      Matkan varaus ja maksaminen ei onnistunut sähköisesti.Matkatoimiston virkailija ei kyennyt auttamaan puhelimitsekaan, hoki vaan että :"ei noille teknisille vioille mitään voi,yrittäkää myöhemmin uudelleen.Yritetty myöhemmin ja vielä myöhemmin 10 kertaa...eli STOP-10 firma.Joo, riitti.

    • iamngh

      Maksoin vahingossa matkan, mitä ei ollut tarkoitusta varata (2433€/6hlö), mutta kuitenkin samana päivänä yritin perua sen ennen kuin maksu mennyt perille ja loppullinen varausvahvistus on vielä saamatta. Matka on vasta lokakuussa 2018, eli siihen on vielä 9 kk aikaa!.. Lupasivat selvittää asiaa... Asiakaspalvelu puhelimessa on ollut niin epäystävällistä, joten jään nyt odottelemaan epäuskoisena että rahat palautuvat takaisin :(((

    • Vivian18

      Tulimme juuri Ras Al Khaimahista ja kaikki meni kuten piti

    • OletJoPuoliksiMatkalla

      Varoitus tästä yrityksestä! Olin maksanut matkan hiihtolomaviikolle 9/18 (4 yötä Roomassa Varausnumero 47051) suolaiseen melko viime hetken 1462 euron hintaan. Olin kuitenkin huojentunut, että sain tyttöystävälleni ihanan 30-vuotis lahjan hinnasta huolimatta.

      Perjantaina 23.2. minulle soitettiin kesken viimeisen työpäivän ennen lomaa ettei maksamaani matkaa olisi mahdollista saada. Tilalle tarjottiin toista kohdetta, matkaa osittain lomamme ulkopuolelle tai samaa Rooman matkaa välilaskuilla, joista vain menon osalta aikataulu? Olisin kuulemma saanut aivan ilmaiseksi istua ylimääräisiä tunteja koneessa ja jollain Ruotsin lentokentällä.

      Samaan aikaan yritys edelleen jatkaa samoille päiville suorien lentojen myymistä Roomaan?! Sanoin, että haluan sen minkä olen varannut ja MAKSANUT. Asiakaspalvelija kertoi, että pitäisi maksaa vielä lisää. Pyysin esimiehen yhteydenottoa.
      Minulle ei koskaan soitettu. Sähköpostiin oli laitettu viesti, että varaus peruttu. En olisi koskaan varausta perunut, koska rahat tulevat vasta ensi viikolla, kun pitäisi jo olla lomalla.
      Antakaa palautetta Paytrailiin ja Euroopan kuluttajakeskukseen. Paytrail lupasi alkaa seuraamaan kyseisestä yrityksestä tulevaa palautetta ja päättämään yhteistyön mikäli toiminta on tämän kaltaista.

      ÄLKÄÄ MENKÖ LANKAAN JA LEVITTÄKÄÄ SANAA.

      • Top10Matkatarjoukset.com

        Tämän asiakkaan kohdalla kävi valitettavasti niin että varausprosessin aikana lennon saatavuus oli muuttunut (Norwegianin viimeinen lentopaikka varattiin loppuun sillä aikaa kun asiakas vielä syötti tilaustietoja, ja maksun jälkeen kun järjestelmä lähti generoimaan varausta, lentoyhtiö ei enää hyväksynyt varausta koska lennot oli juuri myyty loppuun). Tässä vielä saatavuustieto asiakkaan varaamalle lennolle, eli lento on loppuunmyyty -> https://www.dropbox.com/s/xco8oju3zwsyuig/Screenshot 2018-02-24 09.09.43.png?dl=0
        Samalle päivälle on ollut saatavilla myös Finnairin suoria lentoja huomattavasti kalliimmalla hinnalla, joita asiakas vaati meiltä ilmaiseksi, mutta valitettavasti tällaisissä tilanteissa, joissa järjestelmä- tai saatavuusvirheen takia matkaa ei pysty vahvistamaan alkuperäisen suunnitelman mukaan, matkatoimistot pidättävät oikeuden olla vahvistamatta matkaa ja palauttaa matkan hinnan asiakkaalle jos mitään muita ratkaisuja ei löydy. Tässä tilanteessa matkaa ei oltu vielä vahvistettu asiakkaalle, vaan tilalle yritettiin ensin tarjota muita ratkaisuja jotka eivät olisi tulleet asiakkaalle kalliimmaksi. Tarjosimme välilaskullista vaihtoehtoa samoille matkustuspäiville (menomatkalla 1h vaihto Tukholmassa, paluu suora), ja toisena vaihtoehtona suoraa yhteyttä edellisenä päivänä niin että olisimme tarjonneet yhden lisäyön ilmaiseksi ja tämän lisäksi palautuksena 60 EUR. Vaihtoehdoksi tarjosimme myös n. 500eur edullisempaa Pariisin pakettia, mutta ymmärrämme että mikään näistä vaihtoehdoista ei sopinut asiakkaalle. Lopulta päädyimme palauttamaan matkan hinnan, koska muita vaihtoehtoja ei ollut.
        Tällaiset tilanteet jossa saatavuus muuttuu jopa itse tilausprosessin aikana, ja johtaa tilanteeseen jossa matkaa ei lopulta voi vahvistaa ovat epätavallisia mutta niitä sattuu toisinaan syystä että järjestelmät joista lentoja ja hotelleja varataan eivät pysty tekemään ns. esivarauksia tilausprosessin alussa, ainoastaan saatavuuskyselyn, ja lopullinen sitova varaus pystytään tekemään vasta sitten kun asiakas on maksanut varauksen tilausprosessin lopussa. Tässä välissä on aina olemassa pieni, mutta teoreettinen mahdollisuus että varaus epäonnistuu ja sitä ei tästä syystä lopulta pystytä vahvistamaan asiakkaalle. Muistutammekin kiitos-viesteissämme että tilaus ei ole vielä lopullinen vahvistus, vaan lopullisen vahvistuksen lähetämme vasta n. 24 tunnin sisällä kun olemme varmoja että varaus on onnistunut.
        Olemme pahoillamme että tällä kertaa asiakas joutui kokemaan pettymyksen ja ei saanut matkaa haluamaansa kohteeseen haluamallaan hinnalla, ja mikään meidän tarjoamista vaihtoehdoista ei kelvannut. Otamme kaiken palautteen tosissamme, ja vaikka tällä kertaa tiedämme että varaus ei onnistunut varausprosessin aikana loppuunmyydyksi tulleen lennon takia, niin kaikki vastaavat tapaukset tutkitaan perusteellisesti jotta erilaisilta teknisiltä- ja saatavuusongelmilta voidaan välttyä jatkossa, tai tapauksia vähentää, ja ennen kaikkea kommunikaatiota asiakkaan suuntaan parantaa mikäli jotain vastaavaa sattuu jatkossa.
        Top 10 Matkatarjoukset


      • OletJoPuoliksiMatkalla

        En ole koskaan vaatinut yritykseltä mitään ilmaiseksi. Olisin halunnut selvityksen miksen voi saada samoina (minun, tyttöystävän ja lapsien loman ajalle osuvina) päivinä tismalleen maksamaani matkaa, kun sellainen kerran on tarjolla. Olisihan tämä voinut olla lisähinnalla siinä neljäntenä vaihtoehtona? Yleensäkin jos lähdetään lomaa muuttamaan olisi järkevää ja asiallista tiedustella asiakkaan mahdolliset toiveet.

        Tässä MUUTTAMATTOMANA TOP 10 Matkatarjousten viestin alku;
        "Hei Kalle,

        Valitettavasti varauksessanne olevana matkustusaikana 26.2- 2.3 ei ole enää saatavana
        suoria lentoja."

        Ihan heidän omilta sivuilta kävin toteamassa heidän ainakin sellaisia matkoja myyvän. Tässäkin vastineen antanut henkilö sen kertoo. Osoittaa kuinka paljon töitä jäljellä olevien jämien tarjoamiseen on tehty.

        Niin kuin todettua ainoa vaihtoehto mikä meille olisi ollut käytännössä mahdollinen on jälleen muuttamattomana tässä;

        "Vaihtoehto B: Alkuperäiset matkustuspäivät välilaskullisilla lennoilla
        - Tässä vaihtoehdossa on alkuperäiset matkustuspäivänne, mutta 1 välilasku klo 2.40 Tukholmassa.
        Lentoaikataulu:
        HEL 09:05- FCO 14:55
        Tässä vaihtoehdossa ei lisämaksua eikä myöskään palautusta."

        Olen nähtävästi todella tyhmä, kun en
        a) ymmärrä miten välilasku Tukholmassa klo 2:40 on mahdollinen 9:05 Helsingistä lähtevään lentoon. Siinä ei muuten kiirettä pidetä.
        b) löydä mainintaa suorasta paluulennosta? Itse asiassa en löydä mitään tietoa paluulentoon liittyen. Alku "Vaihtoehto B: Alkuperäiset matkustuspäivät välilaskullisilla lennoilla" tarkoittaa minun mielestä kumpaankin suuntaan ja näin sen myös puhelimessa ymmärsin.

        Aika paljon tämän TOP 10 Matkatarjousten täysin yksipuolisen kaupan perumisen vuoksi tullut tutkittua lentojen hintoja. Välilaskulliset lennot ovat lähtökohtaisesti edullisempia, useasti huomattavasti. Herääkin kysymys miksei yritys ollut palauttamassa minulle erotusta.

        Tämän kysymyksen ja koko hienosti hoidetun tilanteen tulen esittämään Kilpailu- ja Kuluttajavirastoon. Tämän lisäksi tulen tekemään valituksen Euroopan kuluttajakeskukseen.

        K.Ä.


    • HEL-ARN-FCO

      Se on vaihtoaika Tukholmassa se 2 tuntia 40 min.

    • Muumipeikko90

      Mitähän OletJoPuoliksiMatkalla ei nyt ymmärrä. Ottamatta kantaa aiempien kokemuksiin, niin tämän henkilön kohdalla sanoisin kyseessä olevan oman tyhmyyden, se että verkkosivustolla näkyy joku tuote edelleen, ei tarkoita sitä että se olisi mahdollista tilata. Kuten esimerkiksi verkkokaupassa, näissäkin kyseinen tuote voi olla loppu. Minusta myöskään tuo 2h 40 minuuttia ei ole järjetön odotus kentällä, edes lasten kanssa. (Ilmeisesti kouluikäisiä jo, kun lomaviikko kyseessä, joten luulisi onnistuvan) Olettettavasti hiihtolomaviikon matkat ovat aina kalliimpia, joten se menee kellä on varaa. Muut voivat sitten matkustaa sesongin ulkopuolella. Rahat on luvattu palauttaa, missä ongelma?

    • Bowmore

      EN KÄYTÄ TÄTÄ FIRMAA TOISTA KERTAA, EI VOI LUOTTAA.
      ONKOHAN SIELLÄ ASIAKASPALVELUA LAINKAAN?

      Varasin tonnin hintaisen viikon matkan Krakovaan. Kysyttävää oli jo pari viikkoa ennen, emailiin ei vastattu. Varsinainen ongelma tuli pari pv ennen lähtöä kun luvattuja lentokenttäkuljetusohjeita ja -voucheria ei tullut. Soittoyritysten lisäksi lähetin emaileja ja palautetta nettilomakkeella mutta en saanut koskaan mitään vastausta. Puhelinpalveluun saattoi vaikuttaa että oli viikonloppu (lähtö maanantaina), mutta kyllä matkajärjestäjän pitäisi palvella joka päivä. Myös kohteesta laitoin sähköpostia koskien paluukuljetusta.
      No Krakovassa huomasin vahingossa nimeni yhden henkilön kyltissä ja minut ohjattiin taksiin (enpä arvannut että minulle oli privaattikyyti). Voucheria ei tarvittu onneksi. Paluupäivänä puhuin hotellin respalle aamiaiselle mennessä että minulle saattaa tulla kyyti. Tyttö tulikin kertomaan kesken aamiaisen että kuljetus tuli. Yli kolme tuntia ennen koneen lähtöä vaikka kentälle puolen tunnin matka.

      • Top10Matkatarjoukset.com

        Hyvä Bowmore,
        Pahoittelemme että yhteydenottoihinne ei ole vastattu. Puhelinpalvelumme palvelee arkisin 9-17:00, ja lisäksi iltaisin ja viikonloppuisin meillä toimii päivitystys joka tarkoittaa sitä että emme ihan aina pääse vastaamaan puhelimeen, mutta mikäli emme ole paikalla, soitamme yleensä takaisin viimeistään muutaman tunnin sisällä. Koska toimistossamme on kuitenkin lähes aina joku tekemässä back-office tehtäviä, vastaamma hyvin usein myös toimistoaikojen ulkopuolella (juuri tällaisten hätätapausten varalta), emme vain mainosta virallisesti että meillä toimisi puhelunpalvelu siihen aikaan. Ongelmatilanteita varten kaikille matkustajillemme joilla on esim. kuljetus tilattuna, toimitamme myös erillisen kuljetuspalveluntarjoajan oman hätäpuhelinnumeron joka yleensä toimii 24/7.
        Luemme myös sähköposteja säännöllisesti toimistoaikojen ulkopuolella. Yritämme orjallisesti vastata jokaiseen lähetettyyn viestiin, mutta aina on mahdollista että jokin viesti jää epähuomiossa vastaamatta. Joskushan käy niinkin että meillepäin lähetetty posti on lähetetty väärään osoitteeseen, ja ei tämän takia ikinä välity meille, tai meidän vastaus menee vastaanottajan roskapostiin (tämä on yllättävän tavallinen ongelma joka ei johdu meistä) ja esim. gmail käyttäjillä postit menevät usein gmailin ns. 'tarjoukset' kansioon josta käyttäjät eivät välttämättä ymmärrä katsoa posteja (tämä on gmailin ominaisuus mihin emme myöskään voi vaikuttaa).
        Ymmärrän palautteestanne että kuljetusjärjestelyt ovat kuitenkin toimineet hyvin, saitte jopa yksityiskuljetuksen jota ette osanneet edes odottaa, joten tämän pohjalta oletan että palvelu on tilattu teille ajoissa ja oikein, ja myös kuljetukseen liittyvä ohjeistus on lähetetty teille ajoissa, mutta ei syystä tai toisesta ole tavoittanut teitä tai mahdollisesti päätynyt teidän roskapostiinne. Harmillista jos ette ole todellakaan saaneet meitä kiinni lukuisista yhteydenottoyrityksistä huolimatta vaikka palvelemme päivittäin jolloin olisimme voineet lähettää kuljetusinfon teille uudestaan. Jos otatte meihin yhteyttä sähköpostitse suoraan [email protected] ja tunnistatte itsenne niin voimme tutkia tarkemmin mitä on mahdollisesti tapahtunut.
        Kiitoksia vielä palautteesta ja toivottavasti saamme teiltä vielä tarkempaa palautetta sähköpostiimme tai puhelimitse.
        Ystävällisin terveisin,
        Top 10 Matkatarjoukset


    • orkkis

      olin matkalla nyt keväällä ateenan likellä olevassa paikassa .Matkaa tutkiessa luki esitteessä että minibaari maksutta käytössä mutta lähtiessä hotellista meidän täytyi maksaa tuotteet onneksi en kuluttanut enempää. vain 37€.Nyt olen yrittänyt saada asiakas palvelua kiinni mutta kukaan ei ei vastaa s-posteihin.
      Hintaan kuului myös kolmen lajin illallinen,todellakin papuja,kasviksia ja liha kastike.
      Aamupala oli ihan sama koko viikon.
      En suosittele....

      • eiikinäenää

        Just. Heti kun firmassa pitäisi ottaa vastuuta, ei saa yhteyttä. Ei puhelimella eikä e-mailitse.
        Karsein firma, johon olen ikinä törmännyt.
        Brhhhhh....Oikein puistattaa töykeä muka palvelu.


    • Vilde

      Oltiin kavereiden kanssa all-Inc lomalla Espanjan Costa Bravalla ja kaikki meni juuri niin kuin oli luvattu. Myös kysymyksiini vastattiin vuorokauden sisällä sähköpostin lähettämisesta. Ostan tulevaisuudessa varmasti uuden matkan heiltä!

      Ainoa asia mikä vähän ärsytti oli lisäpalveluna ostettu lentokenttäkuljetus: 45min lennon laskeutumisesta on aika tiukka, varsinkin jos on ruumaan kirjattuja matkalaukkuja. Kaikki meni kuitenkin hyvin, vaikkakin aiheutti turhaa stressiä.

      • top10matkatarjoukset.com

        Kiitoksia positiivisesta kommentista!
        Tuo 45min aikaraja annetaan ohjeistuksessa jotta matkustajat eivät jäisi vetelehtimään lentokentän kauppoihin tai vessoihin, ja ymmärtäisi hakeutua kokoontumispisteeseen viipymättä (ainakin yksi matkustajista, jos toinen syystä tai toisesta jäisi odottamaan esim. laukkuja jos niitä odotellessa menisi tavallista pidempään). Näin muiden matkustajien ei tarvitse odottaa mattimyöhäisiä, ja palvelu toteutuu kaikille keskimäärin hyvin. Harvemmin kuitenkaan bussi lähtee tasan 45min laskutumisen jälkeen, vaan kyllä näissä jonkin verran pelivaraa on. Pahimman sattuessa, ja kohteesta riippuen, kuljetuksia lähtee kuitenkin säännöllisin välein myös myöhemmin, joten jos esim. lento saapuisi kohteeseen pari tuntia myöhässä, ja tämän takia myöhästuisi siitä alunperin varatusta yhteiskuljetuksesta, niin seuraava kuljetus lähtee yleensä jo 1-2h sisällä. Sen sijaan jos on varannut ja maksanut yksityiskuljetuksen niin kuljettaja on aina vastassa riippumatta siitä mihin aikaan kone laskeutuu, ja mitään ylimääräistä odotusaikaa ei tule vaikka kone olisi myöhässä.
        Yst terv
        Top 10 tiimi


    • mardu10

      kirjoitan tätä kotoani vaikka pitäisi olla koneessa menossa malagaan. kentällä ollessani selvisi lentoni lähteekin 20:35 vaikka varaus oli 13:15. eipä siinä pahoittelut paljon lämmitä kun matka-aikaa muutetaan ilmoittamatta. varausvahvistuksessa lukee 13:15 vieläkin kun katsoin matka-asiakirjaa.

    • Epätietoine

      Olen varannut 2.7.2018 matkan Budapestiin, mutta varausvahvistusta ei lupauksista huolimatta ole tullut sähköpostiin, alkaa epäilyttää että onko tämä top10 jokin huijausfirma. Olen myös laittanut sähköpostia muttei kukaan vastaa eikä chat ole toiminnassa

      • Top10Matkatarjoukset.com

        Varausvahvistus lähetettiin 3 tuntia varauksen jälkeen. Tietoturvasyistä emme voi laittaa tähän kuvakaappausta lähetetyistä viesteistä todisteena mutta kun tällaista palautetta saa kohta 8 toimintavuoden ja 25,000 vuosittaisen matkustajan jälkeen niin pakkohan tähän on jotain vastata. Olisi ollut ystävällistä jos palautteen jättäjä olisi tullut takaisin kommentoimaan miten tässä lopulta kävi, ettei muille jää epävarma kuva toiminnastamme.

        Yleisin syy miksi varausvahvistusta ei ole vastaanotettu johtuu hotmailin, gmailin ja vastaavien sähköpostipalveluntarjoajien roskapostisuodattimista. Varausvahvistukset päätyvät roskapostiin josta asiakas ei osaa niitä etsiä. Joskus ne toki katoavat "kyberavaruuteen" eivätkä päädy edes roskapostiin mutta 99,9% tapauksista ne löytyvät roskaposteista, tai gmailin tapauksessa postit menevät myös gmailin tarjoukset/mainokset välilehdelle josta vielä harvempi osaa niitä etsiä.
        Tämä on kiusallinen ongelma, mutta soittamalla meille osaamme usein neuvoa mistä ne löytyvät.

        Sen sijaan valittamalla suomi24 seinälle että ei ole saanut varausvahvisusta ei ratkaise itse ongelmaa, koska emme käy tällä seinällä tarpeeksi usein :)


      • low10firma

        Voi #$%# mikä kusetusfirma. Eikä "asiakaspalvelua voi kutsua asiakaspalveluksi. Oikea kiusaaja-firma.
        Ja vaikka omistus olisi missä, firmaa koskevat Suomen kuluttajalait. Näin totesi kuluttaja-asiamies. Vaatikaa rahanne, palvelunne yms kuten mokoma ihme-firma lupaa. He päättävät hintansa,
        asiakkaalle kuuluvat juuri ne palvelut jotka luvattu.


    • Muffet

      Top10 matkoille ei missään nimessä kannata lähteä, mikään ei toimi sovitusti eikä mikään vastaa sitä mitä ko. matkanjärjestäjän sivustoilla mainostetaan. Ei tule varausvahvistuksia, vasta kun olet kysellyt ja pyytänyt moneen kertaan. Hotelli vastaa huonoa hostellia, kuvat on ihan muuta. Samoin lentokenttäkuljetukset ovat bluffia, kukaan ei ole vastassa, ei ole kylttiä niinkuin muilla matkanjärjestäjillä tai sovittua kokoontumispaikkaa. Maksu on kyllä peritty ja paikan päällä joudut vielä hankkimaan ja maksamaan kyydistä. Hyvin epävarma ja epäluotettava matkanjärjestäjä.

      • Top10Matkatarjoukset.com

        Muffet, Olemme pahoillamme että hotellinne ei vastannut odotuksia. Kuten vastasimme teille jo sähköpostitse, olitte varanneet meidän sivuilta lento hotellipaketin, jossa hakutuloksissa on saatavana KAIKKI Budapestissa olevat hotellit (yli 1000 eri vaihtoehtoa) , niin hyvät kuin huonot. Tällä kertaa emme ole voineet vaikuttaa hotellivalintaanne, ja kyseistä hotellia emme käytä valmiissa matkatarjouksissamme koska se ei täytä minimi laatuvaatimuksiamme, mutta emme myöskään voi estää asiakkaita varaamasta sitä meidän vapaasta hotellihausta jos he itse katsovat sen olevan heille hyvä valinta. Valmiissa paketeissamme sen sijaan yritämme valvoa hinta-laatusuhdetta ja teidän valitsemaanne hotellia emme olisi itse paketoineet valmiisiin matkatarjouksiimme.

        Mitä lentokenttäkuljetukseen tulee, omien sanojenne mukaan ette soittaneet ohjeissa olevaan hätänumeroon kun ette löytäneet kuljettajaa sen takia että teidän puhelimessa on ulkomaan soitonesto. Ennen matkaa teille lähetetyissä kuljetusohjeissa neuvomme nimenomaan soittamaan hätänumeroon mikäli kuljettajaa ei löydy tapaamispaikalta (tai muun ongelman takia). Siitä syystä hätänumero on olemassa. Lentokentät ovat nimittäin niin kaoottisia että joskus kuljettaja ja asiakas ei löydä toisiaan kuin vasta pienen etsinnän jälkeen, tai muuten vain asiakas harhaantuu väärälle paikalle vaikka ohjeistuksessa on annettu tarkka paikka. Soitto hätänumeroon tässä tilanteessa olisi ratkaissut tämän ongelman muutamassa minuutissa.


    • Arsolo

      Olemme olleet jo kolme kertaa kyseisen toimiston matkoilla ja kaikki ovat onnistuneet. Hotellit olleet ok ja vuokra-auto/kuljetukset onnistuneet. Tulemme edelleenkin käyttämään.

    • IhanÄlytöntä

      Tämä on todella huonon palvelun yritys. Olen pyytänyt infoa matkalahjakortin kanssa, mutta lupaavat auttaa, vaan koskaan ei ole apua tullut. Suosittelen, että matkat ihan muiden sivustojen ja yritysten kautta.

      • Top10Matkatarjoukset.com

        Hei, olemme pahoillamme jos ette ole saaneet tukea/infoa matkalahjakortin käyttöön. Yritin katsoa asiakaspalvelumme viesteistä jos sieltä olisi löytynyt jokin keskeneräinen kysely liittyen matkalahjakortin lunastamiseen, mutta en löytänyt, ja "ihanälytöntä" nimimerkistä en voi myöskään päätellä kuka tämän kommentin takana on :-) , joten en voi tehdä tarkempia hakuja . Näinollen pyytäisin teitä olemaan asiakaspalveluumme uudemman kerran yhteydessä niin voimme seuraavan kerran palvella teitä paremmin:
        358-9-23165780
        [email protected]

        Yst terv
        Top 10 tiimi
        P.S. Muistutan että tälle palstalle ei kannata laittaa asiakaspalvelutiedusteluja koska emme monitoroi tätä Suomi24 keskustelupalstaa säännöllisesti. Nopeimman vastauksen saa soittamalla tai emailitse.


      • karseafirma

        Hyvä, ettette ehdi vastata täälläkään...ette tee sitä firmassanne muutenkaan.
        Käyttäkää kaukaa koko feikki-pelleyritys, jonka asiakaspalvelu on apinoiden planeetalta = sitä ei asiallista ole.


    • Rea12

      Kolme kertaa Fuengirolassa top 10 matkalla, halvin 3 viikkoa joulukuussa noin 630 puolihoito. Huhtikuussa tänä vuonna 2 viikkoa vähän yli 800€. Joulukuussa lento Norwegian, keväällä Finnair, Finnairilla lento kalliinpaa. Hyvä matkatoimisto, pitää vaan tilata ajoissa ei mitään äkkilähtöjä.

    • tyytyväinen

      Meidän kohdalla kaikki toimi hyvin, hotelli oli mistä maksettiin ja järjestelyt kohdillaan. Säästettiin muutama sata euroa verrattuna siihen mitä matka olisi maksanut itse järjstettynä, eli säästöä tuli n. 50 eur per henkilö. Yleensä järjestän itse matkat mutta tällä kertaa tuli halvemmaksi top10 stä.

    • HKblå

      Oon ollu useasti 10 matkojen lomilla, kertaakaan en oo pettynyt, päin vastoin,kuukauden päästä taas seuraavan kerran. Voin suositella!

      • karseafirma

        Voi kauhistus. Ikinä ei mokomasta firmasta mitään!!!!


    • matkustusnainen
    • Nanneliini

      Olen niin pettynyt ja vihainen vielä vuosienkin jälkeen tämän matkatoimiston epäluotettavuuteen. Tyttäreni ja hänen kaverinsa (silloin molemmat vähävaraisia opiskelijoita) olivat säästäneet pitkään ja varanneet Kyproksen matkan tältä huijarimatkatoimistolta. Norjan konkurssiin menneen toimiston tilanteesta johtuen ja koska matka oli maksettu suoraan rahalla (tytöillä ei ollut luottokorttia), he eivät päässeet matkalle ja rahat menivät sen sileän tien. Top-10 Matkat kieltäytyi palauttamasta rahoja, eikä niitä saaneet takaisin kuin ne, jotka olivat luottokortilla maksaneet.
      Palautusta yritettiin kuluttaja-asiamiehen ja vaikka minkä kautta, mutta tämä matkatoimisto pääsi, kuin koira veräjästä. Eniten suretti tyttöjen ukkaan menneet säästöt,; he kun olivat jääneet monista ostoksista ja huvituksista paitsi säästäessään tähän etelänmatkaan.Valitettavasti kodeistammekaan ei pystytty heille uutta matkaa kustantamaan. En ikipäivänä ostaisi tältä matkatoimistolta yhtään mitään, enkä todellakaan suosittele kenenkään muunkaan heidän puoleensa kääntymään. Olen yrittänyt elää niin, etten koskaan kadehdi ketään, enkä toivo toiselle pahaa, mutta tässä tapauksessa toivon, että vielä jonain päivänä tämä toimisto ja siellä päätöksiä tekevät saisivat ansionsa mukaan.

    • Vanhat

      Ainakin Dubaihin ja Abu Dhabiin mainostettu exlusive matkan etukäteis järjestelyt tökkivät pahasti. Nähtäväksi jää saammeko luvattuja vouchereita ennen reissua, joka on jo ma 7.1. Puhelimessa luvataan jo dokumentit lähettää ja mitään ei tapahdu, eli tämä viimeinen kerta "top" 10 matkojen asiakkaana!

    • Pohjanoteeraus

      Aivan surkia all inclusive matka Costa del Silencioon Teneriffalle. Hotelli Annapurna on kuin jokin venäläinen bunkkeri. Top10 myi allinclusive matkan, jossa ei koko aikana ollut tarjolla vesipulloja. Väljähtynyttä limsaa automaatista ja tietysti kalijaa, mutta kun en niitä käytä.
      Tulimme aamuyöllä hotelliin, niin olisi toivonut, että jääkaapissa olisi ollut jotain juotavaa niinkuin muissakin all inc paikoissa.

      Mutta ei, tyhjä, jäinen jääkaappi.:( Aurinkopedit olivat kovia, muovisia hässäköitä, mutta yllätys, yllätys: sait ostaa siihen patjan 1€ hintaan/päivä. Ei paha hinta, mutta ei todellakaan all inc.. eikä siitä missään kerrottu. Niin karsea hotelli, etten eläissäni ole ollut. Betoniseinät portaikossa ja kolkot pitkät, tuuliset käytävät. Huoneemme lukko ei millään meinannu aueta henkilökunnan toimestakaan. Lupauksista huolimatta, lukkoa ei käyty korjaamassa. Onneksi mies oppi sen lukon oikut, minäen koskaan saanut sitä auki. Missä hotellissa nyt enää avaimia on? Nehän pelittää korteilla.

      Makuuhuoneen ikkunasta oli jyrsitty pala pois. Jonkun eläimen ulosteet vaan oli jäljellä. YÄK.

    • karseafirma

      Luotettava on sana, jota kyseinen yritys ei tunne.
      Asiatonta nk palvelua.
      Ei ikinä enää tuohon firmaan päin edes kusta!

    • Anonyymi

      Huonoin ja sekavin matkanjärjestäjä tähän mennessä noin 10 matkanjärjestäjien matkoilla oltuani. Ei tahdo selvitä mikään matkaan oleellisesti liittyvä tieto ja reissulla tulee yllätyskuluja esim. matkatavaramaksut eivät sisälly ” pakettiin”!

      • Anonyymi

        Kaikissa tarjouksissamme on selkeä "mitä sisältää" lista. Tämä lista löytyy sekä paketin kuvauksesta keskeltä tekstiä että kuvauksen oikeasta laidasta hyvin keskeiseltä paikalta.

        Tässä on esimerkki yhden paketin sisällöstä:
        --
        Mitä sisältyy:
        Lento
        Majoitus
        Aamiainen
        Käsimatkatavara
        ---

        Mielestämme lista on hyvin selkeä. Ruumaan kirjattavat matkalaukuthan ovat tänä päivänä lisämaksullisia lähes kaikilla lentoyhtiöillä, ja näin eivät myöskään sisälly meidän matkapakettien hintaan (ja jos poikkeuksellisesti sisältyisi niin ne olisi listattu tähän "mitä sisältyy" listaan). Matkalaukut ovat sen sijaan lisämaksullisia ja niiden hinta löytyy matkatarjouskuvauksen välilehdeltä lisäpalvelut "maksulliset lisäpalvelut kohdan alta". Ts. myös lisämaksullisen matkalaukun hinta on selkeästi ilmoitettu.
        Lisäksi matkavahvistuksen liitteenä on paljon tietoa käsitavaramatka- ja ruumalaukkukäytännöistä eri yhtiöillä, matkalaukkujen kokorajoituksista, checkin käytännöistä jne. Mahdolliset matkalaukkumaksut eivät siis pitäisi tulla yllätyksenä.


        Ystävällisin terveisin,
        Top 10 asiakaspalvelutiimi


      • Anonyymi

        Tämä lukee heidän matkakuvauksessaan’ näin voidaan tarjota edullisempi hinta niille jotka matkustavat käsimatkatavaroilla.


    • Anonyymi

      Ollaan just Espanjassa. Upea matka 6 päivää. Gran Hasienda, Saloun lähellä on La Pinenda, All inclusive toimii, siisti hotelli, hyvät sängyt 2X120 cm. Ja altaat, pitkä hiekkaranta lähellä. Bussilla pääsee Tarraconaan. Finnair vei Barcelonaan, ja linja-auto odotti meitä. Kiitos TOP 10, kaikki toimi (ohjeet luimme tarkasti). Tullaan toistekkin näille reissuille.

    • Anonyymi

      Järkyttävä matkatoimisto!!! VÄLTTÄKÄÄ!!!

      • Anonyymi

        Voitko perustella? Tuntui, että täällä haukutaan nyt haukkumisen ilosta..


    • Anonyymi

      Olen kokeeksi etsinyt matkan Top 10- matkatoimistosta.
      Antaa viikon matkan hinnaksi esim: "alk. 472 € / 7 vrk henkilö".
      Mitä tuo "alk." eli alkaen tarkoittaa?
      Muilla matkatoimistoilla on täsmällinen hinta.

      • Anonyymi

        Muut matkatoimistot markkinoivat matkoja ihan samalla periaatteella, alkaen hinnalla. Tämä siitä syystä että markkinoinnissa ei voi mainita kaikkien lähtöpäivien tarkkoja hintoja, koska ne ei mahtuisi mainoksiin. Lähtöjähän voi olla satoja, kaikissa eri hinnat ja lisäksi hinnat muuttuvat jatkuvasti muutenkin.
        Sen sijaan tarkka hintaa löytyy hintakalenteristamme kunkin lähtöpäivän kohdalta. Huomioitavaa tässäkin on se että jos esim. lähtöpäivälle 16.3. saa tarkan hinnan, ensin mainittu hinta on sekin alkaen hinta sille lähdölle, koska saatu hinta saattaa viitata hintaan johon lentojen lisäksi kuuluu majoitus standard huoneessa ja aamiainen, mutta paketin voi päivittää lisämaksusta esim. superior huoneeseen ja puolihoitoon. Näin ensin mainittu alkaen hinta kasvaa, koska asiakas on valinnut alkaen hintaa kalliimman ateriavalinnan sekä kalliimman huonetyypin.
        Samat periaatteet siis kaikilla matkatoimistoilla.
        t, Top 10 asiakaspalvelutiimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut matkatoimistot markkinoivat matkoja ihan samalla periaatteella, alkaen hinnalla. Tämä siitä syystä että markkinoinnissa ei voi mainita kaikkien lähtöpäivien tarkkoja hintoja, koska ne ei mahtuisi mainoksiin. Lähtöjähän voi olla satoja, kaikissa eri hinnat ja lisäksi hinnat muuttuvat jatkuvasti muutenkin.
        Sen sijaan tarkka hintaa löytyy hintakalenteristamme kunkin lähtöpäivän kohdalta. Huomioitavaa tässäkin on se että jos esim. lähtöpäivälle 16.3. saa tarkan hinnan, ensin mainittu hinta on sekin alkaen hinta sille lähdölle, koska saatu hinta saattaa viitata hintaan johon lentojen lisäksi kuuluu majoitus standard huoneessa ja aamiainen, mutta paketin voi päivittää lisämaksusta esim. superior huoneeseen ja puolihoitoon. Näin ensin mainittu alkaen hinta kasvaa, koska asiakas on valinnut alkaen hintaa kalliimman ateriavalinnan sekä kalliimman huonetyypin.
        Samat periaatteet siis kaikilla matkatoimistoilla.
        t, Top 10 asiakaspalvelutiimi

        Kiitos vastauksesta.


      • Anonyymi

        Riippuu minä päivänä lennot, sillä lentojen hinnat vaihtelee päivitin. Voit toki halutessasi maksaa korkeamman jonkun toisen matkatoimiston esittämän vakiohinnan tai säästää näin. ITS up to you


    • Anonyymi

      Aivan hanurista. Hotellille kuljetusta odotettu jo kaksi tuntia, mutta kaikki levittelee käsiään.

    • Anonyymi

      Oltiin Top10 kiertomatkalla bussilla Pohjois-Kyproksella. Aika kivasti meni. Tosi edullinen kokonaisuus. Käynnit koru- ja nahkatehtaissa kannattaa jättää väliin. Niillä on jokin diili oppaan kanssa joka ei kerro, että hinnat on Turkin liiroissa vaikka hintalapuissa on summien perässä euron symboli.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt lukuisia kertoja. Aina kaikki toiminut moitteettomasti. Ei mitään ongelmia!

      • Anonyymi

        Täydennän vielä kommenttiani will ihmettelen suuresti näitä kokemuksia täällä. Olen ollut Roomassa, Espanjassa monta kertaa, Bulgariassa, Tallinnassa, Budapestissa.. eikä koskaan mitään valittamista! Myös ystäväni tuotiin turvallisesti kotiin kesken korona kriisin kun Espanja yhtäkkiä tyhjättiin turisteista. Aion käyttää jatkossakin! Edullisia jopa superhalpoja matkoja tehnyt näin ja aion tehdä jatkossakin,


    • Anonyymi

      Yksi matka käytynä kesällä 2019 Espanjaan; kaikki sujui hyvin ja oli kivaa. Toinen matka peruuntui koronan vuoksi, ja nyt on vaikeaa... kun ongelmia ilmenee, niin asiakaspalvelu on todella hidasta, asiatonta ja surkeaa. Rahoja ei meinaa saada pyynnöistä huolimatta takaisin, vaikka siihen on laillinen oikeus. Kirjoittivat väkisin lahjakortin, vaikka siihen ei ole missään vaiheessa annettu suostumusta. Ja asian korjaus tuntuu mahdottomalta. En suosittele.

    • Anonyymi

      Ostavat halpalentoja joita ei voi perua ja käärivät siitä "matkapaketin". Sitten kun perut matkan saat alle puolet maksamastasi hinnasta takaisin. Yhtäkkiä lennon hinta onki kalliimpi kuin hotellin, vaikka lentoa ei voi perua.
      Epäluotettava firma, ei mikään matkatoimisto. Voit itsekkin ostaa halpalennon ja varata hotellin, mitä siihen TOP10 tarvitaan?
      Mikä TOP10? Ei ainakaan palvelussa. Tylyttävää määräilyä ja ukaaseja vaan.

    • Anonyymi

      Moikka!
      Teemme tutkielmaa Tampereen Ammattikorkeakoulussa siitä, mikä tekee matkustamisesta sekä hotelleista mahtavia, ja miten niistä voisi tehdä vielä parempia.

      Tämä kysely on tarkoitettu ihmisille, jotka ovat kiinnostuneita matkustamisesta ja antavat paljon arvoa korkealaatuisille kokemuksille sekä hotellissa että sen ulkopuolella :)

      Olisimme todella kiitollisia jos antaisitte noin 5-10min ajastanne tekemällä kyselyn!

      Tässä linkki: https://my.surveypal.com/app/form?_d=0&_sid=1280456419&_k=bMY5tCIt-t9JUpckE3dapHWuDXUssxpAhnDsiyqX-SPHiOnGlrzWouKrsVehvXLv

      Kiitos paljon avusta!

    • Anonyymi

      Koronan takia matka peruuntui, 9kk odotimme rahoja ja saimme vain tyhjiä lupauksia. Firma ei millään maksa takaisin.

      • Anonyymi

        Täysin vastuuton firma (1 henkilön osakeyhtiö suomalainen ja rekisteröity Espanjaan) . Meillä myös koronan takia peruttu matka 14.3.2020 ,eivät ole palauttaneet rahoja lukuisista yhteydenotoista huolimatta. Selittelevät milloin minkäkinlaisilla syillä, tulemme katsomaan tämän keissin läpi perinjuurin, myös Espanjan kuluttajaviranomaisen kautta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin vastuuton firma (1 henkilön osakeyhtiö suomalainen ja rekisteröity Espanjaan) . Meillä myös koronan takia peruttu matka 14.3.2020 ,eivät ole palauttaneet rahoja lukuisista yhteydenotoista huolimatta. Selittelevät milloin minkäkinlaisilla syillä, tulemme katsomaan tämän keissin läpi perinjuurin, myös Espanjan kuluttajaviranomaisen kautta!

        MIten kävi? Saitteko rahat? Minulla on sama juttu. Matka peruttiin viiden päivän päästä varauksesta toukokuussa. Rahoja ei ole edelleenkään palautettu. Olemme lähettäneet useita sähköposteja ja soittaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIten kävi? Saitteko rahat? Minulla on sama juttu. Matka peruttiin viiden päivän päästä varauksesta toukokuussa. Rahoja ei ole edelleenkään palautettu. Olemme lähettäneet useita sähköposteja ja soittaneet.

        Me ollaan saatu kaikki rahat takaisin koronan takia peruutetuista matkoista. Oli varattuna 2 matkaa saman firman kautta. Lopulta kaikki hyvin, pari kuukautta jouduttiin odottamaan mutta näin jälkikäteen se taisi olla aika normaalia kun koko maailma pysähtyi samalla hetkellä. Syksyllä 2021 käytiin vielä Espanjassa ja silloin kaikki sujui moitteetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin vastuuton firma (1 henkilön osakeyhtiö suomalainen ja rekisteröity Espanjaan) . Meillä myös koronan takia peruttu matka 14.3.2020 ,eivät ole palauttaneet rahoja lukuisista yhteydenotoista huolimatta. Selittelevät milloin minkäkinlaisilla syillä, tulemme katsomaan tämän keissin läpi perinjuurin, myös Espanjan kuluttajaviranomaisen kautta!

        Saitteko rahanne?


    • Anonyymi

      Todellakaan en suosittele matkatoimistoa kun vahvistivat hotellin ja pyysivät ennakkomaksua ja tulikin tieto, että ei ollu vapaana. Nyt eivät tunnu palauttavan rahoja vaikka lupasivat 14 pv sisällä.

      • Anonyymi

        Tuliko rahanne takaisin?


    • Anonyymi

      Olemme lähdössä 3.05-22 kolmeksi viikoksi fuengirolaan Las palmers
      hotelliin!
      Hyväksytäänkö matkalle henkilökortilla?
      passit vanhentuneet??
      Liisa ja Jarmo Mononen
      Hämeenkatu 27-29 A27
      05800 Hyvinkää

      [email protected]

      • Anonyymi

        Toimiko pelkkä uusi henkilökortti kun kanarian saaret ovat poikkeus , Euroopan alue?


    • Anonyymi

      Olen ollut 2 kertaa top10 matkoilla ja seuraavan kerran lähden 22.11 Kaikki on toiminut tosi hyvin , Olen tehnyt aina tilauksen soittamalla siellä vastaa erittäin ystävällinen ja asiansa osaava henkilö , he hoitavat kaikki matkaan liittyvät asiat hyvin ja edullisesti. Suosittelen

      • Anonyymi

        Sujuiko nyt matkanne hyvin? Heillä nyt super tarjouksia manner Espanjaan. Mietityttää...


      • Anonyymi

        Onko nyt kun korona rajoitukset ohi Euroopassa, tämä firma ok/ luotettava? Kiitos teille jotka vastaatte asiallisesti.


    • Anonyymi

      Onko tuoreita matkailijoita tämän yrityksen reissuilta jotka voisivat tuoreimmat kokemukset jakaa tänne?

      • Anonyymi

        Olimme Fuengirolassa 27.10-10.11. Kaikki meni hyvin niinkuin aina Top 10 matkoilla. Olemme jo monta vuotta käyneet eikä ole valittamista. Halpoja matkoja, taas mennään syksyllä. Miksi maksaa enemmän kun kaikki toimii. Suosittelen Top 10 matkaa.


    • Anonyymi

      Olemme monta kertaa käytyänyt Top10 ja kaikki on pelannut tosi hyvin

      • Anonyymi

        Missäpäin olette käyneet, ei tarkkoja kuvauksia mutta esim.kaupunki tms ?
        Ja oletteko käyttäneet mitä lentoyhtiötä heidän kauttaan? Kiitos.


    • Anonyymi

      Onko luottokortilla maksettava matka heillä luotettavaa ? Kun on ulkomaalainen yritys kyseessä. Onko kokemuksia.

      • Anonyymi

        Monta kertaa käyty Top 10 matkoilla. Maksan aina luottokortilla. Corona aikana saitiin rahat takaisin. Monta kuukautta meni kylläkin mutta niin on kuulemma mennyt muillakin matkanjärjestäjillä. Aina ystävällinen asiakaspalvelija puhelimessa. Lentokenttä kuljetukset toimineet tosi hyvin. Hotellit ovat olleet semmoiset kuin on luvattu. On peräti annettu alennustakin matkasta. Olemme olleet tosi tyytyväisiä. On edullisia matkoja, käydään nykyään aina Top 10 matkalla. Seuraava on maksettu. 27.09 mennään taas lämpöön.


    • Anonyymi

      Oltu 3 talvee fuengirolassa 10 matkoilla ja ei voi moittia toiminut hyvin ja ovat jopa soittaneet perään jos eivät ole heti pystyneet vastaamaan puheluun

    • Anonyymi

      Olemme aina saaneet heiltä loistavaa palvelua, ja mielestämme myös kilpailukykyisen hinnan.

    • Anonyymi

      Älä vaan varaa ei voi luottaa mikä odottaa perillä!

    • Anonyymi

      Olemme saaneet aina erinomaista palvelua top kympiltä. Kerran jouduimme keskeyttämään matkan ja palaamaan Suomeen läheisen kuolemantapauksen takia ja saimme todella ystävällistä ja nopeata palvelua paluulentojen muuttamiseksi. En voi muuta kuin suositella.

    • voiko tähän top10 matkatarjousfirmaan luottaa?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      252
      2374
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1794
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1505
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1493
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      907
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      712
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      710
    Aihe