Paul Saar sähkötupakat

Electricsmoke11

Kenellä kokemuksia paul saar merkkisistä sähkötupakoista ? Tilasin sellaisen ei tupakan näköisen ja mietin onko nuo ihan hyviä. Luin pelottavia juttuja noihin liittyen joten hieman mietityttää tilasinko ihan paskaa..

259

15230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyy

      Mulla on ollut käytössä tuo ko. malli nyt 5kk, eikä suurempia valittamisen aiheita. Akku on hieman tehoton, mutta koko taas varsin taskuunsopiva. Omassa käytössäni tuo on lähinnä työpaikalla ja kahden akun voimin selviää lyhemmän kaavan kapakkaillastakin. Kotikäytöön olen hommannut Joyetechin Ego-Twistin tilpehööreineen.

      Nuo vanutäytteiset patruunat tuppaavaat uutena kuumenemaan aika lailla, mutta olen huomannut sen vähenevän, kun käyttökertoja tulee pohjille lisää. Höyryntuotto riippuu paljolti nesteistä. Nämä pienet patruunat eivät luonnollisestikaan tuota ihan maksimimäärää höyryä, mutta oikeilla nestevalinnoilla (itselläni VG-pohjaiset) höyrynkin saa ihan mukavalle tasolle.

      Kunhan omaat akkuja vähintään kaksi ja pystyt elämään tuon suhteellisen pienen nestemäärän kanssa (jonka nuo patruunat imevät), niin kyllä tuolla höyryttelyn kanssa alkuun pääsee.

      • Löytyy

        Ach, tarkoititkin tuota isompaa mallia. Siitä mulla ei ole kokemusta. Ulkonäöllisesti se näyttää Ego-vehkeeltä, mutta PS:n tietäen kierteet lienevät epäyhteensopivat muiden clearojen kanssa. Aiempi kommenttini liittyi siihen pienempään, enemmän perinteistä savuketta muistuttavaan. Pistä raporttia kun olet saanut laitteen ja vedellyt testit :)


      • Ketjun aloittaja

        Tuliko sulle miten nopeasti se tilattu paketti? Ite tilasin heti maanantai aamuna ja ois kiire saada perjantaina viimestää se paketti... onko mitään toivoa..


      • kiinnostunut

        Sopiiko paulsaarin normaalin tupakan näköiseen minkä vaan merkkiset patruunat?


      • Sig__ge___
        kiinnostunut kirjoitti:

        Sopiiko paulsaarin normaalin tupakan näköiseen minkä vaan merkkiset patruunat?

        Haluaisin tietää myös! Olisiko jollain vinkkiä mitkä patruunat käy paulsaaren tupakan näköiseen sähköröökiin, kun paulsaarin patruunat ovat poistumassa paulsaaren kaupasta! :O


      • Sig__ge___ kirjoitti:

        Haluaisin tietää myös! Olisiko jollain vinkkiä mitkä patruunat käy paulsaaren tupakan näköiseen sähköröökiin, kun paulsaarin patruunat ovat poistumassa paulsaaren kaupasta! :O

        Mä kokeilin joskus siihen traditionaaliin jotain patruunoita muita ku PS:n patruunoita, eikä toiminut. Tilasin sitten itelleni säilöön läjän patruunoita, et voin höyrytellä rauhassa.


      • Kovajätkää

        Jos ostaa tuon Traditionalin nii voiks siihe patruunaa lisätä nestettä ettei tarttis ostaa aina ostaa patruunoita ?


    • p...i

      Löytyy paljon juttua aiheesta eli älkää missään nimessä tilatko noita lelutuotteita.

      • Avalon33

        No suositteleppas sitten jotain hyvää halpaa suomalaista... siis suomalaiselta nettisivulta mieluiten !!


      • hommatoimii
        Avalon33 kirjoitti:

        No suositteleppas sitten jotain hyvää halpaa suomalaista... siis suomalaiselta nettisivulta mieluiten !!

        Tilaa täältä, tai ainakin käy katsomassa. Tuotteet tulevat Saksasta ja Hollannista. On edullinen, luotettava ja Suomen kielinen, itse olen tilannut kaksi kertaa.

        Eli tässä linkki: http://www.startsmog.com/


      • Avalon33
        hommatoimii kirjoitti:

        Tilaa täältä, tai ainakin käy katsomassa. Tuotteet tulevat Saksasta ja Hollannista. On edullinen, luotettava ja Suomen kielinen, itse olen tilannut kaksi kertaa.

        Eli tässä linkki: http://www.startsmog.com/

        Todella vaikea tilata tuotteita jos ei ole aikaisemmin tilannut.. just kun kaikki ei käy kaikkiin ja on kaikenmaailman atomisaattoria ja tankkia ymsyms... ellei ole valmista aloituspakkausta.. voisiko joku kertoa mitä kaikkea tilaan ? Hittolainen kun meni vaikeaksi...


      • hommatoimii
        Avalon33 kirjoitti:

        Todella vaikea tilata tuotteita jos ei ole aikaisemmin tilannut.. just kun kaikki ei käy kaikkiin ja on kaikenmaailman atomisaattoria ja tankkia ymsyms... ellei ole valmista aloituspakkausta.. voisiko joku kertoa mitä kaikkea tilaan ? Hittolainen kun meni vaikeaksi...

        Kun tilaat perus eGo:n aluks niin siihen käy käytännössä kaikki atomisaattorit, boget, tankit ja cartot. jos tilaat näitä "kummallisia" paul saar tuotteita niin niihin ei käy mitkään muut kuin heidän tuotteensa ja he sitovat sinut heidän kalliiseen "kartelli" juttuunsa.

        Pari esimerkkiä: jos haluat edullisen ja kokeilla sähkötupakkaa (tällä pääsee hyvin alkuun), niin tilaa tämä 1: http://www.startsmog.com/product/42/single-ego-ce4

        Jos haluat heti panostaa ja kunnon vehkeet niin tilaa tämä: http://www.startsmog.com/product/41/lavatube-21-2200mah ja siihen tietysti vielä tankki, eli tämä: http://www.startsmog.com/product/90/kanger-protank-kit

        Sitten tarvit enään nesteet ja kukin tykkää mistä tykkää... kokeilemalla se selviää. Itse tykkään tilata nesteet täältä: http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=72 ja VG USA Mix on suosikkini. Ps. nesteitä voit myös tilata startsmoginiglta ja ehkä aluksi kannattaakin, saat välineet ja nesteet samassa paketissa.

        Toivottavasti oli tästä apua. Aluksi tämä vaikuttaa vaikealta ja sekavalta, mutta kun pääset vähän sisään tähän hommaan niin se on ihan helppoa.


      • hommatoimii
        Avalon33 kirjoitti:

        Todella vaikea tilata tuotteita jos ei ole aikaisemmin tilannut.. just kun kaikki ei käy kaikkiin ja on kaikenmaailman atomisaattoria ja tankkia ymsyms... ellei ole valmista aloituspakkausta.. voisiko joku kertoa mitä kaikkea tilaan ? Hittolainen kun meni vaikeaksi...

        Piti vielä lisätä että olen harrastellut tätä hommaa jo reilu 1.5v. Ja kysyä saa ja yritetään neuvoa parhaimpiemme mukaan.


      • Arska 57
        Avalon33 kirjoitti:

        No suositteleppas sitten jotain hyvää halpaa suomalaista... siis suomalaiselta nettisivulta mieluiten !!

        Finnvapelta oon kaikki tilannu . Ei vielä ainaskaan oo ongelmia ollu.Tuotteet tulee Espanjasta mutta palvelu on suomenkielistä. Kamat tulee noin 4 päivässä postilaatikkoon ( tai postiin jos haluu ) Suosittelen.


      • 1 v
        hommatoimii kirjoitti:

        Piti vielä lisätä että olen harrastellut tätä hommaa jo reilu 1.5v. Ja kysyä saa ja yritetään neuvoa parhaimpiemme mukaan.

        Itselläni on modi: Nautilus Aspire. Annapa vinkkejä Oil Headin "päivittäiseen" puhdistamiseen ?


    • rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

      Vaikka tosta ylläolevasta linkistä löytyy ego aloituspakkauksia tai vision spinner aloituspakkauksia ja siihen otat ainoastaan nesteet lisäksi niin saat ihan hyvät vehkeet. Löytyy manuaali akkuja tai automaattia mitä tykkää kukakin käyttää

    • Finnwape
      • tyhgbn

        Eipä kovin kummoinen, pienet akut mutta iso hinta.


    • Löytyy

      En vain ymmärrä tätä S24:n tapaa antaa miinusta kaikille posteille, jotka eivät jostain syystä miellytä aiheeltaan. Vastasin ap:lle mielestäni suhteellisen asiallisesti ja koitin kertoa kokemukseni PS:n tuotteista. En hypettänyt, mainostanut tai mitään muutakaan. Ilmaisin, että tuotteella _pääsee alkuun_ , en muuta.

      "hommatoimii" on tuossa kartoittanut varsin hyvän paketin. Mikäli aloittaja on jo tilannut paketin PS:ltä, niin sitten ei ehkä heti tee mieli laittaa lisää rahaa toiseen pakettiin. Totuus lienee se, että homma kyllä toimii näillä "kartellituotteillakin", mutta varaosien saanti ja hintojen vertailu käy helpommin keskenään yhteensopivilla laitteilla.

      Kukin tavallaan. Hairahduin aikoinaan itsekin tietämättömyyttäni PS:n leiriin. Päätin käyttää ne laitteet loppuun ja siirtyä sitten kokoaikaisesti eGo:n tuotteisiin. Näin päällekäinkin homma sujuu :)

    • hommatoimii

      Asiallisesti olet kirjoittanut, mutta tämähän on suomi24... Mobili versiossa on se hyvä puoli että plussat ja miinukset ei näy.

      Alkaa olla jo jonkinverran kokemusta näistä ja sen perusteella laitoin kaksi hyvää pakettia (olishan noita muitakin) mitä kannattaa harkita. Jos aloittaja on kerennyt tilaamaan PS paketin niin suosittelisin silti tilaamaan uuden kunhan ne vanhat on käytetty loppuun. Laajenee toi skaala mistä voi tilata ja mihin hintaan kun käyttää näitä eGo kierteillä olevia välineitä.

      Moni meistä on maksanut alussa ns. "oppirahat".

      • Löytyy

        Olet oikeassa. Itse olen maksanut vielä nuo oppirahat kahteen kertaan :) Vasta kolmannella yrittämällä löysin eGo-tuotteet ja nythän homma on ihan toisenlaista. Ainoana miinuksena sanoisin hienoisen tasalaatuisuuden puutteen. Osan mun akuista on olleet varsin lyhytikäisiä. Tokihan ainakin Joyetech antaa akuilleen takuun.

        Onko nuo Kangerin tuotteet muuten toimineet hyvin? Ostin testiin muutaman evod-clearon. Ovat tosin vielä pakkauksessaan, mutta josko tässä lähiviikkoina testaisi, heh.


      • hommatoimii
        Löytyy kirjoitti:

        Olet oikeassa. Itse olen maksanut vielä nuo oppirahat kahteen kertaan :) Vasta kolmannella yrittämällä löysin eGo-tuotteet ja nythän homma on ihan toisenlaista. Ainoana miinuksena sanoisin hienoisen tasalaatuisuuden puutteen. Osan mun akuista on olleet varsin lyhytikäisiä. Tokihan ainakin Joyetech antaa akuilleen takuun.

        Onko nuo Kangerin tuotteet muuten toimineet hyvin? Ostin testiin muutaman evod-clearon. Ovat tosin vielä pakkauksessaan, mutta josko tässä lähiviikkoina testaisi, heh.

        Noissa eGo akuissa on kyllä eroja. Ei minkään merkkiset ja ne halvimmat eivät ole kovin pitkäikäisiä (2-3kk), mutta esim. Joyetechin akut ovat tasalaatuisia ja toimivat ihan hyvin 6kk. Kokeilumielessä laitoin tänään tilaukseen Vision Spinnerin, saa nähdä millainen se sitten on..?

        Kangerin tuotteista ei ole vielä muuta kokemusta kuin se Pro Tank ja se on kyllä ollut todella hyvä ja toimiva tankki. Tänään tiputin sen töissä kivilattialle ja tankin lasi meni rikki. Laitoin tilaukseen uuden, onhan mulla kaapissa noita vaihtopäitä vielä 8kpl. Ja samalla laitoin tilaukseen myös Kanger eVodin ja siihen vaihtopäitä.

        Nykyään höyrystelen pääsääntöisesti Lavatubella ja siihen se Kangerin Pro Tankki, on kyllä loistava yhdistelmä. Välillä tulee käytettyä noita eGo akkuja, mutta aika harvoin kuiteskin...


      • hommatoimii
        hommatoimii kirjoitti:

        Noissa eGo akuissa on kyllä eroja. Ei minkään merkkiset ja ne halvimmat eivät ole kovin pitkäikäisiä (2-3kk), mutta esim. Joyetechin akut ovat tasalaatuisia ja toimivat ihan hyvin 6kk. Kokeilumielessä laitoin tänään tilaukseen Vision Spinnerin, saa nähdä millainen se sitten on..?

        Kangerin tuotteista ei ole vielä muuta kokemusta kuin se Pro Tank ja se on kyllä ollut todella hyvä ja toimiva tankki. Tänään tiputin sen töissä kivilattialle ja tankin lasi meni rikki. Laitoin tilaukseen uuden, onhan mulla kaapissa noita vaihtopäitä vielä 8kpl. Ja samalla laitoin tilaukseen myös Kanger eVodin ja siihen vaihtopäitä.

        Nykyään höyrystelen pääsääntöisesti Lavatubella ja siihen se Kangerin Pro Tankki, on kyllä loistava yhdistelmä. Välillä tulee käytettyä noita eGo akkuja, mutta aika harvoin kuiteskin...

        2 kpl. Vision Spinnerin akkuja meni huonoksi heti ensinmäisen kuukauden jälkeen. Ei antanut enää kunnolla virtaa joten näitä akkuja en voi suositella kellekkään...


      • hutukka
        hommatoimii kirjoitti:

        Noissa eGo akuissa on kyllä eroja. Ei minkään merkkiset ja ne halvimmat eivät ole kovin pitkäikäisiä (2-3kk), mutta esim. Joyetechin akut ovat tasalaatuisia ja toimivat ihan hyvin 6kk. Kokeilumielessä laitoin tänään tilaukseen Vision Spinnerin, saa nähdä millainen se sitten on..?

        Kangerin tuotteista ei ole vielä muuta kokemusta kuin se Pro Tank ja se on kyllä ollut todella hyvä ja toimiva tankki. Tänään tiputin sen töissä kivilattialle ja tankin lasi meni rikki. Laitoin tilaukseen uuden, onhan mulla kaapissa noita vaihtopäitä vielä 8kpl. Ja samalla laitoin tilaukseen myös Kanger eVodin ja siihen vaihtopäitä.

        Nykyään höyrystelen pääsääntöisesti Lavatubella ja siihen se Kangerin Pro Tankki, on kyllä loistava yhdistelmä. Välillä tulee käytettyä noita eGo akkuja, mutta aika harvoin kuiteskin...

        Itse tilasin finnvapelta yli 2 vuotta sitten nimettömän ego-akuilla olevan aloituspakkauksen toinen akku katkesi taskussa kun kannoin pesukonetta, mutta toinen pelittää vieläkin ja on ollut jatkuvassa käytössä. Puffilta tilaamani ego-akku ei kestänyt 2 kk pidempää oli ns. passtrough akku jonka voi kykeä USB-liitäntään käytön ajaksi. En tiedä oliko niin sanottu maanantai kappale vai kauppaavatko sekudatuotteita joita tehtaat myyvät pilkkahintaan eteenpäin, mutta joka tapauksessa akkuja en sen jälkeen kyseisestä liikkeestä ole ostanut.


    • Electricsmoke11

      Kukaan ei vastaa kysymykseeni että kauan kesti saada PS:n tuotteet...

      • Löytyy

        Tämän homman alkuvaiheilla tilailin näiltä nesteetkin ja ne tuli n. 7-9 päivän sisällä tilaamisesta. Laitteiston olen hommannut kivijalkamyymälästä, joka siihen aikaan se taisi olla melkeimpä niitä ainoita. Nykyään on äärimmäisen mukavaa, että noita eGo-pohjaisia tuotteita saa useammastakin myymälästä. Hintavertailua on helppo tehdä netissä ja hakea sitten tuotteet paikan päältä. Arvostan kuitenkin perinteistä asiakaspalvelua ja sitä, että tuotteita pääsee näkemään ja "hipelöimään" ennen ostopäätöksiä.


      • Voih........
        Löytyy kirjoitti:

        Tämän homman alkuvaiheilla tilailin näiltä nesteetkin ja ne tuli n. 7-9 päivän sisällä tilaamisesta. Laitteiston olen hommannut kivijalkamyymälästä, joka siihen aikaan se taisi olla melkeimpä niitä ainoita. Nykyään on äärimmäisen mukavaa, että noita eGo-pohjaisia tuotteita saa useammastakin myymälästä. Hintavertailua on helppo tehdä netissä ja hakea sitten tuotteet paikan päältä. Arvostan kuitenkin perinteistä asiakaspalvelua ja sitä, että tuotteita pääsee näkemään ja "hipelöimään" ennen ostopäätöksiä.

        Joo tilasin viikko sitten maanantaina ja tiistaina paul saarilta tuotteet. Erikseen tilattu autolaturi tuli ja nesteet mutta ei itse laitetta vieläkään... kun taas finnvapelta tilasin keskiviikkona tai torstaina viikko sitten ja ne kaikki tuli tämän viikon keskiviikkona ja finnvapen tuotteet tulevat kuitenkin espanjasta asti... että en hitossa suosittele ps:ää, finnvapen tuote on toiminut hyvin ja helppo käyttää vaikka en ennen ole sähkötupakoihin koskenut


    • kimeleontti

      Olen käyttänyt Paul Saaren tuotteita. Minulla on sekä traditional-malli että tehopakkaus. Nesteet ovat puhtaita ja tasalaatuisia. Olen päässyt tavallisesta tupakasta tyystin eroon ja käytän 12 mg nesteitä. Aiemmin tilasin Liberty Flightsilta, mutta en tykännyt vuotavista laitteista. Nykyisessä Paul Saaren tehopakkauksessa on patentoitu clearo, joka ei vuoda tai räi nestettä suuhuni. Akku (900 mAh) kestää käytössäni pari päivää.

    • kyllästynyt Pauliin

      Surkeitahan noi PS:n tuotteet ovat. Muut firmat myyvät kehittyneempiä laitteita koko ajan, PS on jumittunut tuohon samaan 900 mAh peruslaitteeseen. Samoin tuotteiden laatu PS:llä vaihtelee liikaa... hyvää tuotetta en ole vielä sieltä käteeni saanut. Mutta jos firma panostaa enemmän värivalikoimaan kuin laitteiden laatuun, eihän se kauppa voi käydäkään. Ja yleensä suurin osa tuotteista loppu. Tilatkaa ihmiset laitteenne ihmeessä kunnon paikasta!

      • Röyhyyttävä sokko

        tuli äskettäin vihdoin voitettua piintyneet ennakkoluulot verkkokauppoja kohtaan(eivät muuten olleet täysin perusteettomia, projekti ei olisi onnistunut ilman näkevän apua) ja laitettua täällä liikkuvista hieman ristiriitaisista näkemyksistä huolimatta tilaukseen tuo traditional aloituspakkaus, 18 mg menthol patruunoilla. Valintaan vaikutti se, että kyseisessä mallissa käytetään kertakäyttöpatruunoita, joissa on, jos minä mitään ymmärsin atomisaattori samassa murikassa. Ilman näköaistia uudelleen täytettävän patruunan täyttö voisi jäädä tekemättä. Kohta nähdään, muuttuuko röyhyyttävä sokko höyryyttäväksi ainakin siihen saakka, kunnes eu pistää nikotiininesteet kieltoon.


      • Röyhyyttävä sokko
        Röyhyyttävä sokko kirjoitti:

        tuli äskettäin vihdoin voitettua piintyneet ennakkoluulot verkkokauppoja kohtaan(eivät muuten olleet täysin perusteettomia, projekti ei olisi onnistunut ilman näkevän apua) ja laitettua täällä liikkuvista hieman ristiriitaisista näkemyksistä huolimatta tilaukseen tuo traditional aloituspakkaus, 18 mg menthol patruunoilla. Valintaan vaikutti se, että kyseisessä mallissa käytetään kertakäyttöpatruunoita, joissa on, jos minä mitään ymmärsin atomisaattori samassa murikassa. Ilman näköaistia uudelleen täytettävän patruunan täyttö voisi jäädä tekemättä. Kohta nähdään, muuttuuko röyhyyttävä sokko höyryyttäväksi ainakin siihen saakka, kunnes eu pistää nikotiininesteet kieltoon.

        noniin, tilausvahvistus oli tullut, nyt vain vartoillaan.


      • Höyryyttävä sokko
        Röyhyyttävä sokko kirjoitti:

        noniin, tilausvahvistus oli tullut, nyt vain vartoillaan.

        tänään sitten koitti suuri päivä, olen nyt päässyt testaamaan hankintaani. Ainakin näin alustavasti laite on tuntunut mainiolta, mitä nyt verkkolaturi pitää vielä hankkia. Kokoaminen on juuri niin helppoa, kuin kuvittelinkin, kumitulppa vain veks ja patruuna kiinni akkuosaan, sitten eikun henkäilemään. Kurkkutuntumaa on tarpeeksi ja niksat lähtevät hyvin pois. Pari juttua tosin askarruttaa, pahoittelen näitä aloittelian typeriä kysymyksiä jo etukäteen. Kun kuljetan laitetta mukanani, kannattaako patruuna ruuvata irti ja jos kannattaa, pitääkö suojatulppa tökätä paikoilleen, vai pysyvätkö litkut sisällä ilmankin? Entä onko väliä, missä asennossa laitetta pitää höyrytellessä?


      • Höyryyttävä sokko
        Höyryyttävä sokko kirjoitti:

        tänään sitten koitti suuri päivä, olen nyt päässyt testaamaan hankintaani. Ainakin näin alustavasti laite on tuntunut mainiolta, mitä nyt verkkolaturi pitää vielä hankkia. Kokoaminen on juuri niin helppoa, kuin kuvittelinkin, kumitulppa vain veks ja patruuna kiinni akkuosaan, sitten eikun henkäilemään. Kurkkutuntumaa on tarpeeksi ja niksat lähtevät hyvin pois. Pari juttua tosin askarruttaa, pahoittelen näitä aloittelian typeriä kysymyksiä jo etukäteen. Kun kuljetan laitetta mukanani, kannattaako patruuna ruuvata irti ja jos kannattaa, pitääkö suojatulppa tökätä paikoilleen, vai pysyvätkö litkut sisällä ilmankin? Entä onko väliä, missä asennossa laitetta pitää höyrytellessä?

        nyt on kokemusta kerätty muutama päivä ja toistaiseksi kaikki on mennyt hienosti. Tavan tupakka ei ole täysin poissa kuvioista, tosin enhän ole täysin aikonutkaan lopettaa. Kuitenkin, ennen meni reilut puoli askia päivässä, nyt yhdestä kolmeen tupakkaa, kolme meni yhtenä päivänä, kun satoi, enkä ole varma tuon sähköversion kosteuden kestosta. Yleisimmin siis yksi savuke per päivä on riittänyt, jotenkin sitä sytytys, karistus ja tumppausrituaalia vielä kaipaa, vaikka nikotiini potkii sähkötupakasta yhtä hyvin, kuin tavallisestakin. Saa nähdä, miten käy, kunhan tuo taskussa kulkeva aski lopahtaa. Lopahtamisesta puheenollen, patruunan kesto yllätti positiivisesti.


    • apua7

      Mitä makuja käytätte ps sähkö röökeissä ?mikä paras?

      • Höyryyttävä sokko

        juuri tänään avasin paketin vanilian makuisia patruunoita(18 mg/ml) ja otin ensi henkoset. Maku on hyvä ja kurkkuun puraisee aika terävästi. Ensimmäinen setti oli mentolia, ihan hyvää sekin, joskin kurkkutuntuma oli mielestäni lievempi, mentoli varmaan pehmensi.


    • Kumppu

      Avalon, osta K-supermarketista se isompi sähkötupakki, niin näet miten se toimii ja sit vaan täältä nikotiinit 23 eri vaihtoehdosta. Helppoo on. Jos innostut käyttäjäksi, niin myöhemmin suosittelen verkkovirtalaturia ja varalle höyrystinosaa, joka todennäköisimmin hajoo ensimmäisenä. Helppoo.

      • Höyryyttävä sokko

        kokemusta edelleen kerätty, tosin hiukan katkonaisesti, kun reissussa ollessani huomasin unohtaneeni laturin. Ongelmia on tullut vastaan vasta yksi. Olen huomannut, että minun on hankala päätellä, milloin patruuna alkaa kaivata vaihtoa. Kun makuun on tottunut, ei sen heikkenemistä oikein huomaa, varsinkin, jos neste ei lopu aivan höyryttelysession alussa. Lisäksi en näe, milloin höyry alkaa heiketä. Kun atomisaattori lämmittää vielä ilmaa ja hieman höyryä tulee, on kurkkuaistimuskin epäluotettava varsinkin, kun höyry tuntuu hiipuvan vähitellen. Yleensä vasta palaneen maku varoittaa ja sekin ilmestyy vähitellen ja silloin patruuna menee vaihtoon. Hassua, mutta siinäkin vaiheessa höyryä vielä tulee hiukan, ainakin näkevän kaverini mukaan. No, kaipa tämänkin ajan kanssa oppii.


    • Agitus

      Nesteet tuli nopee plussa pisteet siitä! mutta oon kohta oottanu 2viikkoo S-tupakkaa, ja valitellu asiakaspalveluun ku on toimitus kestäny niin kauan...

    • jepa7

      tilasin 17.9 ja eilen tuli nesteet mutta itse laitetta ei näy..mitä ne on sanonu asiakaspalvelussa kun olet valittanu ?

      • Agitus

        Sanoivat: Pitäisi olla jo sinulla ja pahoittelut päälle jos on hukkunu postissa,
        mutta lähetetään uus tulee korvaukseks. joka tulee LATVIASTA että kestää hieman kauemmin ku saapuu

        Tilauspvm: 11.09.2013
        eipä oo vielä näkyny kumpaakaan


    • jepa7

      Tyypillistä. Samaa ne mullekki sano. Tällä viikolla pitäisi tulla uus mut vähän epäröin..näyttää siltä että muillekkin on sattunu sama homma..

    • seppo taalasmaa

      paul saar on roskaa

    • Agitus

      jos ei KE oo tullu mitään meen paikan päälle riehuu... näkee sit mitä irtoo korvaukseks

    • s.tupakan kokeilija

      Itse aion ostaa paulsaar tehopakkauksen. Toimiiko siinä parhaiten vain paulsaar nesteet vai toimiiko esim. liqua nesteet yhtä hyvin?

      • Liquaa

        ne P.S nesteet on. Tilattu vaan omalla etiketillä jotta voidaan myydä kalliimmalla :)


      • esko5
        Liquaa kirjoitti:

        ne P.S nesteet on. Tilattu vaan omalla etiketillä jotta voidaan myydä kalliimmalla :)

        itse asiassa p.s nesteet hitusen halvempia :)


      • Itseasiassa aika paljon halvempia, varsinki nää jotka on super diileissä: http://www.paulsaar.com/superdiilit.html


    • jepa7

      no onkos tullu vielä? itelle ei ole tullu..vitja..alkaa käymään jo hermoon tää touhu.

    • Agitus

      tänään oli tullu latviasta postiin ja korvaukseksi sain pienenpienen pullon nestettä -.-

    • jepa7

      Saapa nähä millon mulle tulee..tuleeko milloinkaan. :/

    • n44pur1

      7.10 klo 17:00 tilattu 3x 5 patruunan paketti. 9.10 klo 09:18 ei vielä postitettu...

      • helistö.esa-juhani

        On kyllä uskomatonta palvelua, oletteko te käyneet PS myyntipisteessä aikatalossa? Uskomaton hiirenloukku.. haistakoot vitun!


    • pitäkää tunkkinne

      joo täälläkin vähän huonoja kokemuksia PS:stä... Tilasin ensin sellasen kertakäyttöisen ihan vain kokeilumielessä, no eiköhän siinä mennyt se 1kk kun tuli perille vaikka verkkosivuilla luki että toimitusaika korkeintaan 6 päivää... Tyhmänä tilasin nyt vielä 30.9 sen aloituspakkauksen ja pari nestettä. Nesteet tuli tänään mutta sähkötupakkaa ei sitte löytynyt samasta paketista?? Soitin asiakaspalveluun ja pahoittelivat sanoivat että sähkötupakka laitetaan postiin ensi maanantaina... vittu mitä paskaa

    • jepa7

      kesti 3 viikkoa että sähkörööki tuli. valitin pari eri kertaa asiasta ni tänään tuli.

      • ei vielä ongelmia

        Aika jännä että kesti noin kauan, itsellä taisi mennä tasan viikko että tuli tehopakkaus ja nesteet. Sitäkin he pahoittelivat ja laittoivat 10% alennuskupongin seuraavasta ostoksesta


    • NikoTiina33

      Saako Hesasta mistään muualta noita nesteitä kun P. Saarin kaupasta Mikonkadulta?

    • pspsps

      Outoa että täällä tuntuu kaikilla nuo PaulSaar:en tilausket kestävät noinkin kauan.
      Itse tilasin PS aloituspakkauksen maanantaina 14.10. klo 07.00 aikoihin, ja asiakaspalvelusta kysellessäni oli tuote postitettu tiistaina.
      Eli eikun vaan odotellaan postin lappusta :3

    • paulsaar varaosat

      paulsaar yhteensopivat osat.

      http://hoyrypaa.fi/category/5/tgo901

      CE5 Clearomizer (vaihdettava heater pää)
      CE5 Heater (5 kpl)
      TGO akku 900 mAh

      säästät aina kun vaihdat vaan (heater osan,joka näistä aina menee)

    • höyrybää

      Itse olen saanut pettyä nyt sen verran monta kertaa paul saaren järjettömän pitkiin toimitusaikoihin, etten puljua enää käytä.
      Tuotteet ovat olleet ok ja nesteetkin oikein maukkaita mutta alkaa tosissaan nyppiä kun joutuu venailemaan viikkoja!!!

    • huu haa paul saar

      Eihän tuolta Paulsaarelta tilaa kukaan täysijärkinen. Kaikilla tuntuu tilaukset kestävän ikuisuuden jos saavat ollenkaan. Latviaan siirtymisen jälkeen tilaukset ovat tökkineet vieläkin pahemmin kuin ennen.
      Kannattaa käyttää tilauksissa tunnettuja eurooppalaisia firmoja eikä tällaisia ihme putiikkeja kuten Paulsaar johon tarvii muutaman viikon odottelun jälkeen valittaa jos haluaa tuotteensa ylipäänsä saada.
      Tämä on pas**n firma mistä olen ikinä tilannut mitään!

    • 2kk

      Odotusaika on pientä verrattuna reilu vuosi sitten sähkötupakka eu toimitusaika oli yli 2kk.

    • umrealisti

      Minun kokemukseni PaulSaaresta on ihan hyvä. Viikko sitten tein tilauksen, ja tänään sai kirjeen paikallispostista noutaa. Tosin lähetyksestä puuttui pari akkua, mutta nekin olivat saapumisilmoituksen kanssa samaan aikaan postiluukusta kilahtaneet, erillisessä pikkupaketissa, joten eipä tuo haitannut.

      Lisäksi tilauksessa tuli neljä USB-laturia tilatun kahden sijaan, joten siinä lienee hyvitystä riittämiin =)

    • Kalahevos

      Pahus soikoon. Posti toi tänään mulle paljon odotetun Paul Saar -tehopakkauksen. Ikinä en ole siis sähkötupakkaa poltellut, mitä nyt kavereilta pari hatsia joskus. Käytin tilausvaiheessa monta tuntia aikaa oikean tuotteen valitsemiseen ja vertailuun yms. Eniten ehkä ostopäätökseen vaikutti kuitenkin toi mieheke, jolla on kyseisen merkin vehje ollut pari kuukautta käytössä. On siis myös hänen ensimmäinen sähköröökinsä. Kehtas mokoma vielä nauraa ja piikitellä vieressä kun selailin eri sivuja ja keskustelupalstoja läpi, hän kun itse oli valinnut tuotteen sen perusteella, mitä koulukaveri on sanonut. Eipä olisi kannattanut miestä kuunnella.
      Sopivasti muutama tunti saapumisilmoituksen kolahdettua postiluukusta tuli arvon herralta tekstari että "olit oikeessa, tää paul saar on paska koska tähän ei sovi mitkään muut osat ku heijän omat, kalliiksi tulee". Ja nyt luin sitten saman täältä.

      No, tällä mennään, nesteet tulee toiselta sivustolta (ecigwizard) tilattuna toivottavasti tällä viikolla ja pääsen alottamaan höyryttelyn, vaikka en parasta tuotetta ostanutkaan. Ensi kerralla en ole enää sinisilmäinen keltanokka! :)

    • toniii

      Tuotteita valmistetaan kiinassa. Tuote on c808d malli, joka on vain prändätty. Surkeita ovat ja en suosittele!

    • aliska

      Kokeilin, en suosittele! Pahin kokemus koskaan, niin haluan jakaa kokemukseni. Tein pientä tutkimusta, se on amerikkalainen Green Smoke-in jäljennös, joka on luotettava yritys. Heillä on erinomaiset akkueliniät, jne. Paul Saar sähkötupakat ovat kiinalaiset kopiot. Huonoa akkua, jne. Älä kokeile!

    • skkrir

      Paul Saar vaikuttaa kalliimman puoleiselta liikkeeltä ja laitteetkaan ei oikein vakuuttavilta vaikuta. itselläni on merkitön ego-akku joka on toiminut kohta liki 2 vuotta jatkuvassa käytössä tilattu joskus aikoinaan finnvapelta. Clearona käytän Kangerin T2 v2 ego clearoa vaihdettavalla atomisaattorilla suuhun ei nestettä ole koskaan tullut ja joskus vähän kierteisiin joutuu nestettä jos ei muista tankkauksen yhteydessä kiristää atomisaattori osaa, mutta sekin korjautuu pyyhkimällä talouspaperilla kierteet akusta ja clearosta. T2 on mielestäni käytännöllinen kun atomisaattorin voi vaihtaa ja täytön tehdä imukepäästä.

      Tuolta saa tilattua näitä vehkeitä kun tilaa 10 eurolla ei tule edes toimituskuluja.

      http://www.puff.fi/atomisaattoritkartomisaattorit-clearomisaattoritdcttankit-korjattavat-rba-rta-tarvikkeet-clearomisaattorit-clearot-c-33_50.html



      Itse tilaan nesteet puolasta tulee maksamaan noin 1 € 10 ml 24 mg nestettä. PG ecoBaza 100 ml 38 mg nikotiini n. 10 € pelkkä PG neste 1,71€ 100 ml tai VG neste 1.31 € 100 ml lisäksi FlavorX mausteita 1,71 € 10 ml ja hyvin ovat toimineet. Laitan noin 60% 38 mg nestettä loput pelkää PG ja mausteita esim. 22 tippaa tobacco ja 8 tippaa vanilla maustetta 10 ml valmista nestettä ja muutama tippa tislattua vettä lisäksi.

      http://ego2.pl/en/6-liquidy-plyny

    • iuir

      Pistän nyt tähänkin viestiketjuun vinkin tuosta Paul Saarista jonka tilasin.Laite tuli viikon sisällä .Kahvi nesteellä täytin säiliön.Paul Saarin nestepulloissa on kapea kärki, Joissakin pulloissa tylppä. Videossa näytetään täyttö injektioruiskulla. Laite on sama kuin paul saar. Alkupäivien kokemusten mukaan ei moitittavaa.
      http://www.youtube.com/watch?v=H9LqLBJVo-M

    • Helinä

      Koska halusin päästä tupakoinnista vallan eroon, tein seuraavan peliliikkeen:

      Tilaus Paul Saarilta.
      Aloittelijan tehopakkaus, sis. tupakan ja usb-laturin.
      Lisäksi nesteitä; 2 x 10 ml pulloa nikotiininestettä 12 mg (olen polttanut sinistä noin askin päivässä). 4 pulloa nikotiinittomia nesteitä. Hinta toimituksineen 60 euroa. Toimituksessa kesti 9 päivää. Ei valitettavaa ko. lafkan osalta. Laturi olisi kyllä voinut olla verkkovirta-adapterimalli, mutta sehän oli minun valintani, kun en sellaista tilannut.

      Nikotiininesteiden osalta sain "potkun" keuhkoon, nikotiinittomissa se on lievempi. En tiedä sitten noista kalliista seteistä / modivehkeistä, minulla ei ole moisiin mielenkiintoa.

      Aikaa tästä on kulunut nyt 2 kuukautta. Luomuröökiin ei ole tarvinnut kajota.

      Sähkötupakointi myös hyvin paljon vähentynyt, lähinnä työpäivinä tauoilla "vapottelen". Viimeisen aloitussetin mukana tulleen nikotiinittoman nestepullon avasin sunnuntaina. Rahaa on säästynyt... paljon! :) Nikotiinittomia nesteitä saa onneksi ainakin Helsingissä vaikka ja mistä, joten niiden suhteen ei tarvitse hikoilla.

    • Hölmö aloittelija

      Hellou!
      Aattelin alottaa höyryttelyn oikein kunnolla ja oisko tosta mihinkään: http://www.startsmog.com/product/41/lavatube-21-2200mah

      otan varmasti versio1, johon sisältyy runko, 2 kpl akkuja ja laturi.
      Mutta mutta, mitäs muuta sitä tarvis tohon pakettiin että höyryttely vois alkaa?
      Tankki,atomisaattori? ja nuo nesteet mitä tuolla on nikotiinillisinä, voiko höyrytellä ilman miksausta?
      Tankki mielellään sen verran iso että päivän pärjäis.

      • 4t5

        Protank 3 kanssa suosittelen halvat vaihtopäät 5kpl 7€ ja tankki kestää myös salmiakki ja sitrus nesteitä ei mitään liimoja ym. käytetty, saa putsattua hyvin kun purettavissa osiin. Kerran maksta tankista enemmän ja sit on iloa pitkään. Ja eihän tuon prtoank 3 maksa kun 18€ joten ei paha sijoitus.


    • maks

      No tietenkin kanger protank 3. Ja nesteet tilasin itse täältä on edullista 40 ml 24 vahvuista alle 8 euroo .Juuri toi kirsikkamaku.Tuli noin viikossa Puolasta .Itse laitteet on mahtavia.Ei Suomi sivuja. Itse otin laskuna jonka maksoin sitten verkkopankissa.
      http://ego2.pl/en/liquidy-plyny/14-liquid-40ml-joker.html

    • 45ty

      Löytyy muuten kaikenkattava HÖYRYPÄÄN KÄSIKIRJA mm finnvapen sivuilta

    • ce4

      Kyllä on eroja cleamisaattoreilla. Ostin PaulSaarin eGon ja varalle höyrystinpäitä. Ajattelin sitten että pitäisi olla varalaitekkin jos vaikka hajoaa, joten ostin startsmokilta eGo-T ja clearoja varalle kun oli halvempiakin. Tässä kun tuli käytettyä kumpaakin laitetta, niin starsmokin höyryt oli pistävämpiä kun taas Paulsaarin höyryt oli pehmeämpiä ehkä vähän runsaampiakin. Laitoin sitten Paulsaarin clearon sitten startsmokin akun päähän kun kierteet sopi ja nyt katosi pistävyys höyryssä. startsmokin ce4 imulangat haaraantuu viuhkasi kun taas Paulsaarin höyrystimessä on yksi paksu imulanka säiliön kummallakin puolella. Tässä ainakin kalliimmalla hinnalla saa paljon paremman. Paulsaarin clearot maksaa 8 eur kappale kun startsmokin 3 eur kappale.

    • vertailua

      Eiköhän tuolla 8€:lla saa hiukan parempia clearoja kun ce4 saa jo meilkein 2kpl:tta Kangerin e-vod tai t3S(alle 4.5-4.9€/kpl) tai sitten innokin iclear 30 9.5€, noita nyt ei voi verrata noihin ce4 clearoihin. Noissa kaikissa vielä vaihdettavat atomisaattoripäät kun taas noissa ce4 ei sitä ole.

    • Mika K

      Tilannu kaks kertaa Paul Saarilta ja viikossa tullu tilaukset kotiin. Ei noissa tuotteissa mitään vikaa ole,se on vaan jokaisen oma asia mistä tykkää ja mistä tilaa. Nämä PS:n säiliöt ei ainakaan vuoda!!

    • Rein'O Conan

      Eilen tilasin kyseiseltä sivulta Paul Saar 900mah akun jonka mukana tulee usb laturi, 2kpl höyristimiä, 2kpl Fruit Mix 18mg nestettä ja 2kpl Watermelon 18mg nestettä.

      Postikulut tulivat maksamaan 5e kirjeenä ja sähköpostiin tuli viesti että menee käsittelyyn 24h sisällä. Toimitusajaksi ilmoittivat 3-6 arkipäivää joten saa nähdä milloin tulevat. Toivottavasti tämän viikon perjantaina / ensiviikon maanantaina.

    • SaarPaul

      Tilasin 19.1 PaulSaarelta aloituspaketin. Tilaus käsiteltiin 20.1 ja tilaus saapui postiin 24.1.
      Nopea toimitus mielestäni.

    • 19+3

      Itsellä hiukan vaihtelevia kokemuksia PS verkkokaupasta.

      Ensin tilasin "kertakäyttöisiä" nikotiinittomia omenanmakuisia sähköröökejä. Eipä olleet kummoisia, mutta omapahan oli valintani.

      Seuraavaksi tilasin sen tehopakkauksen, ja 12mg menthol nestettä. Oli senverran erilainen fiilis kuin oikeasta röökistä saatu, etten kokonaan pystynyt aluksi lopettamaan. Vaihdoin mintun makuiseen nesteeseen; paljon parempi. Jouduin tosin vaihtamaan clearon parin kuukauden käytön jälkeen (vuoti ihan selvästi). Ehdin tilata jo uuden pinkin akun lisää nesteitä, mutta eipä ole tehnyt mieli tupakkaa, ei luomua eikä sähköistä. Paketin tulossa kesti suht kauan (oli jouluaika) mutta sieltäpä tulikin laturi pinkki clearokin mukana :D eipä ole valittamista :)

      Kerran peruutin tilauksen, koska oli ensinnäkin mennyt jo 3 viikkoa tilauksesta, soitin asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin että yhtä tuotetta ei ole varastossa. Ihmettelin suuresti, ettei mulle oltu ilmoitettu yhtikäs mitään asiasta. Miekkonen langan toisessa päässä yritti tottakai hyvittää asiaa mutta ilmoitin asiallisesti että mielummin tilaan sitten muualta (tilasin siis syntymäpäivälahjaa kaverille). Rahat tuli tilille samana päivänä.

    • No mulla tuli tilaus aika nopeasti. Arkipäiviä sen 6 taisi mennä.

      Otin sen alotuspakkauksen. Toki jo ennen kuin se tuli, niin ihmisten huonoja kokemuksia luettuani tilasin sitten muualta parempaa tavaraa, ennen kuin PS tilaus edes saapui.

      Tuotteen laadusta sanoisin, että niiden clearo antaa kyllä minun mielestäni ihan hyvät höyryt ja näillä nesteilläni joita nyt on, niin maku tulee kivasti. "Tehoakku" taisi nyt hajota toki jo... about kaksi viikkoa siis ollu. Sitä en ole paljoa käyttänyt, kun oli siis muualta akut ny kanssa ja niitä käyttäny pääasiassa. Vaan just tuo akku jäi latauksesta vilkuttamaan valojaan, eikä reagoi nappiin enää mitenkään. Siinä mulla ny on sit ylihintanen heikkotehoinen diskovalo, kunnes tyhjenee niin, että ei ledit enää vilku.

      Enempi valittaisin Paulsaarista siltä osin, että miksi "aloituspakkauksen" mukana tule aloittelijalle joku oikea UKK lappu. Eihän sitä nuubbi tiedä edes sen vertaa, että clearot on suht usein uusittavaa kamaa ja jne.

      No ei se taivas aukene muuallakaan. Se toinen tilaukseni sisälti Kangerin CE8s Mesh vai mikä ny oli. Aika pian oletin, että on atomisaattorin vaihdon tarve ja tää toka menossa oleva atomisaattori antoi alusta asti kovin palanutta makua. Siksi nyt pari päivää ollu saarin clearo käytössä taas.
      Muutenkin lukenut monesta paikasta, että tuotteiden laatu vaihtelee ihan pirusti. Jos oli joku malli, jonkun merkin hyvä viime tilauksella, niin seuraava erä saattaa olla pelkkiä susia kaikki. Kiinasta tulevaa sekundaa taitaa olla ihan jokaisen valmistajan kaikki tavara. Ois mukava kun ois joku laatuvalmistaja, että tietäisi aina saavansa tasalaatuista tavaraa.

      Totesin myös että saarilla on kovin kallista. Taitaa olla tasan samat (ce4?) clearot pari euroa halvempia muualla. Nesteet ei saarilla kai nyt ökyhintaisia ole, mutta 30ml pulloja juuri tilasin 8,90 kpl, joten halvemmallakin löytyy. Noiden akut on kyllä kalliita, kun samaan hintaan saa valkata aika paljon parempia muualta.

      En minä sieltä enempiä taida tilata, vaikka ei nyt mitenkään kovin paska maku suuhun jäänyt akkua lukuunottamatta.

      "Jouduin tosin vaihtamaan clearon parin kuukauden käytön jälkeen (vuoti ihan selvästi)"

      Ai kestääks nää niin pitkää? Ja mulla kyllä tuntuu vuotavan niin tää Saari ku Kangeri akun napaan.

      ps. Kyllä mulla on ollu nyt suht helppoa olla polttamatta tupakkaa.

    • lstu

      Kyllä niillä latureillakin voi hajoittaa akun.Minulla on vanhempi haman laturi jolla olen ladannut niin sähkötupakat kun mp3 soittimetkin. Sitä mallia ei enää myydä mutta esim gigantissa on yksi haman usb laturi Maksaa 20 eur

    • teme1408

      Itsellä ollut toi vision spinner 1300 jo 3kk ja ei mitään ongelmia ollut itse suosittelisin sitä :)

    • hola_espana

      Hienoa, että PS:n tuotteet saapuvat suhtnopeasti, siis joillekin onnellisille. Itse tilasin 7.2 ja nyt eletään 19.2 eikä kustia ole näkynyt. Saapuneessa mailissa pahoittelivat postin ruuhkaa ja että tammikuun tilauksissa on ollut häikkää!!! Hei haloo...? Nyt eletään kuiteski helmikuuta. Äänestän jaloillani ja lompakollani.

    • Särö mies
    • fdsd

      Paulsaarin verkkosivu
      www.paulsaar.com

    • mikä_maksaa?

      Tilasin tuotteita startsmogilta 25.2...eipä ole itellan seurantakoodiakaan vielä tullut! Onko muilla samanlaisia ongelmia?

    • etana_service

      Mikä on vikana paulsaarella kun tilaamani tuotteet (8.3) odottaa edelleen käsittelyä?

    • etana_service

      http://www.startsmog.com on lopettanut toiminnan...rahat kyllä kelpasi. Mitenhän lie paulsaar-firman kun tilauksistani ei kuulu mitään...alkaa epäilyttään tää touhu.

      • Toinen tupruttelija :)

    • ppw

      6 Päivää ja kaikki tilaamani palikat saapuivat pereille, hyvin pelaa.

    • Köhköh!

      Tupakanmakuiset nesteet niillä on makoisat!!!

      • Ihan asiallista palvelua

        Kromisen tehopakkauksen omistaja:

        www.paulsaar.com/aloituspakkaukset/ce4_tehopakkaus

        Päädyin kokeilemaan ulkonäön perusteella, mutta laite myös toimii.


    • ekotee

      Minulla on startmokin egoT jonka akku rupeaa jo tulemaan tiensä päähän ,saa olla koko ajan lataamassa päivittäin vaikka ei käyttäisi paljookan. ikää laitteella on puoli vuotta.

    • egotus

      Mulla ego akku kesti n.3kk normaalisti ja sen jälkeen hiipu vähitellen kunnes 6kk kohdalla ei jaksanu pitää laturissa kiinni vähän väliä vaan heitin roskiin ja ostin uuden. Ostopaikkana oli puff ekassa ja nikotiiniton uudessa

    • xxddx

      mulla ego 900mah kesti 1.5kk en muista kenen oli

    • 78nmq

      Lääkelaitos kielsi heinäkuussa 2008 sähkötupakan nikotiinia sisältävien versioiden myymisen Suomessa, koska nikotiinia sisältävät tuotteet luokitellaan lääkeaineeksi.[5]

      Vantaan käräjäoikeus vapautti helmikuussa 2011 sähkötupakoita ilman lääkemääräystä tilanneen miehen lääkerikossyytteestä sillä perusteella, ettei reseptiä tarvittu koska kerta-annokset olivat niin pieniä. Tämän takia Tulli luovuttaa pysäyttämänsä sähkötupakkatilaukset niiden tilaajille.[6][7]

      Sähkötupakkaa ja siinä käytettävää nikotiinitonta nestettä saa myydä Suomessa. Nikotiinia sisältävää nestettä sen sijaan ei saa myydä Suomessa, mutta saa ostaa ETA-alueelta (paitsi Suomesta) ja tuoda maahan omaan käyttöön Suomeen.[4] 1. tammikuuta 2012 voimaan tulleen tupakkalain muutoksen myötä sähkötupakan mainonta internetissä kiellettiin.[8] Tupakkalain ikärajaa koskeva sääntely ei koske sähkötupakkalaitteita ja niissä käytettäviä nikotiinittomia nesteitä. Nikotiinia sisältävät nesteet kuuluvat lääkelain piiriin.[9]

      Maaliskuussa 2012 päätti Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä kieltää sähkötupakoiden käytön joukkoliikenteessä sekä kuljettajien taukotiloissa, perustellen asiaa ulkoisesti savuketta muistuttavan sähkötupakan käytön aiheuttamilla sekaannuksella ja hämmennyksellä sekä vedoten nestepatruunasta vapautuvien vesi- ja glyserolihöyryjen aiheuttamiin mahdollisiin hengitysoireisiin.[10]

      Terveysvaikutukset[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
      Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) ylilääkäri Antero Heloman mukaan on hyvin todennäköistä, että sähkötupakka ei ole yhtä haitallista kuin tavallinen tupakka. THL ei ole laitoksena ehdottanut sähkötupakan kieltämistä mutta suosittelee käyttämään tupakoinnin lopettamisessa perinteisiä nikotiinikorvaustuotteita ja vieroituslääkkeitä.[11][12][13]

      Sähkötupakasta on löydetty joitakin terveydelle haitallisia aineita, mutta huomattavasti vähemmän kuin tavallisista savukkeista.[14][15][16][17][18][19][20] Terveysriskejä koskevaa keskustelua on käyty etenkin sähkötupakasta löydetyistä syöpää aiheuttavista nitrosamiineista ja Yhdysvaltain elintarvike- ja lääkevirasto FDA:n vuonna 2009 tekemästä dietyleeniglykolilöydöksestä. Nitrosamiineja on löydetty yhtä millilitraa kohden (sis. useita kerta-annoksia) keskimäärin tuhannesosan verran yhden savukkeen sisältämästä nitrosamiinimäärästä. Määrää ei pidetä terveydelle haitallisena. Vastaavia nitrosamiinipitoisuuksia esiintyy esim. jo hyväksytyssä käytössä olevissa nikotiinikorvaustuotteissa.[21][22][23][24] Dietyleeniglykolilesiintymä puolestaan on osoittautunut yksittäiseksi poikkeustapaukseksi, ts. kyseistä ainetta ei ole löydetty muissa laboratoritesteissä. Myöskään ko. löydöksestä ei sellaisenaan aiheutunut terveysriskiä.[25]

      Yhdysvaltalaisen yliopistotahon elokuussa 2013 julkaiseman, tähänastista sähkötupakkatutkimusta yhteenkoostavan tutkimusraportin mukaan sähkötupakan tuottamasta höyrystä ei ole löydetty käyttäjälle vaarallisia määriä haitallisia aineita. Vertailukohtana on käytetty työympäristössä sallittujen haitta-ainepitoisuuksien raja-arvoja. Sähkötupakkahöyrystä löydettyjen haitallisten aineiden määrät pysyvät pääsääntöisesti alle 1%:ssa sallituista määristä ja korkeimmillaankin alle 5%:ssa.[26]

      Chest-lehdessä vuonna 2011 julkaistussa tutkimuksessa sähkötupakan käytön havaittiin aiheuttavan hengitysteiden toimintaan ainakin lievästi ja väliaikaisesti heikentäviä vaikutuksia. Tutkijoiden mukaan ko. tilastollisesti havaittavilla vaikutuksilla ei kuitenkaan ole välttämättä kliinistä merkitystä.[27][28][29]

    • 6+6

      Lääkelaitos kielsi heinäkuussa 2008 sähkötupakan nikotiinia sisältävien versioiden myymisen Suomessa, koska nikotiinia sisältävät tuotteet luokitellaan lääkeaineeksi.[5]

      Vantaan käräjäoikeus vapautti helmikuussa 2011 sähkötupakoita ilman lääkemääräystä tilanneen miehen lääkerikossyytteestä sillä perusteella, ettei reseptiä tarvittu koska kerta-annokset olivat niin pieniä. Tämän takia Tulli luovuttaa pysäyttämänsä sähkötupakkatilaukset niiden tilaajille.[6][7]

      Sähkötupakkaa ja siinä käytettävää nikotiinitonta nestettä saa myydä Suomessa. Nikotiinia sisältävää nestettä sen sijaan ei saa myydä Suomessa, mutta saa ostaa ETA-alueelta (paitsi Suomesta) ja tuoda maahan omaan käyttöön Suomeen.[4] 1. tammikuuta 2012 voimaan tulleen tupakkalain muutoksen myötä sähkötupakan mainonta internetissä kiellettiin.[8] Tupakkalain ikärajaa koskeva sääntely ei koske sähkötupakkalaitteita ja niissä käytettäviä nikotiinittomia nesteitä. Nikotiinia sisältävät nesteet kuuluvat lääkelain piiriin.[9]

      Maaliskuussa 2012 päätti Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä kieltää sähkötupakoiden käytön joukkoliikenteessä sekä kuljettajien taukotiloissa, perustellen asiaa ulkoisesti savuketta muistuttavan sähkötupakan käytön aiheuttamilla sekaannuksella ja hämmennyksellä sekä vedoten nestepatruunasta vapautuvien vesi- ja glyserolihöyryjen aiheuttamiin mahdollisiin hengitysoireisiin.[10]

      Terveysvaikutukset[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
      Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) ylilääkäri Antero Heloman mukaan on hyvin todennäköistä, että sähkötupakka ei ole yhtä haitallista kuin tavallinen tupakka. THL ei ole laitoksena ehdottanut sähkötupakan kieltämistä mutta suosittelee käyttämään tupakoinnin lopettamisessa perinteisiä nikotiinikorvaustuotteita ja vieroituslääkkeitä.[11][12][13]

      Sähkötupakasta on löydetty joitakin terveydelle haitallisia aineita, mutta huomattavasti vähemmän kuin tavallisista savukkeista.[14][15][16][17][18][19][20] Terveysriskejä koskevaa keskustelua on käyty etenkin sähkötupakasta löydetyistä syöpää aiheuttavista nitrosamiineista ja Yhdysvaltain elintarvike- ja lääkevirasto FDA:n vuonna 2009 tekemästä dietyleeniglykolilöydöksestä. Nitrosamiineja on löydetty yhtä millilitraa kohden (sis. useita kerta-annoksia) keskimäärin tuhannesosan verran yhden savukkeen sisältämästä nitrosamiinimäärästä. Määrää ei pidetä terveydelle haitallisena. Vastaavia nitrosamiinipitoisuuksia esiintyy esim. jo hyväksytyssä käytössä olevissa nikotiinikorvaustuotteissa.[21][22][23][24] Dietyleeniglykolilesiintymä puolestaan on osoittautunut yksittäiseksi poikkeustapaukseksi, ts. kyseistä ainetta ei ole löydetty muissa laboratoritesteissä. Myöskään ko. löydöksestä ei sellaisenaan aiheutunut terveysriskiä.[25]

      Yhdysvaltalaisen yliopistotahon elokuussa 2013 julkaiseman, tähänastista sähkötupakkatutkimusta yhteenkoostavan tutkimusraportin mukaan sähkötupakan tuottamasta höyrystä ei ole löydetty käyttäjälle vaarallisia määriä haitallisia aineita. Vertailukohtana on käytetty työympäristössä sallittujen haitta-ainepitoisuuksien raja-arvoja. Sähkötupakkahöyrystä löydettyjen haitallisten aineiden määrät pysyvät pääsääntöisesti alle 1%:ssa sallituista määristä ja korkeimmillaankin alle 5%:ssa.[26]

      Chest-lehdessä vuonna 2011 julkaistussa tutkimuksessa sähkötupakan käytön havaittiin aiheuttavan hengitysteiden toimintaan ainakin lievästi ja väliaikaisesti heikentäviä vaikutuksia. Tutkijoiden mukaan ko. tilastollisesti havaittavilla vaikutuksilla ei kuitenkaan ole välttämättä kliinistä merkitystä.[27][28][29]

    • g-1

      Jaaha kauppias yrittää hävittää keskustelun roskaposteihin

    • mölöpää

      Hei trolli olet nyt kirjoitellut joka ketjussa ja lähinnä vaikutat finnvapen trolliporukoilta kun kirjoituksiasi katsoo, painu hoitoon.

    • sähkötupakka heppu

      Siis en ymmärrä miksi suomalaiset ostaa noita lasisen säiliön omaavia vuotavia sähkötupakoita, varmaan 5v vanha malli ja kaikki samoja kiinassa tehtyjä romuja joihin vaan logovaihdetaan. Ostakaa hyvät ihmiset toimiva ja kestävä laite ja tehoa säädettävä malli tyyliin www.blueboyecigs.com löytyvät..saa niitä muualtakin mutta ei tuu nyt mieleen muita sivuja mutta eiköhän googlaamalla löydy.

      • hmm...

        Lasinen/muovinen tankki toikin on. Se on vaan päällystetty ja pysty ikkuna jätetty näkyviin josta voi tarkkailla nestemäärää. Itselläni on useampi tankki, myös tuollainen ja voin todeta että kyllä ne kaikki voivat alkaa vuotamaan kuljetuksen aikana esim. taskussa. Täysin varmaa ja täydellistä ato tankkia ei ole vielä keksittykkään.


      • Mää
        hmm... kirjoitti:

        Lasinen/muovinen tankki toikin on. Se on vaan päällystetty ja pysty ikkuna jätetty näkyviin josta voi tarkkailla nestemäärää. Itselläni on useampi tankki, myös tuollainen ja voin todeta että kyllä ne kaikki voivat alkaa vuotamaan kuljetuksen aikana esim. taskussa. Täysin varmaa ja täydellistä ato tankkia ei ole vielä keksittykkään.

        Juu mutta nimenomaan sehän se pointti on että nykyaikaisissa se lasinen vuotava tankki on suojattu ja lisäksi tuo valumisongelma on korjattu rakennetta muuttamalla, uudenaikaisissa malleissa. Lisänä se, että miksi ostaa vanha malli ja ilman tehon säätöä kun samaan hintaan kun saa modernin. Eihän kukaan osta 90-luvun hyundaita ilman ohjaustehostinta jos samaan hintaan saa 2000-luvun sanotaanko nyt volvon tms.? Tai no jokaisen oma valinta mutta kannattaa nyt ainakin koeajaa tai kokeilla tutulta jolla on niin huomaa eron itse:) http://blueboyecigs.com/sahkotupakat/evod-change-vv.html


    • pall mall

      Moikka!
      Minäkin tilasin perjantiana PS:ta aloituspakkauksen sekä kolme nikotiininestepulloa. Aloitelija kun olen ja ajattelen että olisko tämä viimeinen oljenkorsi päästä joskus eroon tupakasta, ainakin vähemmän :)
      Olen lukenu viestiketjun ja osalla hyviä ja osalla huonoja kokemusksia PS:sta, mutta itse meinaan jatkossakin tilata tuotteet täältä :) Minuun vaikutti suuresti ainakin kun yritys on hyvin ja perusteellisesti mielestäni kertonut yrityksestään että tuotteistaan.
      Mutta joihinkin voisin haluta vastauksia teiltä ketkä olette PS:n asiakkaita :)
      Eli....

      Kuinka kauan suurinpiirtein yksi nikotiininestepullo kestää ja kuinka monta savuksetta se vastaa? Kuinka suuri pullo on?
      Olisi helpompi jatkossa tilata nesteet oman tupakanpolttotottumuksien mukaan ettei heti lopu kesken :) Itselläni siis menee yksi Pall Mall aski päivässä, välillä kestää seuraavaankin päivään :)

      Tilasin tälläisen aloituspakkauksen: http://www.paulsaar.com/aloituspakkaukset/ce4-tehopakkaus

      Kuinka kauan akku siis kestää sauhuttelua? Esim. jos menen vaikka iltaa istumaan kavereiden kanssa :)

      Mitä kannattaa lisäksi tilata jos jotain tarvitsee?

      Tänään katsoin että kun olen perjantaina sen tilannut, niin tänään oli lähtenyt eteenpäin, varmaankin sieltä Latviasta?

      • Arska 57

        Tere , Mä tilasin tossa kuukausi sitten tän alotuspakkauksen kun oli silloin tarjouksessa: http://www.finnvape.com/product/834/finnvape-ce5-bdc-aloituspaketti-900mah-musta . Tuo akku kestää noin päivän kohtuullista sauhuttelua. 10ml pullo kestää kyllä aika kauan , mulla melkein viikon. Kaikki oon tilannu Finnvapelta ja ongelmia ei oo ollu.Tuotteet tulee noin 4 päivässä. Kuukauden oon ollu ilman tupakkaa ja olen käyttänyt 12 mg nesteitä. ja vielä loppuun....Ei ikinä paul saarilta mitään :)


      • 6-6
        Arska 57 kirjoitti:

        Tere , Mä tilasin tossa kuukausi sitten tän alotuspakkauksen kun oli silloin tarjouksessa: http://www.finnvape.com/product/834/finnvape-ce5-bdc-aloituspaketti-900mah-musta . Tuo akku kestää noin päivän kohtuullista sauhuttelua. 10ml pullo kestää kyllä aika kauan , mulla melkein viikon. Kaikki oon tilannu Finnvapelta ja ongelmia ei oo ollu.Tuotteet tulee noin 4 päivässä. Kuukauden oon ollu ilman tupakkaa ja olen käyttänyt 12 mg nesteitä. ja vielä loppuun....Ei ikinä paul saarilta mitään :)

        Joopa joo mitähän vielä


    • tarvikkeet

      Kahvi nesteitä ei kannata käyttää noilla cleroilla joita ei pääse aukasemaan ja putsaamaan, se tarttuu vaan niin kiinni noihin imulankoihin . Täytyy ostaa jostain liikkeestä tuommoinen joissa ei ole lankoja, muihin nesteisiin se kyllä käy ja . Muutenkin noi clearot on kulutustavaraa.Yksi rupesi vuotamaan aivan liikaa,Yhden suukappale katkesi kun putosi lattialle, muuten jos valuttaa akun päähän niin sen voi kuivata vanupuikolla. Kyllä akku illan kestää kun on ladattu.Pullon koko on 10 ml .Toisissa liikeissä on noita halppis nesteitä isommissa pulloissa jotka taas on huonoja .Tuolla tilausmäärällä saa jotain 4€ alennusta seuraavaan tilaukseen eli seuraava tilaus ainakin3 clearoa ja 4 pulloo. Eikä se vara akkukaan pahitteeksi olisi.

    • Kokeiltu on

      Paulsaaren pellepillivalikoima on lyhyesti sanoen kaunis, kallis ja tehoton. Paremmat on välineet nyt, mutta tuonne tuli oppirahat maksettua.

    • ekooo

      Huomasin tässä Startsmokin egossa että clearo pitää vääntää tiukasti kiinni akkuun muuten se tiputtaa herkästi nestettä akun päähän, ikään kuin kierre loppuisi kesken.

    • pall mall

      Ei ole tilausta tullut vielä ja laitoin sähköpostillakin viestiä eilen, mutta ei ole vastattu :( Olisi ollu kiva jo olisin saanut tuotteet ennen vkl.... ottaa päähän...

    • 14+7

      Niin pitäskö vastata saman tien? Tuolla finnivapen ketjussakin asiakkaat kommentoi että turha itkeä jos joku ei heti vastaa tai postitukset tule ajoissa. Kohtahan ne tulee tosin tänne vinkumaan että ei niin olla sanottu tai että sieltä kaupasta vastataan samalla minuutilla, nehän on tunnettuja haukkumaan muita kauppoja.

      • pall mall

        Kuhan kyselin....


    • Helinä

      Ite sain viikossa! vuos sitten tais mennä pidempää, mut homma on parantunu huomattavasti onneks!

      • monkeyman1

        Tilas sitten mistä vaan ja mitä vaan, ni aina ei voi syyttää ite lafkaa.... kyllä noi postit sun muut kuljetuslafkat kiertää ympyrää peukalo pyllyssä!


    • 5tgbhy

      paul saarela tuli 4pv

      • pall mall

        Tässä menny jo 6 päivää, ellei vkl lasketa...


    • Konnat kiinni

      Miten PaulSaar varmistaa sen, ettei myy niksanesteitä alaikäisille?

    • konnat kiinni2

      ei mitenkään kuten ei mm. finnvapekaan

      • Lapsikortti vedetty

        Eikä kukaan muukaan. Niksojen ostolle ei ole ikärajaa.


    • pall mall

      Täällä edelleen odottelen postia kotiin, ei vieläkään... tilaus tehty 3.5.... mahtaako tulla edes. PÖH!

      Tuota alaikäiselle myyntiä kanssa tässä yksi päivä mietin, mut toivottavasti ipanat ei mene netin ihmeelliseen maailmaan :)

      • Valvova silmä

        Meneehän ne, sen takia vanhempien kannattaa katsoa, mitä juniorin tiliotteella näkyy:onko tilattu hampunsiemeniä Hollannista tai liitytty pornosivuston jäseneksi?


    • pall mall

      Meillä onneks ipanat vielä sen verran pieniä ettei huolta :D Mut ihmettelen kyllä että miksi ne on noinkin helposti saatavilla, kun PS:llaki kysytään oeltko yli 18.v.... no tottakai jokainen laitta "kyllä"....

      • 5+8

        Kauppiaalla pitäisi olla sen verran selkärankaa ettei myy pennuille mutta näillä kahdella ei ole kun rahan kuvat silmissä, vaikka finnvapen trolli porukka aina yrittää muuta väittää.


      • Ei ole tutkittu?
        5+8 kirjoitti:

        Kauppiaalla pitäisi olla sen verran selkärankaa ettei myy pennuille mutta näillä kahdella ei ole kun rahan kuvat silmissä, vaikka finnvapen trolli porukka aina yrittää muuta väittää.

        Mistäs kauppias voi tietää että asiakas on pentu? Liikeyritysten tehtävä on tuottaa omistajille voittoa. Eiköhän valtaosa sähkötupakan ostajista ole aikuisia, ainakin tutkimusten mukaan. Tietenkin suomi24 tietää paremmin...


      • IhmeSepari
        5+8 kirjoitti:

        Kauppiaalla pitäisi olla sen verran selkärankaa ettei myy pennuille mutta näillä kahdella ei ole kun rahan kuvat silmissä, vaikka finnvapen trolli porukka aina yrittää muuta väittää.

        Se trolliporukka olet sinä. Sinä täällä länkytät ja haukut muita kauppiaita. Olisi kannattanut olla vain avoin ja rehellinen heti alkuun kun sössit asiasi. Nyt on myöhäistä ja jatkat vain trollaamistasi.... miten säälittävää....


      • t.pauls.asiakas
        IhmeSepari kirjoitti:

        Se trolliporukka olet sinä. Sinä täällä länkytät ja haukut muita kauppiaita. Olisi kannattanut olla vain avoin ja rehellinen heti alkuun kun sössit asiasi. Nyt on myöhäistä ja jatkat vain trollaamistasi.... miten säälittävää....

        Kyllä ton finnvapen tosiaan luulisi ryhdistäytyvän ennenkuin sotkee asiansa kokonaan. Aika paljon tullut jo negaa niiden toiminnasta, haukutaan muita kun joku kertoo että tuotteet on myöhässä tai eivät toimi, säälittävää tosiaan.


    • Age check

      Koska mitään lakisääteistä ikärajaa ei ole. vertaa suomi24 seksikeskustelut "Oletko 18v?" Jos noiden nesteiden myynti tullaan sallimaan suomessa niin niihin varmaankin tulee ikäraja ja silloin tunnistusta täytyý kehittää.

    • pall mall

      Johan nyt kestää.... soitin jo PS:n asiakaspalveluun ja lupasi kysellä Latviasta jotain lähetystunnuksia että näkee missä päin menee.... ilmoittelee mulle tekstiviestillä kun saa tietoa. Huhhuh..... onkohan edes suomen puolella vieläkään, kun 3.5 jo tilattu!

    • pall mall

      Noniin.... tilaus helsingissä. Kuinkakohan monta päivää mahtaa nyt sieltä kestää tulla :D buahhah!

    • PS rules

      Itellä ainakin toiminu PS 10xparemmin kun finnvapen trollikauppa

      • C.k

        Joo suoli e savuke foorumilaisten finnivape on hidas kuin etana


      • Rektaaliin päättyvä
        C.k kirjoitti:

        Joo suoli e savuke foorumilaisten finnivape on hidas kuin etana

        Varmaan omakohtaista kokemusta?


    • pall mall

      Meinaan kokeilla toisen kerran vielä PS:tä noita nikotiininesteitä, josko tulisi nopeammin, jos menee taas lähemmäs kaksi viikkoa niin kuin nyt niin sit vaihdan puljua :) Kamalan kauan kesti nytkin tilaus kun viimeksi laitoin ja nyt postin mukaan olisi to minulla, jos suomen postissa ei nyt menisi liian kauaan....

    • SkodeQubbe

      40 vuotta polttaneena, niin kyllä toi PaulSaar on koitunu meikäläisen palastukseksi!

    • pall mall

      Tänään saapui tuotteet kotiin :) Minttuneste erinomainen ja tuo sähkötupakka ainakin nyt näyttää pelittävän kivasti :) Katsotaan miten päivien kuluessa käy :) Tänään en ole tupakkaa siis polttanut ainuttakaan! :)

    • surkea

      Mikä siinä toimituksessa kestää? Tilasin kokeeksi täältä ja nyt jo toista viikkoa odottelen niksanesteitä.

      • n45g

        et sitten finnvapen mainosjoukkio muuta keksinyt, naurettavaa!


    • 6+1

      Täälläkin toi hysteerinen ämmä.

    • pall mall

      Olisko kellään hyvää keinoa jolla saisi höyrystimen puhdistettua? :)
      Oon noita linkkejä katsellu youtubesta mut pelkään että särjen sen :)

      • k-kauppias tikkanen

        Huvittaa tämä keskustelu =) ihmiset (paulsaaren kilpailiat ):puhuvat paulsaaren tuotteista ja siitä että huonoa koska ei ole egomalli, ja etta nesteet tulevat perille mutta aloituspakkaukset ovat jääneet postista ja tilauksissa kestää 7-9 pv. Ai mistä tiedän, että nämä kyseiset haukkujat on kilpailioita? No vaikka siitä, että paulsaaren tuotteet ovat ego-kierteellä ja yhteen sopivia todella monien höyrystäjien kassa. Te kilpailiat puhutte siitä että ei ole ego vaikka ette ole ottanut asioista edes selvää vaan yritätte saattaa pohjoismaiden markkinanjohtajan huonoon valoon säälittävillä posrauksillanne. Toisekseen jos tilaat paulsaarelta nesteet ja aloituspaketin, kyllä ne tulee samasta paikasta paikasta, samaan pakettiin. Meidän puolisukuu käyttää paulsaarta ja mitään muuta huonoo sanottavaa ei ole, muutakun tuotteet eivät tule päivässä vaan 2-3 ykkösluokassa. Jiuluntienoilla on mennyt noin 5pv. Uskoisin, että tämä johtuu siitä että ihmiset ostavat niitä lahjalsi niin paljon. Suosottelen kaikille lämpimästi http://www.paulsaar.com tuotteita. Tunkekaa ne startsmoken hifistelylaitteet ja finnvapen jonnekkin syvälle ja menkää muualle mainostamaan.


    • esuolisavukeforumsuc

      No lähinnä haukkujat ovat tota finnivapen porukkaa, ne tykkää pönkittää egoaan haukkumalla muita kun viimeaikaisia viestiketjuja kattoo, kukaan muu ei ole paljon kirjoitellut.
      No kukin tyylillään :)

    • isin tyttö

      Rahat pois pikkutekniikkavehkeillä. Sitä nuo vaan ovat. Suosittelen unohtamaan. BF sanoi, että on kuin tuhkakuppia nuolis, kun pussattiin. Persenuuskaan siirryin, ja nyt menee HYVIN!

    • jeah4r

      persenuuska on hyvää

    • sähkispähkis

      Paul Saar tuotteita saa Tallinnasta.

    • EPÄTOIVOINEN

      Hei! Tilasin Paul Saar "tehopakkauksen" jonkin aikaa sitten. Akussa en ole huomannut mitään vikaa, mutta jo 3 patruunaa on hajonnut käytössäni, kaikki alle viikon sisällä. Kaksi niistä tippui lattialle alle metrin korkeudesta, yksi vain lakkasi mystisesti tuottamasta höyryä (olin säilyttänyt huolellisesti, akku oli ladattu, nestettä oli patruunassa jne). Ovatko nämä tosiaan näin heikkoja kestoltaan, vai onko vika minussa? Vastatkaa! En haluaisi enää uutta tilausta patruunoista tehdä, jos ovat tällaisia "leluja".

      • ...

        Itse ole tilannut jo kohta vuoden paul saaren tuotteita ja koko tänä aikana ei ole mennyt rikki kun yksi höyrystin joka korvattiin minulle nopeasti uudelle, toimivalla kapistuksella. PAITSI NYT kesäkuussa kun tilasin kaksi hyörystintä ja kumpikin niistä rikkoutui päivän käytön jälkeen. Yritys vastasi s-postiin että on tullut viallinen erä höyrystimiä ja pyysivät palauttamaan tuotteet niin lähettävät uudet. Näin teinkin ja edelleen odottelen uusia höyrystimiä, nyt siis jo kolmatta viikkoa. Myöskään s-posteihin ei enää vastata. En tiedä mitä aikaisemmin todella hyvin toimivalle firmalle on käynyt tämän kesän aikana mutta itse taidan viedä rahani tästä lähin muualle...


      • kesälomat
        ... kirjoitti:

        Itse ole tilannut jo kohta vuoden paul saaren tuotteita ja koko tänä aikana ei ole mennyt rikki kun yksi höyrystin joka korvattiin minulle nopeasti uudelle, toimivalla kapistuksella. PAITSI NYT kesäkuussa kun tilasin kaksi hyörystintä ja kumpikin niistä rikkoutui päivän käytön jälkeen. Yritys vastasi s-postiin että on tullut viallinen erä höyrystimiä ja pyysivät palauttamaan tuotteet niin lähettävät uudet. Näin teinkin ja edelleen odottelen uusia höyrystimiä, nyt siis jo kolmatta viikkoa. Myöskään s-posteihin ei enää vastata. En tiedä mitä aikaisemmin todella hyvin toimivalle firmalle on käynyt tämän kesän aikana mutta itse taidan viedä rahani tästä lähin muualle...

        Siellä on kesälomien tuuraajat nyt töissä.


      • vaihda
        kesälomat kirjoitti:

        Siellä on kesälomien tuuraajat nyt töissä.

        Tilasin puffilta kanssa tuon kanger ts3. Muitakin kangerin tuotteita on siellä myös ja tulee nopsaan postilaatikkoon ilman toimituskuluja ja käy suoraan Paulsaaren akun päähän. Ei tosiaankan kannata maksaa sen omista cleoroista 8 euroo.Akku sen sijaan on kelpo peli.


    • vaihda

      Itse käytän tällä hetkellä akun päässä Puffilta tilattua CE 8 clearoa joka on ilman imulankaa ja jonka saa avattua ja siihen saa sisälle alle kolmella eurolla sisäkalun, kyllä sen huomaa kun höyrynmuodostus hiipuu . Ei tuokaan mikään ongelmaton ole , välillä tuntuu valuttavan kovastikkin akun päälle nestettä, mutta kuivaa sitten pumpulipuikulla ja hankii tuota Vg pohjanestettä niin saa nesteistä sakeampaa. Puffin tuotteet tulee suoraa postilaatikkoon ja ilman toimituskuluja.

    • PSaar

      Ite tilasin kangerin T3s maksaa 4€ ja siihen 5kpl:tta vaihtopäitä maksaa 5€. Hyvät höyryt kun lyöt sen tohon akun nokkaan. Tai siten eVod maksaa 4.5€ vaihtopäät samanhintaisia.
      Mulla myös paulsaaren akut jotka toimineet mutta atomisaattoreihin kyllästyin ja tilasintuolta startsmokilta
      http://nosmoke.mycashflow.fi/category/21/atomisaattorit

    • Suosittelen!

      Itse aina tilannut aina http://www.paulsaar.com sivulta ja aina olen tuotteisiin ollut tyytyväinen ja toimitus lisäksi todella nopea!

    • pevesaar

      Minulla on ollut käytössä Paulsaarin 900 akut, 5 kpl, jo vuoden verran, Clearot ovat kestäneet 1 viikon. (pesemämmä kuumalla vedellä ikää saa lisättyä 3-4 päivää). Toimitusaika lupaukset ovat pitäneent max 7 päivää. Nyt olen kokeillut Puffin clearoja viikon verran. Yksi puffin clearo kestää noin 12 tuntia. Ovat toimittaneet uudet tilalle, mutta sama homma niiden kanssa. Minulla menee yksi akku päivässä ja noin 3 ml nestettä eli kolme täyttöä. Nykyisin on alkanut epäilytää Paulsaarin toiminnan vakavaraisuus kun tuotteita myyvät kaupat ovat hävinneet nettisivuilta.
      Etsin parhaillaan optimaalista ratkaisua höyryttelyyn. Luomutupakkaa olen kuitenkin polttanut viimeksi yli vuosi sitten, joten homma toimii siinä mielessä.

    • vaihto

      Siinä se syy onkin kun käyttää halpoja clearoja. Miksei kannattais sijoittaa 30 € vaikkapa Kanger aerotank v2. vaihtoatopäät maksaa vitosen. Jos tuloksena on kestävä, vuotamaton ja runsaasti höyryä tuottava. En ole kokeillut vielä, mutta harkinnassa on. www.puff.fi

      • 1666

        V2:n on hyvä.
        Ihmetellä täytyy miksi porukat tilaa joltain verokeinottelijalta, alaikäisiä vai muuten vaan tavallista tyhmempää porukkaako?


    • Eipff

      Tuosta kaupasta mitä mainostat yllä en tilaa mitään sen verta on kaveriporukassa huonoja kokemuksia tuotteiden laadusta mitä aikanaan tilailtiin. Koko ajan akut rikki ym. Ei jaksanut enään leikkiä huonolaatuisten tuotteiden kanssa niin vaihdettiin kaikki toiseen kauppaan. Sen jäleen takuu vikoja 90% vähemmän

    • 13+2

      Itselläkin ollut Paul Saar käytössä ja ei voi kehua. Akku toimii ja pelittää muuten ihan hyvin, mutta siinä vaiheessa kun ledejä palaa enään 3 kappaletta, niin ei menee kovin kauaa ennen kuin on akku tyhjä.

      Clearoa saa täyttää koko ajan, tiedä mihin ihmeeseen se neste niin nopeasti sieltä häviää. Neste vuotaa clearosta akkuun, aiheuttaa häiriötä ja rätin kanssa saa koko ajan olla kuivaamassa, että toimisi taas hetken aikaa.

    • KOKEMUKSIA KIITOS

      Pari kuukautta menty pauln pötköillä. Hyvin korvaa kunhaan höyryä tulee.Kysymys?
      Toimiiko höyrystin vain noin kolmasosan pullosta? olen viikonlopu pösystelijä, eli uusi höyrystin antaa täydellisen tunten ekaana viikonlopppuna, tokana joo, kolmantena ehkä ei enää mitää.. joku täällä sano että maustetut tukkii narut, koitin traditioal tobakolla , toimi hyvin 0,3 osaapullosta sitte ei enää mitää..
      Eli onko pulin höyrystimet vaan noin lyhytiäsiä ja onko joku muu parempi? Minulle ainaki toi höyryn määrä on se ykkös juttu.

    • Seppoi

      Minulla toiminut erittäin hyvin paulsaaren tehopakkaukset ja nesteet, sekä olen ERITTÄIN tyytyväinen. Ei mitään vikaa ollut ikinä tuotteissa. Tuntuu vähän hölmöltä tämä koko keskustelu. Täälä taitaa olla pelkästään kivijalkakauppiaat mainostelemassa omaa yritystään, kun ovat kateellisia siitä, että jollain menee paremmin :) Toki on noita hyvia haikkari tuotteita, mutta minulle riittää simppeli tuote. En halua mitään pamppua käteen.

      • Et ole tosissasi

        Et voi olla tosissasi että tuo Paulsaaren tuote on niin hyvä. Nimellä tehopakkaus, eikä oikeastaan muualta noin tehottomia löydy. Ja nesteet rikkoo tankit ja aikas kauan kesti että poistuivat heidän verkkokaupasta, vaikka olivat jo itsekkin tietoisia niistä. Sain sähköpostia että alennuksella saisi nesteitä, mutta kuka paskaa ostaa alennuksellakaan jos tankit hajoo päivittäin.


    • Ei näin
      • ......

        Kansanedustajien logistiikka on tuollaista, lainsäätäjien mielestä on parempi että ulkomailta tulee miljoonia pieniä paketteja ja suomalaisyrityksetkin rekisteröidään ulkomaille.

        Seuraavaksi sama logistiikansäätely tulee leipään ja maitoon, jos niitä tarvitsee niin tilaa vaikka Amazonista ja noutaa postista parin päivän päästä.


    • Kokemuksia kiitos

      Tilasin testit tuolta puffilta, katellaa ja kokeillaa. Tossa yllä luki että Paulin nesteet rikkoo tankit eli eikö niitäkää kandeis käyttää?

    • ostok

      En ymmärrä miten nesteet voisi rikkoa tankit ja voihan tilata tuommoisen lasitankin. Nykyään nuo villalanka imusysteemit on jäänneet vähemmistöön tuotteiden sivustoilla ja nuo cklearot on kulutustavaraa, mutta moneen saa parilla eurolla atomisaattoreita varaosina, joten taas on kuin uusi. Tosin tiivisteetkin niissä kuluu. Mitään nesteitä en kyllä tilaisi mistään jenkeistä. Tosin niissä on se 22€ sääntö , siitä ylittävistä ostoksista joutuu maksamaan tullin ja 24 % arvonlisä veron.

      • 13+17

        En tajua itsekkään mutta Paul Saarelta tuli oikein meiliä sähköpostiin, missä kerrotaan virheellisestä makunesteestä, joka rikkoo clearot ennen aikojaan.


    • Kokemusta karttuu

      Puffin clearot tuli eilen kun maanataina tilasin, ja kyllä höyrysi ainaki alkuu :) Kiitti nimimerkki parempi.
      Paulsaaren meilissä mainittiin että erässä nesteitä on liikaa makeutusaineita joka tukkii langat.

    • lakot pilalla

      meille ei tullut kaikkia jo maksettuja nesteitä, eikä korvaavia nesteitä niistä tuotteista jotka rikkovat höyrystimet ja vielä saamatta 2 höyrystintä rikkoontuneiden tilalle... ja mikä parasta eivät vastaa meileihin

      • e-cig guru

        Mitäs tilaatte tuolta niitä huonoja ja vanhoja ensimmäisen sukupolven sähkötupakoita.
        Eikö senvertaa järkeä ole että ostaisitte nykyaikaiset laitteet luotettavista kaupoista joissa takuu- ja muut asiat toimii oikeasti, vai oletteko alaikäisiä nulikoita joille ei myydä muualta kuin paul saarelta?


    • bonamassa

      Tilausten toimittaminen taas takkuilee. Tilasin nesteet jo 26.8 ja eilen tuli meili "reward points" lisäyksestä. Eli todennäköisesti postittaneet vasta eilen ja nesteet saapunee jossain vaiheessa ensi viikolla tai sitten ei.. taidan jatkossa tilata jostain muualta.

    • Leikki sikseen

      e-cig ja muut mistä siis maallikkko löytää helppoja toimivia vaihtoehtoja? En rakentele, en halua koota eikä edes muutamalla eurola ole väliä. En ole polttanut arjessa vuosikymmeniin mutta nautinto on suuri kun voin vaikka rapujuhlissa savustella rauhassa pelkäämättä että taas toi hemmetin vehje on tukossa.

      • Ammattilais Höyryttelijä

        Suosittelen: www.finnvape.fi tai www.puff.fi erittäin luotettavat toimitukset sekä nopeat ja todella halvat ja hyvät nesteet www.bargainvapour.com tuotteet tulee irlannista 3-7 päivässä parin euron postikuluilla. Esim. PaulSaar pyytää melkein samaa hintaa 10ml: litkuista kuin tämä 100ml: maukkaista ja toimivista nesteistä.

        Itse vapetan Innokin svd modilla sekä aerotank 2 clearolla, erittäin halpa ja hyvin toimiva suosittelen tätäkin.

        Hyviä jatkoja :)


    • saunis1

      Onkin vanha ketju, mutta osaisiko joku kertoa, että miksi vg-nesteet, tai ainakin atmos labin eivät sovellu joidenkin muovitankkien kanssa käytettäväksi? Ja mitä ne kyseiset muovitankit ovat? Finnvapesta olen tottunut tilailemaan, mutta tiedon saaminen on hieman hankalaa. PG-allergian kehitettyäni pitäisi VG:hen siirtyä

      • litkukuru

        Makuaineista riippuu kestääkö muovitankki, vg ei ole syyllinen, sitrus- ja salmiakkinesteet on pahimpia tankin rikkojia.


    • Ei näin

      Ihmettelen kun katsoon PS:n facebook-sivuja että kaikki pettyneet kommentit poistetaan ja firman kotisivuja ja verkkokauppaa katsoessa ihmetyttää että kaikki tuotteet ovat saaneet 5 tähteä. Eihän se ole mahdollista missään firmassa. Säälittävää etteivät julkaise muita arvosteluja. Luulisi olevan edes järki päässä, muttei vissiin tossa lafkassa ole. Ihme ettei ihmiset ole enempää negatiivisia arvosteluja heidän fb-sivuille tehneet. Ja nesteetkin oli roskaa ja korvaukset niistä kestäneet useamman viikkoa ja ei ole sähköposteihin vastattu sen ajan kuluessa. Onko tällaista firmaa enää olemassakaan vai olenko heittänyt rahani hukkaan...ilmeisesti. No täytyy vaihtaa johonkin firmaan mistä saa asiakaspalvelua ja kärsiä tappio nahoissaan, SUOSITTELEN MUILLENKIN!

    • ammattihöttihöyryäjä

      Miksi kukaan ees ajattelee jotain paulsaaren "mehupillejä", kun voi käyttää jotakin suomalaista lafkaa ja saa tuotteen jopa seuraavaksi päiväksi kotiin ja paljon halvempaa ja laadukkaampaa kamaa kun noi vuosmallia 2008 olevat paulsaaren kiinan kopiolaitteet.
      Kiinassa noi samat pellevehkeet maksaa pari euroa postikuluineen.
      Myös jopa 3 arkipäivässä tulee euroopan kaupoista laitteet, ni miksi joku haluu odotella kuukauden jotain paulsaaren laitteita? Samassa ajassa(noin 2-4 viikkoa kestää kun tavarat tulee kiinasta) voit tilata itse kiinasta vastaavat ja ne maksaa sen 2,99eur halvimmillaan, niin miksi joku haluaa maksaa brändädystä paskasta moninkertaisesti??

      Ostakaa hyvät ihmiset saman tien joku kunnon tankkiato ja siihen vähintään joku 1100mAh Ego-akku mutta ite suosittelen saman tien jotakin kunnon modia, johon saa esim IMR 18650 akun kiinni, ni johan on ihan eri meininki kun jollain "mehupillillä" josta tulee höyryä vähemmän kun pakkassäällä ilman koko laitetta.

    • höyrymarsalkka

      Kiinasta 2-4 vikkoa mutta suomesta vuorokaudessa saat samaa kiinanpaskaa.
      Puff myy samaa kloonikamaa.
      Esmoke myy aitoa tavaraa, joukossa myös edullisia kiinalaisten omia tuotteita jotka heidän itse kehittämiä. Kanger EMOW on yksi hyvä laite alottelijalle.

      • Laatuakin saa

        Eikös 95 % euroopassa myytävistä sähkötupakoista tule Kiinasta? Tulee. Siinäkin on silti hirveä ero mitä sieltä saa. Esim. Tilasin Puffilta akun ja nesteitä ja ovat olleet loistavia ja hain Tampereen tupakkakaupasta tankkeja jotka ovat toimineet myös loistavasti.
        Onneksi joistain paikoista saa vielä laatua vaikka tavara Aasiasta tulisikin.


    • Höyry on jees!

      Helsinginkadun PIIPPU kaupasta saa myös huippulaitteita ja...

      • mikä niistä?

        Mikä liike kyseessä?


      • sigarputiken

        Mitä ne huippulaitteet olisi kerrotko?


    • Sinivuokko-setä

      Ei kai siellä myydä LAITTOMASTI nikotiininesteitä?

    • Luotto loppui

      Kusetti mäköjään Paulsaar uusilla nesteillään. Yhtä huonoja kun vanhatkin. Tankit/vastukset hajoilee samalla lailla kun ennenkin. Nyt loppui luotto!

    • Hyvät savut
    • huonoin laite

      Tilasin nyt täältäkin kun haluan kokeilla kaikkien kauppojen laitteita. Kiinakopioita johon laitettu oma "brändi" ja kymmenkertainen hinta. Tämä oli yksi huonoimpia laitteita joihin olen törmännyt ja hintalaatusuhtteltaan huonoin. Tilatkaa ihmeessä jostain muualta. En mainosta ketään mutta kaikilla oli parempi laite jos verrataan hintaan. Useimmilla vaikka ei verrattaisikaan.

    • Ile2

      Menetin rahani kyseiseen mestaan maksunvälittäjä piti olla Checkout mutta nimi muuttui kun tiliäni oli veloitettu. En saanut paul saarelta minkäänlaista tilausvahvistusta rahat vaan katosivat ! Että semmoonen tapaus !

      • ei paulsaar

        Et ole ainoa jolle näin on käynyt. Itsellä ei mennyt rahat noin kyseiseen paikkaan mutta huonojen laitteden mukana meni. Mutta kaverilla meni samalla tavalla.


      • pettynyt myös
        ei paulsaar kirjoitti:

        Et ole ainoa jolle näin on käynyt. Itsellä ei mennyt rahat noin kyseiseen paikkaan mutta huonojen laitteden mukana meni. Mutta kaverilla meni samalla tavalla.

        epäluotettavat firmat jotka myy paskaa ja lupaa muuta pitäisi poistaa täältä!


      • indiaana
        pettynyt myös kirjoitti:

        epäluotettavat firmat jotka myy paskaa ja lupaa muuta pitäisi poistaa täältä!

        pyrkivät koukuttamaan kovilla mömmöillä!!!!!!!


    • Lampi

      Paul Saaren nestetoimittaja vaihtunut tässä ihan juuri. Nykyiset nesteet huonoja. Tietääkö kukaan mistä saisi nuita alkuperäisiä nesteitä? Kai niitä joku muukin firma jälleenmyy, kuin Paul Saar?

    • 1233

      Paul saaren toimituksiin saa keskimäärin varata aikaa 2-viikkoa niin ei pety. Nopeampiakin vaihtoehtoja on netti pullollaan ;)

    • ei järkeä tilata

      Tää paulsaaren uudempi tankki on oikein pohjanoteeraus. Vastukset menee päivässä ainakin heidän omilla nesteillään. Kalliiksi tulee. ja toimitusajat ihan per****tä. 4 viikkoa. Miten sitä pystyy olemaan ilman oikeeta röökiä jos täältä tilaa kun laitteet ei toimi ja toimitus kestää kauemmin kun eläkeikä koittaa ja olen kuitenkin vasta 56 v.

      • ei Paulia!!!!!!!!!!!

        No eihän se hyvä ollut. mutta onneksi saa parempia laitteita,
        http://www.finnvape.com/
        Tampereen tupakkakaupasta ihan paikan päältä
        http://www.elektrosavu.com/

        Menkää ihmeessä noista ostamaan ni saatte laatua. Tää paikka on niin syvältä kun kaikki laitteet hajoo heti.


      • wonder paulsaar
        ei Paulia!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        No eihän se hyvä ollut. mutta onneksi saa parempia laitteita,
        http://www.finnvape.com/
        Tampereen tupakkakaupasta ihan paikan päältä
        http://www.elektrosavu.com/

        Menkää ihmeessä noista ostamaan ni saatte laatua. Tää paikka on niin syvältä kun kaikki laitteet hajoo heti.

        Aiankin Tampereen tupakkakaupassa käyneenä voin sanoa että palvelu on huippuluokkaa vaikka ei siellä noita modeja ollu mutta sain kunnon laitteet.
        Eikös toi tampereen tupakkakaupan myyjä ollut sama mikä piti sitä paulsaaren liikettä tossa tampereella?


    • jiuu1

      Kyllä minäkin tunnen nuo Paulsaaren vanhat tankit, enkä ole edes ajatellut vaihtaa siihen uuteen kun hyvin pelaa sen akun päässä kahgertech T3s on pitkäikäinen ja kun rupee höyryn tuotto hiipumaan niin uusi atopää vaan kiinni tankkiin .näyttäisi olevan Puffilla niitä jo 2.5 vastuksillakin, en tiedä sitten onko parempi.

    • ei näin

      Paulsaareen petyin toden teolla. Toimitus kestänyt yli kuukauden, ei vastata sähköpostiin eikä puhelimeen. Yleensä yrityksille asiakkaan palveleminen on numero 1 mutta tässä firmassa siitä ei ole ilmeisesti kuultukaan.
      VÄLTTÄKÄÄ!!!!!

      • Ei kukaan

        No eihän tuolta tilaa enää kukaan. Kuka haluaa kertakäyttökamaa? ei kukaan!


    • Sähkötupakka-Ana

      Taas levisi yksi. Ostinkohan tämän viime viikonloppuna?

      Nämä Paul Saaren höyrystimet on uskomatonta kuraa. Mulla ne on hajonnut järjestäen alle viikossa, vaikka pakkaus hehkuttaa muistaakseni jotain kuukautta, vai peräti kolme XD

      Silti olen hakannut päätäni seinään ja ostanut K-kaupasta saman paskan. Liian helppoa ostaa viereisestä kaupasta 6 € (!) höyrystin?

      No en osta enää, sillä tilasin kunnon vehkeen, enkä enää koske noihin. Menee rahat, hermot ja kai terveyskin kun tämä maistuu jollekin myrkkysavulle.

    • lhdsoöw

      Lisäksi nämä romut alkavat aivan yllättäen vuotamaan akun ja höyrystimen väliin.

      • adfsgasdf

        Kyselin lisätietoja sähkötupakan nesteistä http://www.paulsaar.com/nesteet.html paulsaaren tuesta. Minulle vastattiin heti seuraavana päivänä. Ovat tainneet palkata lisää työntekijöitä, kun näyttää uusi verkkokauppakin olevan.


    • säästöpossu

      Ostin www.clubvapea.es sivuilta Maxi claron hintaan 4,40 ja siihen 10 vaihtopäätä 1,50 kappale ja kaks 30ml pulloo electra westernii (ihan mallun makunen) Oon vaihtanu pään kerran viikossa ja se on toiminut ja paljon on tullut höyryy. ja ei tullut paljon maksaa.

      Emmä tajuu miks tarttis maksaa 50€, se on vähän niinkuin hifistelyy.

    • Aino1988
    • PaulSaarOnParas

      Vittu mitä paskaa täälä kirjoittelee kilpailijat paulsaaresta. Miten http://www.paulsaar.com/ voi olla toimistoja ympäri eurooppaa ja suomessa myös. Täysin suomenkielinen asiakaspalvelu. Tuotteita myydään kaupoissa jne.. Itse olen käyttänyt aina PaulSaaren laitteita ja tulen varmasti jatkossa käyttämäänkin. Tuotteissa ei ole mitään vikaa. Päin vastoin. Olen koittanut useita yrityksiä mm.. finnvapea ja puffia. Puffi oli ihan täysi paska ja finnvapella on ok laitteita. Tykkään kumminkin käyttää peruslaitteita, enkä lähteä mihinkään hifistelyyn, joten olen valinnut paulsaaren. Parhaimman makuiset nesteet, toimitus 2-3pv kotona. Asiakaspalvelu vastaa Suomen puolella ja täysin suomen kielellä livechatissä arkisin 08:00-16:30 välisenä aikana, sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 10:00-17:00 välisenä aikana. Eihän näillä muilla paskoilla ole edes asiakaspalvelua????? Hyvä tasoero. Ja kun katsoo kotisivujakin, niin huomaa eron kun yöllä ja päivällä. Suosittelen lämpimästi paulsaarta.

    • tilaukset

      Itte tilasin tossa joulun alla finnvapesta vision spinner 2 ja 4 putillia nesteitä... 7vk päästä kun olin valitellut jo aika kauan tuli 3 nestettä mutta missä akku ja 1 neste? Oikei valitin lisää ja siitä 2 viikkoa ja loputkin tuli... kun edellis kertana paulsaaresta nii kaikki tuli 4 päivässä.

    • uusikauppa

      Nyt Avautu hyvä kauppa meinaan Nordicvapes.com viking koodilla tärähtää -20% alea. tilasin oli nopee ja toimittavat suomesta. Kandee käydä käyttämässä pois ennenku alet loppuu. Ei mulla muuta saatte avautua mulle jos haluutte ;)
      Terkut: Vapottaja

    • VarokaaFinvapeaa

      Finvapeaa VÄLTTÄKÄÄ KUIN RUTTOA. Tilasin ja mitään ei tullut, soitin niiden myymälään Fuengirolaan ja kännisen oloinen mies haistatteli. Lähetin sähköpostin ja siihen ei vastattu. Menetin rahat ja en saanut tuotteita. Sen jälkeen olen käyttänyt happi juicea ja sieltä saa mitä tilaa lisäksi ne tulee läheltä (Tallinnasta)

    • Höyrypää

      Mä oon ollut PaulSaaren asiakas joskus kauan sitten ja sillon oli surkea asiakaspalvelu. Tilasin viikko sitten aloituspakkauksen ja tarttin apua sen pakkauksen ja ilmasten nesteiden valintaan niin oli ihan uskomattoman hyvä asiakaspalvelu!! Tilasin tuon PaulSaar F1, en sitten tiedä kuinka paljon on laatuvaihteluu, mutta mulla tää on tähän mennessä paras sähkörööki, mitä oon kokeillu.

    • Donna4

      Tilasin PS Huhtikuun alkupäivinä, Nopea oli toimitus, tuote vaan viallinen. Soitin, kirjoitin, pyysin vaihtoa, aspa syytti minun rikkoneen sen.. no, palautin laitteen ja sain odottaa kaksi viikkoa seuraavaa, syyttivät postia. No, tuli vihdoin uusi versio... Höyrystin vuoti nesteet käsille, nesteet tuli suuhun... Murrrrr... taas kirjettä,,, nyt koko ruljanssista on kulunut kuukausi, lupasivat uuden höyrystimen,, ei vaan näy, ei kuulu.. eivät osaa vastata tai eivät halua vastata. Ikinä en enään tuolle sivulle eksy,

    • 13v

      Jos olen 13 vuotias saanko ostaa sähkätupakan vai en?

      • Et. Sähkötupakat on tarkoitettu täysi-ikäisille, piittaamatta siitä onko niissä nikotiinia vai ei.


    • jap11

      Paul saarelta tilasin tuon f1 paketin ja nopsaan tuli 3.päivään että ei ainakaan toimitusajoista voi moittia.tuo f1 laite on myös laadukkaan oloinen laite ainakin ulkoisesti.
      Ainoa ongelma tuossa on että tuntuu että räkii tuota nestettä suuhun kun ottaa henkoset,muilla samaa ongelmaa,onko tuo tuossa ihan ominaisuus vai onko korjattavissa?
      tuo deluxe tupakka on muuten aika järkyttävän makuista!

    • Paavottelija

      Juu kokemusta löytyy ja hyvin toimi. Alkuun meni aika paljon aikaa, että opin täyttää sähkötupakan ilman, että nikotiininesteet tuli syliin. Mulla oli ekana käytössä S1 mutta sitten otin sille ton powerin kaveriks. Vaimoke päätti kokeilla ja tilas Puffilta pari viikko sitten nesteitä, mutta me odotellaan niitä edelleen.

    • JuupaJoo

      PSn trolliarmeija taas näköjään liikkeellä.

      • kamala

        Pysykää hyvät ihmiset erossa näistä myrkynkylväjistä, suoraansanottuna oikotie huumehelvettiin. Veljeni meni kokeilemaan ja on tällähetkellä teholla, sillä tekniikalla on vaan liian helppo siirtyä koviin mömmöihin...


      • Kauhistus666

        Komppaan! Venjenpoika kokeili sähkötupakkaa ja nyt se asuu lehmävasikan kanssa! Nämä vehkeet on suora tie eläimiinsekaantumiseen! VAROKAA!


    • jap11

      millä tavalla nämä nyt huumeisiin liittyy,voi hyvää päivää!

      nyt tuo helvetin fi tunkee nesteet pihalle aina kun seisoo päivän autossa,lämpö varmaan notkistaa nesteen,nestettä räkii suuhun myös edelleen,lasisäiliö halkesi myös kiristäessä kun täytin säiliön nesteellä.
      paul saarelta eivät suostu antamaan uutta laitetta vaan korvaisivat tutkittuaan laitteen vielliset osat,mitenköhän pitkään tässä menisi!suosittelivat tilaamaan uuden laitteen niin vanha menisi sitten varaosiksi,ihan varmasti laitan toiset 60€ samanlaiseen paskaan!
      muuten hyvä laite,on vaan paska.


      nyt jos joku näistä oikeasti tietää niin voi suositella OIKEASTI toimivaa laitetta/paikkaa mistä sen ostaa?

      • nakkenikutty

        kyllä tuolla paulsaaren powerilla pärjää :)


    • Felineee

      Tilasin aloituspakkauksen. Toimitus luvataan 2-4 arkipäivän sisällä. Toimituksessa kesti 6 arkipäivää. Ja kun tuotteet tulivat oli paketissa pelkät nesteet, höyrystin puuttui siis kokonaan!
      Tilauskirjassa luki kyseisen tuotteen olevan loppu. Tilausta tehdessähän ei tuotteen loppumisesta mainittu sanallakaan.
      Laitoin sähköpostia, mutta asiakaspalvelu ei ole vastannut.....
      Aiemmin on palautteisiin vastattu saman päivän aikana.
      Vähän nyt jäi huono maku suuhun!

      • eiPauliaKannataKetään

        Itsellä kesti 2 viikkoa saada tilaamani tuotteet eikä mitään ilmoitusta että lähetys viivästyy... ja silloinkin puuttui nesteet joten sorruin normitupakkaan. Onneksi on paikkoja jotka toimittavat tavarat sovitusti. Tämän firman voisi vaikka lopettaa.
        Näyttää Kauppalehden mukaan olevan Suomen verottajallekin aika paljon rästimaksuja joten ihmettelen että suomalaiset täältä ylipäätään vielä tilaa.
        http://www.kauppalehti.fi/uutiset/sahkotupakkayritys-jatti-veroja-maksamatta/zq7TRkjK


    • Tilasin Paul Saarelta hiljattain tavaraa ja ihan hyvin tulivat perille asti. Oikeat tuotteet eikä mitään puuttunut. Paketti tipahti postiluukusta muutama 4 päivää tilauksen tekemisestä. No, tilasinpa lisää tarvikkeita heti perään. Tämä kyseinen paketti tipahti eteisen matolle jotain 2 päivää tilauksesta ja jälleen oikeat tuotteet sisältäen. Mulla siis ihan hyvät ensikokemukset firmasta ja aion jatkossakin tilata tuolta.

      Aluksi kyllä se seurantakoodi, mikä tulee sen e-mailin mukana kun tilaus lähetetään, meinasi vähän hämätä kun siinä sanottiin vain päivä toisensa jälkeen "Lähettäjän toimittama ennakkotieto tulevasta lähetyksestä on saapunut Postille, mutta lähetys ei ole vielä tullut Postin käsittelyyn." Sen verran olen tottunut lähetykseni postista noutamaan että tuo kyllä pisti silmään. Ilmeisesti tuon ei siis kuulukkaan "toimia", koska lähetys tulee suoraan omaan postiluukkuun?

    • PAULSAAR_ON_PARAS

      Hei. ITSE TILASIN PAULSAARELTA JA AINA TUOTTEET OVAT AJALLAAN TULLEET.. KYSEISESSÄ YRITYKSESSÄ EI OLE MITÄÄN VIKAA , PÄIN VASTOIN!!! KUN OLEN TILANNUT VASTAAVILTA NIIN NESTEET OVAT OLLEET PAHAN MAKUISIA YMYM.. PAULSAARELLA SENTÄÄN LAITTEET OVAT KOHTUU HINTAISIA JA TOIMIVAT ERINOMAISESTI.. JA MIKA PARASTA, NESTEET MAISTUVAT AIVAN TÄYDELLISELTÄ. MINUSTA TUNTUU VAIN SILTÄ ETTÄ KATEELLISET KILPAILIAT TÄÄLÄ JUORUAVAT. SITÄPAITISI PAULSAARTA MYYDÄÄN R-KIOKSEILLA JA K-MARKETEISSA . AI MIKSI ? NO VARMAAN SENTAKIA KOSKA NE MYY LAATUKAMAA.. SUOSITTELEN

    • PAULSAAR..PARAS

      HTTP:WWW.PAUSLAAR.COM SINNE NE PARHAAT SÄHKÖTUPAKAT MENNEET ON..

    • ranma85

      En kyllä lähtisi suosittelemaan kauppaa oman kokemuksen perusteella.
      Tilasin 2x alotuspäkkiä 10ml neste putelin, maksoin lauantaina tilauksen ja tuumailin että eiköhä se sieltä saavu to-pe mennessä.
      Nyt on se viides arki/työpäivä eikä ole tilauksesta mitään kuulunut, sähköpostiin ei myöskään tullut tilausvarmistusta, joten tämä saa rajusti epäilemään että on täysi humpuukki firma.
      Olen tottunut kyllä odottelemaan mutta kun ei mitään informaatiota saa että missä mennää ja mikä kestää niin alkaa epäilyttään, erityisesti kun asiakaspaveluun kun koittaa soittaa niin ei ole koskaan ketään paikalla vaan voit jättää viestillä yhteystiedot, että he soittavat sitten takaisin.
      En usko että koskaan soittavat, joten pistin vielä sähköpostia kysyen tilanteesta.
      Tuskinpa tähänkään koskaan vastausta tulee.
      Olisi pitänyt vain pysyä Liberrolla, mutta kaveri kerta mainosti tätä firmaa niin pitihiä se kokeilla.

      • szzas

        Sama tilanne täällä. Juurikin lauantaina tilasin 4x 10ml pulloa nesteitä eikä ole tilauksesta mitään kuulunut sitten tilausvahvistuksen. Sähköpostiakin pistin, mutta eihän ne edes vastaa.

        Pitää vaan toivoa, että joku päivä paketti tulisi perille.


    • Höyrykone

      Elkää hyvät ihmiset tuollaisia pillejä ostako. Kunnon laitteet ensin vaikka suomalaisesta www.puffila.com.
      Nesteitä voi monelta saitilta ostaa, mutta itse olen siirtynyt Englantilaiseen uuteen valmistajaan. Todella edullinen - UK:ssa valmistettu. Valtaa ainakin siellä markkinoita hurjalla vauhdilla. Firma on Onepoundliquid, kuten nimikin sanoo niin kaikki nesteet maksavat 1£. Ei paha. http://www.onepoundeliquid.com/
      Tsekatkaa.

    • Diamond991

      Itse käytän Paul Saarin S1- laitetta ja mielestäni paras, jota olen kokeillut. Ei vuoda, tuottaa höyryä yms. Toki coileja on tullut vaihdettua usein, mutta itse höyrystin on ollut käytössä viime joulusta asti (akkuja mulla on useampia). Nesteeni tilaan kuitenkin ehdottomasti Vapefunilta. Juuri pistin ekat tee-se-itse-nesteet tilaukseen, mutta valmiit nesteet, joita olen käyttänyt ovat tulleet paljon halvemmiksi ja laatu ja maut loistavia ja aitoja. Muilla se säälittävä 10ml puteli maksaa 5€, kun taas Vapefunilta olen aina tilannut 50ml pulloja, jotka maksavat alle 15€.

    • EiPaul

      Paulsaarin laitteet on ihan kuraa. Kova hinta huono laatu - eli juuri toisinpäin kuin kuuluisi mennä :(

      Myy vielä aika kyseenailaiseen tyyliin tuotteitaan kun jossain vaiheessa luki että "heidän keksintötehtaansa" on luonut uuden laitteen ja eleafin laitehan toi on vaan brändättynä heidän omalle brändilleen ja hinta tuplattu.

      Kun heidän FB-sivujaan lueskelee niin huomaa keskusteluista joita ei ihme kyllä ole poistettu kuten kaikki negatiiviset kommentit (luulisi että tulee pelkästään) että asiakkaat saaneet nesteitä jotka ovat menneet päiväys-vanhoiksi mutta asiakaspalvelu väittää että vuoden ovat vielä käyttökuntoisia. (luulisi että ton väittäminen on laitonta) mutta niin on moni muukin asia tässä firmassa.

      Suomen verottajallekin jäi velkaa paljon kuten allaolevasta linkistä voi katsoa

      http://www.kauppalehti.fi/uutiset/sahkotupakkayritys-jatti-veroja-maksam...

      Luulisi ettei kukaan täysjärkinen täältä tuon jälkeen enää tilaa koska jonkunhan noi verorästitkin pitää maksaa ja se on tavallinen kuluttaja omissa veroissaan :(

    • Älkäätilatko

      En voi suositella kenellekkään, sain viallisen tuotteen ja asiakaspalvelusta eivät vastaa kysymyksiin tai mihkään muuhunkaan. Halpaa kiinalaista p.skaa, kovat on hinnat mutta laatu pelkkää sutta.

    • tunnud

      tilasin 08.11.15 Paul Saaresta kertakäyttöisiä tupakkeja ja sikaarin tänään tuli kaikki 12.11.15. ja olen tyytyväinen. mua ei kiinnosta noitten nesteitten kans sekoilu pääsöö helepommallaa kun ostaa valmiita. :D

    • Natsipaskajaska

      Mitä te valitatte näistä kuinka PS ei maksa veroja suomeen, eihän terveystalokaan maksa senttiäkään, ja silti käytte varmasti siellä hoitamassa lääkäriasioitanne?

      • eikoskaanpaul

        On se vaan ihme kun Suomen verottaja on karhunnut, eikä ole maksanut ja kun katsoo heidän FB-sivuja niin ei ole kauhean tyytyväisiä asiakkaitakaan, eikä ihme, kusetusfirmasta on vaikea saada mitään, rahansa kyllä pystyy hukkaamaan jos haluaa, mutta suosittelisin lottoa, siitä voi sentään saada jotain jos onni on myötäinen, tästä lafkasta ei varmaan silloinkaan!!!!!


    • sähkötupakkaanpettynyt

      tilasin joskus jostain sähkötupakan. Meni puoli vuotta. eräänä yönä löysin vaimoni yöpöydän laatikosta oudon mustan pötkylän. Ajattelin hänen noutaneen tilaamani sähkötupakan ja unohtaneen mainita siitä minulle Aloin imemään sitä. Mitään ei tapahtunut. Huomasin laitteen päässä säätörenkaan. Laitoin laitteen suuhuni ja käänsin rengasta. Laite rupesi oitis tärisemään niin että kaksi hammasta putosi. syljin vekottimen suustani. Se värisi puoli tuntia makuuhuoneen matolla kuin parkkissonin tautinen musta makkara. Päätin lopettaa sähkötupakoinnin ja menin parvekkeelle polttamaan aitoa Marlboro savuketta. Kun palasin sisälle huomasin vaimoni katsovan kauhuissaan lattialla olevaa sähkötupakkaa. Kerroin hänelle että olin kokeillut sitä mutta pidän enemmän aidon mausta. Vaimoni juoksi itkien ulko-ovesta. Myöhemmin posti toi avioeropaperit. Syyksi oli merkattu öinen hieromasauvan käyttö ja homoseksuaaliset puheet. Olin todella pettynyt koko sähkötupakkaan.

    • gengre

      Kyllä nykyään sillä on laadukkaita tuotteita esim noita modeja erillisillä akuilla. Kun akku on loppu , niin uusi akku vaan paikoilleen ja jatkaa voi laitteen käyttöä .

    • Höyryttelijät

      Olen ollut ilman perinteistä tupakkaa nyt yli vuoden.

      Paul Saaren vehkeillä,ja nesteillä pääosin. Vaimokin jo 9 kk. Huomasi kuinka helpolla pääsin, kun minun ei tarvinnut mennä ulos paleltumaan.

      On tullut kokeiltua 3 muutakin nesteen toimittajaa, mutta PS:n Mentholi on meistä paras.

      Alkuperäiset 900 mAh akutkin vielä mukana harrastuksessa.

      Kaikki välineet ovat pelanneet hyvin.

      Näillä mennään: PS Menthol 18 mg, höyrystin F 1 vastukset ( coil ) ja 900 mAh akkuja 4 kpl 2 kpl 1100 mAh akkuja (ovat turhan pitkiä ). Nämä siis kahdelle hengelle.

      PS:n toimitukset tulleet perille pääsääntöisesti 4:ssä arkipäivässä ( riittää, kun osaa ennakoida)

      Kiitokset Paul Saarelle, kun olemme päässeet irti savutupakasta 35 v:n tupakoinnin jälkeen.

      Ps. Tottakai vaihdamme toimittajaa, jos parempi löytyy.

    • ananasmullet

      Tuotteet on ihan hyviä, mutta toimitus kesti minulla ensimmäisen kerran 3 kk ja toisen kerran melkein 6 kk..

    • hohhoijjaa

      Ite tilasin powerin paul saarilta ja 3kk se toimi iha hyvin. Sitten tuli näyttöön että "atomizer short". Lähetin tuotteen takaisin koska tuotteille annettiin 6kk takuu. Nyt on 2 kk taisteltu yhden sähkötupakan palautuksen kanssa!! Ensiksi tuli pelkkä modi ja kun kysyin että missäköhä on myös höyrystin sain vastauksen että "latvian tullissa jumissa". Tästä pari viikkoa eteenpäin kysyin uudestaan tästä asiasta ja sitten suomen posti olikin jo hukannut sen ja minulle luvattiin lähettää uusi aloituspakkaus. Siitä on nyt mennyt se yli 2 viikkoa ja väitettiin postin hävittäneen myös sen ja sata muutakin lähetystä. Pyysin saada lähetystunnusta että nään onko sitä edes lähetetty niin asiaa kierreltiin että "varastolla on kiirettä eikä sieltä vastata", "latviasta ei ole viellä lähetetty lähetystunnusta, saamme sen huomenna". Eli toisien sanoen he eivät edes olleet lähettäneet koko tuotetta! Soitin viellä suomen postiin ja kysyin että onko heillä ollut ongelmia lähetysten kanssa ja vastaus oli että ei ole ollut mitään. Voin sanoa että tähän päättyi oma matkani paul saarin kanssa enkä aijo tilata sieltä enään yhtään mitään.

      Jos joillain on homma toiminut ei siinä mitään, iha ok tuotteita niin kauan kuin toimii. Mutta itse en aijo kyllä suositella tuota puljua kenellekkään.

      • Paulkusee

        Jos verkkoa tutkii yhtään tarkemmin niin tuohan on epäluotettavin paikka mitä löytyy. Ihme ettei viranomaiset ole jo pakottaneet sulkemaan koko paikka. Laitteet on kuraa ja asiakaspalvelu... jos sellaista edes on ei toimi ollenkaan. Jos on negatiivisia viestejä niin eihän niihin vastata.
        Varmaan henkilö kenen nimeä yritys kunnioittaa kääntyy haudastaan vitutukseen


    • ASIAKAS12342

      PaulSaar on paras paikka mistä voi sähkötupakat tilata. Se joka aikaisemman kommentin on kirjoittanut on uskoakseni luuseri, joka saa sossusta rahaa, ja on pilannut oman elämänsä. Toisinaan kielenkäyttö on myös sellaista, että kyse on henkisesti todella pahoivoivasta ihmisestä, joka on epäonnistunut omassa elämässään. Ei perhettä, ei lapsia, ei työpaikkaa, ei mitään.

      • EiPaul

        No onneksi ei sitäkään paskalafkaa joudu ketään enää käyttämään kun uuden tupakkalain mukana tulee koko EU-alueen kielto sähkötupakan verkkokauppaan.


      • eilaadutonta

        Pakko kommentoida tähän että se on varmaan luuseri joka täältä tilaa. Laitteet ei toimi kunnolla, aina unohdetaan jotain postittaa tai ei tule pakettia ollenkaan. Eli eiköhän se ole niin että luuserit tilaa täältä! ja pakkohan tilaajien on töissä olla jos vertaa huonolaatuisten tuotteiden hintaa kilpailijoiden vastaavaan. Ja ei sellaista tuotetta ole kuin Paulsaar! se on vain brändätty heidn nimelleen.


    • lukutaidotonpaulsaar

      Kun tämän paikan FB-sivua katsoo niin taitavat olla yhtä tietämättömiä laitteidensa kestävyydestä kun muustakin. Joku oli kysynyt että loppuuko heidän toimittaminen Suomeen ja vastaus oli että kerromme kun tiedämme enemmän. Voin kertoa että loppuu uuden EU-direktiivin myötä ennen tämän vuoden loppua. Mutta jos eivät ole tietoisia laitteidensa huonosta laadusta niin miten voisi tietää näistäkään asioista. Ne muuten selviää lukemalla, mutta osaako tässä firmassa ketään lukea?

    • onhantämäjotakin

      Sivuilla luvataan tuotteen olevan 2-4 arkipäivässä postilaatikossa. Nyt on kestänyt 7päivää ja 2päivänpäästä on postin arvioitu saapumispäivä.

    • PaskatTuotteet

      Ihme että tämäkin huijarifirma on saanut lisää tuotteita myyntiin... varmaan kopioita, sillä eihän tämän tason paskafirmalla voi olla varaa ostaa aitoa.
      Ikävää että joku menee vieläkin retkuun ja tilaa täältä... siis firmasta joka harhaanjohtaa asiakkaita siitä että tuotteet on hyviä.

      • huijaripaul

        Siis Paulsaar-huijarifirma!!!!!!!


      • Paulhuijaa

        Siis toi on valitettavasti totta. Itsekin tilasin sieltä ja maksu kelpasi mutta tuotteita en ole vieläkään saanut. Tilasin 2 kk sitten. Toivottavasti nämä "yritykset" joutuisivat vastuuseen näistä jutuista, mutta kun on maiden välinen kaupankäynti niin kuluttajasuojakin nosti kädet pystyyn.
        VAROKAA!


    • Huonopaikka

      Tämän paikan nesteethän rikkoo kaikkien tankkien vastukset muutamassa päivässä.
      En suosittele paikkaa kellekään!
      Huono asiakaspalvelu Paulsaarella!

    • PaulSaaressaEiOleVikaa

      Kateellisten kilpailijoiden valehtelukommentteja^ PaulSaaren tuotteet lähetetään saman päivän aikana asiakkaalle, kumminkin viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksista riippuen. Sielä on täysin toimiva asiakaspalvelu, sekä tuotteet saapuvat ajallaan 3-4 arkipäivässä kuluttajille. Ystävällisin terveisin: PaulSaaren tyytyväinen asiakas, jo vuodesta 2013 :) ( Suosittelen lämpimästi kaikille )

      • Huhhhaaaahaaaa

        Moikka paulsaar! Mistä johtuu että 2 viikkoa sitten tilattu tuote ei ole vieläkään perillä? Onko tämä nyt kolmas kerta.


    • apple0mgx4

      Tilasin nesteitä, niin neljä 10lm purkkia tuli nollanikotiineilla, vaikka tilaus oli 12 mg:tä, kirkkain silmin pakattu väärät tuotteet.
      Tein tästä liikesuhteesta omat johtopäätökseni....

    • Rtth

      7pv tilauksesta. eIkä ole kuulunut mitään. ÄLkää käyttäkö tätä firmaa

      • eipaskaa

        Lueskelin tämän firman Fb-sivuja ja ihmettelin että täältä joku ylipäänsä tilaa. Kaikilla tuntuu olevan paketit hukassa ja ainakin 2-3 viikkoo myöhässä. Osa ei ole saanut ollenkaan. Missä se luotettavuus on? surkea firma kaikin puolin. Yksi tuote...sähkötupakka eikä sitäkään pystytä asiakkaille toimittamaan. Kannattaisiko kouluttautua ja aloittaa ihan esikoulusta niin homma voi toimia 10 vuoden päästä :)


      • eitätäfirmaa
        eipaskaa kirjoitti:

        Lueskelin tämän firman Fb-sivuja ja ihmettelin että täältä joku ylipäänsä tilaa. Kaikilla tuntuu olevan paketit hukassa ja ainakin 2-3 viikkoo myöhässä. Osa ei ole saanut ollenkaan. Missä se luotettavuus on? surkea firma kaikin puolin. Yksi tuote...sähkötupakka eikä sitäkään pystytä asiakkaille toimittamaan. Kannattaisiko kouluttautua ja aloittaa ihan esikoulusta niin homma voi toimia 10 vuoden päästä :)

        tuo on valitettavan totta. 3 viikkoo odotellu eikä asiakaspalvelu toimi varmaan ollenkaan. Itse en ole ainakaan vastausta saanu ja tuotteet ties missä. Kerrotaan kyllä että lähetettiin uudestaan mutta posti ei ole paketista kuullutkaan. Kuulenkohan minäkään. Älkää tilatko. Tuntuvat kusettavan vaan!


    • PaskaHuussiPaulSaar

      Älkää missään nimessä tilatko Paulsaarelta mitään. Toimitusaika 2-4 pv sijasta yli 1KK. Jouduin itse ottamaan yhteyttä kyseiseen paskalaitokseen, kun viikon jälkeen ei kuulunut mitään. Sanoivat vain, että posti on hukannut paketin ja "lähetämme uuden". En jaksa tässä tarinoida sen enempää, mutta voin kertoa, että pariin otteeseen jouduin ottamaan yhteyttä ja tämä paskalaitos "hukkasi" muutamaan otteeseen paketin ja "lähettivät" heidän sanojensa mukaan 3 pakettia ja josta yksi saapui minulle ja vielä väärät tuotteet sisällä. Hienoa!

      En tule enää koskaan tilaamaan tuolta paulsaaren läävästä mitään! En suosittele kenenkään muunkaan. Menisipä konkkaan jo koko pulju.

      Edit: Myöhemmin Finnvapelta tekemäni tilaus tuli DHL:n kautta 2 päivässä Espanjasta asti!

    • pettynytasiakas

      tilasin 29.11.2016 ja en ole vieläkään saanut sähkötupakkaani. toimitus ajat eivät pidä yhtään paikkaasa...

    • höyryttelijä

      Ihan nätisti tulee ainakin finnvapelta tosin voihan siinä vähän aikaa kulahtaa (kaksi viikkoa). Nyt kun päässyt siihen pisteeseen että omassa varastossa on enemmän nesteitä ja muuta sälää niin ei tarvitse hätäilläkään. Tilailen nykyisin pieniä eriä on aina kiva yllätys kun postiluukusta kolahtaa lähetys. Nyt tilasin myös paulsaarelta pienen (2*10ml) testitilauksen että kauanko mahtaa kestää vai tuleeko ollenkaan. Tilaus lähtenyt matkaan 6.12 paulsaaren mukaan.
      Nettiaikana liikkeiden kannattaa pitää kiinni maineestaan, luotettavuudestaan tai käypi huonosti kun sana leviää millisekunti vauhtia ympäri maailmaa.
      No nyt saattaa olla muudenkin hidasta kun joulukuu.
      ps. Voihan olla niinkin että joku asennevammainen tahallaan mustamaalaa jotain firmaa.

      • höyryttelijä

        Paulsaarelta nesteet kolahti postiluukusta tänään (15.12) ja ihan ne mitä tilasinkin.
        Finnvapelta taas tuli tilaamaani istick pico se piti tietysti hakea postista se oli muuten toinen tilaamani pico koska velikin halusi sellaisen.
        Ihan ok juttu ei valittamista kummastakaan.


      • höyryttelijä

        Kuten huomaatte olen mieltynyt ihan tupakan-makuisiin.
        http://aijaa.com/SfoetT
        Mukana siis oli myös paulsaaren tuotteet jotka tuli tänään.
        Olen siis aloittelija mutta tykkään tosi paljon finnvapen 18mg "Sun Cured Tobacco" FinnVape Black Concentrated siinä on vähän makua ja potkua.
        paulsaaren tuotteita en ole vielä testannut.


    • höyryttelijä

      Mitäpä jos lopettaisit tai edes vähentäisit?
      No lopetin sähkärin avulla en purkan.

    • Infoo88888888888888888

      PaulSaar on laatua valmistava yhtiö ja jos laatu on sinulle hintaa kalliimpi, niin en kyllä löydä parempaa.

      Itselläni on yhä edelleen 5 vuotta vanha paulsaaren sähkäri ja on ainoa vastaavanlainen malli joka on tähän päivään asti kestänyt.

      Nesteetkin ovat laadukkaita, tosin postikulut ovat AIVAN liian suuret verrattuna muihin liikkeisiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe