Tosi

uskis.

JEE.Kerrankin Haapajärvellä tapahtuu!Herättäjäjuhlat tulee,oletko valmis!?

9

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öllimölli

      Lapset piiloon ettei papit ahdistele.

      • körtti-ukko

        Ei tarvitse, ei ole lessupappeja ko. tapahtumassa....


    • öllimölli

      Lessut,katolliset,protestantit kaikki uskot kahlitsee ja tekee seksuaalisuudesta syntiä ja turmiollista.Samalla he sitten jumalansa nimeen ahdistelee ja käyttää lapsia,poikia ja tyttöjä hyväkseen.Lapsen vaarallisinta toimintaa on osallistuminen seurakuntien toimintaan.....
      Jumalat eivät asu kirkoissa,ei uskovaisten suussa eikä pappien saarnoissa.

    • timantti104

      Kyllä siellä on niitä lapsiin sekaantujiakin! Ei se kato uskontoa..
      Kaikki nyt kaupungissa ulkokullataan ja sitten lopulta pas.... jätetään
      muitten siivottavaksi...

    • Männistön muori

      Körttiläisistä et ulkokultaisuutta löydä etsimälläkään.

      • Hyvä ajattelutapa on

        , että uhka tulee aina ulkoa.


    • Sanaan turvaten!

      Olen pitänyt Körttiläisiä hyvinä Uskovina,paitsi muutamat asiat ovat puutteellisia myös heillä,mutta en siihen puuttu,mutta nyt sain kuulla että Raamattu on väistymastä niilltä ja sen kirjoitukset mollataan ihmisten kirjottamaksi,niin se on ,mutta kuka on antanut aiheen ja käskyn kirjottaa,meille ihmisille neuvoksi se on Jumala itse,jos me ihmiset alamme omin ymmärryksin taivaaseen pyrkiin ei onnistu,olemme hukassa,ei mitään mahdollisuutta päästä,mutta Jumala on suuressa viisaudessaan ja armossaan ottanut meidät ihmiset pelastus suunitelman piiriin ja on antanut neuvon elää ja tehdä mitä meidän pitää tehdä,että pelastus olisi osamme,eikä siitä kenenkään pidä lähteä poikkeamaan mitä Raamattu sanoo.
      Olkaamme Raamatun sanaan turvautuvia ja pysytään Uskossa loppuun asti!

      • öllimölli

        Elä pelkää ei ole mitään taivasta. Usko vain siihen mikä käy järkeen ja edistää yhteistä hyvää. Jumala on kuollut ja jo oli aikakin.


    • Sanaan turvaten puhhuu asiaa.
      Minuakin nyrppi se yks viissaan saarna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      321
      3249
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      51
      1597
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      90
      1431
    4. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      108
      1401
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      372
      1395
    6. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      88
      1134
    7. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1133
    8. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      80
      1031
    9. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      67
      1003
    10. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      26
      954
    Aihe