Rintsikat näkyy läpi

fashionlover

Monet pojat ja tytöt on kirjottanu joihinkin keskusteluihin että läpinäkyvät paidat on hirveitä.
Olen samaa mieltä,mutta haittaako se jos rintsikat näkyy vähän läpi,jos käyttää valkoista paitaa?

Itselläni on paljon vaalean värisiä paitoja ja joistakin näkyy vaaleatkin rintsikat läpi (valkoine ja vaalea beige).
Monet kaverit huomauttelee silloin tällöin että "sun rintsikat näkyy läpi".

Kysyin asiasta äidiltä ja hän sanoi että se on ihan normaalia, jos paita normaalia kangasta eikä mitään pitsiä tai muuta tarkoituksella läpinäkyvää.

Kysyn siis tyttöjen ja poikien mielipidettä,siitä että haittaako jos rinsikat näkyy paidan vaalean paidan läpi?

Olen siis 12v tyttö ja kuppi koko on 75A

16

3654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhgfgghfgfh

      Ei se haittaa... yllättävän monella rintsikat näkyy läpi...

    • Ei haittaa

      Ei haittaa, oikeastaan se on ihan kiihottavaakin. Varsinkin jos on joku aiva syötävän hyvän näköinen flikka ja sitten vielä näkyy rintsikat läpi, niin alkaa oleen jo oikein semmosta herutusta että huhhuh! Nättiä katseltavaa on

      • Anonyymi

        kiihotut 12v rinnoista? 😐


    • Juggies

      Tollanen rinnaton lauta ei mitään liivejä tarvitse!

      • fashionlover

        Kuule jos mä en käytä liivejä nii nännit näkyy tissit höllyy inhottavasti kun kävelen ja mä en oo mikään läski.


      • sanonminä

        No olipas tosi asiallista taas -,-


    • 17tyttö

      itellä on muutama lievästi läpikuultava paita enkä sinänsä jaksa aina tehä asialle mitään, koska en vaan välitä. Jos on älytön helle nii en mää ala mitään alustoppia tunkemaan alle häveliäisyyttäni. Syksyllä asia on tosin eri.

    • sgfgsdf

      Ei se mitään haittaa jos valkosen paidan läpi näkyy. tai muutenkaan, tiettyyn pisteeseen asti.

    • girl;3

      Mun mielest läpinäkyvyys tulee koht muotii, en oo varma. Kyl mäki käytän aika läpinäkyvii paitoi (; Ja oon 12.v

    • 12v tyttö

      Ei haittaa :) mulki näkyy joskus vähän läpi, mut pojilt ei kannata kysyy ne ei tiiä mitää :D

    • Kassu

      Ei se haittaa- itelläki on nii :)

    • simpanssityttö

      Kuhan ei vaan laita tummia liivejä valkoisen paidan alle niin hyvä on :D

      • miss märkä t-paita

        Mul on uudet topatut vaaleenpunaset rintsikat 75A. Mul oli ne ohuen valkosen t-paidan alla. Olin kaupungilla ja jouduin sadekuuroon ja t-paita kastu likomäräksi.
        Paidasta tuli läpinäkyvä ja pinkit rintsikat oikein loisti paidan läpi.
        Arvaa hävettikö kulkee kaupungilla, kun liivit loistaa, kun ei paitaa olisikaan? Pari jätkää pysäkillä meinas nyrjäyttää silmänsä, kun vahtas niin mun rintsikoita.
        Bussikuskikin tervehti niin iloisesti ja kaikilla muilla tuntu olevan hauskaa, paitsi mulla.
        14 vuotisen elämäni noloin päivä!


      • fdgrtgyjuhgdf
        miss märkä t-paita kirjoitti:

        Mul on uudet topatut vaaleenpunaset rintsikat 75A. Mul oli ne ohuen valkosen t-paidan alla. Olin kaupungilla ja jouduin sadekuuroon ja t-paita kastu likomäräksi.
        Paidasta tuli läpinäkyvä ja pinkit rintsikat oikein loisti paidan läpi.
        Arvaa hävettikö kulkee kaupungilla, kun liivit loistaa, kun ei paitaa olisikaan? Pari jätkää pysäkillä meinas nyrjäyttää silmänsä, kun vahtas niin mun rintsikoita.
        Bussikuskikin tervehti niin iloisesti ja kaikilla muilla tuntu olevan hauskaa, paitsi mulla.
        14 vuotisen elämäni noloin päivä!

        Come oon, älä imartele itseäsi. A-kupeissa ei oo paljoa vahtaamista. Ja jos oot ylpeä siitä saavutuksesta, että joku keski-ikäinen bussikuski sai yksinäisen illan virikettä, niin sun kannattaa uudelleen järjestellä sun moraalit ja arvot.
        Tähän loppuun lisään, että älä jauha paskaa.


      • miss märkä t-paita
        fdgrtgyjuhgdf kirjoitti:

        Come oon, älä imartele itseäsi. A-kupeissa ei oo paljoa vahtaamista. Ja jos oot ylpeä siitä saavutuksesta, että joku keski-ikäinen bussikuski sai yksinäisen illan virikettä, niin sun kannattaa uudelleen järjestellä sun moraalit ja arvot.
        Tähän loppuun lisään, että älä jauha paskaa.

        Tähän alkuun laittaisin, että älä itse jauha paskaa!
        Niin, bussikuskilla oli todella iloinen ilme, hän oli noin kaksikymppinen naiskuski.
        Kyllä A-kupit tuntuvat kelpaavan hyvin vahdattavaksi, varsinkin, jos ne ovat edustavasti esillä, jos et usko, niin kokeile, jos pokkasi riittää muuhunkin, kuin täällä vittuiluu.


      • sdfghjk1
        miss märkä t-paita kirjoitti:

        Tähän alkuun laittaisin, että älä itse jauha paskaa!
        Niin, bussikuskilla oli todella iloinen ilme, hän oli noin kaksikymppinen naiskuski.
        Kyllä A-kupit tuntuvat kelpaavan hyvin vahdattavaksi, varsinkin, jos ne ovat edustavasti esillä, jos et usko, niin kokeile, jos pokkasi riittää muuhunkin, kuin täällä vittuiluu.

        En oo valitettavasti semmosta tyyppiä, joka väkisillä tyrkyttää ittiään ja omia naisosiaan. Jos tää bussikuski oli nainen nii miksi se oli mainitsemisen arvoista, oletko sittenkin naisiin päin?
        Ja anteeksi vaan, mutta kun paskanjauhanta-aistiani alkaa kutkuttamaan asialle on pakko tehdä jotain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe