Rintsikat näkyy läpi

fashionlover

Monet pojat ja tytöt on kirjottanu joihinkin keskusteluihin että läpinäkyvät paidat on hirveitä.
Olen samaa mieltä,mutta haittaako se jos rintsikat näkyy vähän läpi,jos käyttää valkoista paitaa?

Itselläni on paljon vaalean värisiä paitoja ja joistakin näkyy vaaleatkin rintsikat läpi (valkoine ja vaalea beige).
Monet kaverit huomauttelee silloin tällöin että "sun rintsikat näkyy läpi".

Kysyin asiasta äidiltä ja hän sanoi että se on ihan normaalia, jos paita normaalia kangasta eikä mitään pitsiä tai muuta tarkoituksella läpinäkyvää.

Kysyn siis tyttöjen ja poikien mielipidettä,siitä että haittaako jos rinsikat näkyy paidan vaalean paidan läpi?

Olen siis 12v tyttö ja kuppi koko on 75A

16

2815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhgfgghfgfh

      Ei se haittaa... yllättävän monella rintsikat näkyy läpi...

    • Ei haittaa

      Ei haittaa, oikeastaan se on ihan kiihottavaakin. Varsinkin jos on joku aiva syötävän hyvän näköinen flikka ja sitten vielä näkyy rintsikat läpi, niin alkaa oleen jo oikein semmosta herutusta että huhhuh! Nättiä katseltavaa on

      • Anonyymi

        kiihotut 12v rinnoista? 😐


    • Juggies

      Tollanen rinnaton lauta ei mitään liivejä tarvitse!

      • fashionlover

        Kuule jos mä en käytä liivejä nii nännit näkyy tissit höllyy inhottavasti kun kävelen ja mä en oo mikään läski.


      • sanonminä

        No olipas tosi asiallista taas -,-


    • 17tyttö

      itellä on muutama lievästi läpikuultava paita enkä sinänsä jaksa aina tehä asialle mitään, koska en vaan välitä. Jos on älytön helle nii en mää ala mitään alustoppia tunkemaan alle häveliäisyyttäni. Syksyllä asia on tosin eri.

    • sgfgsdf

      Ei se mitään haittaa jos valkosen paidan läpi näkyy. tai muutenkaan, tiettyyn pisteeseen asti.

    • girl;3

      Mun mielest läpinäkyvyys tulee koht muotii, en oo varma. Kyl mäki käytän aika läpinäkyvii paitoi (; Ja oon 12.v

    • 12v tyttö

      Ei haittaa :) mulki näkyy joskus vähän läpi, mut pojilt ei kannata kysyy ne ei tiiä mitää :D

    • Kassu

      Ei se haittaa- itelläki on nii :)

    • simpanssityttö

      Kuhan ei vaan laita tummia liivejä valkoisen paidan alle niin hyvä on :D

      • miss märkä t-paita

        Mul on uudet topatut vaaleenpunaset rintsikat 75A. Mul oli ne ohuen valkosen t-paidan alla. Olin kaupungilla ja jouduin sadekuuroon ja t-paita kastu likomäräksi.
        Paidasta tuli läpinäkyvä ja pinkit rintsikat oikein loisti paidan läpi.
        Arvaa hävettikö kulkee kaupungilla, kun liivit loistaa, kun ei paitaa olisikaan? Pari jätkää pysäkillä meinas nyrjäyttää silmänsä, kun vahtas niin mun rintsikoita.
        Bussikuskikin tervehti niin iloisesti ja kaikilla muilla tuntu olevan hauskaa, paitsi mulla.
        14 vuotisen elämäni noloin päivä!


      • fdgrtgyjuhgdf
        miss märkä t-paita kirjoitti:

        Mul on uudet topatut vaaleenpunaset rintsikat 75A. Mul oli ne ohuen valkosen t-paidan alla. Olin kaupungilla ja jouduin sadekuuroon ja t-paita kastu likomäräksi.
        Paidasta tuli läpinäkyvä ja pinkit rintsikat oikein loisti paidan läpi.
        Arvaa hävettikö kulkee kaupungilla, kun liivit loistaa, kun ei paitaa olisikaan? Pari jätkää pysäkillä meinas nyrjäyttää silmänsä, kun vahtas niin mun rintsikoita.
        Bussikuskikin tervehti niin iloisesti ja kaikilla muilla tuntu olevan hauskaa, paitsi mulla.
        14 vuotisen elämäni noloin päivä!

        Come oon, älä imartele itseäsi. A-kupeissa ei oo paljoa vahtaamista. Ja jos oot ylpeä siitä saavutuksesta, että joku keski-ikäinen bussikuski sai yksinäisen illan virikettä, niin sun kannattaa uudelleen järjestellä sun moraalit ja arvot.
        Tähän loppuun lisään, että älä jauha paskaa.


      • miss märkä t-paita
        fdgrtgyjuhgdf kirjoitti:

        Come oon, älä imartele itseäsi. A-kupeissa ei oo paljoa vahtaamista. Ja jos oot ylpeä siitä saavutuksesta, että joku keski-ikäinen bussikuski sai yksinäisen illan virikettä, niin sun kannattaa uudelleen järjestellä sun moraalit ja arvot.
        Tähän loppuun lisään, että älä jauha paskaa.

        Tähän alkuun laittaisin, että älä itse jauha paskaa!
        Niin, bussikuskilla oli todella iloinen ilme, hän oli noin kaksikymppinen naiskuski.
        Kyllä A-kupit tuntuvat kelpaavan hyvin vahdattavaksi, varsinkin, jos ne ovat edustavasti esillä, jos et usko, niin kokeile, jos pokkasi riittää muuhunkin, kuin täällä vittuiluu.


      • sdfghjk1
        miss märkä t-paita kirjoitti:

        Tähän alkuun laittaisin, että älä itse jauha paskaa!
        Niin, bussikuskilla oli todella iloinen ilme, hän oli noin kaksikymppinen naiskuski.
        Kyllä A-kupit tuntuvat kelpaavan hyvin vahdattavaksi, varsinkin, jos ne ovat edustavasti esillä, jos et usko, niin kokeile, jos pokkasi riittää muuhunkin, kuin täällä vittuiluu.

        En oo valitettavasti semmosta tyyppiä, joka väkisillä tyrkyttää ittiään ja omia naisosiaan. Jos tää bussikuski oli nainen nii miksi se oli mainitsemisen arvoista, oletko sittenkin naisiin päin?
        Ja anteeksi vaan, mutta kun paskanjauhanta-aistiani alkaa kutkuttamaan asialle on pakko tehdä jotain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe