hei.
löytyy muutama evikka/jonsson joista haluisin vuosiluvut selville on jotain 75-85 väliltä mutta mistä löydän tiedot?
onko koneeseen stanssattu joku koodi tai jotain.
helvatin vaikea ostella osia ku ei tiedä mallia
Evinrude/jonsson vuosimallin selvitys
kake mut ei radeliin
5
1052
Vastaukset 5
- sportage1
Tuolta selviää.
http://www.usboatsupply.com/pdf/EJ/ModelNumberRefGuid2005.pdf- kake ei
hyvä ja sit ku selviää missä tuo numero sarja sijaitsee :D
- 23e
se on siinä peränkannattimessa eli siinä osassa mistä kone tulee veneeseen kiinni. Oikealla puolella edestä katsottuna on sellainen kyltti jossa lukee model number. Sen näkee myös lohkon kyljestä. Siellä on sellainen vesimarkan näköinen alumiinilevy joka on noin 35mm halkaisijaltaan ja siinä lukee samat tiedot
- randeliin
no niin. kiitos:)
- Anonyymi
mulla on evikka 4.5 malli e5rhc sarja num.b001605 mikä vuosimalli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51831
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82765Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust14681Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2654Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1554- 56531
- 70523
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it182513Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486Ihmettelen tämän palstan naisia
Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja. Että mistä83479