Entä hänen tiiiminsä jossa vain yleislääkäreitä ? Olis keuhkoongelmaa ja muuta uniongelman lisäksi ja pohdin aikaa Ollille. Mutta en tiedä osaisiko tuo yleislääkäri niistä sanoa mitään/auttaa joka viime reseptin puhelimessa uusi kun entinen unilääkärini lopetti.
Vastaukset 2
- tipsu_77
Moi!
Minun anopilla on uniapnea ja silloin kuin ei kukaan (terveyslääkäri, aguta, ambulanssi, mehilainen) osanut autaa , Olli Polo autoi. Tosi hyvää , kiltti ja paras lääkäri tässä Suomessa! Suositelen lämpimästi! Minulla ein olem uniapneaa. Unottomuutta vaikka muille jakaa. Kuinka paljon maksaa laaja unitutminus Olli Pololla. Onko hyötyä vai saako vain lääkkeitä? Plajonko Kela korvaa, Korvaisikohan oma sairausvakuutukseni. Unettomuutta on jatkunut mvuosi. Ei näin pahana. Nyt on piru irti kun ei saa nukutua yö toisen perään. Vaikka ottaa Ritavtrilia 5x2 mg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021818
- 60810
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 43714
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126669- 44551
- 35524
- 29459
Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108452Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste58446