Ja nyt joku kiltti tietäväinen haluaa auttaa minua kertomalla miten voin jakaa netin omalla koneellani jossa on Windows 8 ja kone on Acerin aspire v5. Mulla on siinä nettitikku, mutta pystyykö ees jakamaan tällasella koneella ku täältä paskasta ei yks blondi löydä mitään järkevää. Vaikka ohjauspaneelista kaikki asetukset netin jakamiseen on käytössä ja sallittu näkyvyys, mutta siltikään verkko ei näy esim kännykällä. Pitääks mun muodostaa joku kotiryhmä tai kotiverkko joku sellanen?
Internetyhteyden jakaminen
Somebody please
3
207
Vastaukset
Hankkimalla mokkula reititin: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/11669/cvnqr/Netwjork-N-3G-langaton-tukiasema-ja-reititin-3G-tuella
- hyvää joulua
Itsellä on tuo vapusen ehdottama, hyvin toimii, ja kantamakin riittää.
Jos jaat koneeltasi, se pitää olla käynnissä jos toinen kone haluaa nettiin, paljon helpompi on tuo Netwjork.
Tarkista että nettitikkusi on tuettujen listalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899