Hai

...

Olemassa monenlaisia tyyppejä.

Mä nyt mieluusti haukuskelen kaikenlaisille tyypeille, ääriryhmille jne. Kyse ei tosiaan ole rasismista tai syrjinnästä. Mua vaan patittaa tietyt asiat asioissa.. Varmaankin tullut kuva, että olen erittäin suuri romanivihaaja, eip pidä paikkansa. Mä olen tuntenut monta oikein hienoa mustilaista. Siis aitoja, ei puolikkaita.

Nyt yks kundi (jota en tunne, en tavannutkaan) on tehnyt todellisen kulttuuriteon. Tämä kannattais vähän jokaisen lukaista edes nopeasti:

http://yle.fi/uutiset/kulttuurineuvos_valtavaeston_on_ymmarrettava_etta_romania_ei_saa_valkaista/6714228

Meinaan vaan, oikea ote on se tärkein, oli mitä jengiä tahansa. Ja tekemisen meininkiä, hitto, sitä pitää olla, ei mitään lässytystä. UUUps meni hunkkiosastolle, mutta sehän tietenkin taas alkaa jauhamaan jotain ihan muuta. Jotkut lässyttää netissä, toiset tekee vanhoilla päivilläänkin asioita, eikä loispummeile..

=DW=

17

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tase pappa

      DW teki rauhan Romanien kanssa - vai? Nyt sädekehä kiiltää. Varo, ettei ala painamaan liikaa.
      Tämän saattaa jotenkin vielä painaa pirtaansa. Joskus "vanhakin koira" oppii istumaan.

      Nyt kuulolle, milloin DW huomaa alkaa nuolaisemaan Kirkkoa, uskiksia yleensäkin ja sitten tuota kaiken pahan alkua ja juurta -lestoja.
      Myöhäisherännäisyys ei aina tunnu kovinkaan aidolta ja uskottavalta. Valitettavasti.

      • En ymmärrä mitä vikaa olisi siinä jos hoksaisi jonkin jutun myöhään, pääasia että hoksaa. Mutta myöhäisherännyt on mielestäni hauska sana. Käytän sitä silloin tällöin, ihan entisen pomon muiston kunnioittamiseksi, hän se osasi laittaa sanan oikeaan paikkaan. Ja usein nauratti, kovasti ;-D). Tässä taas ei...

        Takinkääntökään ei mielestäni ole nurjaa toimintaa vaan osoitus siitä että jos asiaa tarkastelee pitempään ja eri puolilta niin oma vanhakantainen mielipide saattaakin muuttua kun ns. valaistuu. Takinkääntö pelkästään politikoinnin vuoksi ei minulta hymyjä saa.

        Tässä nyt ei ollut tarkoitus ottaa kantaa kumpaankaan palstalaiseen ja/tai heidän erityispiirteisiinsä. Ihan sujuvasti luen molempien tekstiä - mutta ajattelen omilla aivoillani.


    • Kuten myös eräs tunnettu Germaaninen kansa Keski-Euroopaassa, on meillä Suomessakin kansan-osia, jopa kansalaisia, jotka pyrkivät selittämään tekojaan aina kauniinpaan päin, hakemalla ja hokemalla emmää....

      Mutta ken on Karviaiseksi kerran syntynyt, Karviaiseksi jää.
      Vain teko-pyhyys voi karvansa peittää, ja Tohtorin-hattu sarvensa suojata.
      Haluankin tässä esittää kiitokseni, hyvälle ystävälleni Wiki Teeveelle, hänen yrityksestään korvata ja korostaa sitä, mitä elämä on hänelle antanut.
      Lausukoon hän Vermossa sanan muztalainen, vaikkapa vain vahingossa. :)
      Saamme sitten nähdä ratsukon, jossa kuski tulee ohjakset sidottuna nilkkoihinsa.

      H.

    • Korppista odotellen

      Hei onko tämä ketju joku palstan rasistien kokoontumisajo tms

      • "Korppista odotellen"

        Tuskinpa korppis kaikkeen haaskaan sentään...
        Uskoisin tämän aloituksen olevan kaikille teko-pyhille, eli meille.
        Jokaisessahan meistä asuu pieni sellainen.
        On oikeastaan pakkokin, koska kieleen kohdistuva valtio-rasismi on kiristänyt otettaan. :)
        Uutisten mukaan Poliisimmekin yksi jäsen on erehtynyt sanomaan mitä tarkoittaa, ihan videolla.
        H.


    • Sarjassamme kansallisia kummajaisia, huomautan uutisista.
      Venäjä on Hjalliksen lisäksi ostanut yhdestä atomi-yrityksistämme kolmanneksen.
      Tataarit ovat viisaita, on parasta ostaa koko roska pois, ennen kuin se kerkiää tekemään ennen-aikaiset vaalit ja liittymään Natoon.

      H.

    • ...

      Mainiten.

      Jotkut vaan jääräpäisesti aina kirjoittaa aloituksen aiheen ohi ja koittavat mennä henkilökohtaisuuksiin.

      Kysynpä vaan, kuka lukenut kundin kirjoja? Mä olen.

      Se on "N" sana kiintoisa. Mä nyt en yleisellä tasolla diggaile joistain asioista, mutta kaikessa aina puolensa. Ikinä en ole heimopukeisiin pukeutuneita, "kelloja myyviä ja pimeeetä pulloa kaupustelevia" tyyppejä tavannut, että ois ollut ongelmia, ongelmana puolikkaat, joilla identiteetti hukasta ja ovat sekaisin kuin seinäkello.

      Sama monessa muussakin. Joku heti jankutti uskiksista. Haloo mä olen niitten kanssa tekemisissä päivittäin. Suurin osa ihan perceestä, mutta useitakin hyviä tyyppejä tunnen.

      Mua tympii kaikki rasismi, en ole rasisti. Mutta tiettyjä ääriryhmisä en sieldä. Sama vaikkapa urheilussa, joku fanittaa kärppiä, joku jokereita, mun mielestä kummatkin vois vetää vessan pöntöstä. Mutta se ei tarkoita, että seassa ei ois hienojakin tyyppejä. Niihin ei vaan ikinä tutustu, jos ei liity johonkni urheilulahkon jäseneks, tai urheilu ei kiinnosta. lainkaan.


      Vaan lukekaa linkki ja kommentoikaa siitä asiasta, siitähän aloituksessa oli kyse.



      =DW=

      60 palsta?????????????????????????????????????????

      • Minä taas

        olen tavannut paljonkin niitä jotka myyvät, niin pulloja kun muutakin jonka joku toinen omistaa.

        "..lukekaa linkki ja kommentoikaa siitä asiasta"

        Pitäähän nyt heillekin keksiä joku paikka missä pääsevät esille, vaikka nyt tuollaisella vanhalla tarinalla, kun on saanut oikein vaalennetun tittelin "Kulttuurineuvos" valkolaisilta.


    • Entsomalilainen ;)

      Joo.

      Minä lähdin Suomea pakoon jo 70-luvulla. Onneksi.
      Puoli vuotta tätä palstaa riitti minulle. Nykyisin vain luen ja ihmettelen.

      • hah...

        Niinpä näkyy...


      • Entsomalilainen ;)
        hah... kirjoitti:

        Niinpä näkyy...

        Ja vastaan kun on pakko. ;)


    • Entsomalainen

      Nja. Ei tuo sun rasismisi ole mitään verrattuna minun äklötykseeni... jo yheksänkytluvusta olen ollut hiljaa kun on tullut kyse kansallisuudesta ja juuristani...
      en enää vapaaehtoisesti kerro olevani suomalainen. ;)

    • ryövätäänvanhuksilta

      pihansiivous:noudetaan romut ja jalometallit maksataan myös rahalla pyytäessa.Tulee kylläkin mieleen saatko omat rahasi takaisin kun ostajat käy piironkisi laatikolla,rehallisesti tietenkin...

    • Maassa maan tavalla tai maasta pois.
      Koskee mustilaisiakin.

      • oman tien kulkija

        Mites ne maan tavat määräytyy? Senkö mukaan, miten enimmistö elää?


    • kärnänkoski.

      mikä lienee maan tapa,meitä ainakin opetettiin kunniottaan vanhempia ihmisiä,mutta täällä päin samettihameet korjasivat tuhat euroa yksinäiseltä lähes kahdeksankymppiseltä vanhukselta joka olisi tarvinnut rahat lääkkeisiin ja muuhun tarpeelliseen.

    • Kolavan kotka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe