armoton totuus

Iso-Jammu

Naisten koko elämä perustuu petokseen, hämäykseen. Hiukset värjätään, naamaan laitetaan sen seitsämää tököttiä, kaikenlaista pakkelia. Push-up liivit, kun ne otetaan pois paljastuu armoton totuus, A tai B kuppi, huijausta. Naiset vaativat miehiltä rehellisyyttä vaikka heidän koko elämä on valhetta! Nainen sanoo aina
olevansa neitsyt, vaikka hänellä olisi ollut kymmeniä miehiä. Jos yrität saada
totuutta esille, löydät itsesi putkasta.

2

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-neitielovena

Voi sua, minnekäs tosta voisi valittaa? Minä nyt olen tällainen ex-neitielovena, ei maalin hitustakaan missään, eikä pushuppeja eikä silikonia, eikä sitä botoxiakaan ole ruiskittu. Ei ole kiristetty mistään eikä korotettu, ihan luonnontilassa.
      Vaan eipä flaksi käy, yksin saa köpöstellä ja asustella.
      Kukahan nämä kaiken maailman vilunkikonstit on keksinyt ja ketä varten? Eihän vain ole kaiken takana mies, luomakunnan kruunu, kaljamahoineen ja hikeä valuen. Onneton nainen yrittää tehdä miehelle mieliksi, alistuu käyttämään kemikaaleja, syöpää uhmaten. Nousee leikkuupöydälle, että miehelle olisi isommat hinkit himoita, moni on tällekin turhuudenalttarille kuollut. Vaan mitäpä ei nainen miehen eteen tekisi?

• Paha-Jammu

Nainen on miestä kohtaan julma. Häihinkin piti kutsua ex-jyystäjän veli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe