Naisten koko elämä perustuu petokseen, hämäykseen. Hiukset värjätään, naamaan laitetaan sen seitsämää tököttiä, kaikenlaista pakkelia. Push-up liivit, kun ne otetaan pois paljastuu armoton totuus, A tai B kuppi, huijausta. Naiset vaativat miehiltä rehellisyyttä vaikka heidän koko elämä on valhetta! Nainen sanoo aina
olevansa neitsyt, vaikka hänellä olisi ollut kymmeniä miehiä. Jos yrität saada
totuutta esille, löydät itsesi putkasta.
armoton totuus
2
129
Vastaukset
- ex-neitielovena
Voi sua, minnekäs tosta voisi valittaa? Minä nyt olen tällainen ex-neitielovena, ei maalin hitustakaan missään, eikä pushuppeja eikä silikonia, eikä sitä botoxiakaan ole ruiskittu. Ei ole kiristetty mistään eikä korotettu, ihan luonnontilassa.
Vaan eipä flaksi käy, yksin saa köpöstellä ja asustella.
Kukahan nämä kaiken maailman vilunkikonstit on keksinyt ja ketä varten? Eihän vain ole kaiken takana mies, luomakunnan kruunu, kaljamahoineen ja hikeä valuen. Onneton nainen yrittää tehdä miehelle mieliksi, alistuu käyttämään kemikaaleja, syöpää uhmaten. Nousee leikkuupöydälle, että miehelle olisi isommat hinkit himoita, moni on tällekin turhuudenalttarille kuollut. Vaan mitäpä ei nainen miehen eteen tekisi? - Paha-Jammu
Nainen on miestä kohtaan julma. Häihinkin piti kutsua ex-jyystäjän veli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069