Mistä taudista bilirubiini arvo voi nousta lievästi? Maksa-arvot oli hyvät, haima oli ok, paasto sokeri normaali ja perusverenkuva ok. Bilirubiini arvo oli 29(?).
Tutkimuksissa kävin ylävatsa oireiden vuoksi, ruokailun jälkeen oli etovaa oloa useita tunteja ja röyhtäytti jonkun verran, ei kipua..(oireita on ollu jo kuukausia) Nexiumia sain kuukauden kuurin, ja oireet ovat hieman tasoittuneet. Kuitenkin eräänä yönä alkoi kuristava/repivä tunne ruokatorven ja mahalaukun seutuvilla, kesti lähes koko yön.. Illalla oli syönyt voihin tehtyä kastiketta jossa oli sipulia ja kananmunaa.
Lääkäri määräsi lisää verikokeita ja vatsan uä:n. Osaisiko joku auttaa epätietoista? Lopultahan se selviää kuitenkin kun kaikki kokeet ja uä on katsottu, mutta onko muilla ollut vastaavia vaivoja?
Bilirubiini
3
3955
Vastaukset
- Ovidiu
...nostavat bilirubiiniarvoa.
- myös
Hei vaan!
itselläni on myös bilirubiini arvo koholla. Olen itse myös menossa kokovatsan uä:än. Oireeni ovat hyvin saman tyyppiset mutta vatsavaivani ovat kestäneet jo vuoden verran. Olen myös hyvin allerginen joten en tiedä voivatko vaivat johtua myös näiltä osin. Pian saan lääkärin lausunnon tästä kohonneesta bilrub arvosta. tämähän on punasolujen hajoamistuote, joka liittyy hyvinkin pitkältä maksan ja sapen toimintoihin. Kyllä ne selviää kun itsekin odotan vasta vastausta! - Anonyymi
Selvisikö teillä mitään?
Minua tutkitaan myös ja nyt imusolmuke seurannassa. Syytä ei vatsasta löytynyt. Vähän rasvamaksaa vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757204
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes682971- 562228
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671415Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681369- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191229Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998