Nyt se ratkesi lopullisesti. Olen lähdössä elokuussa pohjoiseen vaeltamaan. Olen kolmekymppinen mies toteuttamassa pitkäaikaista haavetta Lapin luonnosta. Tarkoitus on olla luonnossa kaksi tai kolme yötä. Majoituksena on teltta. Koska en ole kokenut (tosin pärjään kyllä), olisi kiva jos mukaan lähtisi vähän kokeneempi henkilö. Jos joku mies nyt jostain syystä haluaa mukaan, niin kannattaa hankkia oma teltta. Minun telttaan mahtuu kyllä kaksi, mutta minä olen ainoa mies. Muutoin reissuseuraan mahtuu miehiäkin. Nyt siis olisi mukavalla typykällä mahdollisuus lähteä opettamaan kivalle miehenalulle selviytymistaitoja Lapin erämaahan. En vaadi muuta, kuin nätin hymyn.
Vaellusreissu Lappiin elokuun ensimmäisellä viikolla
Erämaan kutsu
2
284
Vastaukset
- senki valepukki
Älä välehtele lämpsää tekee mielesi, kyllä se käy kirjotuksesta selville.
- Erämaan hutsu
Se on totta! Vaelluksen voisi jättää väliin ja keskittyä lantiopunnerruksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3824167Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1151566- 1351424
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko671137Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔69993Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass15966Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise12917- 38900
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60879- 65871