Ostin Prisman verkkokaupasta astianpesukoneen. Syy miksi ostin, oli heidän verkkokaupan sivuilla lupaus nopeasta toimituksesta, 1-3 arkivuorokautta. Googlessa Prisma jopa mainostaa sanalla astianpesukone, että nopea toimitus 24h.
No, tilasin koneen verkosta ja jäin odottomaan koneen saapumista. Maksun maksoin verkkopankissa samantien. Eka arkivuorokausi näytti hyvältä, mailitse tuli ilmoitus, että tilaus ja lähetys on rekisteröity ja lajiteltu Itellan suunnalla. Oli siis syytä odottaa, että 1-3 vuorokauden tilauslupaus toteutuu.
Meni viikonloppu ja meni tuo 3 arkipäivää, mitään ei kuulunut. Soitin sekä Prisman, että Itellan asiakaspalveluun, molemmissa pyysivät odottelemaan 1-2 päivää. Meni pari päivää lisää, mitään toimitusta ei kuulunut. Soitin taas itse Prisman asiakaspalveluun ja pyysin selvittämään missä jo maksettu kone viipyy, ei mitään konkreettista tietoa. Pyysin Prisman asiakaspalvelua olemaan Itellaan yhteydessä ja selvittämään mihin kone on jäänyt.
Soitin myös itse Itellan asiakaspalveluun ja kysyin missä kone viipyy (tässä vaiheessa 7 vuorokautta tilauksesta, toimitus oli luvattu 1-3 arkipäivässä) Itellalta todettiin, että heillä ei ole kuljetukseen konetta tullut, vaikk lähetys oli jo 5 vuorokautta sitten rekisteröity ja lajiteltu. Sanoivat, että Prisman päästä pitää olla asian suhteen yhteydessä.
Katsoin piruuttain Prisman verkkokaupan sivuilta, josko siellä olisi koneen osalta lisätietoa .. Hauskaa oli huomata, että Prisman verkkokaupan sivuille oli ilmestynyt kyseisen pesukoneen tilalle tieto, että kone on tilapäisesti loppunut varastolta!! Tilausta tehtäessä konetta oli varastossa.
Eli hieno homma, Prisma oli laskuttanut pesukoneesta, koneeni tilaus oli käsiltelty, mutta konetta ei näkynyt ja kaiken lisäksi nyt oli jo loppunut kone varastosta. Eli olivat myyneet astianpesukonetta yli ja ne jotka olivat tehneet ajoissa koneen tilauksen, eivät konetta saaneet, rahat kyllä kelpasivat. Tässä vaiheessa hyvä myös mainita, että missään vaiheessa ei Prisma eikä Itella ole ollut itse yhteydessä asiakkaaseen selvittääkseen mitä on tapahtunut.
Lopputuloksena; 8 päivä kohta tilauksesta menossa, missään vaiheessa Prisman verkkokauppa ei ole ollut itse aktiivinen minun suuntaan ja selvittänyt missä mennään. Eli tilanne tällä hetkellä, kone maksettu, ei toimitettu, suuri radiohiljaisuus Prisman suunnalta:-)... Luonnolisesti reklamaatio jo tehty ja jos ei konetta seuraavan 1-2 vrk aikana ilmesty, niin kaupan purku ja rahat takaisin. Sanomattakin selvää, että lopputulemana taas yksi asiakas vähemmän jatkossa todennäköisesti Prisman verkkokaupalla ja ulkomaalainen verkkokauppa saa jatkossa yhden uuden maksavan asiakkaan lisää; Prisma 0 - 6 kansainvälinen verkkokauppa.
että näin meillä kotimaisissa verkkokaupoissa toteutuu asiakaslupaukset.
Älä osta astianpesukoneita Prisman verkkokaupasta!
2
940
Vastaukset
- Oikein sulle urpo
Joo, paska juttu kun varastosaldot ei toimi. Leikkivät vielä verkkokauppaa :D. Itse olen ihan tyytyväinen Prisman verkkokauppaan, tilasin yhden ps3-pelin kun oli tarjouksessa ja tuli parissa päivässä kotiin, taisin tilata joskus iltakymmeneltä.
Ilman muuta kaupanpurku tulee kyseeseen ja rahojen palautus.
Mitä toi sun väite kotimaisissa verkkkokaupoissa oikein tarkoittaa? Et kai ole urpo ja väitä, että kaikki suomalaiset verkkokaupat on surkeita? Teitpä ittestäs pellen tuolla lauseella, siihen asti olit vielä ihan tervejärkisen kirjoissa. - jep200
Lopputulos selvisi, olivat onnistuneet hävittämään koko pesukoneen / myymään tyhjää varastoa. Kaupan purku ja rahat takaisin... eipä tarvitse enään Prisman verkkokaupasta ostella jos tuota tasoa ovat asiakaslupaukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388