Moi! Meitä olisi lähdössä elokuun alussa 4 hengen jätkäporukka espanjaan lomailemaan rentoutumaan ja ehkä hieman biletystäkin! Minne päin kannattaisi suunnata? Toiveena hieno ranta vilkasta yöelämää sekä hienoja nähtävyyksiä!
Nyt olen ajatellut Malagaa ja Mallorcaa.
Kiitos kaikista vastauksista!
Kaveriporukalla espanjaan!!
2
175
Vastaukset
- taxitaxi
Mallorcasta en tiesä.
Suosittelisin Torremolinosta, Benalmadenaa tai Fuengirolaa.
Tässä järjestyksessä.
Itse Malaga on helsingin kokoinen suurkaupunki, jossa kalliita busineshotelleja. Toki Malagassakin on hienoa rantaa.
Varsinaiset rantalomamatkat suuntautuvat em. kolmeen kuntaan.
Torremolinos on lähinnä lentokenttää. Torremolinosin vieressä on Benalmadena, jonka huvipursisatamassa on runsaasti diskotarjontaa. Ainakin takavuosina se oli koko Aurinkorannikon biletysmekka.
Nähtävyyksiä löytyy Malagasta, Nerjan tippukiviluolilta, Selwo eläinpuistosta, Fuengirolan eläinpuistosta, Gibraltarilta, Granadan Alhambrasta ym. unohtamatta Benalmadenan huvipuistoa ja Torremolinosin vesipuistoa.
Torremolinosissa kilometreittäin hiekkarantoja.
Kaikki kolme ovat hyviä paikkoja.- taxitaxi
Anteeksi kirjoitusvirheet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721684- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 381252
- 791080