Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Forten DPF cleaneri aineesta kun ei löydy käyttöohjeita mistään tuohon aineeseen, saisi kuulema vain käyttää koulutuksen saanut asentaja?
Tietääkö kukaan virallista käyttöhjetta tuohon aineeseen kun olis tarkotus purkki kaattaa tankkiin.Paljon pitää olla löpöö tankissa ym? Jostain kuulin että kannattais vielä laittaa sekaan Forte Diesel engine treatment.
FORTE DPF CLEANER
Kepa11
2
4119
Vastaukset
- siitä vaan
Mä olen heittänyt forten bensan puhdistus pullon kokonaan tankkii;;
ja engine oiltreamentin kokonaan moottoriin,,ja hyvin on toiminut:))
eheh vai koulutuksen saanut asentaja eheh ei juma<
tällä hetkellä käytän stp< oiltreamenttia joka öljyn vaihdoin yhteydessä - ingenjör
Mieti mitä haet takaa tolla DPF cleanerilla? Se tuskin tekee hiukkasloukustasi yhtään sen puhtaampaa kuin regenerointikaan. Että nyt vaan pata lämpimäks, pitkää ajoa niin kyllä se loukku ittensä putsaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305