Sonera, paskin teleoperaattori ikinä

SirinäSärinäSurina

Soneran TV-kaista on täysin paska, Soneralla hostatut serverit kaatuilee päivittäin ja verkkoyhteysongelmia on jatkuvasti.

Jos haluat välttyä uskomattomalta paskarumbalta, operaattorin kannalta helvetin hyvin laadituilta sopimuksilta ja pitkiltä oikeusprosesseilta. Älä koskaan valitse täysin paskoja Soneran palveluita.

Soneran amtööri-osasto eivaan oikeasti osaa, yrittävät epätoivoisesti, mutta silti asiakkaat pettyvät verisesti. Hinnat on myös taattua riistotasoa.

Tässä terveiset teille, hvyä Sontera.
http://aijaa.com/yaG5B6

Nimimerkillä,
Tietohallintopäällikkö, joka on helvetin kyllästynyt läpipaskoihin palveluihin, asiakkaille vittuileviin sopimuksiin ja mulkkuihin hemmoihin legal ostastolla, vaikka myynti myy täyttä häkää, lupailee ummet ja lammet ja sen jälkeen helldeskin idiootit on täysin cluelesseja siitä mikä kusee.

No se on normia, luvataan ummet ja lammet, toimitetaan paskaa ja sitten uhkaillaan oikeudenkäynneillä ja ei hyvitetä mitään.

Fug ya!

18

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moarKolli
    • Pettynyt Soneraan

      Ite kanssa erehdyin tähän Sonera viihde pakettiin. Lähes joka päivä jotain ongelmaa. Milloin ääni napsuu ja paukuu, milloin ei nää tallentam,ia ohjelmia, Tallennnat etänä ohjemia niin ne ei ole tallentuneet jne. jne..
      Kunhan sopimus kauteni päättyy alan käyttään toista vielä talossa olevaa Welho kaapeli tv:tä (ollut 7 vuotta käytössä eikä mitään ongelmaa).

      • Heissan "Pettynyt Soneraan"!

        Voin kuvitella harmituksesi määrän! Oletko kerennyt olemaan meidän päätyyn yhteydessä näistä? Meinaan vaan, että pitäiskö vaihtaa tuo boksi, josko siinä on jotain häikkää... Voitaisiin kartoittaa se tilanne kanssasi.
        Pirauta meille p. 0206 90101 tahi tee häiriöilmoitus netissä osoitteessa: http://bit.ly/171zusl. Jos SoMe-kanavia on käytössäsi niin tartumme toimeen myös Verkossa: http://bit.ly/11NErB1

        Lauren@SoneraPartio


      • Balle-Pelle Ramstedt
        sonerapartio kirjoitti:

        Heissan "Pettynyt Soneraan"!

        Voin kuvitella harmituksesi määrän! Oletko kerennyt olemaan meidän päätyyn yhteydessä näistä? Meinaan vaan, että pitäiskö vaihtaa tuo boksi, josko siinä on jotain häikkää... Voitaisiin kartoittaa se tilanne kanssasi.
        Pirauta meille p. 0206 90101 tahi tee häiriöilmoitus netissä osoitteessa: http://bit.ly/171zusl. Jos SoMe-kanavia on käytössäsi niin tartumme toimeen myös Verkossa: http://bit.ly/11NErB1

        Lauren@SoneraPartio

        Kuules Lauren, voisitte alkaa siellä Soneralla oikeasti tehdä asioille jotakin, että asioiden tila muuttuisi. Taitaa vaan olla niin, että kun työilmapiiri ja -kulttuuri on mitä on, ei niiden muuttaminen järkevämmiksi ole helppo homma. Mutta kuitenkin, kuten presidentti Koivistokin toteaisi tässä tilanteessa, tarttis tehdä jotain ja pian. Asiakkaiden aliarvioiminen ja vedätys ei ole pidemmän päälle järkevää. Jossain vaiheessa asiakkaat äänestävät jaloillaan.


      • PPAP2

        erikoista on lukea näitä. itse vaihdoin welhosta someraan kun joka hemmetin viikonloppu yhteys temppuili eikä ratkaisua löytynyt millään. nyt ei temppuile.


    • wertjklsdf

      Ei mitään uutta auringon alla Soneran suhteen. IP-TV (Koti-TV) myyntihuijaukset näemmä jatkuvat edelleen. Älkää ottako Koti-TV -palvelua, koska se on 2-vuotinen määräaikainen sopimus. Myyjä ei välttämättä tuo myyntitilanteessa riittävän selvästi esille sitä, että kyse on nimenomaan määräaikaisesta palvelusta. Toisekseen Koti-TV: toiminnassa on parantamisen varaa huomattavan paljon. Soneran kiinteissä verkkoyhteyksissä on myös parantamisen varaa.

      Kokemusta on VDSL2-tekniikasta, jonka liikennöintinopeus vaihteli 100 Mbit/s ja 2,5 Mbit/s välillä. Huomautettuani asiasta Soneran teknistä tukea, sain vastaukseksi, että vika on kiinteistön puhelinjohdotuksessa. Tekninen tuki (Sonera) pesi kätensä asiassa ja väitti, että ongelma oli täysin asiakkaan vastuulla. Kun päätelaite ei jostain syystä kytkeytynyt IP-TV -palvelimelle, se oli myös täysin asiakkaan oma vika. Ongelmat yhteyksissä ja liikennöintinopeuksissa vähenivät selvästi, kun taloyhtiö veti asuntoihin Ethernet-kaapelit sähkötöiden yhteydessä. Samassa yhteydessä pääsin eroon VDSL2-yhteydestä puhelinkaapeleita pitkin. Mutta edelleenkin IP-TV -päätelaite on käyttämättömänä olohuoneen nurkassa odottamassa määräaikaisen sopimuksen päättymistä. En suostu alkaa uudelleen hakata päätä seinään Soneran toimimattoman tekniikan kanssa.

      Toissapäivänä tein uuden puhelinliittymäsopimuksen Saunalahden kanssa. Oli Soneran liittymä sen verran kallis. Lisäksi Soneran puhelinlaskuissa on mainittu laskutettavia kohteita/palveluita, joita ei osaa selittää edes Soneran oma myyntineuvottelija. Soneran asiakaspalvelu on jotain uskomattoman surkeaa hupailun ja itkun välimaastossa. Ei siis tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa Soneran asiakaspalvelusta puhuttaessa. Sonera pitää asiakkaitaan aivottomina ääliöinä.

      Kuluttajaneuvonnan kanssa on keskusteltu Soneran etenkin myyntitilanteessa tapahtuvasta asiakaspalvelusta, jonka kuluttajaneuvoja on todennut olleen asiatonta. Olkaapa siis tarkkoja, kun teette sopimuksia Soneran kanssa.

      Jos mahdollista, välttäkää Soneran tietoliikennepalveluita viimeiseen asti. Ne ovat keskeneräisiä eikä asiakaspalvelusta ole tietoakaan. Olet täysin itseksesi ongelmiesi kanssa, apua et saa mistään. Saat osaksesi pelkkää halveksuntaa apua hakiessasi.

      Sonera, ala-arvoisin ja paskin teleoperaattori ikinä? - Kyllä.

    • Pankaa paremmaksi

      Täällä haukutaan Soneraa huonoksi operaattorin tarjoajaksi.
      Ei minusta ollenkaan.
      Vai mitä sanotte netin käytöstä ,100 megan yhteys hinta 0 €ur/kk
      jo 8 kk ajan. !!!
      Kirjallinen irtisanomisilmoitus löytyy !!

      • oiesfgoefs

        Kts. aikeisempi viestini. 100-megainen verkkoyhteys taloverkossa toimii hyvin ja sen hinta sisältyy yhtiövastikkeeseen. Yhteys on siten periaatteessa ilmainen. Mutta se mistä kritisoin Soneraa, koskee IP-TV -palvelua. Jos tarjotaan ainoastaan määräaikaista palvelua, olisi kohtuullista, että Sonera palvelisi asiakkaitaan mahdollisimman hyvin ja ottaisi vastuun ongelmista, eikä syyllistäisi asiakkaitaan. Nykyinen meno ei ole hyvän tavan mukaista. Sen takia


    • Tyytyväinen

      Pöh! Laajakaista toimii keskeytyksettä, puhelinkenttää on aina ja joka puolella. Asiakaspalvelu on osaavaa ja ystävällistä. Eli summaten, rahalle saa vastinetta.

    • heihu1

      minulla samallaista Saunalahden kanssa,

      mikähän olisi se paras operaattori,
      tänne hesan ulkopuolelle, jossa on vain kaksi

    • ei toimi

      Sonera katkeaa säännöllisesti n. puolen tunnin välein, sitä ei ole saatu korjattua ollenkaankymmenessä vuodessa. On hommattu wlaniboksit ja antennit mokkulaan, ei vaikutusta pätkimiseen.

    • kulta-aika on ohi

      Täysi paskaIäjä kyseessä kun sonerasta puhutaan. Tänään on ollut yhteyden keskinopeus n. 150kt/s, yhden sivun avaus kestää viidestä kymmeneen minuuttiin... Tämä siis "20 megan" yhteydellä ja vielä haja-asutusalueella.

      Sitten kun koneessa on vielä susipaska windows 8, niin koskaan ei voi tietää kummassa on vika, yhteydessä vai käyttiksessä, mutta todennäköisesti molemmissa.

      • sinisilmäpari10

        Voi kauheeta kun tunsin itseni tänään tyhmäksi. Teliasoneran kaupusteleva K-citimarket pömpelissä oleva myyjä sai minua huijattua kesällä .Hän muka katsoi päätteeltään , että minun nettitikkusopimus on vaihdettavissa heidän sopimukseen, eikä ongelmia vaihdossa ole.Minä uskoin ja tein sopimuksen .Huomasin kotona , että minulla on vielä vuoden voimassa oleva sopimus , eli minulla oli niitä nyt kaksi linjaa
        eri operaattoreilta. Kävin kesällä purkamassa sopimusta , mutta käskivät kääntyä Soneran myymälän puoleen , koska mokkula oli Soneran .
        Nyt syksyllä kävin uudestaan , koska mokkula ei edes toimi, se on rikki.
        Teliasoneran tyyppi sanoi taas, että mene Soneran pisteeseen samassa kauppakeskuksessa. Minä menin , mutta Soneran esimies sanoi , että asia ei heille kuulu , mene takaisin Teliasoneran pisteeseen .Kumpikaan ei ottanut vastuuta mistään. Älkää siis tehkö sopimuksia heidän kanssaan , he huijaavat
        mennen tullen . Haluaavat vain rahat ja sitten pesevät kätensä kaikesta yhteistyöstä. Eli eivät palvele ollenkaan , kun on ongelmia ja valehtelevat päin naamaa. Kyllä siinä tulee orpo olo.


    • SoneraSuomenPaskin

      Ympäri Suomea on tullut työn puolesta asusteltua ja tällä hetkellä pääkaupungissa, jossa taloyhtiöllä Soneralta kuitu. 99% ajasta ei päästä lähellekkään minkäänlaisia luvattuja yhteysnopeuksia, jos yleensäkään sattuu edes toimimaan. Silloin kun netti ei pätki jatkuvasti tai ole kokonaan poikki, niin verkkoviiveet ovat kymmenien sekunttien luokkaa. Olisin koko paskan sanonut jo irti moneen otteeseen, mutta kun tähän osoitteeseen ei muilta toimittajilta saa ja taloyhtiön puolesta netti on ilmainen. Onneksi on toiselta toimittajalta mokkula niin 3G yhteys toimii kun Soneran (Suomen paskin (TM)) yhteys lakkaa toimimasta tavalliseen tapaan ilman mitään syytä.Asiakaspalveluun kun soittaa ja kysyy että mikäs tällä kertaa on vialla kun ei koko kerrostalossa toimi netti niin aina tulee valmiiksi kirjoitettu vastaus "Ei siellä mitään vikaa ole, käynnistä tietokone uudelleen." Mennään vittu sitten käynnistelemään naapurienkin koneet josko, Soneran internetti siitä sitten korjaantuisi koko talolle. Vittu että vituttaa tämä paska. Kiitos, ei muuta.

      • SoneraSuomenPaskin

        Edelliseen viestiin viitaten, tälläkin hetkellä netti on mokkulan varassa koska Soneran kuitu ei taaskaan toimi ja asiakaspalvelussa käskettiin käynnistämään tietokone uudelleen.


    • ESjonne500

      SONERA ON MAHTAVA
      Luettelo 21m nettien TODELLISISTA nopeuksista

      Sonera 11m/10m
      Saunalahti 10m/10m
      Dna 1m/0.5m

      Pohjois ja Baltianmaiden tiedonsiirtohinnat

      Sonera Sisältyy kotimaanpaketin hinnoittelun piiriin
      Saunalahti 0,55€/megatavu
      Dan 0,70€/megatavu

      ETTÄ KIITOS SONERA,JATKAN ASIAKKUUTTANI !

      • Soneraonparas!

        Samaa mieltä kanssasi!


    • Sonera-kusettaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1426
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1052
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe