Jumbon Toscana matka

Ei niin halpa

Olenko ymmäränyt oikein, että jos ostaa nyt jälkeenpäin 2 kpl tikettejä tulee lisämaksuja seuraavasti:

- lentokenttävero 2 * 59 e

- nimen muutokset 2 * 50e

- samaan huoneeseen majoittuminen 1 x 179 e

eli lisämaksuja yhteensä 397 e.

sitten mahdollisesti väkisin myytävät retket?

6

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pisa5

      Samaan huoneeseen majoittumisesta maksaa muuten molemmat sen 179€. tämä on varma tieto, koska olemme lähdössä 15.10. Lähtöpäivä varmistui toissapäivänä.

    • Kärpix

      Siinä on tosi halvat matkat. Hah hah. Tämän lisäksi ruinataan 200 euroa "varausmaksua". Eli pakko on lähteä matkalle, kun on antanut luvan veloittaa tuon summan luottokortilta. Matkalla hyvin todennäköisesti yritetään myydä puoliväkisin retkiä ym. tuolla summalla. Rahojen palautus tehdään varmaasti vaikeaksi, nöyryyttäväksi ym. Lisäksi nyt kun menen "ilmaismatkalle", niin en tiedä vieläkään milloin on lähtöpäivä!!! On se vaan kiva sopia hyvin lyhyellä varoitusajalla matkaa.

      Versus, jos olisin ottanut nyt äkkilähdön esim. Turkkiin tai Kreikkaan, niin olisin saanut viikon matkan 200 eurolla. Matkapäivän voin myös päättää itse. Kaduttaa niin saakelisti jo etukäteen koko reissu.

    • Tosc

      ostin tyttärelleni lipun ja itse olen palkintomatkalla. Ei mun tarvinnut maksaa mitään samasta huoneesta hänen kanssaan eli sitä 179,- euroa.Maksoin lentokenttäveron ja lisäyön, ei muita kuluja. ja sitten sen 200 euroa, jonka olen saamassa takaisin.

    • liisamaija46

      Mepäs ei saatu koko matkaa!! Oli luvattu mutta tylysti ilmoitettiin, kun ei otettu lisäyötä, että ei ole sitten koko matkaa. Asiasta otettu yhteyttä citymarket jumboon ja kuluttajansuoja-asiamieheen.

      • Kärpix

        Minä en ole myöskään kuulluut kyseisestä lafkasta mitään sen jälkeen, kun kieltäydyin ottamasta maksullisen lisäyön. Jotta silleen. Ehkäpä parempi näin..


      • Tosc
        Kärpix kirjoitti:

        Minä en ole myöskään kuulluut kyseisestä lafkasta mitään sen jälkeen, kun kieltäydyin ottamasta maksullisen lisäyön. Jotta silleen. Ehkäpä parempi näin..

        Parempi niin. Halvemman matkan kumppanin kanssa saat ihan mistä tahansa muualta. Jos on yhtään omatoimisuutta veressä, niin tuolla alueella on helppo liikkua junalla katsomassa mm. Pisa, Lucca, Firenze, Venetsia. Ja edullista, matkat on hinnoiteltu ilmeisesti 10 senttiä/ km ainakin paikallisjunalla. Tuon firman retket oli törkeän kalliita. Ja varsinkin älytön rahameno kalliin matkan maksaneille kumppaneille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe