Jumbon Toscana matka

Ei niin halpa

Olenko ymmäränyt oikein, että jos ostaa nyt jälkeenpäin 2 kpl tikettejä tulee lisämaksuja seuraavasti:

- lentokenttävero 2 * 59 e

- nimen muutokset 2 * 50e

- samaan huoneeseen majoittuminen 1 x 179 e

eli lisämaksuja yhteensä 397 e.

sitten mahdollisesti väkisin myytävät retket?

6

463

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pisa5

Samaan huoneeseen majoittumisesta maksaa muuten molemmat sen 179€. tämä on varma tieto, koska olemme lähdössä 15.10. Lähtöpäivä varmistui toissapäivänä.

• Kärpix

Siinä on tosi halvat matkat. Hah hah. Tämän lisäksi ruinataan 200 euroa "varausmaksua". Eli pakko on lähteä matkalle, kun on antanut luvan veloittaa tuon summan luottokortilta. Matkalla hyvin todennäköisesti yritetään myydä puoliväkisin retkiä ym. tuolla summalla. Rahojen palautus tehdään varmaasti vaikeaksi, nöyryyttäväksi ym. Lisäksi nyt kun menen "ilmaismatkalle", niin en tiedä vieläkään milloin on lähtöpäivä!!! On se vaan kiva sopia hyvin lyhyellä varoitusajalla matkaa.

Versus, jos olisin ottanut nyt äkkilähdön esim. Turkkiin tai Kreikkaan, niin olisin saanut viikon matkan 200 eurolla. Matkapäivän voin myös päättää itse. Kaduttaa niin saakelisti jo etukäteen koko reissu.

• Tosc

ostin tyttärelleni lipun ja itse olen palkintomatkalla. Ei mun tarvinnut maksaa mitään samasta huoneesta hänen kanssaan eli sitä 179,- euroa.Maksoin lentokenttäveron ja lisäyön, ei muita kuluja. ja sitten sen 200 euroa, jonka olen saamassa takaisin.

• liisamaija46

Mepäs ei saatu koko matkaa!! Oli luvattu mutta tylysti ilmoitettiin, kun ei otettu lisäyötä, että ei ole sitten koko matkaa. Asiasta otettu yhteyttä citymarket jumboon ja kuluttajansuoja-asiamieheen.

• Kärpix

Minä en ole myöskään kuulluut kyseisestä lafkasta mitään sen jälkeen, kun kieltäydyin ottamasta maksullisen lisäyön. Jotta silleen. Ehkäpä parempi näin..

• Tosc
        Kärpix kirjoitti:

Minä en ole myöskään kuulluut kyseisestä lafkasta mitään sen jälkeen, kun kieltäydyin ottamasta maksullisen lisäyön. Jotta silleen. Ehkäpä parempi näin..

Parempi niin. Halvemman matkan kumppanin kanssa saat ihan mistä tahansa muualta. Jos on yhtään omatoimisuutta veressä, niin tuolla alueella on helppo liikkua junalla katsomassa mm. Pisa, Lucca, Firenze, Venetsia. Ja edullista, matkat on hinnoiteltu ilmeisesti 10 senttiä/ km ainakin paikallisjunalla. Tuon firman retket oli törkeän kalliita. Ja varsinkin älytön rahameno kalliin matkan maksaneille kumppaneille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      192
      708
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      623
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      530
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      503
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      493
    Aihe