Hei! Olen 18 vuotias tyttö, menossa inttiin lukion jälkeen. Osaisiko joku selventää miten erikoisjoukot, AUK ja RUK toimii? Missä järjestyssä mikäkin suoritetaan jne? Varmastikkin normi asepalvelus pitänee suorittaa ennen kuin mitään muuta voi tehdä.
Selvennystä erikoisjoukkoihin?
4
3300
Vastaukset
- 8+5
www.puolustusvoimat.fi ja sieltä oikeasta yläkulmasta linkki Varusmiehille.
Löytynee oleellinen. - super spade
Spadet on kovimmat erikoisjoukot, ne ampuu aina kovilla.
- Eis of speids
Totta. Komppanian vahvuinen kaasuhyökkäys ei onnistuisi ilman spadejen päättäväistä hernerokka-taktiikkaa. Ainoa spadeja myyttisempi olento on super-spade, joka on käynyt AUK:n. Huoltoupseerit ei sitten oikeastaan oleaan mitään.
Eli hierarkia on: super-spadet (AUK) > erikoisjoukot (spadet) > RUK
Suoritusjärjestyksestä ei tarvi huolehtia, se määrätään.- Kekkeruusi
Koulutushaara toiveisiin huoltopalvelu niin hyvä tulee. Superspadet on armeijan kermaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839