Aloitimme vauvan yrittämisen toukokuun alussa, kun luovuin kapselista. Lapsen tulolla ei ole kiirettä, mutta aikaa ei ole ylenpalttisesti, koska olen reilusti yli kolmekymppinen.
Toukokuun kierto oli vain 25 päivää, ja kesäkuussa harrastimme ahkerasti seksiä. Hieman yli viikko sitten nännejäni alkoi aristaa lievästi. Aikaisemmin minulla ei ole ollut rintojen arkuutta kuukautisten aikoihin. Vuotoa ei näkynyt, ja aloimme epäillä, että olisin raskaana, Mahaa nipisteli muutamana päivänä, mutta muita ovulaation merkkejä ei tuntunut.
Viime yönä alkoi pieni vuoto, joka tämän päivän aikana lisääntyi huomattavasti. Kierto olisi siis 40 päivää.
Nänneissä ja rintojen yläosassa on yhä vähäistä aristusta. Lukemani mukaan raskaus on joskus mahdollinen, vaikka kuukautiset alkaisivatkin, Kannattaisiko testi tehdä, ja kuinka pian?
Voisiko olla?
5
160
Vastaukset
- dtfgyu
Kai sä testin voit jo nyt tehdä :) Jos on negatiivinen, tee parin viikon päästä uusi. Itse tein alkuvuodesta positiivisen testin. Alavatsaa nipisteli, mutta menkat ei alkanut. Kun testin tein, oli menkat silloin myöhässä 1,5 viikkoa. Heti sitten ilmestyikin tuo rintojen arkuus, jota mulla ei muuten koskaan ollut. Varsinkin nännit olivat tosi arat. Onnea! :)
- Kannansäätelijä
Onko sulla tai vauvantekokaverillas ennestään jälkeläisiä?
- Kannansäätelijä
Suomi-tyttö kirjoitti:
Ei ole lapsia kummallakaan. Siksi tuntemuksia mietinkin.
Ok. Oletteko pitkässäkin parisuhteessa ?
- ygcer
Kannattaa tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807