Aloitimme vauvan yrittämisen toukokuun alussa, kun luovuin kapselista. Lapsen tulolla ei ole kiirettä, mutta aikaa ei ole ylenpalttisesti, koska olen reilusti yli kolmekymppinen.
Toukokuun kierto oli vain 25 päivää, ja kesäkuussa harrastimme ahkerasti seksiä. Hieman yli viikko sitten nännejäni alkoi aristaa lievästi. Aikaisemmin minulla ei ole ollut rintojen arkuutta kuukautisten aikoihin. Vuotoa ei näkynyt, ja aloimme epäillä, että olisin raskaana, Mahaa nipisteli muutamana päivänä, mutta muita ovulaation merkkejä ei tuntunut.
Viime yönä alkoi pieni vuoto, joka tämän päivän aikana lisääntyi huomattavasti. Kierto olisi siis 40 päivää.
Nänneissä ja rintojen yläosassa on yhä vähäistä aristusta. Lukemani mukaan raskaus on joskus mahdollinen, vaikka kuukautiset alkaisivatkin, Kannattaisiko testi tehdä, ja kuinka pian?
Voisiko olla?
5
242
Vastaukset 5
- dtfgyu
Kai sä testin voit jo nyt tehdä :) Jos on negatiivinen, tee parin viikon päästä uusi. Itse tein alkuvuodesta positiivisen testin. Alavatsaa nipisteli, mutta menkat ei alkanut. Kun testin tein, oli menkat silloin myöhässä 1,5 viikkoa. Heti sitten ilmestyikin tuo rintojen arkuus, jota mulla ei muuten koskaan ollut. Varsinkin nännit olivat tosi arat. Onnea! :)
- Kannansäätelijä
Onko sulla tai vauvantekokaverillas ennestään jälkeläisiä?
- Kannansäätelijä
Suomi-tyttö kirjoitti:
Ei ole lapsia kummallakaan. Siksi tuntemuksia mietinkin.
Ok. Oletteko pitkässäkin parisuhteessa ?
- ygcer
Kannattaa tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681070
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,441019Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?65955Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan151756- 57694
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl29619- 40615
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu16557Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon109527- 92495