Aloitimme vauvan yrittämisen toukokuun alussa, kun luovuin kapselista. Lapsen tulolla ei ole kiirettä, mutta aikaa ei ole ylenpalttisesti, koska olen reilusti yli kolmekymppinen.
Toukokuun kierto oli vain 25 päivää, ja kesäkuussa harrastimme ahkerasti seksiä. Hieman yli viikko sitten nännejäni alkoi aristaa lievästi. Aikaisemmin minulla ei ole ollut rintojen arkuutta kuukautisten aikoihin. Vuotoa ei näkynyt, ja aloimme epäillä, että olisin raskaana, Mahaa nipisteli muutamana päivänä, mutta muita ovulaation merkkejä ei tuntunut.
Viime yönä alkoi pieni vuoto, joka tämän päivän aikana lisääntyi huomattavasti. Kierto olisi siis 40 päivää.
Nänneissä ja rintojen yläosassa on yhä vähäistä aristusta. Lukemani mukaan raskaus on joskus mahdollinen, vaikka kuukautiset alkaisivatkin, Kannattaisiko testi tehdä, ja kuinka pian?
Voisiko olla?
5
154
Vastaukset
- dtfgyu
Kai sä testin voit jo nyt tehdä :) Jos on negatiivinen, tee parin viikon päästä uusi. Itse tein alkuvuodesta positiivisen testin. Alavatsaa nipisteli, mutta menkat ei alkanut. Kun testin tein, oli menkat silloin myöhässä 1,5 viikkoa. Heti sitten ilmestyikin tuo rintojen arkuus, jota mulla ei muuten koskaan ollut. Varsinkin nännit olivat tosi arat. Onnea! :)
- Kannansäätelijä
Onko sulla tai vauvantekokaverillas ennestään jälkeläisiä?
- Kannansäätelijä
Suomi-tyttö kirjoitti:
Ei ole lapsia kummallakaan. Siksi tuntemuksia mietinkin.
Ok. Oletteko pitkässäkin parisuhteessa ?
- ygcer
Kannattaa tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427