Moi! Täs kysyisin vähä tietoo, et jos joku osaava vois auttaa :). Meikäl on pihas beta rr50 ja kulkee sen 65km/h. Kurin oon siihe vaihtanu, eli vakio on pois ja uus tilalla. Kiihtyy vaa nii laiskasti et tuntuu et invarollaattoritki vetää suoran alulla nopeammin:P Jotai vinkkii olis mukava saada, välit on 10p edessä ja 56p takana. Vois kai joku sanoo mikä on betan vakio suutin ja mikkä on vakiovälit:DOon käytettynä ostanu ja näitä tietoi en oo jaksanu kaivella neyin pimeistä pohjamudista.:DTurha kommentoida sit et "Laita tehari", mulla löytyy Arrowin alakauttane ja 73cc pytty. Haen täs sellasta "laillista" viritysapua. Kiitos jo etukäteen!:)
Beta rr50 motard 2011
16
7528
Vastaukset
- Jooh2
Vakiovälityksiä ja vakio suutinta en löytänyt netistä ja en nyt jaksa enempää etsiä. Jos sinulla on ohjekirja tms. katso siitä. Jos kiihtyvyyttä haluat, kannattaisi kuristuksen reikää isontaa tai takaratasta muuttaa isommaksi (tai tehdä molemmat edellämainitut asiat) http://soliferia.parasiitti.org/laskurit.php mukaan 60 takarattaalla mopo kulkisi 60, mutta kiihtyisi paremmin kuin tuolla 56 takarattaalla.
- Betaboy69
Kiitti vinkeistä.:) Oon aatellu isontaa sitä reikää... Ja rattaita isompaa kokoa ku 56p en oo löytänyt nettikaupoista, ett jos joku tietää mistä saa yli 56p takarattaita betaan niin tänne vaa! Ohjekirjasta ei minun silmää suuttimia sattunu. Kiitos vielä kerran ja metsästys jatkuu!:)
- Betaboy69
Kiitti vinkeistä.:) Oon aatellu isontaa sitä reikää... Ja rattaita isompaa kokoa ku 56p en oo löytänyt nettikaupoista, ett jos joku tietää mistä saa yli 56p takarattaita betaan niin tänne vaa! Ohjekirjasta ei minun silmää suuttimia sattunu. Kiitos vielä kerran ja metsästys jatkuu!:)
- Betaboy69
Betaboy69 kirjoitti:
Sori tuli jotenki kahdesti :DDDDDD
- Jooh2
Betaboy69 kirjoitti:
Sori tuli jotenki kahdesti :DDDDDD
Jo on kumma, en löytänyt kuin 50-53 kokoisia takarattaita :O
- Betaboy69
Jooh2 kirjoitti:
Jo on kumma, en löytänyt kuin 50-53 kokoisia takarattaita :O
Joo samaa ite ihmettelen ku ei isompaa löydy:P
- Betaboy69
Betaboy69 kirjoitti:
Joo samaa ite ihmettelen ku ei isompaa löydy:P
Jes betafinlandin sivuilta löyty 58p sillä mennää jos 60p ei löydy. Edelleen etsisin vastausta mikä on betan vakio suutin?? Siihen jos löytyisi vastaus nii olisi kiva.
- Jooh2
Betaboy69 kirjoitti:
Jes betafinlandin sivuilta löyty 58p sillä mennää jos 60p ei löydy. Edelleen etsisin vastausta mikä on betan vakio suutin?? Siihen jos löytyisi vastaus nii olisi kiva.
Itse katoin kanssa tuolta betafinlandin sivuilta, mutta ei sattunut silmään, noh, väsymyksen piikkiin :D Nyt myös löysin vakiovälit/vakio suuttimen (ehkä :D) Välit 11/52 ja suutin 80. Varmuuden suuttimen koosta saat kuitenkin katsomalla itse.
- Jooh2
Jooh2 kirjoitti:
Itse katoin kanssa tuolta betafinlandin sivuilta, mutta ei sattunut silmään, noh, väsymyksen piikkiin :D Nyt myös löysin vakiovälit/vakio suuttimen (ehkä :D) Välit 11/52 ja suutin 80. Varmuuden suuttimen koosta saat kuitenkin katsomalla itse.
Voi olla, että entinen omistaja on vaihtanut suuttimen, niin se on sitten paha katsoa.
- 99fck
Vaihda nyt se suutin isompaan, vakiona siinä on joku 80. Kylmällä säällä oma entinen beta alko booaamaan helposti tolla vakiosuuttimella. Jos kiihtyvyyttä haluut, niin kokeileppa huvikseen ottaa kuristus kokonaan pois. Tai sitten poraat isommat reiät omatekoiseen kuristukseen (muista sitten kiristää pakoputki tiukasti kiinni, koska mulla kerran palo puhki se kuristus tän takia).
- Betaboy69
Juu suutinta oon vaihtamas, ja vakioputkee en varmaa koske, laitan teharin varmaa jossai vaihees. Ja vaihan takarattaan nii sit varmaa pärjään iha jees. Kiitosta kaikille!!:)
- betastöö
Mulla on betassa ainakin 11/50 kiihtyy omasta mielestä hyvi ja huippujakin ottaa iha semi hyvi:)
- Betapäällikkö
öö tehääks betalle isompii ku 58piikkisii takarattait ku ei löydy mistää isompaa.Ajattelin hommaa gianelline yläkauttasen putken 09:n betaan ni tarvis tietää et paljo abaut kulkee ku vaiha välit 10,58-60 ja kuri siiis ei ole kiinni
- MKLRACING
http://www.wandamotor.fi/takaratas-beta-punainen-p-30568.html tuolta löytyy 65p taka ratas
- Anonyymi
Osaisko kukaan auttaa ku mul on beta rr track vuosimalli 2017 ja oon ottanut kurit pois sit vaihtanu 100 suutin ja menee vaan 65-70
Välitykset 12-58
osaisko joku auttaa miten sais menee sen 80??- Anonyymi
Onko sulla tietoon mikä oli sun vakio suutin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231845
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261579Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301312
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271146Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet481035Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783