Jos joku tuntee hengelliseksi kodikseen uskonnollisen liikkeen, joka käyttää epäraamatullista sakramentalismia, harhaista seurakuntaoppia ja muitakin farisealaisia "perinnäissääntöjä" jäsentensä hallitsemisen ja alistamisen välikappaleina, niin siihen hänelle olkoon täysi oikeus.
Kenenkään ei ole kuitenkaan pakko sellaiseen tunnustuskuntaan liittyä.
Ratkaisu ei ole kirkkokunnissa, ne tulevat pimenemään loppua kohden: uskovien on lähdettävä niistä ulos ja etsittävä todellista uskovien yhteyttä sieltä, missä usko on raamatullista.
Lahkolaisuus on syntiä
6
1534
Vastaukset
- kukkuu546
Ei kannata hättäillä ei niitä höpökirjoja kukaan enään lue. Kannattaa kahtoa vaikka taru sormusten herraa. Paljo mielenkiintoisempi.
- helevettiin männöövä
- KYPY
OLIHAN SE MEILLÄHI TÄÄLLÄ IHAN OIKEA PAPPI, PENTTI LIIMATTA. . JOKA VIIS VEISASI NÄISTÄ LAHKOLAISISTA,
NÅMÄ LAHKOLAISET OLIVAT KÄYNEET MNUN ISÄÄNI, JOKA KUOLEMAA TEKI,KOLEMAN SOAN VETERANI, PELOTTELEMASSA HELEVETILLÄ. MI NÄ LIMATALLE SOITIN, ETTÄ LAHKOLAISET OVAT KÄYNEET HELEVITILLÄ PELOTTELEMASSA .VOISITKO MENNÄ.MENI PUHUI.
ISÄ VAIN KYSYI, SINÄKÖ SE LIIMATAN LAITOIT MINULLE. MINA, ETTÄ NIIN.
ISÄ LÄHTI ILIMAN SITÄ HELEVETIN PELEKOA.KIITOS PENTT LIIMATALLE.- ENTINEN T.KOSKINEN
PENTTI LIIMTTA ENTINEN TAIVALKOSKEN PAPPI. OLETKO VIELÄ OLEMASSA, AINOA, JOKA ON USKALTANUT VASTUSTAA TÄTÄ ILJETTÄVÄÄ LHKOA. MINÄ VAIN KYSYN, ETINEN SEURAKUNTALAINEN
- rauhoitu
ENTINEN T.KOSKINEN kirjoitti:
PENTTI LIIMTTA ENTINEN TAIVALKOSKEN PAPPI. OLETKO VIELÄ OLEMASSA, AINOA, JOKA ON USKALTANUT VASTUSTAA TÄTÄ ILJETTÄVÄÄ LHKOA. MINÄ VAIN KYSYN, ETINEN SEURAKUNTALAINEN
Älä hyvä lapsi HUUDA!
- Oikeaoppinen
Lahkolaisuus on synneistä pahin tai ainakin toiseksi, tai jos ei toiseksi niin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 491041
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703