Jos joku tuntee hengelliseksi kodikseen uskonnollisen liikkeen, joka käyttää epäraamatullista sakramentalismia, harhaista seurakuntaoppia ja muitakin farisealaisia "perinnäissääntöjä" jäsentensä hallitsemisen ja alistamisen välikappaleina, niin siihen hänelle olkoon täysi oikeus.
Kenenkään ei ole kuitenkaan pakko sellaiseen tunnustuskuntaan liittyä.
Ratkaisu ei ole kirkkokunnissa, ne tulevat pimenemään loppua kohden: uskovien on lähdettävä niistä ulos ja etsittävä todellista uskovien yhteyttä sieltä, missä usko on raamatullista.
Lahkolaisuus on syntiä
6
1371
Vastaukset
- kukkuu546
Ei kannata hättäillä ei niitä höpökirjoja kukaan enään lue. Kannattaa kahtoa vaikka taru sormusten herraa. Paljo mielenkiintoisempi.
- helevettiin männöövä
- KYPY
OLIHAN SE MEILLÄHI TÄÄLLÄ IHAN OIKEA PAPPI, PENTTI LIIMATTA. . JOKA VIIS VEISASI NÄISTÄ LAHKOLAISISTA,
NÅMÄ LAHKOLAISET OLIVAT KÄYNEET MNUN ISÄÄNI, JOKA KUOLEMAA TEKI,KOLEMAN SOAN VETERANI, PELOTTELEMASSA HELEVETILLÄ. MI NÄ LIMATALLE SOITIN, ETTÄ LAHKOLAISET OVAT KÄYNEET HELEVITILLÄ PELOTTELEMASSA .VOISITKO MENNÄ.MENI PUHUI.
ISÄ VAIN KYSYI, SINÄKÖ SE LIIMATAN LAITOIT MINULLE. MINA, ETTÄ NIIN.
ISÄ LÄHTI ILIMAN SITÄ HELEVETIN PELEKOA.KIITOS PENTT LIIMATALLE.- ENTINEN T.KOSKINEN
PENTTI LIIMTTA ENTINEN TAIVALKOSKEN PAPPI. OLETKO VIELÄ OLEMASSA, AINOA, JOKA ON USKALTANUT VASTUSTAA TÄTÄ ILJETTÄVÄÄ LHKOA. MINÄ VAIN KYSYN, ETINEN SEURAKUNTALAINEN
- rauhoitu
ENTINEN T.KOSKINEN kirjoitti:
PENTTI LIIMTTA ENTINEN TAIVALKOSKEN PAPPI. OLETKO VIELÄ OLEMASSA, AINOA, JOKA ON USKALTANUT VASTUSTAA TÄTÄ ILJETTÄVÄÄ LHKOA. MINÄ VAIN KYSYN, ETINEN SEURAKUNTALAINEN
Älä hyvä lapsi HUUDA!
- Oikeaoppinen
Lahkolaisuus on synneistä pahin tai ainakin toiseksi, tai jos ei toiseksi niin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442288
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521563- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121131Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226975- 156926
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20819