Elikkäs, Olen 15-vuotias poika Keski-Suomesta, ja haluaisin aseenkantoluvan ja metsästyskortin, ja haluaisin liittyä johonkin metsästysseuraan. Onko se mahdollista, ja jos on, niin paljonko ne tulee maksamaan?
Vastaukset 3
- helppoa on alku
Totta se mahdollista on. Ensin katsot Riista webistä milloin on sinun alueen riistanhoitoyhdistyksen metsästyskortti kokeita. Kun olet saanut kortin suoritettua, niin voit ottaa yhteyttä paikallisiin mets.seuroihin ja kysellä mahdollista jäsenyyttä.
Aseluvan voit anoa, kun sinulla on se metsästyskortti.
Maksupuolesta en osaa sanoa enään, ei se kortin suoritus kallista ole, siitä eteenpäin alkaa sitten maksamaan enempi. - -eSa-
Kun vielä alkuun opit ja muistat, että kenelläkään ei Suomessa aseenkantolupaa.
Niin hyvin lähtee liikkeelle.
Suomessa henkilöllä on ensin anottu ja hyväksytty ampuma-aseen ostolupa, jolla voi ostaa lupaperin osoittaman tyyppisen aseen.
Kun tämä ostettu ase sitten on esitelty viranomaisille, tulee lopulta postissa muovikortti, joka kertoo henkilöllä olevan ampuma-aseen HALLUSSAPITOLUPA tähän tiettyyn aseeseen. - tolloja riittää
Tuo on täyttä saivartelua, sillä ei ole mitään merkitystä käytännön tasolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493