IINNITYS.
Kysymys voi olla todella typerä, mutta ostin ks valaisimen, asennus sujuu ongelmitta ja valot palaa, ei siinä mitään. MUTTA, milläs vit--sillä tuo pitäisi saada kiinnitettyä koukkuun? Katosta roikkuu n. 4-5cm pitkä koukku kyllä, mutta en keksi millä ilveellä tuon koukun pitäisi tuosta pienestä reiästä saada läpi?? :D Joten, jos jollain on jotain neuvoa, miten onnistua niin olisin enemmän kuin kiitollinen.
Tässä vielä kuva, jossa tuo koukku on läpi saatu kyllä : http://www.laatuvalaisin.fi/heat-alfa-easy-ka.html
tuo valaisin siis kyseessä. Onko sitten esim jotain ekstra palaa, joka liitetään tuohon koukkuun ja se sitten itse valaisimeen?
Heat Alfa Easy kattospotti (antiikkimessinki) 3-osainen, KOUKKUK
5
1384
Vastaukset
- 10+2
Eipä tuosta linkin kuvasta mitään selviä...
- aaapeeeeee
Sen verran, että siinä on tuo koukku saatu läpi ujutettua?
- hjortspori
Sun paketista on jäänyt puuttumaan silmukkaruuvi, mulla on samanlainen valaisin joka on koukkuun kiinnitetty silmukkaruuvilla joka tulee tuon reijän läpi ja näppimutterilla kiristetään paikoilleen. Tosin meidän katossa on niin julmettu koukku että valaisin jäi roikkumaan sen varaan rumasti, piti hieman taitella fylliä katon ja lampun väliin jotta sai sen suoraan.
- kiitollinen12
kiitti hjortspori!
Paska lamppu, yksi lampuista kannoista jumittaa ja vaihto tehtävä irroittamalla valaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462584
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951966
- 321722
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221253