meitä mummo pappa 2 lastamme vaimoineen 2 lasten lasta olemme menossa jouluksi 2 vko inglisiin mitä majoitusta suositelette onko yksitysiä suomalaisia jotka vuokraisi tai tietäisi mikä olisi kiva hotelli bungalow tai vastaava ei tartte olla luxsusta muutta että kaikki toimisi ,eli 3 paris kuntaa haluasimme omat huoneistot jos ei erillis taloa mutta kuitenkin lähekkäin. kiitos vastauksesta.
jouluksi inglisiin
16
634
Vastaukset
- ei betonilähiöön
Ehdottottomasti bungalov majoitus. Inglesin betonielementti hotelleista monet ovat vanhoja ja aivan karmeassa kunnossa.
- variaki29
Suosittelen Maspalomasissa Palm Oasista. Am ja Tjäreborg ainakin myy sinne. Olemme olleet kaksioissa, ne ovat todella tilavia Ja mukavia. Keittiöstä löytyy jopa pakastin ja uuni! Hieno marmorinen kylpyhuone jossa hierova suihkukaappi ja poreamme. Hotellialue erittäin kaunis ja tilava, samoin allasalue. Allasbaarista salaatteja, pizzaa yms. Lähellä paikallinen Spar jossa hyvät valikoimat. Ja hotellin alakerrassa ilmainen pesutupa. Inglesiin taksi ehkä 5 €. Maspalomasin rantaan kaunis kävelyreitti, ja taksi sinne 3-4 €. Suosittelen lämpimästi!
- 10 x PR
Far till Puerto Rico, lugnare och trevligare och framförallt säkrare sol! Det är blåsigt och kallt i Ingles... Därifrån med lokalbuss till Ingles på utfärd.
- -"-
puhuu suomija että itekkii ymmärtää
- Aistivammainen
-"- kirjoitti:
Onko korvissani vikaa? En kuule kenenkään puhuvan!
- 11 x LPA
-"- kirjoitti:
Kirjoita jollain tunnistettavalla kielellä, ettei tarvitse arvailla.
- Reissuun taas
11 x LPA kirjoitti:
Kirjoita jollain tunnistettavalla kielellä, ettei tarvitse arvailla.
Itse suosittelen myös lämpimästi Palm Oasis hotellia.Mikäli vuokraatte autoa niin senkin saa parkkihalliin hotellin alle 2 euroa vrk.
- ....
Reissuun taas kirjoitti:
Itse suosittelen myös lämpimästi Palm Oasis hotellia.Mikäli vuokraatte autoa niin senkin saa parkkihalliin hotellin alle 2 euroa vrk.
Ehdottomasti Parque Cristobal. Paritalo tyyppisiä bungaloweja. Paras vaihtoehto, jos paikkana Ingless. Toinen hyvä Sol Barbacan, jossa oikeasti lämmitetty allas.
- -"-
Aistivammainen kirjoitti:
Onko korvissani vikaa? En kuule kenenkään puhuvan!
siehä viksu oot!
- Makuasioitahan nämä
sehän on teidän oma valintanne, mutta harkitsisin vakavasti muitakin vaihtoehtoja, kuin playa del Ingles.
- @Joo@
samaa ajattelisin, viikon olen Inglesissä ollut, enkä ole takaisin kaivannut.
- Inglisi
Los Arcos Inglisin laidalla on myös hyvä vaihtoehto.
- kio1
Kyllä minäkin miettisin jotain muuta paikkaa keskitalvella kuin ingles... On todella tuulinen paikka jouluna. Rannalla tulee välillä niin ettei tukka pysy päässä... :-)
- mikko531
Santa Fén bungalow-kylä Playa del Inglésin vanhemmassa osassa. Bungalowit ovat kolmen huoneiston kaksioita, kaikissa tietysti oma pieni piha. Finnmatkojen listalla.
- Alaho65
Mä suosittelen jotain bungalovi tyyppistä hotellia maspalomaksessa mikäli ette halua asua inglesin bilepaikkojen lähettyvillä taksi inglesiin kuitenkin alle 5 € ja bussi maksaa alle 2€
- ingless
Aika selvästi aloittaja ilmoitti menevänsä inglesiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952