Mitä ihmettä teen, kun naapurirapussa asuu virolaisia ihmisiä, jotka eivät yhtään piittaa lastensa tekemisistä, viron tenavat kuukaudesta toiseen riekkuvat pihoilla, tönivät muita lapsia ja ilkeilevät, ja nyt varmaan kymmenkunnan pyörien kumien venttiilit on käännetty auki ja osia hävitetty - todella sietämätöntä pyöräilijöille...ei minulla ole kuvia todisteena siitä, että ne ovat juuri nämä tenavat, ja vaikka olisi, miten alaikäistä voidaan syyttää? Eivät myönnä mitään vaan hokevat aina toisille lapsille että sinä kiusata minua, minä soitta poliisit! Asia on kyllä toisinpäin! Opettajat ja vanhemmat ja taloyhtiö ovat tietoisia näidän riiviöiden aiheuttamista ongelmista - emmekö me todellakaan voi tehdä mitään muuta kuin kärsiä tai muuttaa pois?
Naapurin kakarat tyhjentävät pyörien kumeja
Voinko tehdä jotakin
3
112
Vastaukset
- hammurabin laki
Pas**mainen juttu! Kait niillä Rys-eiku virsuillakin jotain omaisuutta on? Yön hiljaisina hetkinä menet ja puhkot niitten kumit.. Osta tai lainaa sellanen digitallennin, siitä saat todistusaineistoa taltioitua varsin näppärästi http://www.verkkokauppa.com/fi/product/21942/cxvtr/Zoom-H1-stereotallennin
toi on hyvä! - Myllynkivi kaulassa
Meilläpäin on yleinen tapa, että venttiiliin vetäistään kunnon kerros paksua vaseliinia, jos pyörä jätetään ulos. Kyllä siitä hyötyä on...
- Tyhmimys
Myllynkivi, miksi vaseliinia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278