Olen juuri Viherlaaksoon muuttanut perhepäivähoitaja, ja voisin tarjota "virikepaikkaa" kotihoidossa oleville yli 3-vuotiaille lapsille. Hoitoon voisi tulla vaikkapa kerran viikossa muutamaksi tunniksi kerrallaan tai miten sovitaan. Jos lapsesi on jo saanut kerhopaikan, voisin mahdollisesti hakea hänet kerhosta meille leikkimään. (Tämä koskee vain Viherlaakson aluetta.)
Itselläni on 1-vuotias tyttö sekä lokakuussa 5 vuotta täyttävä poika, joka on kovasti seuraa vailla!
Voin toki tarjota myös kokopäivähoitopaikat kahdelle lapselle, joista ainakin toisen toivoisin olevan yli 4-vuotias.
Yksityiseen perhepäivähoitoon voi hakea yksityisen hoidon tukea Kelasta, eli ei maksa maltaita tämä lysti! :)
T.Milla
[email protected]
Onko kotihoidossa oleva lapsesi seuraa vailla? (Espoo)
Perhepäivähoitoa
2
166
Vastaukset 2
- meikä
Edelleen ajankohtaista :)
- minä taas
Nostan taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493