netti toimii, insta, whatsapp ja kik ei.

vjjjjj

Eli mullaon n.1kk vanha puhelin,s2 . Mullon siinä itsessää netti. Kotona toimii kaikki,, kun se yhdistää meidä langattomaa. Kun meen esim pihalle, nii netti toimii, mut insta, whatsapp ja kik ei. Instaan tulee vaa: syötettä ei voitu päivittää. Auttakaaa

17

6840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • hjjjjj

        Siis mitä laitan tohon APN ku se kysyyy jotaiverkko nimee ja verkko osotetta?


      • hjjjjj

        Siis mitä laitan tohon APN ku se kysyyy jotaiverkko nimee ja verkko osotetta? Ja en löydä mittää kohtaa misssä lukeen apn


    • Valikko->Asetukset->Lisää asetuksia->Matkapuhelinverkot->Yhteyspisteiden nimet

      • hjjjjjjj

        Katoin ton yhen wikipedia sivun. Siel oli ohjeet että miten ne tiedot laitetaa. Mut se oli vaikeeta, koska oli englantilaiset ohjeet ja mul suomeks ne siel. Enkä sit varmaa laittanu ees oikein niit kun ei toimi. Ja mä en tajua missä se APN on ku en löydä. Vaikka kävin yhteyspisteiden nimet kattoos. Ei ollu, oli vaa vpn. En osaa, selittäkää tarkemmi:D


    • hjjjjj

      Nyt löysin APN, mut sen alla lukee mulla

      Sonera internet
      Sonera internet
      Sonera internet

      Tollee lukee kolme, ku oon muokkaillu niitä, ja luonu uusia. Sitteku painat siitä niin tulee

      Nimi
      Yhteyspiste (APN)
      Välityspalvelin
      Portti
      Käyttäjänimi
      Salasana
      Palvelin
      MMSC
      MMS-välityspalvelin
      MMS-portti
      MCC
      MNC
      Todennustapa
      APN-tyyppi
      sittte himmeellä lukee
      APN-protokolla
      Ota yhteyspiste käyttöön [X]
      Yhteystapa

      Ja pitääkö noihin laittaa jotai?

    • Name: Sonera
      APN: internet
      Proxy:
      Port:
      Username:
      Password:
      Server:
      MMSC:
      MMS Proxy:
      MMS Port:
      MMS Protocol: Wap 2.0
      MCC: 244
      MNC: 91
      APN Type: default

      Noi.

    • hjjjjj

      Voikko laittaa ne tohon mun taulukkoon:D ku en ymmärrä tosta mitää ku mul ei lue noit samoi juttuja.

    • Nimi: Sonera
      Yhteyspiste (APN): internet
      Välityspalvelin
      Portti
      Käyttäjänimi
      Salasana
      Palvelin
      MMSC
      MMS-välityspalvelin
      MMS-portti
      MCC: 244
      MNC: 91
      Todennustapa
      APN-tyyppi: default

    • hjjjjj

      Kiitti todella paljon! Toimii! (:

    • Ole hyvä!

    • apuatarttisin

      mulla oli sama ongelma ja sama puhelinkin ja sain ton whatsappin toimimaan niinku sinäkin mutta sitten koitin mennä nettiin niin sinne ei enää pääsekään.. whatsappi kyllä toimii nyt joo mutta ei enää mikää muu netti :/ voisikko auttaa muaki ?

    • Onko noi apn asetukset kunnossa?

    • tietämätön

      Mun kik ei toimi kunnolla tabletilla...ku se on yhdistetty meijä kodin nettii...siis että kaverini eivät voi avata kuvia isoiksi...joka on todella rasittavaaa..mikä auttaisi

    • helpmenowNOW

      AUTTAKAA EN PÄÄSE NETTIIN JOS PISTÄN TOLLEE ET WA TOIMII??!!!

    • hupupupupgu

      kiitos paljon vapuselle ja tälle viestiketjulle, jonka löysin googlettamalla! whatsapp ja instagram toimii

    • Cynder

      Vanha ketju, mutta vastaan silti. Oma ongelmanikin ratkesi tämän ketjun avulla. :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      251
      2330
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1569
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      134
      1343
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe