Eli mullaon n.1kk vanha puhelin,s2 . Mullon siinä itsessää netti. Kotona toimii kaikki,, kun se yhdistää meidä langattomaa. Kun meen esim pihalle, nii netti toimii, mut insta, whatsapp ja kik ei. Instaan tulee vaa: syötettä ei voitu päivittää. Auttakaaa
netti toimii, insta, whatsapp ja kik ei.
17
7076
Vastaukset
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10853365
Kokeile laittaa apn asetukset uudelleen ja varmista ettei puhelin käytä wap yhteyttä.- hjjjjj
Siis mitä laitan tohon APN ku se kysyyy jotaiverkko nimee ja verkko osotetta?
- hjjjjj
Siis mitä laitan tohon APN ku se kysyyy jotaiverkko nimee ja verkko osotetta? Ja en löydä mittää kohtaa misssä lukeen apn
Valikko->Asetukset->Lisää asetuksia->Matkapuhelinverkot->Yhteyspisteiden nimet
- hjjjjjjj
Katoin ton yhen wikipedia sivun. Siel oli ohjeet että miten ne tiedot laitetaa. Mut se oli vaikeeta, koska oli englantilaiset ohjeet ja mul suomeks ne siel. Enkä sit varmaa laittanu ees oikein niit kun ei toimi. Ja mä en tajua missä se APN on ku en löydä. Vaikka kävin yhteyspisteiden nimet kattoos. Ei ollu, oli vaa vpn. En osaa, selittäkää tarkemmi:D
- hjjjjj
Nyt löysin APN, mut sen alla lukee mulla
Sonera internet
Sonera internet
Sonera internet
Tollee lukee kolme, ku oon muokkaillu niitä, ja luonu uusia. Sitteku painat siitä niin tulee
Nimi
Yhteyspiste (APN)
Välityspalvelin
Portti
Käyttäjänimi
Salasana
Palvelin
MMSC
MMS-välityspalvelin
MMS-portti
MCC
MNC
Todennustapa
APN-tyyppi
sittte himmeellä lukee
APN-protokolla
Ota yhteyspiste käyttöön [X]
Yhteystapa
Ja pitääkö noihin laittaa jotai? Name: Sonera
APN: internet
Proxy:
Port:
Username:
Password:
Server:
MMSC:
MMS Proxy:
MMS Port:
MMS Protocol: Wap 2.0
MCC: 244
MNC: 91
APN Type: default
Noi.- hjjjjj
Voikko laittaa ne tohon mun taulukkoon:D ku en ymmärrä tosta mitää ku mul ei lue noit samoi juttuja.
Nimi: Sonera
Yhteyspiste (APN): internet
Välityspalvelin
Portti
Käyttäjänimi
Salasana
Palvelin
MMSC
MMS-välityspalvelin
MMS-portti
MCC: 244
MNC: 91
Todennustapa
APN-tyyppi: default- hjjjjj
Kiitti todella paljon! Toimii! (:
Ole hyvä!
- apuatarttisin
mulla oli sama ongelma ja sama puhelinkin ja sain ton whatsappin toimimaan niinku sinäkin mutta sitten koitin mennä nettiin niin sinne ei enää pääsekään.. whatsappi kyllä toimii nyt joo mutta ei enää mikää muu netti :/ voisikko auttaa muaki ?
Onko noi apn asetukset kunnossa?
- tietämätön
Mun kik ei toimi kunnolla tabletilla...ku se on yhdistetty meijä kodin nettii...siis että kaverini eivät voi avata kuvia isoiksi...joka on todella rasittavaaa..mikä auttaisi
- helpmenowNOW
AUTTAKAA EN PÄÄSE NETTIIN JOS PISTÄN TOLLEE ET WA TOIMII??!!!
- hupupupupgu
kiitos paljon vapuselle ja tälle viestiketjulle, jonka löysin googlettamalla! whatsapp ja instagram toimii
- Cynder
Vanha ketju, mutta vastaan silti. Oma ongelmanikin ratkesi tämän ketjun avulla. :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036