Moi! Te jotka olette samassa tilanteessa ja raskaus meinas lyödä päälle tuon hepatokestoosin .
Niin millä viikolla teidät on käynnistetty?
Mulla eka lapsi 38 0.
Syntyi 0 pisteen lapsena ja syy ei koskaan oikein selvinnyt ( lapsi onneksi !!!)..
Arvailivat vaan eri syitä..
Nyt olen rv 36 ja ens viikolla tapaaminen lääkärin kanssa kätilöopistolla koskien synnytys tapaa .
Arvot ovat lähteneet nousuun.vielä pysyvät norm.rajoissa.
Mutta edellinenkin puhkesi täysillä vasta viikkoa myöhemmin..
Nyt sit pelottaa,kun eka synnytys ( tai paremminkin lapsen vointi ja kuukauden sairaalassa olo) oli niin rankkaa.
Että voinkohan vaatia käynnistystä heti,ku mahdollista .nyt vielä kun kaikki on " hyvin"..
Eli ens viikolla otetaan myös uudet verikokeet ja jos arvot edelleen noususuunnassa ( vaikka eivät olisikaan päätä huimaavat..) niin itsellä nousee mieleen pelko siitä miksi odotella niiden nousevan huippuunsa,kun niin tod.näköisesti käy päivien edetessä ..
Ja kun yhtenä syynä esikoisen huonokuntoisuuteen pidetään nimenomaan kyseistä tautia..
Mä saisin sektionkin halutessani..joten onkohan. Mahdollista pyytää käynnistystä mahdollisimman pian kokemuksen takia!?
Tai miten ylipäätänsä toisella kerralla on teillä mennyt ?
Varmisteleeko lääkärit asiaa jo ihan oma-aloitteisesti vai katsotaanko aina mahdollisimman pitkään vaikka oliskin tuo maksavamma:/
Kiitti jos joku viitsi vastata..toivottavasti mahdollisimman moni!
Mua todella pelottaa että vanha toistuu...:(
Hepatokestoosi 2 kertaa
Nyt kokemuksia pliis!!!
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892578Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2011642- 1161570
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411441Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641202Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75985- 56959
- 45847
- 63839
- 61825