Moi! Te jotka olette samassa tilanteessa ja raskaus meinas lyödä päälle tuon hepatokestoosin .
Niin millä viikolla teidät on käynnistetty?
Mulla eka lapsi 38 0.
Syntyi 0 pisteen lapsena ja syy ei koskaan oikein selvinnyt ( lapsi onneksi !!!)..
Arvailivat vaan eri syitä..
Nyt olen rv 36 ja ens viikolla tapaaminen lääkärin kanssa kätilöopistolla koskien synnytys tapaa .
Arvot ovat lähteneet nousuun.vielä pysyvät norm.rajoissa.
Mutta edellinenkin puhkesi täysillä vasta viikkoa myöhemmin..
Nyt sit pelottaa,kun eka synnytys ( tai paremminkin lapsen vointi ja kuukauden sairaalassa olo) oli niin rankkaa.
Että voinkohan vaatia käynnistystä heti,ku mahdollista .nyt vielä kun kaikki on " hyvin"..
Eli ens viikolla otetaan myös uudet verikokeet ja jos arvot edelleen noususuunnassa ( vaikka eivät olisikaan päätä huimaavat..) niin itsellä nousee mieleen pelko siitä miksi odotella niiden nousevan huippuunsa,kun niin tod.näköisesti käy päivien edetessä ..
Ja kun yhtenä syynä esikoisen huonokuntoisuuteen pidetään nimenomaan kyseistä tautia..
Mä saisin sektionkin halutessani..joten onkohan. Mahdollista pyytää käynnistystä mahdollisimman pian kokemuksen takia!?
Tai miten ylipäätänsä toisella kerralla on teillä mennyt ?
Varmisteleeko lääkärit asiaa jo ihan oma-aloitteisesti vai katsotaanko aina mahdollisimman pitkään vaikka oliskin tuo maksavamma:/
Kiitti jos joku viitsi vastata..toivottavasti mahdollisimman moni!
Mua todella pelottaa että vanha toistuu...:(
Hepatokestoosi 2 kertaa
Nyt kokemuksia pliis!!!
0
127
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03550- 413109
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562867Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342755- 162668
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452550- 432185
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262055- 421945
- 431720