Onko suurentunut kitarisa aikuisella merkki imusolmukesyövästä? Kävin eilen kurkku-, korva ja nenätautien erikoislääkärillä. Olen jo vuoden kärsinyt toistuvista bronkiiteista, poskiontelontulehduksista ja ym. flunssakierteistä. Lääkäri tähysti nenääni ja sanoi, että mulla on kitarisa suurentunut (olen jo 21-vuotias mies) ja kertoi, että siitä näkee, että joku infektio on tälläkin hetkellä päällä. Laittoi lähetteen poskionteloiden avarrusleikkaukseen jossa samalla korjataan väliseinä. Eikö tuo kitarisa olisi kannattanut samalla poistaa?
Suurentunut kitarisa aikuisella?
apuaaaa2
5
695
Vastaukset
- moi8882
itellä leikattiin kitarisa 17 vuotiaana ja nyt 20 vuotiaana on tainnut kasvaa vähän takas oman tuntemuksen mukaan, en oo käyny tarkistuttamassa
kyllä kai se kannattaa poistaa jos noin paljon aiheuttaa haittaa - ..........
Mistä ihmeestä sinulle tuli mieleesi imusolmukesyöpä? Totta kai se kannattaa poistaa jos ja kun siitä on vain haittaa.
- sori.....
Ups, huomasinkin että aloitus olikin jo vanha.....
- sisar!!!!!!!!!!!!!
kitarisaa ei leikata vaan höylätään.
- täh
menikö sekasin kita ja nielurisat ? ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83263174Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2052842Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy582429Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1681499Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171282Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään521269Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14905- 58903
- 81830
- 20824