Onko suurentunut kitarisa aikuisella merkki imusolmukesyövästä? Kävin eilen kurkku-, korva ja nenätautien erikoislääkärillä. Olen jo vuoden kärsinyt toistuvista bronkiiteista, poskiontelontulehduksista ja ym. flunssakierteistä. Lääkäri tähysti nenääni ja sanoi, että mulla on kitarisa suurentunut (olen jo 21-vuotias mies) ja kertoi, että siitä näkee, että joku infektio on tälläkin hetkellä päällä. Laittoi lähetteen poskionteloiden avarrusleikkaukseen jossa samalla korjataan väliseinä. Eikö tuo kitarisa olisi kannattanut samalla poistaa?
Suurentunut kitarisa aikuisella?
apuaaaa2
5
555
Vastaukset
- moi8882
itellä leikattiin kitarisa 17 vuotiaana ja nyt 20 vuotiaana on tainnut kasvaa vähän takas oman tuntemuksen mukaan, en oo käyny tarkistuttamassa
kyllä kai se kannattaa poistaa jos noin paljon aiheuttaa haittaa - ..........
Mistä ihmeestä sinulle tuli mieleesi imusolmukesyöpä? Totta kai se kannattaa poistaa jos ja kun siitä on vain haittaa.
- sori.....
Ups, huomasinkin että aloitus olikin jo vanha.....
- sisar!!!!!!!!!!!!!
kitarisaa ei leikata vaan höylätään.
- täh
menikö sekasin kita ja nielurisat ? ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793