Elikäs mieheni ja eksäni olivat riidoissa pitkän aikaa ja ovat tehneet sovinnon. En pidä siitä että mieheni sopi hänen kanssaan, koska nainen haukkui meitä kumpaakin ja nyt hän on yhteyksissä häneen.
Kerroin asiasta miehelle, etten pidä eksästä. Nyt mieheni on varpaisillaan kun näemme hänet. Esim. olimme kaupassa ja eksä oli sielä, hän meni hyllyn taakse 'piiloon', myöhemmin kysyin syytä käytökselle jolloin hän vastasi, että ei halua olla moikkaamatta jos eksä moikkaa, ja koska tietää minun ärsyyntyvän.
Nyt minua ärsyttää, että häntä ei itseään kiinnosta olla erossa naisesta vaan tekee sen minun takiani..
nyksän ja eksän sovinto!!
mmimmi1
1
391
Vastaukset
- einainap
hän haluaisi olla kaveri, mutta sinun takiasi joutuu menettämään kaverinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331299Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105945
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.42889Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56729- 42726
- 53714
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94672Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29635