Miten "kerta" määritellään seksissä?

tilastonikkari m

Jos joku sanoo, että heillä on vaimon kanssa seksiä kolme kertaa päivässä, niin mitä se tarkoittaa? Onko yksi kerta miehen siemensyöksy? Eli voivatko nuo kaikki "kerrat" mahtua samaan rakastelusessioon pienten lepotaukojen kera, vai tarkoitetaanko sillä, että pariskunta tosiaan nussii kolmena eri ajankohtana, repii vaatteet toisiltaan kolmasti päivässä? Eli siis jos panette kaksi varvia yhdellä sessiolla, niin oletteko mielestänne saaneet seksiä silloin kerran vai kahdesti päivässä?

142

10991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .62

      Miten itse määrittelisit? Vai meneekö yli käsityksesi.

      • simppeli692

        Itse olen tuota joutunut miettimään monesti. Syrjähypyt kuuluvat "paheisiini", harvase viikko http://www.treffihaku.net saitilta bongaan jonkun tytsyn ja lirkuttelen ja panen. Itse olen päättänyt, että seksiä on se missä on rakkautta mukana. Eli en koe, että olisin pettänyt :)


    • Tietysti seon

      yksi kerta, jos pitää kalunsa kokoajan naisen sisällä.

    • Kyllä se on yks ainut kerta,vaikka sessio kestäis kakskin tuntia ja naisella orgasmeja tusinan verran ja miehellä 2-3 "laukeemista". Kyllä 24 tuntiin saa hyvin mahtuun 3 kertaa eri ajankohtina. Eriasia kuka hitto jaksaa olla halukas ja kenenkä miehen kunto kestää,ilman pillereitä! Ei mitään järkeä,kunhan kehuvat!! Ja niitä juttuja kyllä riittää,äijien keskuudessa. Totuus on ihan toinen asia. Ollan naisten kesken monasti ihmetelty samaa asiaa ja usko huvikses et meillä on siitä enemmän tietoa kuin äijillä keskenään. hehheh.Kyllä yks kunnon sessio vaikka kahdella varvilla ja esileikeillä on ihan huippu hyvä!

      • hohohohossss

        Jaa ei kestä miehen kunto 2-3 kertaa? Sä oletkin vissiin aika aliseksuaalinen jos ei halut riitä yms.
        On ollut miehiä joilla kyllä kestää himot ja kunto tommoseen 3 kertaan 24 tunnin sisään. ;D
        Terv. Lemmitty neitinen


      • hohohohossss kirjoitti:

        Jaa ei kestä miehen kunto 2-3 kertaa? Sä oletkin vissiin aika aliseksuaalinen jos ei halut riitä yms.
        On ollut miehiä joilla kyllä kestää himot ja kunto tommoseen 3 kertaan 24 tunnin sisään. ;D
        Terv. Lemmitty neitinen

        Saattaa hyvinkin pitää paikkaansa et olisin aliseksuaalinen nainen,mut huomautan et ottaisit huomioon myös ikäni. (62v.) Mulle riittää hyvinkin parit orkut ja riittäisivät myös pariks, kolmekskin päiväks. Mies vaan on aktiivisempi osapuoli meillä ja saa mun innostuun leikkiin joskus toisenkin kerran; saman vrk:n aikana! Mä taas harrastan sexiä vaan halusta, niin mun ei tarvitse kestää miehiä (huom. monikko muoto) 24 tuntia vrk:ssa! En siis ansio mielessä olekkaan petipuuhissa! Vähän sääliks käy ammattilaisia.


      • urosnallehali
        anni-ajaton kirjoitti:

        Saattaa hyvinkin pitää paikkaansa et olisin aliseksuaalinen nainen,mut huomautan et ottaisit huomioon myös ikäni. (62v.) Mulle riittää hyvinkin parit orkut ja riittäisivät myös pariks, kolmekskin päiväks. Mies vaan on aktiivisempi osapuoli meillä ja saa mun innostuun leikkiin joskus toisenkin kerran; saman vrk:n aikana! Mä taas harrastan sexiä vaan halusta, niin mun ei tarvitse kestää miehiä (huom. monikko muoto) 24 tuntia vrk:ssa! En siis ansio mielessä olekkaan petipuuhissa! Vähän sääliks käy ammattilaisia.

        Moi oon eka kertaa tässä keskutelu linjalla oon urosnallehali nimimerkki on!!! Vai poikuus mene tänäiltana kiinnostava aihe täytyy miettiä ensin mitä ajattelee kerro????


      • Jortsu1942

        Älä valehtele, teeskentelijä!


      • kkk.kkk.kuuu
        hohohohossss kirjoitti:

        Jaa ei kestä miehen kunto 2-3 kertaa? Sä oletkin vissiin aika aliseksuaalinen jos ei halut riitä yms.
        On ollut miehiä joilla kyllä kestää himot ja kunto tommoseen 3 kertaan 24 tunnin sisään. ;D
        Terv. Lemmitty neitinen

        Onhan sitä rakasteltu 13, kertaakin yössä. Asia on tosi, onhan vielä molemmat osapuolet elossa.


      • lasfhowejjj
        kkk.kkk.kuuu kirjoitti:

        Onhan sitä rakasteltu 13, kertaakin yössä. Asia on tosi, onhan vielä molemmat osapuolet elossa.

        ja vieläpä edes takaisin :-)


      • niin, nuorena oli 7 kertaa 24 tunnissa, eikä silloin noustu edes sängystä. eväät oli mukana, sitten kuitenkin piti lähteä vessaan ja pesulle. väliajaksi laskettiin se, kun puhuttiin muista asioista ja "ajettiin alas" seksuaalinen kanssakäyminen. nykyään kolme kertaa erottuu paremmin, käydään välillä töissä tai yleensäkin pukeudutaan. kolmivuoro töissä pitää käyttää tilaisuudet hyväksi, vaikka ollaankin jo 55v .. niin, nyt voidaan sopia ns. pikapanoistakin, aika ei aina riitä enempään.
        M


      • hohohohossss kirjoitti:

        Jaa ei kestä miehen kunto 2-3 kertaa? Sä oletkin vissiin aika aliseksuaalinen jos ei halut riitä yms.
        On ollut miehiä joilla kyllä kestää himot ja kunto tommoseen 3 kertaan 24 tunnin sisään. ;D
        Terv. Lemmitty neitinen

        hohohohossss

        NIIN, riippuu ihan naisesta, ei kaikille seiso edes sitä yhtä kertaa.


      • n. ainti
        kkk.kkk.kuuu kirjoitti:

        Onhan sitä rakasteltu 13, kertaakin yössä. Asia on tosi, onhan vielä molemmat osapuolet elossa.

        Kerran Turussa miekii vejin monta varvia. Oli metkaa!


    • Joan Don

      Miksi pitäisi määrittää tai laskea kertoja - laitatko nettiin vai päiväkirjaan suoritukset ? Herää pahvi, seksi on paljon muutakin kuin siemensyöksyjä. Muutaman vuosi lisään, niin ehkä alat ymmärtää sen mistä seksissä on kyse.

      • hmk4

        Tai, sit et....


      • Kerta kiellon päälle
        hmk4 kirjoitti:

        Tai, sit et....

        Menen saunaan.
        Esileikiksi juon nestettä.
        Istun lauteilla.
        Siirryn pukuhuoneeseen jäähdyttelemään.
        Välileikkinä juon jotakin märkää.
        Menen takaisin saunaan.
        Heitän löylyä. Hikoilen. Vähän viruttelen itseäni.
        Menen pukuhuoneeseen.
        Jäähdytän.
        Menen takaisin saunaan.
        Istun lauteille. Hikoilen.
        Kylven.
        Vetäydyn pukuhuoneeseen.
        Tulen pois.
        Aikaa saattaa mennä 3 tuntia.
        Saatan tehdä saman uudelleen vuorokauden sisällä.

        Olenko ollut saunassa 3 kertaa? Vai 1 kerta?
        Vai 6 kertaa vai 2 kertaa?


      • panomiehet ry.
        hmk4 kirjoitti:

        Tai, sit et....

        joka mällit on yks kerta ja 1 yritys ilman tulosta on myös 1 kerta muttei toinen yritys enään.


      • Ihme tauot
        Kerta kiellon päälle kirjoitti:

        Menen saunaan.
        Esileikiksi juon nestettä.
        Istun lauteilla.
        Siirryn pukuhuoneeseen jäähdyttelemään.
        Välileikkinä juon jotakin märkää.
        Menen takaisin saunaan.
        Heitän löylyä. Hikoilen. Vähän viruttelen itseäni.
        Menen pukuhuoneeseen.
        Jäähdytän.
        Menen takaisin saunaan.
        Istun lauteille. Hikoilen.
        Kylven.
        Vetäydyn pukuhuoneeseen.
        Tulen pois.
        Aikaa saattaa mennä 3 tuntia.
        Saatan tehdä saman uudelleen vuorokauden sisällä.

        Olenko ollut saunassa 3 kertaa? Vai 1 kerta?
        Vai 6 kertaa vai 2 kertaa?

        Saunot kun hintti mutta yhden kerran.
        Välissä kitattuja juomia ja tupakoita ei lasketa.


      • panomiehet ry. kirjoitti:

        joka mällit on yks kerta ja 1 yritys ilman tulosta on myös 1 kerta muttei toinen yritys enään.

        No eiks pelkkä ajatuskin siitä jo riittäis; et senkin vois laskea kerraks lisää! Kyllä olis taas kehumista kerroissa! Ihan sama onko sulla 1 tai 11 kertaa! Ei meillä ainakaan ne kerrat ole se pääasia. Nautinnon takia meillä ainakin petipuuhissa ollaan, sekä oman et partnerin halujen tyydyttämiseksi! Ja yhtä tärkeää kuin syöminen ja juominen, on niitä perustarpeitamme.


      • Kerta kiellon päälle kirjoitti:

        Menen saunaan.
        Esileikiksi juon nestettä.
        Istun lauteilla.
        Siirryn pukuhuoneeseen jäähdyttelemään.
        Välileikkinä juon jotakin märkää.
        Menen takaisin saunaan.
        Heitän löylyä. Hikoilen. Vähän viruttelen itseäni.
        Menen pukuhuoneeseen.
        Jäähdytän.
        Menen takaisin saunaan.
        Istun lauteille. Hikoilen.
        Kylven.
        Vetäydyn pukuhuoneeseen.
        Tulen pois.
        Aikaa saattaa mennä 3 tuntia.
        Saatan tehdä saman uudelleen vuorokauden sisällä.

        Olenko ollut saunassa 3 kertaa? Vai 1 kerta?
        Vai 6 kertaa vai 2 kertaa?

        Minusta sie oot saunonut !


      • tiedeurho
        panomiehet ry. kirjoitti:

        joka mällit on yks kerta ja 1 yritys ilman tulosta on myös 1 kerta muttei toinen yritys enään.

        Noin se muuten menee! Tossahan se totuus on, kaikessa vaatimattomuudessaan. Tietty "kerran" voi määritellä miten vain, mutta kun seksikerroista puhutaan, niin noin se kyllä käytännössä -tiedostamatta sen tarkemmin- lasketaan. Eli joka siemensyöksy on yksi kerta. Lisäksi, jos työntyy naisen alapäähän (kumpaan vain reikään) kyrvällään, mutta ei laukea, niin sekin on kerta - ja vain yksi kerta riippumatta siitä, montako kertaa saman häsellyksen (tai yön tai vuorokauden) aikana sinne laukeamatta työntyy.


    • hmk4

      Voi hevon pe...eleen helvetti, eikö teen elämä ole muuta kun seksiä ja suoritusta seksissä. Seksi on tärkeetä, muttei ainoa tärkeä asia elämässä.
      Yhyy, yhyy... sainko tänään vaan kerran, voooi, mun elämä on pilalla, kauheeeeta!

    • vanhempi nainen

      Minäkin laskisin erilliset kerrat erikseen. Kyllähän yksi kerta voi hyvinkin kestää yli tunnin, esileikit välileikit jälkileikit (nekin erittäin tärkeitä) mukaanlukien.
      En ole ajatellut laskutavaksi orgasmien/ siemensyöksyjen määrää, se ei ole mitenkään ratkaisevaa. Tärkeintä, että molemmilla on hauskaa.

    • Jos ei tule niin silloin se on seksikerta, joka jäi kesken ja sitä ei voi kirjata tilastoihin.

      Kaikkein tavoitelluimman sensei arvon saa kun panee kymmentä eri muijaa perseeseen (peräsuoleen). Tämä ei kuitenkaan vaadi laukeamista vaan se kirjataan papereihin joka tapauksessa. Itselläni näitä voittoja on tilastoissa tähän mennessä kuusi kappaletta ja kaikki ovat tulleet siihen pakottamatta. Pitkä seurustelu kuitenkin haittaa edistymistäni tällä hetkellä ja olenkin siirtynyt pääasiassa harrastamaan kahvakuulailua.

      • sgt.pepper-59

        oot kova luu,mielessäni kuvittelen kun asettelet 10:n reiän radan paikoilleen, 2kpl 5:n reiän rivejä,sitten siinä touhutessasi hyräilet miehekkäästi Martti HuuHaa-Innasen "Kympillä *yrpää" eli se jo todistaa ettei akkoja ole pakotettu koska melkein joka vedolla hyräilet "taas kympillä..." minkä Sinä saat korvauksena hyvästä mieskunnosta ja rohkeudesta.ja vielä pakottamatta,tuli tunne että pakottivatko nämä 10:n Sinut ja Sinä nytten kun juttu kylillä levinnyt,kirjoitat ettei mua pakotettu.. :)
        muutaman kk:n kahvakuula-treenien jälkeen kokeile täysimittaista 18reikäistä sopivassa maastossa jossa sitä karheikkoa vedellä ja hiekalla ja aina kun tulossa huudat "FORE.."


      • lessie

        " Jos ei tule niin silloin se on seksikerta, joka jäi kesken ja sitä ei voi kirjata tilastoihin."

        Kai laskette saman sitten myös naisten suhteen? Jos naisenne ei saa orgasmia, sitä ei lasketa seksiksi? Tällä logiikalla mä en harrastanut 10 vuoden avioliitoni aikana koskaan seksiä, ja olen sitä mieltä, että se on ihan oikein laskettu.


      • lessie kirjoitti:

        " Jos ei tule niin silloin se on seksikerta, joka jäi kesken ja sitä ei voi kirjata tilastoihin."

        Kai laskette saman sitten myös naisten suhteen? Jos naisenne ei saa orgasmia, sitä ei lasketa seksiksi? Tällä logiikalla mä en harrastanut 10 vuoden avioliitoni aikana koskaan seksiä, ja olen sitä mieltä, että se on ihan oikein laskettu.

        Tottakai naisetkin lasketaan, mutta naiset kilpailevat naisten sarjassa. Jokainen kirjaa omat pisteensä niinkuin sinäkin olet itsesi tilastoinut viimeiseltä kymmeneltä vuodelta.


      • lessie
        ketusyatti kirjoitti:

        Tottakai naisetkin lasketaan, mutta naiset kilpailevat naisten sarjassa. Jokainen kirjaa omat pisteensä niinkuin sinäkin olet itsesi tilastoinut viimeiseltä kymmeneltä vuodelta.

        Eli jos nainen ei saa, mutta sinä saat, niin se lasketaan masturboinniksi?


      • lessie kirjoitti:

        Eli jos nainen ei saa, mutta sinä saat, niin se lasketaan masturboinniksi?

        Ei, vaan 0-1 otteluvoitoksi miehen hyväksi.


      • lessie kirjoitti:

        Eli jos nainen ei saa, mutta sinä saat, niin se lasketaan masturboinniksi?

        heh heh....löytyy täältä huumoriakin, siis ihan tahallista! Letkautuksia!


    • Eikö tosiaankaan nyky elämä ole muuta kuin jotain tyhjänpäiväistä seksiä, siis oikeesti hyi helvetti! Pitääkö siitä oikeesti puhua 24/7 Suomi24:n etusivulla kuvottavineen kuvineen ja teksteineen. Hävetkää jo saatana!

      Mää oon niin lopullisen kyllästynyt koko helvetin seksin jauhamiseen olisi jo aika lopettaa....

      • Tiedetään että

        munan puutetta sulla, huutavaa sellasta ja siks pitää yöt olla täällä vittuilemassa kun ei saa tyydytettyä omia tarpeitaan.

        Itse kirjoittelet!


    • totuuss1

      Aina kun on uusi tamma alla. Mulla tänä vuonna vasta 9 kertaa.

    • Yksi kymysys?

      Jos nainen ottaa suihin mieheltä ja mies laukeaa, mutta varsinaista sukuelimien yhdyntää ei tapahdu, onko nainen tälle miehelle seksikumppani? Eli tuleeko miehelle tilastomerkintä?

      • 5+11

        Unohtakaa ne "tilastomerkinnät", lapset!


      • Lasketaan tilastoissa erikoismaininalla naama- tai kallopano.


      • saamarin

        ............... hyi saatana ------- olen mies enkä isommin tykkää jos nainen ottaa suuhun .. minusta sen vehkeen paikka on muualla kuin suussa .. vainsiihen oikeaan paikkaan siellä tekee kaikkein parasta . enkä oo koskaan laittant siinen toiseen reikään ----------- Siinä oikeassa paikassa on naisella lihakset jotka ottaa nupin vastaan ja tekkee niin saamarin hyvväää kummallekkin


      • ainakin amerikassa saa vankan merkinnän tilastoon, varsinkin jos sattuu olemaan pressa tai joku kentsu.


    • 5+11

      Tyhmä kysymys, epäilen kysyjän olevan teini-ikäinen. Mutta vastataan nyt huvin vuoksi: minusta tuollaiselle asialle ei ole mitään määritelmää eikä tarvitakaan. Ihan turha ruveta määrittelemään, onko sellainen ilta/yö, johon mahtuu useita yhdyntöjä ja välillä vaikkapa jutellaan tai katsellaan telkkaria, ehkä vähän viiniä siemaillen tai vaikkapa saunotaan, yksi vai monta kertaa. Mitä merkitystä sellaisella määrittelyllä olisi? Ei seksi ole mitään suoritusurheilua.

      • Suusex

        Joskus määritelmä on tarpeen, esim. oikeudessa. Avioehdossa voi olla maininta avioliiton ulkopuolisesta seksistä esim. ja tällöin oikeudessa saatetaan selvittää onko nainen tai mies pettänyt. Esim. Clinton sanoi oikeudessa että ei ollut harrastanut seksiä Monica Lewinskyn kanssa. Lewinsky otti suihin Clintonilta ja Clinton laukesi, mutta Clintonin mukaan Se ei ollut seksiä, koska Clintonin mielestä seksin harrastaminen olisi ollut yhdyntä, jota taas ei tapahtunut.

        Onko suuseksi siis pettämistä? Entä anaaliyhdyntä? Katolisissa maissa naiset menevät naimisiin neitsyinä, mutta anaalineitsyys on usein mennyt jo.


    • ape1

      Joka kerta kun vedän käteen niin se on seksiä ja fleshlight vaginan kans vieläkin parempaa seksiä.

    • Olenko itse dorka?

      Kaiket päivät bunkkereissanne p..sittenne kanssako askartelette ja välillä verkossa ? Hä ? Maailmassa näyttäisi olevan muutakin.

    • Pikaset ja rakastelu

      Yksi kerta voi kestää vaikka pari päivää, toki nukutaan välillä ja taas jatketaan..
      Esim. aloitetaan illalla, jatketaan seuraavana päivänä,laukeaminen tapahtuu sitten kun tapahtuu.
      Jos on ollut pidempi aika edelliskerrasta, ensin voi ottaa pikaset, ja sitten jonkun ajan kuluttua aloittaa rakastelun.

    • v.vierast

      Vaimon kanssa? Kuka nyt vaimon kanssa kykenee enempään kuin yhteen vetoon viikossa, ja senkin osittain runkkaamalla naapurin rouvaa ajatellen. Älkää hyvänen aika uskoko näitä vieraasta uneksivista ukkomiesten puheista.
      Vaimo yölöysissä, niinpä naapurin leskirouva on tulossa sokuria lainaamaan. Ainakin viisi kertaa!

    • Jos mies haluu yhen kerran nii se tarkottaa, et se on yks laukeamine. ;)

    • george50vapaa

      Seksistäkin on saatu tilastotiedettä. Pitääkö nämä kerrat ilmoittaa jonnekin?

      • rahat tiskiin

        Parempi olla ilmoittamatta kun verottaja on alkanut iskemään talkootyöväkeen ja aikapankkeihinkin.


    • Yksi kymysys

      Eikö kukaan osaa ottaa kantaa reilusti? Onko suuseksi seksiä? Bill Clintonin mielestä ehkä ei. Mutta onko suihinottaja seksikumppani?

      • dvjvsvjj ivaäv

        Tietysti suuseksi on seksiä - ei kai sitä muuten kutsuttaisi seksiksi.


    • Ei kun naimaan !

      Kyllä vanha kansa tietää: kerta on aina yksi pano ! Eli miehen on lauettava ennekuin sitä voi kerraksi sanoa. Mulla oli nuorempana ennätys 7 täyttä kertaa yhdessä yössä! eli noin 8 tunnin aikana ja joka kerta laukesin. Sitten alkoi kestää niin kauan ettei enää puhti piisannut. :) Pankaahan nuoret miehet paremmaksi!

      • Kysynpä vaan

        Onneton saa olla jos ei tule yli 7 kertaa 8 tunnissa...
        Tuun vielä tässäkin iäs enempi ja oon sentään leski nykyään.
        Kuinka heikkoa miestä tuollaisesta munasta sikiää?


    • harvoin onnistuu

      Miehet ajattelevat, että kun he panevat naista ja saavat siemensyöksyn se on seksiä. Oikeaa seksiä ja raksatelua on se, että mies huolehtii myös, että nainen saa orgasmin. Se on rakastelua...

    • uskollinen

      toivon ettei seksiksi lasketa jos mies laukeaa naisen suuhun, itse en laske, muutenhan olisin joskus aikanaan pettänyt avosuhdetta, eikä se ole pettämistä jos nainen laukeaa istuessaan miehen naamalla, joten ei nekään naiset ole pettäneet miestään

      • edelleen minä

        siis suuseksi ei ole seksiä koska ei ole sitä penetraatiota


      • sdfghjl adas
        edelleen minä kirjoitti:

        siis suuseksi ei ole seksiä koska ei ole sitä penetraatiota

        Onhan, koska kulli tunkeutuu aukkoon (suu). Onhan sen nimikin seksi > suuseksi.


    • tp671

      pano on tietenkin kun nainenkin saa eikä vaan pelkkää mällin heittoa kerran laukesin 9 kertaa yössä ja nainen ei saanu kun kerran joten se oli yks pano

      • Väärin. Kirjataan tilastoihin loppulukemiksi 9-1 sinun voitoksi.


    • pohojosen mies

      jos mie päivän aikana veän 8 varvia ite ja nainen nainen tykkää että pystyn niin mikä vaikia teilä on ymmärtää ettei mies muka mihinkhän pysty vai oottako niin rumia ettettä voi uskoa !? vai onko huono kunto ollu kyseessä. metin vaan ku en niin paljoa liikuntaa harrasta että lukeutuisin niin sanottuihin " hyvä kuntoisiin " :D

      • pohojosen mies

        ps se on monesti naisellakin korvien valissä orgasmi, että miten pitkään menee


    • Nyyttien sisus

      Yksi kerta..Kerta on vaatteista alastomuuden kautta vaatteisiin.

      Eli jos herään yöllä ja jyrään edessä olevaa miestä tai naista ja nukahdamme
      sen jälkeen, on kyseessä ollut yksi kerta. Mutta se miten yleensä asian käsitämme on, että naulaat naista esim 22-07 välisen ajan jolloin kyseessä on myös yks kerta. Tupakkatuakoja ei siis lasketa.

      Aktista, naisesta ja kotiin tulevasta aviomiehestä riippuen kerran kestosta ei ole mitään minimi rajaa. Otan maksun aina alkavalta tunnilta, mutta mikä tahansa 3 minuutista 24 tuntiin käy..Huomioiden kuitenkin, että jo 12 tunnin kohdalla saattaa tehdä puolin ja toisin hieman kipeää,mikä taas on omiaan aiheuttamaan työkyvyttömyyttä useammaksi tunniksi.

    • no voi hurja

      Hm. Eksän kanssa sekstattiin parhaimmillaan 11 kertaa yössä siinä alkuhuumassa ja joka kerta laukes. Kyseessä 3-kymppinen mies.. Joten en lähtisi tolla seittemällä kerralla leijumaan :)

      • vanhempi nainen

        Nykyisen mieheni kanssa naitiin nuorena joka päivä monta kertaa päivässä
        (tämä oli mulla eka mies, joka pystyi tähän jo vuosia ennen viagran keksimistä).
        nyt vanhoina vain pari kertaa viikolla, viikonloppuisin pari, kolme kertaa päivässä.

        Mutta lapset, muistakaa, että seksi on muutakin kuin panemista. Se on toisen ihmisen huomioonottamista, hyväilyjä, huolenpitoa, rakkautta...

        Ja tietysti täytyy muistaa, että ehkäisemättömästä seksistä voi saada lapsen tai sukupuolitaudin. Aina kortsut mukana!!!


      • lopeta senkin kani
        vanhempi nainen kirjoitti:

        Nykyisen mieheni kanssa naitiin nuorena joka päivä monta kertaa päivässä
        (tämä oli mulla eka mies, joka pystyi tähän jo vuosia ennen viagran keksimistä).
        nyt vanhoina vain pari kertaa viikolla, viikonloppuisin pari, kolme kertaa päivässä.

        Mutta lapset, muistakaa, että seksi on muutakin kuin panemista. Se on toisen ihmisen huomioonottamista, hyväilyjä, huolenpitoa, rakkautta...

        Ja tietysti täytyy muistaa, että ehkäisemättömästä seksistä voi saada lapsen tai sukupuolitaudin. Aina kortsut mukana!!!

        jos panette pari kolme kertaa päivässä, ei se ole enää toisen ihmisen huomioonottamista vaan sinun itsekkyyttäsi eli sairautta


      • vanhempi nainen
        lopeta senkin kani kirjoitti:

        jos panette pari kolme kertaa päivässä, ei se ole enää toisen ihmisen huomioonottamista vaan sinun itsekkyyttäsi eli sairautta

        Entä jos molemmat samassa pesässä vuosia asuneet kanit edelleen rakastavat ja haluavat toisiaan? Mikähän sairaus?
        Kerrotko minullekin?


    • Yksi kymysys

      Jos suuseksi ei ole seksiä, niin jos naapurin rouva ottaa kalun suuhun, en petä kumppaniani? Onko näin?

      • Kiero moralisti

        Mutta jos laukeat hänen suuhunsa suuseksin aikana, niin silloin olet petturi :-)


      • uskollisuus kunnniaan

        SuuSEKSI on seksiä samoin kuin anaalikin, tai vaikka polvitaipeeseen vetäisit! Uskottomuutta on jo pelkkä suutelu, jos kohde ei ole oma puoliso. Samoin tietoinen intiimi koskettelu, vaikka vaatteiden päältä. Myös alastomina muun kuin oman puolison (tai omien lasten) kanssa vierekkäin makaaminen on pettämistä. Nuo asiat kuuluvat avioliittoon ja avioseksisuhde tulee pitää puhtaana kaikesta muiden kanssa vehtaamisesta!


      • 8+5
        uskollisuus kunnniaan kirjoitti:

        SuuSEKSI on seksiä samoin kuin anaalikin, tai vaikka polvitaipeeseen vetäisit! Uskottomuutta on jo pelkkä suutelu, jos kohde ei ole oma puoliso. Samoin tietoinen intiimi koskettelu, vaikka vaatteiden päältä. Myös alastomina muun kuin oman puolison (tai omien lasten) kanssa vierekkäin makaaminen on pettämistä. Nuo asiat kuuluvat avioliittoon ja avioseksisuhde tulee pitää puhtaana kaikesta muiden kanssa vehtaamisesta!

        Kerrotko minulle,
        millaista on puhdas avioseksi?


    • ,,,,,,,,,,

      pitääks nii tarkkaan laskea? jos melkee joka päivä kuitenki saa.... sit kun alkaa olla ettei oo vuosiin ollu seksiä....

    • vtryyg

      Iltalehtien mukaan vähäpukeiset naiset tihkuu seksiä, joten kai semmoisen koskeminen jo lasketaan seksiksi.

    • Pen Hur

      Jos minä saan kerran, niin se on kerta.
      Jos kumppanini saa kerran, sitä ei lasketa kerraksi.
      Kerta on se jolloin itse saa.
      Eikä muut.

      • Oikein. Jokainen tilastoidaan yksilönä, ei pariskuntana.


    • Mies.vm.74

      Miksi seksiasioista pitää tehdä niin iso asia vielä vuonna 2013, vaikka sitä on harrastettu koko ihmiskunnan historian ajan? Seksi on minulle yhtä hyödyllinen asia kuin syöminen ja nukkuminen. Laskekaa pennut sitte seuraavaksi, monestiko olette syöneet tänä vuonna, se on tasan yhtä mielenkiintoista.

      • ruunepertti

        Se on aika tärkeä osa ihmiskunnan historiaa, voi reilusti sanoa että ilman sitä ei olisi ihmiskunnan nykyisyyttä.

        Seksi on ehkä sinulle yhtä hyödyllistä kuin syöminen ja nukkuminen, joka on tosin aika mielenkiintoisesti muotoiltu, koska ilman ruokaa ja unta ihminen menehtyy muutamissa päivissä. Oletan että et kuitenkaan tarkoittanut että jos joudut olemaan seksittä pidemmän aikaa, niin menehdyt siihen.

        Sinulle seksi ei ehkä ole mielenkiintoista tai sitten on, mutta itseään ei kannata käyttää mittatikkuna, koska eri ihmisillä on eri haluja ja tarpeita. En minäkään yleistä omia halujani tai tekemisiäni koskemaan muita. Se mikä kiinnostaa minua, ei ehkä kiinnosta naapuriani ja päinvastoin. Aivan kuten joitain ihmisiä kiinnostaa vaikka jääkiekko ja toisia ei.

        Ja mitä sitten vaikka seksiä olisi harrastettu koko historian ajan? Harvempi meistä on kuitenkaan ollut mukana alusta asti, joten jokaiselle ihmiselle se henkilökohtainen seksi on aivan yhtä tuore asia kuin 2000 vuotta sitten muinaisessa egyptissä asuneelle. Ei meillä ihmiskuntana ole kollektiivista muistia, eli emme käytännön tasolla hyödy esi-isiemme teoista ja kokemuksista. Sehän tarkoittaisi vaikka että huipputaidemaalarin lapsella olisi vanhempansa taidot syntymästä lähtien. Hänellä voi toki olla sama lahjakkuus ja hänestä voi kehittyä loistava taiteilija, mutta kyllä hänen silti pitää opetella piirtämisen taito alkeista, aivan kuten vanhempansa aikoinaan.

        On muutenkin outoa verrata esim. syömistä ja seksiä, kun historiakin opettaa että seksillä on aina ollut merkittävämpi rooli jo tarinankerronnassa ja tapahtumissa muutenkin. Harvemmin kuulee veritekoja ja valloituksia tai vaikka skandaaleita syntyneen ruokalautasen takia, kun taas seksin takia on tehty vaikka mitä äärimmäisestä väkivallasta hienoimpiin sinfonioihin.


    • jyystäjäx

      armeijassa olo aikana kun eka lomalle pääsi, niin 9 kertaa tuli jyystettyä yön aikana, mutta ei ne viimeset panot ollu oikeesti muuta kun lähteekö pati vai ei, nykyään 2 kertaa kuussa ja viimesen päälle se on parasta..

    • repe18

      Onko tämä kimppa sexiä? Ensin panen minä,sitten panen minä kaveri pitää tauon ja taas panen minä!!

    • Kysyjälle vain sen verran, mitä helvettiä sen on väliä, paneeko kaksi tai kolme
      kertaa, koska kyse ei ole kai rikkoa mitään ennätystä, vai onko sittenkin?? Naurettavia nämä jutut, eli taittaa olla tilattuja.....

    • Iso Arska

      Mä en koskaan tuhlaa siemennestettäni naiseen, vaan myyn sen kovalla hinnalla spermapankkiin!

      T. Arnold Swarzhenigger

      • Tolkkua rakasteluun....

        Olen nainut naista kolme kertaa vuorokaudessa ja ikää on lähes 70 v.


      • olis myytävää

        Paljonko Iso Arska saa litralta.Minä vaan tässä että kannattaisko alkaa keräämään ?


      • epäuskoinen
        Tolkkua rakasteluun.... kirjoitti:

        Olen nainut naista kolme kertaa vuorokaudessa ja ikää on lähes 70 v.

        Epäilen että sullaki seitsemänkymppisenä on homma menny pelkäksi yliajoksi.


      • Iso "Terska" Arska
        olis myytävää kirjoitti:

        Paljonko Iso Arska saa litralta.Minä vaan tässä että kannattaisko alkaa keräämään ?

        No, meikäläinenhän saa tietenkin paljon enemmän kuin mitä normiäijä saa. Onhan tässä yliopistotutkintoja, lihaksia ja muutenkin ulkonäköä! Mensan jäsenyys, lentolupakirja jumbojetille ja astronauttikoulutus vielä senkin päälle. Näitä geenejä saa sellaset 100 000 eggee litralta. Ei paha!


    • Jore 49

      Puhutaanks nyt 30- vai 50-kymppisten seksistä?
      Tietysti jos siniset pillerit otetaan peliin niin kuka vaan jaksaa...

    • '''''''''''''*****''

      Eipä ole tullu aikaa otettua.

    • nainen4

      Alle viiskymppinen nainen ja yli viiskymppinen mies. Tavattiin noin kolme tuntii ja naitiin neljästi. Siis silleen että molemmmilta tuli...:)

    • Jos aletaan määrittelemään vaikka siten jotta kuinka kauan aikaa ihmiset käyttävät
      ääntymiseentarpeettomaan aivan täysin täydellisen hyödyttömään lisääntymiseen?
      Niin jos Korkeasaaressa bebrberiaapinat nyt nussii ja lissäntyy selienee melko pikkuisynti kans lapsiperheitten nähtäväksi jossa osa on iha ala-ikäsiä yhdynnän kattelijoita

    • Ihmis-Utelias

      Onko myös takapuolella seksi?

    • kyrpa4

      mitä väliä monta kertaa se on

    • minulla pisin

      seksi sessio aloitin vuonna 2012.12.31. klo 23.45 lopetin 2013.01.01 klo 00.20 kesti kaksi vuotta.

    • hiivasieni xc 4v

      kuka suomi24 kesätoimittaja näitä juttuja keksii ??

    • mistä noita sikee

      taidat olla jonkin sorttinen autisti, nehän panee kuin kanit

      kun järki ja jorma seisoo samaan aikaan, syntyy kaltaisiasi idiootteja

    • petteri puna

      taidat olla tyhmä/kokematon poju? TOSI MIEHET laskee panot naisen orkkujen mukaan.
      Ollaan avovaimon kaa oltu yhes kohta 9v ja tantrasexiä hänen ilokseen ja tietty omaksi harjoitellut. Niin se on pojat että tantra tuo kestävyyttä ja naiseni on jatkuvasti yhtä ihana. Ei riitoja, eikä minkäänlaista komentelua tai yritystä määräillä minua.
      Teen välill keikkaduunia enkä petä häntä ja kotiintulo on yhtä juhlaa.

      • samaa mieltä

        Pojot tästä.

        Itse myös teen välillä reissuhommia enkä luuhaa vieraissa ja pakko sano että seksi sujuu paremmin kun on välissä pois kotoa. Johtuu ehkä enemmän minusta kuin hänestä. Kun on yksin hotellissa viikon pari, niin kumppania arvostaa taas aivan toisella tavalla ja taitaa se puolison arvostus kasvaa toisessakin puoliskossa kun pyörittelee arkea hetken yksin.


    • No jo on mietinnät...

    • pitsamies

      Meillä pitkässä parisuhteessa on helppoa määritellä kerrat, koska meillä seksiä harrastetaan Quattro Stagioni-tyyliin. Revi siitä sitten huumoria.

    • Näin se on

      Joillakin yksi kerta on kun pidetään kädestä kiinni.

      • Halvaantuneiden sarjassa?


    • mumma viiskytvee

      Voi herran kiesus! Lakkaa laskemasta ja nauti elämästä! Ei panokerrat ole se juttu, vaan se ihana tunne, kun keinut ihanan ihmisen sylissä, unohdat kaiken ympärilläsi ja vain nautit, hmmm - ei siinä ole ojalan laskuopilla mitään tekemistä.

    • aika selkeetä

      Mielestäni se on varmuudella seksiä jos tapahtuu yhdyntä, eli kikuli viedään pimppiin.

      Jos veden kaksi kertaa peräkkäin, niin kyllä, se on kaksi kertaa.

    • jepjepa-

      kerta määritellään reisille laukeamisesta, tai runkkaamisesta tisseille XD

    • yxvaan111

      Paikat tulee niin kipeiksi, että ei varmasti enää ikinä se nainen halua kolmea ketaa peräkkäin toistakertaa.

      Voi nainen saada vaikka kuinka monta kertaa yhdenkin kerran aikana, mutta minulla alkaa eka kerran jälkeen kestämään tosi kauan jo toisella kerralla.

      Ison vehkeen ( kuulema todella ison ) takia tulee molemmilla paikat tosi kipeiksi, jos monta kertaa yhteen soittoon päästetään tai vaikka saman päivän aikana. Se tuskin lienee päätarkoitus, että molempien paikat on todella arat ja lisäksi naisella on vaikea kävellä seuraavanakin päivänä.

    • Naitu79

      Mä harrastin seksiä eilen kolme kertaa ihan yksin. Tais ukko sen haistaa ku halus sit unille menolla harrastella yhessäkin. Eli saldo 4 krt/vrk.. Saattaa mennä pari päivää ilman taas.

    • infiniti

      You are typical finish idiot who wants to have program for every single thing including sex...,If someone invents machine that tells you when to eat,how many times,when to make sex,how long and where,and to take control over your life,i think Finland will be the only country that machine will work flawlesly!! Everybody think like a robot and here is the sad proof ...,the man is asking how many times should make sex to his wife,,,and if the forum says 5,the man will get his wife in wounds just to make that number..sad sad sad.. Everybody in this country is trying to be tough..,listening metal,hard rock,bla bla..,but the only time he or she is tough is friday and saturday night when get drunk..,rest of the time all these "warriors" are plain pussies who have no balls to do anything different than the others :) And you cant help it..,cause you are born in Finland..,so make like the sheeps are making..beeeeeeeeeee

      • Tyhmempikin hoksaa

        Kuule, kirjoita ihan vaan omalla äidinkielelläs eli suomeksi ;)


    • kaveri

      Kyl, se vaan niin on kun hässitään ni se on seksikerta. minä panen monta kertaa päivässä ni mun mielest se on kuus kertaa sexii vai miten muuten se olis?

    • että niin

      ei jaksa laskea kun saa tarpeeksi ja se riittää

    • Panomies31

      Seksikerta lasketaan siten, että nainenkin saa. On muuten omat kerrat laskettavissa elämän aikana yhden käden sormilla.

    • Jos nainen

      joutuu olemaan näin kesäaikana pierukepit levällään kokoajan tavara kuivuu tai kärpänen munii sinne munansa, niin tulee kärpäsen toukkija.Hyi kauheaa.

      • Tolkkua rakasteluun

        Ei ole sinisiä, eikä muunkaan värisiä pillereitä. Olen viettänyt terveellistä elämää ja ruokavaliota. Siksi mieskin 70-kymppisenä pysyy viriilikunnossa.Tätähän eivät kaljaa kittaavat ja tupakkia kärryyttvät tietenkään ymmärrä. Heille vain se juonti ja tupakin kärryytys ovat ainoita nautintoja ,ei rakastelu koska heillä ei tiettävästi enää seiso.


    • fghj888

      siis vähäkö tää ketju on oikeesti hauska :D "tilastomerkinnät" ynnä muut. kirja kait tästä on tehtävä

    • Tittaritta

      Semmonen pikanen tunti aamulla ja illalla sitten 1-5tuntia. viikonloppusin ja lomilla 4 tuntia keskimäärin per kerta.
      Orkkuja ei kerkee laskeskeleen, kun se on aika mahdotonta naisten kesken, jos puoltuntiikin menee sfääreissä putkeen.
      Naisillahan se himotus kasvaa ja kasvaa...
      Eli arkisin parikertaa.

    • Kerro miksi ihmeessä pitää laskea ???

      • Keskivertoko?

        Lapin yliopisto on tutkinut suomalaisen miehen aktin keskimääräisen pituuden, se on 1h 12 min. Siihen kuuluu 10 min. puheet, 2 min. työ ja tunnin unet.


    • 2323234

      Mitä väliä? Teetkö tilastoa kavereita varten? Mieti välillä jotain muuta, vaikka avaruuden rajattomuutta tai kreikkalaisen salaatin oikeaoppista valmistusta. Tekis hyvää päälle.

      • Tehdäänkö jalkapallossa tilastoja kavereita varten? Jos et harrasta seksiä niin harrasta sitten yksinäsi jotain ei niin kilpailuhenkistä ....vaikka pasianssia.


    • 350

      Otettiin joskus vaimon kanssa oikein asiaksemme riettailla 10 kertaa yhden viikonlopun aikana. Yölläkin herättiin panemaan! Ei ollut kyllä mitään järkeä :D alkoi jo käymään työstä mutta tasan kymmenet spermat lensi. Ei tarvinut sitten alkuviikosta rakastella ollenkaan

    • ihan tavis

      Näitä juttuja kun lukee, niin ihmetyttää, että missä välissä nämä kovimmat panomiehet – ja naiset ehtivät käydä töissä, nähdä kavereita, hoitaa arjen pyöritystä (mihin lapsiperheeltä ainakin menee aikaa aika paljon), harrastaa omia harrastuksiaan jne., jos seksiä kulutetaan aikaa tuossa määrin kun annetaan ymmärtää. Tällaisten tavallisten naisten kesken ollaan joskus puhuttu, että jos kertoja on päivässä kovin monta (yli 4), niin paikat alkaa olla jo sen verran kipeänä, että ei siitä edes enää nauti. Pienten lasten vanhempana voi olla tyytyväinen, jos seksiä ehtii, jaksaa ja on tilaisuus harrastaa 3-4 kertaa viikossa ja joskus jopa kaksi kertaa päivässä. Lomalla voi tilaisuuksia tulla useammin. Omassa tuttavapiirissäni on paljon pariskuntia, jolla lasten hankkimisen jälkeen seksiä on vain ”jouluna ja juhannuksena”, ja ihan hyvin näyttävät pärjäävän.

      Elämässä on muutakin kuin seksi ja ihmiset ovat hyvin yksilöllisiä sen suhteen, kuinka usein sitä tuntuu hyvältä harrastaa. Lisäksi elämäntilanteet vaikuttavat asiaan aika paljon. Kertojen laskeminen, saatikka niillä pullistelu, kertoo siitä, että täytyy pönkittää omaa heikkoa seksuaalista itsetuntoaan. Jos seksi kuuluu luonnollisena osan elämään ja siihen on tyytyväinen, ei moista pullistelua tarvitse pitää.

    • Eiköhän se....

      ..."seksikerta" ole sellainen että kun se molo on käynyt siellä emättimessä sylkäisemässä kerrankin- joko kortsuun tai sisään, on se aina yksi pano. ;) Näin on ainakin minun logiikan mukaan.

    • m45-bi

      Mä olin eilen ensin miehen kanssa sängys. Hierottiin kaluja toisiamme vastaan muttei lauettu. Myöhemmin olin naisen kans. Kiihotettin toistemme pillua ja kalua mutta mä en lauennut. Montako kertaa siis tälläinen lasketaan?

    • Einari eläkeläinen

      Jäin eläkkeelle reilu vuosi sitten. Tapasin kolmekymppisen naisen, joka rupesi antamaan mulle seksiterapiaa. Alku oli vähän hankalaa erektio vaikeuksien takia. No otin pillerit avuksi. Nyt laukean 3-4 kertaa suuseksiin ilman, että erektio katoaa välillä. Pienen tauon jälkeen vielä yhdyntä, jossa tulee kaksi laukeamista. Teemme tämän joka päivä. Hällä väliä montako kertaa se tekee, mutta ei edes nuorena olut näin kiihkeää. Tarpeeksi kun harrastaa niin erektio pysyy kunnossa.

    • tiedeurho

      Ei naisen orkkuja voi ottaa laskuissa mukaan. Ensinnäkään niillä ei ole paljoa väliä, ja toiseksi niitä voi esittää ja valehdellakin saaneensa. Siemensyöksyä ei voi esittää, ja siemensyöksyn aitouden voi tietää varmuudella, joten se on objektiivinen mittari.

      Ihan vain tieteelliseltä näkökannalta. Toki maallikoilla voi olla omiakin luulojaan.

      • Tätä lajia ei kannata edes lähteä harrastamaan jos on vilpillinen asenne. Naiset kilpailevat naisten sarjassa, miehet miesten. Jos haluaa feikata itselleen orgasmi- pisteen vaikka lisauttamalla pikkaisen kusta, on parempi siirtyä esim. jalkapallon pariin. Siellä filmaaminen palkitaan.


    • Sei Sokki

      "Jos joku sanoo, että heillä on vaimon kanssa seksiä kolme kertaa päivässä, niin mitä se tarkoittaa?"

      Sitä, että kertoja valehtelee.

      Tyttöystävän tai jonkun randomin kanssa voi olla kolme seksikertaa päivässä, vaimon kanssa viikossa tai kuukaudessa tai vuodessa. Riippuu avioliiton pituudesta.

      ;)

      • Sei Soppa

        Ai niin, lasten lukumäärä vähentää kertojen määrää vielä exponentiaalisesti...


    • onko tärkeää laskeà?

      Kylläpäs on kirvoittanut paljon vastauksia.

      Omasta mielestä seksi kerta on kun sekstaillaan tulipa siinä sitten montakin siemensyöksyä, tai naiselle orgasmeja. jos välissä nukutaan vaikka sylitysten kolme tuntia ja taas jatketaan rakastelua,, tulee siitä vain kaksi kertaa.

      Jos on selvä tauko esim nukkuminen tai syönti tai kylällä asiointi seuraava kerta on eri kerta. Mutta rajanveto jos rakasteltuaan kipaistaan pikakahvikuppi sänkyyn pukematta ja samantien jatketaan seksiä ei siinä taas ole eri kerta kyseessä.

      Toki rajanveto on hankalaa joissakin tapauksissa.. mutta selvä tauko erottaa kerrat eikä eri orgasmit jotka tapahtusi puolentunnin välein. paitsi jos välissä on käyty jo oikealla tauolla esim asioilla kaupassa, jne

    • Ei tärkeää laskea!

      Niin turhaa se on kertoja laskea!

      Itse ollut vaimoni kanssa 23 vuotta yhdessä,ja se vaihtelee,mutta keskiarvo on noin kerran per vrk edelleen.Joskus useammin,ja joskus jopa välipäiviä.

      Mutta halujen mukaan mennään.Niin meillä ei ole yhteisiä lapsia,joten ei ole häiritseviä tekijöitä taustalla,paitsi vaimollani on tuo tytärpuoli 16v,joka ei asu enää kotona...Joten, no olen joskus kertonutkin hänestä aikaisemmin.....Tämä lisää kyllä kertojeni määrää jonkin verran.

      Sattuneista syistä.....

    • s. vot

      Vaimon kanssa?! Eihän siitä pietä, koska oikeat laukeamiset lasketaan vieraasta. Omalta saa aina, joskus laukeenkii. Mut kunnon vieras, mieluummin ventovieras, nii avot, vot vot!

    • rysän päällä

      Vieraan/tuntemattoman/tyttöystäväkandidaatin kanssa seksi lasketaan siitä eteenpäin, kun toinen lipaisee ja toinen pääsee kastamaan. Suuteloita ei lasketa seksiksi.

    • hottistyttö95

      Mä ainakin runkkaan joka päivä yleensä kaks kertaa. Eka kerta ku tuun koulusta ja toka kerta illalla. Se on seksii ja tuntuu ihanalta!!!!! Lomalla runkkaan enemmän. Ei tarvi miehii välttämättä ollenkaan. :D

    • Kemijärven Jorma

      Joka kerta lasketaan jolloin laukean naiseni sisään ja kastelen hänet spermalla. Tiedän, että mies laskee nämä eri tavalla kuin nainen - mutta mitä sitten?

    • dbrdrb

      Elämä lasketaan seksiksi.

    • ikävöin Jussia

      Kemijärven Jormalle..Huonoja uutisia. Kerralla tulee vain vajaa teelusikallinen. Muu kosteus tulee naisen rauhasesta, joka sijaitsee siellä alhaalla, jos olet tutkinut.

      Terveisin, leskinainen, 6 vuotta ilman ja hengissä ollaan.

    • SPERMAT

      AAAAHHH

    • M_37

      Jos ottaa samalla sessiolla monta orkkua, niin kertahan se on. Se on vähän niin kuin punttisalilla käynti: kymmeniä toistoja siellä tehdään. Voi sitä salilla käynniksikin sanoa, jos vaikka kaverin kanssa lyö vetoa, että meneekö se 140kg penkkipunnerruksessa vai ei ja käydään sitä kokeilemassa. Hullua on keskeyttää päivän muut rutiinit vaikka viisi kertaa. Sitä voi sanoa jo panosulkeisiksi.

    • Sexileidi

      Miehen laukeaminen = yksi kerta. Mutta toki lasken sekstailuksi myös sen, jos vaikka pelkästään ottaa suihin. Höpöhöpö juttuja tuo, ettei normaali mies jaksaisi helposti 2.-3 kertaa päivässä, silloin on jotain vialla jossain.

      • Nuorehko m

        Kyllä sitä muuten jaksaiskin kunhan ei tarvitsisi jyystää kymmentä minuuttia kauempaa per kerta. Sitten ei kyllä taitais jaksaa jos joka kerralla puolikin tuntia pitää naida ennenkuin laukeaa. Ainakin henkisesti se ottaa jo koville jos pitää vaan jyystää eikä tunne mitään kuten minulle on käynyt.


    • Nuorehko m

      Kuka helevetti pystyy naimaan niin että laukeaa vieläpä useamman kerran vuorokauden aikana? Minulta ei ole koskaan naidessa tullut sitä ensimmäistäkään laakia vaikka on jyystänyt vaikka kuinka kauan.

    • varmat tierot

      Helppo laskea-
      yy kaa koo neljääääh tujutus

      Se on sittesaatu nelijä kertaa seksiä,

    • kerta niin kerta

      KLYLLÄ KERTAO OPN PERHANA SIEMENSYÖKSI SEHÄN LUONONKIN TAVOITE ON

    • xddd

      Olenko siis neitsyt vielä vaikka harrastanut seksii monta kertaa mutta ilman laukeemista

    • Perus jynssäys

      Meillä, niinkuin monella muullakin se on tuo perus-setti maksimi 6 minuuttia, siinon puheet ja kaikki, niin ja joka toinen viikko, hä, eiks näin oo?

      Sit on käteenvedot erikseen, eiks niin, mut niitei kait tähän lasketa.

    • ukki 60

      olen kohta kuuskymppinen nussin vaimoani kaksikertaa paivassa silla on isot tissit ja posliini

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe