Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

USA:han vaihtariksi!!!

yolome

te jotka ootte ollu amerikas tai jotka ootte vast menos nii millä järjestöllä ootte menossa tai olitte? Tää järjetöjen vertaaminen on yhtä TUSKAA!! Haluisin nii mielelläni lukee kaikkia kokemuksia vaihtarina olosta. Miten amerikas suhtaudutaa vaihtarrihin, missä ootte ollu / menossa mihin päi? Oisko olemassa jotai supersivua mist löytäis vaihtareille kaikkee tärkeetä :D ja kuinka suuri mahdollisuus rotarilla päästä amerikkaa jos sen laittaa ykköseks? Muualle en oikee haluais mennä...

3

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellen5

      Oon ite menossa tässä syksyllä Usaan, itse asiassa lähtö on alle kolmen viikon päässä! Paikka on Indiana, joka on aika lämmin ilmastoltaan ja lunta siellä on harvoin. Lähden YFU:n kautta ja olen ollu tosi tyytyväinen sen toimintaan! Meillä oli hyvä lähtövalmennus, jossa kerrottiin muun muassa asumisesta kohdemaassa ja puhuttiin kulttuurishokista. Sitten oli "how to small talk"- tuokio Se oli ihan älyttömän opettavainen ja hauska viikonloppu! Yfuun on tähän mennessä saanut aina yhteyden kun on halunnut ja aina on ollut ystävällisiä ihmisiä vastaamassa :D Suosittelen siis yfua lämpimästi. Meille kerrottiin valmennuksessa että jenkit tykkää vaihtareista paljon ja on tosi kiinnostuneita!

      Kannattaa lukea vaihtareiden blogeja, niissä on paljon infoa! Googlaat vaan vaikka "vaihtariblogi Usa" niin löytyy :)

    • yolome

      kiitti vastauksesta :) taidan perehtyy tohon yfuun vähän paremmin :) ja oon varmaan kaikki mahdolliset vaihtariblogit USA:sta lukenut :D epätoivoinen kun olen ;)

      • texastexas

        Mä oon ollu yfun kautta texasissa ja voin suositella. Valmennukset oli super hauskat ja hyödylliset. Toimistolta sai aina ystävällistä palvelua ja apua. Jenkeissä pääsin osallistumaan kahdelle matkalle. Toinen oli kierros itärannikolla ja toinen oli länsirannikolla. Ihana vuosi! Opin hyvin englannin j sain paljon kavereita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe