Sonera omat sivut ei pelitä

Surkeaa palvelua

Ollu jo viikon sekasin. Kun kirjaudun Sonera tunnuksilla Soneran sivuille niin tulee kyllä osiot Matkapuhelin, Laajakaista ja TV viihde. Mutta siihempä ne sitten tyssääkin. esim.
Matkapuheli osiossa ei pääse liittymä hallintaan vaan nakkaa TV viihde sivulle. Ei taida olla firmassa osaajaa joka sais toimimaan että omilla tunnuksilla pääsis muokaan palveluita näissä kolmessa osiossa (Matkapuhelin, Laajakaista ja TV viihde).
Varmaan kohta pitää jokaiselle olla omat tunnuksetkin, sen verran on menny Sonera sekasin.

19

1508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morosta,

      Oletko kokeillunna millon viimeksi? Kävin just kokeilemassa ja näyttäs että ainakin nyt pelovaa niinkuin pitääkin (eli sinne matkapuhelinliittymän liittymänhallintaan pääsee). Mutta, esimerkiksi laajakaistan liittymänhallintaan en päässyt.

      Tässä on se, olet ihan oikeassa noista tunnareista, teemme koko ajan töitä että niitä ei tarvitsisi jatkossa niin paljoa. Ja muutenkin uudistamme sivuja koko ajan, joten siellä täällä voi olla hetkellisiä katkoksia mutta myöhemmin taas toimii.

      Kyllä se siitä :)

      Tero@SoneraPartio

      • Ei pääse ei

        Ihan justiin kokeiin Soneran omilla tunnuksillani. Sisään päsee ja tulee osiot "Matkapuhelin liittymä, Laajakaista liittymä ja Tv tallennus (kun on Sonera viihdepakettikin). Mutta matkapuhelin liitymä hallintaa napsauttaessa menee kohtaan jossa näkyy mikä laajakaista liitymä minulla on, eli ei pääse matkapuhelin liitymä hallintaan ollenkaan. Eli ei toimi omat sivut minulla vieläkään! Olen lähettäny asiasta yli vikko sitten palautetta Soneralle mutta ei tapahdu mitään.


    • Ok, no ei kuulosta hyvältä :(

      Pääsetkö Liittymänhallintaan jos klikkaat heti sisäänkirjauksen jälkeen sieltä yläreunasta Matkapuhelinliittymä (siinä on rinnakkain kolme linkkiä, Matkapuhelinliittymä Laajakaistaliittymä Apua ongelmiin), ja aukeavalta sivulta sitten Liittymänhallinta-linkistä? (Ei siis sisäänkirjauksen jälkeen aukeavalta sivulta)

      Mitä kautta laitoit palautetta, Lähetä viesti asiakaspalveluun-lomakkeellako?

      Tero@SoneraPartio

      • Ei toimi ei

        Ei pääse noillakaan ohjeilla matkapuhelin liitymä hallintaan, vaan aina menee siihen sivuun jossa kerrotaan mikä laajakaista liittymä minulla on (missä on laajakaista ja tv viihde sopimusnumero, laajakaista nopeus, määräaikaaisuus ja milloin sopimus päättyy). Eli mitään matkapuhelin asioita ei voi hoitaa omilla sivuilla, kun kaikki johtaa tuohon samaan laajakaista sivuun. En muista mitä kautta palautetta laitoin, mutta Soneran sivujen kautta jostain asiakas palvelu osiosta.


    • Damn!! En keksi enää konstia millä voisin auttaa. Olet tehnyt ihan oikeasta paikkaa ton ilmoituksenkin, ja siihen olisi kyllä pitänyt tulla responssi jo aikaa sitten.

      Nyt kun katson meidän jonotauluun (klo 1621) niin asiakaspalveluun kuin myös vikapalveluun ei ole jonoa, joten jos pääset vaikka nyt soittamaan jompaan kumpaan niin saamme asiaasi eteenpäin.

      Olethan meihin yhteydessä niin katsotaan että miten toi saadaan kuntoon. Jookos :)

      Tero@SoneraPartio

      • Älä soita 020 alk.

        Aloittajan ei kannata soitaa Soneran maksullisiin puhelupalveluihin. Jos kerta täällä on Soneran ihmisiä lukemassa näitä ongelmia, he kyllä voivat välittää tiedon talonsa sisällä henkilöille jotka pystyvät ratkomaan ongelmia. Nämä Sonera partiolaisethan ei sitä tee, vaan heidät on palkattu vaan kommentoimaan tänne ja yrittämään ihmisiä soitamaan kalliisiin palvelunumeroihin että Sonera saa joka minuutilta lisää rahaa.


      • Älä soita 020 alk. kirjoitti:

        Aloittajan ei kannata soitaa Soneran maksullisiin puhelupalveluihin. Jos kerta täällä on Soneran ihmisiä lukemassa näitä ongelmia, he kyllä voivat välittää tiedon talonsa sisällä henkilöille jotka pystyvät ratkomaan ongelmia. Nämä Sonera partiolaisethan ei sitä tee, vaan heidät on palkattu vaan kommentoimaan tänne ja yrittämään ihmisiä soitamaan kalliisiin palvelunumeroihin että Sonera saa joka minuutilta lisää rahaa.

        Moro "Älä soita 020 alk.",

        Kyllähän me muuten tehdään ja viedään tietoa eteenpäin, usein on kuitenkin kyse liittymä/asiakaskohtaisesta viasta jolloin vikailmoituksen teko vaatiipi sen että meillä on tiedossa asiakkaan tunnistiedot. Suomi24:n kautta tunnistetietoja ei ole saatavissa :(

        Nyt tuorein tilannetieto on se että tämä vika on levinnyt laajemmalle, Liittymänhallintaan ei pääse muutkaan ja siitä on tehty eilen vikatiedote --> http://bit.ly/15w3Th3

        Tero@SoneraPartio


      • Näin se vaan menee
        Älä soita 020 alk. kirjoitti:

        Aloittajan ei kannata soitaa Soneran maksullisiin puhelupalveluihin. Jos kerta täällä on Soneran ihmisiä lukemassa näitä ongelmia, he kyllä voivat välittää tiedon talonsa sisällä henkilöille jotka pystyvät ratkomaan ongelmia. Nämä Sonera partiolaisethan ei sitä tee, vaan heidät on palkattu vaan kommentoimaan tänne ja yrittämään ihmisiä soitamaan kalliisiin palvelunumeroihin että Sonera saa joka minuutilta lisää rahaa.

        Itse soitin kerran vikapalvelu numeroon ja siellä setvittiin asiaa melekin 40min ja silloin mulla palo pinna ja lopetin puhelun. Asia ei korjaantunu yhtään tyon puhelun aikana, mutta puhelin laskussa olikin sitten mojova lisä summa.


    • Ja nyt tuli tieto että vika on korjattu. Ei muuta kuin testaamaan :)

      Tero@SoneraPartio

      • Vikaa on vielä

        Testasin ja ongelma ei ole poistunut ainakaan minulta. Sonera tunnuksilla pääsee sisään ja ruudun ylälaidasta pääsee matkapuheliosioon, sen verran on korjaanntunut, mutta kun matkapuhelin osiossa yrittää edelleen liittymähallintaan niin aina vaan menee laajakaista osioon mistä näkee mikä laajakaista minulla on ja milloin sopimus päättyyy jne...


      • Vikaa on vielä kirjoitti:

        Testasin ja ongelma ei ole poistunut ainakaan minulta. Sonera tunnuksilla pääsee sisään ja ruudun ylälaidasta pääsee matkapuheliosioon, sen verran on korjaanntunut, mutta kun matkapuhelin osiossa yrittää edelleen liittymähallintaan niin aina vaan menee laajakaista osioon mistä näkee mikä laajakaista minulla on ja milloin sopimus päättyyy jne...

        Oletko tyhjentänyt selaimen välimuistin millonka viimeksi? Tyhjennäpä nyt ja sitten taas testiä (käytä vaikka tyhjennyksen jälkeen selain kiinni). Jos toi ei auta, onko sulla mahdollisuus kokeilla vielä toisella selaimella?

        Ja vielä viimeisenä, jos noi temput ei auta niin kyse on tosiaan asiakastunnus- tai vastaavasta probleemasta ja siihen ei päästä täällä kiinni sen tarkemmin joten otahan yhteys vikapalveluumme ja asiasi lähtee etenemään.

        Harmi, mutta ei auta muu :(

        Tero@SoneraPartio


      • Näin o
        sonerapartio kirjoitti:

        Oletko tyhjentänyt selaimen välimuistin millonka viimeksi? Tyhjennäpä nyt ja sitten taas testiä (käytä vaikka tyhjennyksen jälkeen selain kiinni). Jos toi ei auta, onko sulla mahdollisuus kokeilla vielä toisella selaimella?

        Ja vielä viimeisenä, jos noi temput ei auta niin kyse on tosiaan asiakastunnus- tai vastaavasta probleemasta ja siihen ei päästä täällä kiinni sen tarkemmin joten otahan yhteys vikapalveluumme ja asiasi lähtee etenemään.

        Harmi, mutta ei auta muu :(

        Tero@SoneraPartio

        Joo ei auttanu tyhjennykset eikä selaimen vaihto. Enkä soita noihin kallisiin numeroihin, ennemmin vaihan operaattoria.


      • Näin o kirjoitti:

        Joo ei auttanu tyhjennykset eikä selaimen vaihto. Enkä soita noihin kallisiin numeroihin, ennemmin vaihan operaattoria.

        Ymmärrän. Kerron kuitenkin, että asiakaspalveluun ja/tai vikapalveluun soitto maksaapi, riippuen liittymästä, noin 8-10snt/min.

        Soiton lisäksi on muuten 2 muutakin tapaa - jos sinulla on Facebook-tunnukset niin siellä meillä päivystää asiakaspalvelu ja heille voipi laittaa vaikka privana kyssäriä. Ja toinen tapa on laittaa kyssäri meidän oman keskustelupalstan kautta --> http://www5.sonera.fi/keskustele/ Siellä ei voi laittaa privaa mutta kun laitat asiakasnumerosi käyttäjäprofiilin tietoihin niin aspa pääsee sieltä kiinni tietoihisi.

        En luovuta vielä ;)

        Tero@SoneraPartio


      • Voi voi ja huoh
        sonerapartio kirjoitti:

        Ymmärrän. Kerron kuitenkin, että asiakaspalveluun ja/tai vikapalveluun soitto maksaapi, riippuen liittymästä, noin 8-10snt/min.

        Soiton lisäksi on muuten 2 muutakin tapaa - jos sinulla on Facebook-tunnukset niin siellä meillä päivystää asiakaspalvelu ja heille voipi laittaa vaikka privana kyssäriä. Ja toinen tapa on laittaa kyssäri meidän oman keskustelupalstan kautta --> http://www5.sonera.fi/keskustele/ Siellä ei voi laittaa privaa mutta kun laitat asiakasnumerosi käyttäjäprofiilin tietoihin niin aspa pääsee sieltä kiinni tietoihisi.

        En luovuta vielä ;)

        Tero@SoneraPartio

        Nyt muuten herjaa siinäkin kun menee matkapuhelin osastoon ja sieltä liitymähallintaan josta se nakkaa sinne laajakaista osastoon, että jos haluatr tilata maksullisia palveluita esim. tuon sonera viihteeseen maksukanavia niin pyytää kirjautumaan sisään Sonera tunnuksilla vaikka justhan mää sinne pääsin Sonera tunnuksilla. Eikä mulla oo mittään toisia Sonera tunnuksia. Perke pitäs olla tunnusta tunnuksen perään. Kyllä on surkeaa Soneralla nyt. Kuulin muuten kaverilta joka oli luonu ihan just pankkitunnuksilla iteleen Sonera tunnukset niin sekään ei pääse niillä etes sisään.


    • Ok, no nyt mä luovutan ja nostan kädet pystyyn. Meillä on selvästi jotain vikaa mut en pysty tätä kautta enempää auttamaan vaikka kuinka haluaisin.

      Mietihän noista keinoista se sulle parhaiten soveltuvin yhteydenottotapa ja laitahan meidät korjauspuuhiin!

      Tero@SoneraPartio

    • austin2

      :D Jaa. Kyllä minulla ainakin on toiminut nuo Soneran omat sivut, ei mitään ongelmia, tänään viimeksi kävin siellä.

    • salasana puuttuu

      Miten kauan kestää saada salasana omat sivut palveluun? Soneralta pitäisi tulla 4 tekstiviestiä, joista vasta 3 on tullut, sonera viihde käyttäjätunnus, sonera viihde salasana, sekä sonera liittymän käyttäjätunnus (omatsivut). Liittymän salasanaa ei näy missään ja pari päivää olen sitä jo odotellut. Miten kauan pitää vielä odotella, että pääsisi kirjautumaan omille sivuille ja käyttämään e-mailia?

      • salasana puuttuu

        Nyt on jo kolmas päivä menossa odottelua eikä liittymän salasanaa ole vieläkään toimitettu, eikä pysty käyttämään mitään sonera viihteen ominaisuuksia kuten etätallennusta omilta sivuilta. Sama kun katsoisi ohjelmat suoraan antennijohdolla tv:stä ilman viihdepaketteja. Muut 3 viestiä tulivat kyllä jo 31. päivä kuten oli sovittu liittymän avauspäiväksi.
        Miten kauan teillä muilla on yleensä kestänyt tuon liittymän salasanan saamiseen?


      • salasana puuttuu
        salasana puuttuu kirjoitti:

        Nyt on jo kolmas päivä menossa odottelua eikä liittymän salasanaa ole vieläkään toimitettu, eikä pysty käyttämään mitään sonera viihteen ominaisuuksia kuten etätallennusta omilta sivuilta. Sama kun katsoisi ohjelmat suoraan antennijohdolla tv:stä ilman viihdepaketteja. Muut 3 viestiä tulivat kyllä jo 31. päivä kuten oli sovittu liittymän avauspäiväksi.
        Miten kauan teillä muilla on yleensä kestänyt tuon liittymän salasanan saamiseen?

        Tämä ongelma selvisikin soitolla asiakaspalveluun. Myönsivät heti virheensä ja lähettivät uuden salasanan ilmaiseksi (ilman sitä 10€ lisämaksua joka normaalisti tulisi) ja nyt kaikki toimii ongelmitta.
        On huomattavan nopea netti (100-megaista ei tähän antennitalouteen saa muilta operaattoreilta, speedtest oli luokkaa 82/26) ja sisäverkko toimii soneran vdsl-modeemilla gigabitin nopeudella. Esim. sormusten herra trilogian (yhteensä 77 Gt) kopiointi toiselle koneelle kesti alle 15min, kun edellisellä elisan 100-megaisella sisäverkolla olisi mennyt monta tuntia koneelta toiselle siirtoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kysymys muille miehille

      Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      139
      7687
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

      jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      28
      2952
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

      Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      333
      1863
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

      Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      271
      1514
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

      Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      121
      1319
    6. Sokea "ystävälle"

      Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1179
    7. En ymmärrä käytöstäsi

      Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1082
    8. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

      Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      986
    9. Kirkonkylän puliveivarit

      Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      21
      962
    10. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

      Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      82
      941
    Aihe