sano ruutiset että ranualle ennätyshilasato tulossa. toiset toitottaa että pakkaset syöny. mikä on tosi?
hllaaa tulee vai ei tule
5
400
Vastaukset
- Maria vaan
Tornion alueen soilla (ojitettu kaikki) ei hillaa ole lainkaan, kesäkuun alun hallayö vei avoinaisten paikkojen hillat. Korpihillaa on vähän, mutta se on aivan raakaa vielä. Muualla hillaa kuulemma on paljon.
- Aslaik
Tulloo niin kauhiasti ettei kukkaan meinaa keretä vastaamaan !
Peräsuoli pitkällä jolkotetaan soilla. - Hilloja ilmassa
Tämmöistä tietoa mulla on.
Itälappi:Tunsa -Salla ja aina Kuusamoon asti hellejakson
jälkeen oli pari pakkasyötä(-4),ei tule hillaa.
Keski-osa lappia: paikoin ennätys hillavuosi(myös Ranua).
Käsivarsi ja länsilappi: mulla ei ole tietoa.
Lapin alkukesä oli 2-3vk edellä normaalista, joten hillakin kypsyi
etuajassa.
Korpihillakin alkoi kukkimaan ennen kesäkuun puoliväliä(napapiiri).- Boa vista
Metlan Kauko Salo antaa lausuntoja jotka eivät pidä paikkaansa.Ke HS lakkaa voi löytyä vielä aukeilta paikoilta.Sieltähän ne kypsyy ensimmäisenä.Monet paikat Kemijärvi,Salla ja Savukoski tyhjiä mustikoista.Nämä tiedot 10 ihmiseltä.Alkaa vähän säälittää thaikkujen asema.Itse kun vaan harrastan asiaa niin kunhan jotain saan.
- Eweliina
Itse poimin Muonion seudulla viime viikolla ( vko 29 ) josta oli vaikea löytää sellaista paikkaa josta ei olisi jo kerätty. Kyllähän sitä lakkaa oli ja vielä raakojakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663806Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään752999Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211921Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461818TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851301Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251248- 401240
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738