pitkästä aikaa ja varmistaisin että vieläkö Burger Park, Carrot Cock ja Pizzeria nro 1 ovat toiminnassa?
Ajattelin tulla Kuopioon
10
329
Vastaukset
- ?????
Eivät ole.
- käätettyjä aatoja
Entä Rautasavon Auto, Kinnusen Auto ja Saastamoisen Auto?
- koopiolainen aena
ja 007:aan sit ravintolaan vai kummeliinko meinasit? Renkkuhan on kaukana siellä satamassa päin, siellä ei liiku kukaan.
- ....
koopiolainen aena kirjoitti:
ja 007:aan sit ravintolaan vai kummeliinko meinasit? Renkkuhan on kaukana siellä satamassa päin, siellä ei liiku kukaan.
Minun vakkaripaikka on Blueberry Hill.
- Eemeli11
.... kirjoitti:
Minun vakkaripaikka on Blueberry Hill.
Ja minun Lilla illan
- suolasen näläkä
koopiolainen aena kirjoitti:
Bondiin taidan mennä illalla, onkohan boogie töissä tänään tai sitten menen Kummeliin Karia moikkaamaan.
Yöllä käyn kotiin mennessä syömässä haapaniemellä "hullun akan grillillä"
- Vanha denso
Holvikellarissa kantsii käväistä, vierellään on Mustakissa ja Keltalyhty. Kolmetolppaa ja Vuoribaari, Phjolanbaari ja Makara, Tuulikannel. Pallobaari. Nämä nyt ensin tulivat mieleen.
- suolasen näläkä
taidampa käydä tänään hakemssa ranskalaiset joko keltalyhdyn tai sokoksen kongin grillistä!
- Anonyymi
Vieläkö paikan perustaja on elossa ja mitä tekee? Urmas taisi olla nimi?
- Anonyymi
Kuulostaa kyllä täysin ylivoimaiselta annokselta kuopiolaisille ravintoloille. Kuopio on Suomen kebab pääkaupunki. Sitä täällä vaihtelevan tasoisena saa joka kadunkulmassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086