En olisi koskaan uskonut, että joudun tänne keskenmeno puolelle kirjoittelemaan, mutta pelkäänpä että km osui nyt tällä kertaa minun kohdalleni. Olen ( tai olisin) nyt rv 7 5 raskaana. Rv 6 2 todettiin varhais ultrassa kaiken olevan hyvin, syke löytyi. Sitten muutama päivä siitä alkoi rusehtava niukka vuoto. Kävin taas siitä viikon päästä uudelleen varmistamassa, että oliko kaikki nyt hyvin. Lääkäri sanoi, että kaikki kunnossa, löysi kohdusta pienen hematooman, joka vuoteli. Lääkäri sanoi, että vuoto loppuu ajallaan itsestään. Huokasin helpotuksesta, mutta sitten jo samana iltana vuoto voimistui ja tänään on vuotoa tullut kuin olisi niukat kuukautiset, mutta siis ihan oikeaa verta. Kipuja ei vielä juurikaan ole, ajoittain selkää särkee. Olen jo soittanut monta kertaa sairaalaan, että pitääkö tulla näytille, mutta vastaus on aina sama, että voit olla kotona jos särkylääke auttaa kipuun tai jos pärjäät vuodon kanssa. Noh kyllä tässä pärjätään, mutta eikö tätä keskenmenoa todellakaan missään vaiheessa todeta vaan annetaan vaan vuotaa? Milloin minun pitää mennä käymään sairaalassa kun en voi tosiaan tietää, että onko nyt kyseessä keskenmeno vai voiko tuo hematooma vuotaa näinkin reippaasti? Ja jos vuoto loppuu niin mistä tiedän, että kohtu on varmasti tyhjentynyt? Itselläni on vahva tunne, että kyseessä on keskenmeno ja olen jo asian käsitellyt, tuntuu että asia on itselleni nyt selvä. Luonto hoitaa asiat niin kuin niiden kuuluu mennä. Nyt vain oli huonoa tuuria matkassa.
Miten keskenmeno hoidetaan?
Ap.
1
205
Vastaukset
- toivotaan parasta..
miten nyt menee? jos kipu voimistuu ja alkaa tulemaan vuodon mukana hyytymiä, niin luultavasti mennyt kesken, jos vuoto kirkasta saattaa vuoto johtua pelkästään hematoomasta..jos ei soittaminen auta, menet vaikka sitten päivystykseen näytille, eivät ne käännytä tutkimatta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.32912639Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko553652- 853244
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1313042- 1032988
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta512838S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam772729Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1592644Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2782532Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju422378