Migreeniä sairastavat

migreenisairas 53v

Antakaa vinkkejä millä olette saaneet migreenin helpottamaan.Minulla erittäin paha migreeni,

7

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reijaaaa

      Lue täältä muista ketjuista eri lääkevaihtoehdoista ja pyydä lääkäriltäsi kokeilua. Itsellä auttaa progesteronihormoni todella hyvin, en tiedä onko sinun iässä sen käyttö mahdollista, olettaen, että olet nainen.

      • fgjkhx

        kokeile Nordic Pharman ubikinonia 200-300mg/vrk ! itsellä oli ainut mikä auttoi.


    • Avun löytänyt

      Kolmekymmentä vuotta migreeniä sairastaneena (nyt 47v, nainen) löysin noin puoli vuotta sitten avun homeopatiasta.

      Kolmas pullo Dr. Reckeweg R16 tippoja menossa ja kohtaukset ovat vähentyneet dramaattisesti. Aikaisemmin rankkoja kohtauksia oli 4-8 krt/kk ja lääkityksenä viime aikoina Naramig vaihtelevalla menestyksellä. Joskua auttoi, toisinaan ei. Lähes kaikkia markinoilla olleita täsmälääkkeitä olen kokeillut.

      Nyt lieviä kohtauksia on vain kerran kuukaudessa tai jopa harvemmin.

      Tuntuu kuin olisin saanut uuden elämän!!

      • mrs Murdle

        Miten oot ottanut niitä?Öon kokeillut joskus, mulla ei auttanut.
        ehkä annostelussa ongelmia.


    • Avun löytänyt

      Alussa otin reilun kuukauden ajan 15 tippaa sekoitettuna pieneen määrään vettä ja tämä annos 4 kertaa päivässä. Siitä pikkuhiljaa annoksia vähensin, niin että nyt otan vain kerran päivässä 15 tippaa veteen sekoitettuna ja välillä unohtuu ottaa kokonaan ja voi jäädä päivä tai pari välistä kokonaan. Mutta periaatteessa edelleen 15 tippaa/ vrk.

      Homeopaattisen hoidon aikana olen huomannut sen, että olen jollain tapaa karaistunut kestämään tiettyjä esim. hajuja tai tilanteita paremmin, ja joissa aikaisemmin migreeni oli melkein väistämätön.

      • Mrs Murdle

        Kiitos vastauksesta. Kokeilen vielä uusiksi.


    • Avun löytänyt

      Onnea uuteen kokeiluun Mrs Murdle!

      Toivon todella, että auttaa sinullekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe