Migreeniä sairastavat

migreenisairas 53v

Antakaa vinkkejä millä olette saaneet migreenin helpottamaan.Minulla erittäin paha migreeni,

7

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reijaaaa

Lue täältä muista ketjuista eri lääkevaihtoehdoista ja pyydä lääkäriltäsi kokeilua. Itsellä auttaa progesteronihormoni todella hyvin, en tiedä onko sinun iässä sen käyttö mahdollista, olettaen, että olet nainen.

• fgjkhx

kokeile Nordic Pharman ubikinonia 200-300mg/vrk ! itsellä oli ainut mikä auttoi.

• Avun löytänyt

Kolmekymmentä vuotta migreeniä sairastaneena (nyt 47v, nainen) löysin noin puoli vuotta sitten avun homeopatiasta.

Kolmas pullo Dr. Reckeweg R16 tippoja menossa ja kohtaukset ovat vähentyneet dramaattisesti. Aikaisemmin rankkoja kohtauksia oli 4-8 krt/kk ja lääkityksenä viime aikoina Naramig vaihtelevalla menestyksellä. Joskua auttoi, toisinaan ei. Lähes kaikkia markinoilla olleita täsmälääkkeitä olen kokeillut.

Nyt lieviä kohtauksia on vain kerran kuukaudessa tai jopa harvemmin.

Tuntuu kuin olisin saanut uuden elämän!!

• mrs Murdle

Miten oot ottanut niitä?Öon kokeillut joskus, mulla ei auttanut.
        ehkä annostelussa ongelmia.

• Avun löytänyt

Alussa otin reilun kuukauden ajan 15 tippaa sekoitettuna pieneen määrään vettä ja tämä annos 4 kertaa päivässä. Siitä pikkuhiljaa annoksia vähensin, niin että nyt otan vain kerran päivässä 15 tippaa veteen sekoitettuna ja välillä unohtuu ottaa kokonaan ja voi jäädä päivä tai pari välistä kokonaan. Mutta periaatteessa edelleen 15 tippaa/ vrk.

Homeopaattisen hoidon aikana olen huomannut sen, että olen jollain tapaa karaistunut kestämään tiettyjä esim. hajuja tai tilanteita paremmin, ja joissa aikaisemmin migreeni oli melkein väistämätön.

• Mrs Murdle

Kiitos vastauksesta. Kokeilen vielä uusiksi.

• Avun löytänyt

Onnea uuteen kokeiluun Mrs Murdle!

Toivon todella, että auttaa sinullekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1565
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1053
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      971
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      164
      913
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      772
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      642
    Aihe