Kondylooma? 18v

tyttönen18v

Ois pari tärkeää kysymystä. Oon pitkään jo miettiny meneväni sukupuolitauti testeihin, mut aikataulut on ollu nii huonot, et aina tulee unohtuu varata se aika! Mulla on siis taipeissa/reisillä molemmilla puolilla 1-2 ontelosyylää. Alussa ne vaan olla möllötti, ja ne on ruvennu ajan kanssa pienenemään ja KUTISEMAAN! Ajattelin alussa, et oisko jotain tautia tms, mut luin netistä tietoa, selkeät ontelosyylät, koska mulla on ollut talven ajan/vieläkin vähän, tosi kuivaa ihoa niin, että joka paikka kutisi talvella, nykyään lähinnä jalat. Mut huomasin just alapäässä pari pientä valkoista näppyä lähinnä peräaukon luona. Nyt oon siis ruvennu miettimään, et oisko kondyloomaa? Ja johtuisko noi molluskatkin siitä? En tiedä voiko noi molluskat liittyä siihen, mutta ne on siis reisillä lähellä alapäätä, mutta ei kuitenkaan alapäässä. Voisko ne jotenkin silti liittyä tähän?

Aion maanantaina varata ajan testeihin, mutta kuinka nopeesti saan tietää mahdollisista taudeista? Saako tiedot heti, kun on tarkastettu paikat jne?

5

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

Mulla kondy majaili juuri ryppäänä lähellä peräaukkoa.

• ykä tuli

Kuulostaa ihanan seksikkäältä....

• 446444444444

Kondyloomalta kuulostaa.

• Molly mollukka

Väärän palstan valitsit, mutta vaikeaa sanoa ilman näkemättä noita mollukoita. Jos menet sukupuolitautitesteihin, niin huomioithan, että eri taudeilla on vähän eri itämisajat. Yleinsä vastaukset tulee 1-3 viikossa.
      Jos lääkäri katsoo silmämääräisesti paikat, niin vastauksen saat heti, olettaen silti, että sulla on juuri sillä hetkellä aktiivivaiheessa olevat näpyt, mollukat, jne.

• Jos sun pimpukkaa jomottaa niin sitten sulla on tauti. Toivottavstai se ei vaan ole itämainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe