Ois pari tärkeää kysymystä. Oon pitkään jo miettiny meneväni sukupuolitauti testeihin, mut aikataulut on ollu nii huonot, et aina tulee unohtuu varata se aika! Mulla on siis taipeissa/reisillä molemmilla puolilla 1-2 ontelosyylää. Alussa ne vaan olla möllötti, ja ne on ruvennu ajan kanssa pienenemään ja KUTISEMAAN! Ajattelin alussa, et oisko jotain tautia tms, mut luin netistä tietoa, selkeät ontelosyylät, koska mulla on ollut talven ajan/vieläkin vähän, tosi kuivaa ihoa niin, että joka paikka kutisi talvella, nykyään lähinnä jalat. Mut huomasin just alapäässä pari pientä valkoista näppyä lähinnä peräaukon luona. Nyt oon siis ruvennu miettimään, et oisko kondyloomaa? Ja johtuisko noi molluskatkin siitä? En tiedä voiko noi molluskat liittyä siihen, mutta ne on siis reisillä lähellä alapäätä, mutta ei kuitenkaan alapäässä. Voisko ne jotenkin silti liittyä tähän?
Aion maanantaina varata ajan testeihin, mutta kuinka nopeesti saan tietää mahdollisista taudeista? Saako tiedot heti, kun on tarkastettu paikat jne?
Kondylooma? 18v
5
161
Vastaukset
- ----
Mulla kondy majaili juuri ryppäänä lähellä peräaukkoa.
- ykä tuli
Kuulostaa ihanan seksikkäältä....
- 446444444444
Kondyloomalta kuulostaa.
- Molly mollukka
Väärän palstan valitsit, mutta vaikeaa sanoa ilman näkemättä noita mollukoita. Jos menet sukupuolitautitesteihin, niin huomioithan, että eri taudeilla on vähän eri itämisajat. Yleinsä vastaukset tulee 1-3 viikossa.
Jos lääkäri katsoo silmämääräisesti paikat, niin vastauksen saat heti, olettaen silti, että sulla on juuri sillä hetkellä aktiivivaiheessa olevat näpyt, mollukat, jne. Jos sun pimpukkaa jomottaa niin sitten sulla on tauti. Toivottavstai se ei vaan ole itämainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1517632Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2015624Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.344570KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104196Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk753914Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,293584Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on122971Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1032874Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,712406Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1122295